Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 272
Procediment obert per a l'adjudicació del contracte d'obres "Renovació de la xarxa d'abastiment d'aigua en el Camí Vell d'Orient"
Aprovats per acord de la Junta de govern local de 10 de gener de 2017 el plec de clàusules administratives particulars que ha de regir la licitació i el contracte d’obres i l’obertura del procediment d’adjudicació, d’acord amb allò previst a l’article 142 del Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, text refós de la Llei de contractes del sector públic, i perquè les empreses interessades puguin presentar oferta, anunciem la següent licitació.
1. Entitat adjudicadora.
a) Organisme: Ajuntament d'Alaró, Junta de govern local
b) Dependència que tramita l'expedient: secretaria
c) Número d'expedient: 150-2017
2. Objecte del contracte.
a) Descripció de l'objecte: Substitució de la canalització de la xarxa de subministrament d’aigua, amb reposició del paviment asfàltic
b) Llocs d'execució: Camí Vell d’Orient, Camí de Son Penyaflor i carretera Ma-2022
c) Termini d'execució: 4 mesos
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació.
a) Tramitació: ordinària
b) Procediment: obert
c) Criteris d’adjudicació: disposar de certificat de sistema comunitari de gestió i auditoria ambiental, reducció del termini d’execució, i ampliació del termini de garantia
4. Preu total: 231.793,52 €
Import IVA exclòs: 191.564,89 €
IVA (21%): 40.228,63 €
5. Garanties.
Provisional: - (no se’n fixa)
Definitiva: 9.578,25 €
6. Obtenció de documentació i informació.
a) www.ajalaro.net, “perfil del contractant”
b) Entitat: Ajuntament d'Alaró.
c) Domicili: C/ Petit, núm. 1
d) Localitat i codi postal: Alaró, 07340
e) Telèfon: (971) 510000
f) Fax: (971) 510001
7. Requisits mínims de solvència de les licitadores i forma d’acreditar-los.
Observació: és requisit de participació que les empreses amb més de 50 treballadors comptin amb un 2 % de llocs adaptats per a persones amb discapacitat
a) Econòmica i financera: Declaració sobre el volum global de negocis i sobre el volum de negocis en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, per import igual o superior a 200.000 €; o,
Justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals per import superior al del valor d’aquest contracte.
b) Tècnica: Relació de les obres executades els dos últims anys en l’àmbit d’activitats corresponents a l’objecte del contracte, indicant import, dates i lloc d’execució; i Declaració indicant la maquinària, material i equip professional o tècnic del qual es disposa per a l’execució de les obres.
La classificació de l’empresa en el grup E (hidràuliques), subgrup 1 (abastiments i sanejaments), categoria 2 (quantia superior a 150.000 € i inferior a 300.000 €), acreditarà la seva solvència econòmica i financera i la seva solvència tècnica.
8. Presentació d’ofertes i documentació a presentar.
a) Data límit de presentació: vint-i-sis dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
b) Documentació a presentar:
sobre núm. 1 (documentació administrativa): (clàusula 14 del plec)
acreditació personalitat i acreditació representació
acreditació solvència econòmico i financera
acreditació de la solvència tècnica
declaració responsable que indiqui que s’acompleixen les condicions per contractar amb l’administració
Observació: la classificació (grup E, subgrup 1) o la inscripció en el Registre oficial de Licitadors i Empreses Classificades de l’Estat, o de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, eximeix de presentar les acreditacions.
sobre núm. 2 (documentació tècnica):
acreditació de disposar de certificat de sistema comunitari de gestió i auditoria ambiental,
termini d’execució
ampliació del termini de garantia
c) Lloc de presentació:
1a. Entitat: Ajuntament d'Alaró.
2a. Domicili: C/ Petit, núm. 1.
3a. Localitat i horari de presentació: Alaró, de 9 a 14 h.
9. Admissió de variants: No.
10. Obertura de les ofertes.
L’acte públic d’obertura de proposicions tindrà lloc el dia hàbil següent al de la finalització del termini del presentació. A les 13 hores, a la Sala d’actes de la Casa Consistorial.
11. Despeses d'anuncis.
Seran a compte de la contractista les despeses derivades dels anuncis a butlletins oficials, per un import màxim de 300 €.
Cartell d’obra: la contractista adjudicatària tindrà l’obligació de col·locar un cartell a peu d’obra, en un lloc visible des de la via pública, on s’indicarà l’organisme o organismes que subvencionen el projecte. La contractista es farà càrrec sempre del cost del cartell del de la seva col·locació. L’esmentat cartell tindrà les característiques que determina el Consell de Mallorca (veure web www.conselldemallorca.net, Departament de Desenvolupament Local).
12. Suspensió del procediment de licitació.
Si dins el termini d’exposició pública del plec de clàusules administratives particulars, de deu dies naturals, es presenten reclamacions contra el plec, es suspendrà la licitació, en els casos en què sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
Alaró, 13 de gener de 2017.
La batlessa,
Aina Maria Munar Isern