Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
MARRATXÍ XXI, SAU
Núm. 240
Contractació del servei de recollida i transport de les fraccions de paper–cartó, vidre i envasos lleugers, procedent de la recollida selectiva de residus del terme municipal de Marratxí, mitjançant procediment obert
Per acord del Consell d’Administració de data 21-12-2016 s’ha aprovat els PLEC DE CONDICIONS ECONÒMIC-ADMINISTRATIVES PARTICULARS QUE HAN DE REGIR EL CONCURS PER LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I TRANSPORT DE LES FRACCIONS DE PAPER –CARTÓ, VIDRE I ENVASOS LLEUGERS, PROCEDENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS DELTERME MUNICIPAL DE MARRATXÍ, MITJANÇANT PROCEDIMENT OBERT, la qual part dispositiva diu el següent“1er. Iniciar l’expedient instruït per a la contractació mitjançant procediment obert del concurs PER LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I TRANSPORT DE LES FRACCIONS DE PAPER–CARTÓ, VIDRE I ENVASOS LLEUGERS, PROCEDENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS DEL TERME MUNICIPAL DE MARRATXÍ,.2on. Aprovar la despesa corresponent.3er. Exposar al públic l’esmentat Plec de Condicions per un període de deu dies naturals a efectes de reclamacions i simultaniejar la informació pública amb el període per a presentació de proposicions a la licitació. 4art. Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmenta’t acord als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre d’aquesta empresa. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquesta Empresa Municipal, (Perfil del contractant Marratxí XXI, Empresa Municipal de Serveis ,http://www.marratxi.es/es/ayuntamiento/marratxi-xxi/).
ANUNCI PER LA CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I TRANSPORT DE LES FRACCIONS DE PAPER –CARTÓ, VIDRE I ENVASOS LLEUGERS, PROCEDENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS DEL TERME MUNICIPAL DE MARRATXÍ, MITJANÇANT PROCEDIMENT OBERT, segons plec de condicions aprovat per acord del Consell d’Administració de data 21-12-2016.
1.- Entitat adjudicadora
-Organisme: MARRATXÍ XXI SAU
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ
-Exp. 007/2016.
2.- Objecte del Contracte:
Descripció: CONTRACTACIÓ DEL SERVEI DE RECOLLIDA I TRANSPORT DE LES FRACCIONS DE PAPER –CARTÓ, VIDRE I ENVASOS LLEUGERS, PROCEDENT DE LA RECOLLIDA SELECTIVA DE RESIDUS DEL TERME MUNICIPAL DE MARRATXÍ.
Duració del Contracte: 9 mesos
3.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
Tramitació: Ordinària
Procediment: Obert
4.- Pressupost : El preu màxim del contracte es fixa en 71.350,00€ (IVA no inclòs).
5.- Garantia Provisional: No es fixa
6.- Presentació d’Ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre de l’Empresa Municipal Marratxí XXI, S.A.U., de dilluns a divendres de 8:15 a 14:00 hores, en la forma que especifica la LCSP i el Reglament General de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques.
Documentació a presentar: L’especificada a la clàusula sisena del Plec de Clàusules Econòmic - Administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1. Entitat: MARRATXÍ,XXI SAU.
2. Domicili: C/ Licorers s/n cantonada Camí Muntanya. Polígon Industrial.
3. Localitat i C.P.: MARRATXÍ, CP 07141.
4. Tel. 971 60 21 81; Fax 971 60 28 18
7.- Obertura de les Ofertes:
Entitat: AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Domicili: Olesa, 66 . MARRATXÍ C.P. 07141.
Data i hora: La Presidència en el termini màxim de trenta dies, un cop acabat el termini de presentació de proposicions, convocarà la Mesa de Contractació per a procedir a la qualificació de la documentació presentada pels licitadors segons clàusules novena i desena del Plec de Condicions Econòmic -Administratives.
Data(12/01/17
Javier Narvaez Marimon)