Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS

Núm. 161
Resolució del secretari de la conselleria de Transparència, Cultura i Esports per la qual s'anuncia la licitació del contracte de servei de digitalització de documents medievals i gestió fotogràfica de l'activitat cultural de l'Arxiu del Regne de Mallorca

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l'obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.

b) Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: Calle de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena

3) Localitat i codi postal: Palma - 07010

4) Telèfon:  971 17 77 18

5) Fax: 971 17 69 61

6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es

7) Direcció d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació d'ofertes.

d) Nombre d'expedient: CONTR 2016/7753

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: servei

b) Descripció: digitalització de documents medievals i gestió fotogràfica de l'activitat cultural de l'Arxiu del Regne de Mallorca

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre de unitats: no

d) Lloc d'execució/lliurament: Arxiu del Regne de Mallorca (C/ Ramon LLull, 3, 07001, Palma)

e) Termini d'execució/entrega: 2 anys

f) Admissió de pròrroga: si

g) Establiment d'un acord marco: no

h) Sistema dinàmic d'adquisició: no

i) CPV : 72310000-1

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d'adjudicació: oferta econòmica 95 punts; criteris de caràcter social: Formació contínua del personal: 5 punts.

4. Valor estimat del contracte: 71.847,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net: 47.898,00 euros. IVA: 10.058,58 euros. Import total: 57.956,58 euros

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost d'adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F6) del plec de clàusules administratives particulars.

c) Altres requisits específics: els previstos en la lletra Y del PCAP.

d) Contractes reservats: no

e) Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.

8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no

b) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.

c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.

d) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010

4. Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es

e) Nombre previst d'empreses (proc. restringit): no

f) Admissió de variants: no.

g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d'ofertes:

a) Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.

b) Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).

c) Localitat i codi postal: Palma - 07010

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins a 500 €.

11. Altres informacions: no

Palma, 3 de gener de 2017

El director general d'Esports i Joventut

(Per absència del secretari general de la conselleria de Transparència, Cultura i Esports.

Resolució de la consellera de 27 d'abril de 2016  BOIB núm.55, de 3 de maig).

Carles Gonyalons Sureda