Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 239
Licitació del contracte d'obres de substitució del col·lector de sanejament del carrer s'Estanyol de Cala Millor

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora

a) Organisme: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria.

c) Data d´aprovació dels plecs: 12 de gener de 2017.

2. Objecte del contracte

a) Descripció: Execució de les obres de substitució del col·lector de sanejament del carrer s´Estanyol de Cala Millor, en els termes del corresponent projecte tècnic d´obres.

b) Termini d´execució: Dos mesos comptats a partir de la data de l´acta de comprovació del replanteig, en els termes previstos al projecte d´obres.

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació: Ordinària.

b) Procediment: Obert.

c) Forma: Contracte no subjecte a regulació harmonitzada.

4. Pressupost

a) Import: 74.259,42 euros.

b) IVA: 15.594,48 euros.

c) Total: 89.853,90 euros.

5. Garanties

Definitiva: 5% de l´import d´adjudicació del contracte, exclòs l´impost sobre el valor afegit.

6. Obtenció de documentació i informació

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1.

c) Localitat i codi postal: Sant Llorenç des Cardassar, 07530.

d) Telèfon: (34) 971838393

e) Telefax: (34) 971838094

f) Perfil del contractant: www.santllorenc.es.

7. Requisits específics del contractista. Solvència

Classificació:

No hi ha obligació d´acreditar classificació. No obstant això, s´admet l´acreditació de solvència mitjançant la següent classificació:

Grup E Subgrup 1 Categoria 1 (antiga “b). Tipus d´ activitat: Proveïments i sanejaments.

Solvència

Acreditació de la solvència del contractista, en els termes del plec de clàusules administratives particulars:

- Per a l´acreditació de la solvència econòmica i financera:

Mitjans: Xifra anual de negocis, en els darrers tres anys, de com a mínim 85.000 euros anuals, IVA inclòs. La justificació es durà a terme mitjançant la presentació dels seus comptes anuals aprovats i dipositats en el Registre Mercantil, si l’empresari estigués inscrit en l’esmentat Registre, i en cas contrari, per les dipositades en el registre oficial en el que hagi de trobar-se inscrit. Els empresaris individuals no inscrits en el registre de la propietat acreditaran el seu volum anual de negocis mitjançant els seus llibres inventaris i comptes anuals legalitzats en el Registre Mercantil. En cas d’empreses de recent creació, únicament es tindria en compte el període a partir del qual s’iniciï la seva activitat havent-se de guardar, no obstant, la deguda proporcionalitat conforme al requisit mínim establert.

Per a acomplir amb aquest requisit s’haurà de tenir en compte que la quantia anual en cadascun dels tres exercicis sigui igual o superior a la xifra indicada; o bé, que la quantia mitja dels tres anys sigui superior a la mateixa.

- Per a l´acreditació de la solvència tècnica o professional:

Mitjans: Relació de les obres executades en el curs dels últims deu anys corresponents al mateix grup o subgrup de classificació al qual correspon el contracte, avalada per certificats de bona execució per a les obres més importants; aquests certificats indicaran l'import, les dates i el lloc d'execució de les obres i es precisarà si es van realitzar segons les regles per les quals es regeix la professió i es van portar normalment a bon terme. Els certificats de bona execució de les obres incloses en la relació el destinatari de les quals fos una entitat del sector públic podran ser comunicats directament a l'òrgan de contractació per l'entitat contractant de les obres.

L’import anual que l’empresari ha d’acreditar com executat durant l’any de major execució dins el període de deu anys ha de ser, com a mínim, de 85.000 euros, IVA inclòs.

A aquests efectes, les obres executades per una societat estrangera filial del contractista d'obres tindran la mateixa consideració que les directament executades pel mateix contractista, sempre que aquest últim tingui directament o indirectament el control d'aquella en els termes que estableix l'article 42 del Codi de comerç. Quan es tracti d'obres executades per una societat estrangera participada pel contractista sense que es compleixi aquesta condició, només es reconeixerà com a experiència atribuïble al contractista l'obra executada per la societat participada en la proporció de la participació d'aquell en el capital social d'aquesta.

8. Presentació d’ofertes

a) Termini: 26 dies naturals comptats a partir del dia següent al dia de la publicació de l´anunci de licitació al BOIB. Si el darrer dia de dit termini fos dissabte, diumenge o festiu, el termini de presentació de proposicions s´entendrà prorrogat fins al primer dia hàbil següent.

b) Hora límit: 14:30 hores.

c) Documentació a presentar: L´especificada al plec de clàusules administratives particulars que regeix la licitació del contracte.

d) Lloc de presentació:

- Registre General de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

- Plaça Ajuntament, 1, 07530 Sant Llorenç des Cardassar.

- Telèfon: (34) 971838393.

- Telefax: (34) 971838094.

9. Obertura de les ofertes

a) Entitat: Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar (Saló de sessions).

b) Domicili: Plaça Ajuntament, 1, 07530, Sant Llorenç des Cardassar.

c) Data i hora: Les anunciades en el seu moment al perfil del contractant.

10. Criteris de valoració d´ofertes i adjudicació del contracte:

En els termes establerts al plec de clàusules administratives particulars:

Proposició econòmica: 60 punts.

Proposició tècnica relativa als criteris avaluables mitjançant fórmules: 40 punts.

11. Altres informacions

- El projecte tècnic que regeix l´execució de les obres es publicarà al perfil del contractant de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar i, així mateix, estarà a disposició dels licitadors al departament d´Urbanisme de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar.

- D´acord amb el que disposa l´article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de clàusules administratives particulars s´exposa al públic, al departament de Secretaria, durant el termini de deu dies naturals a partir de la data de publicació d´aquest anunci, perquè puguin presentar-s´hi reclamacions, que seran resoltes per la Junta de Govern de l´Ajuntament de Sant Llorenç des Cardassar. 

Sant Llorenç des Cardassar, 12 de gener de 2017

El batle

Mateu Puigròs Sureda