Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 146
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 23 de desembre de 2016 per la qual s’aprova la llista d’aspirants que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de tècnic / Técnica especialista en radioteràpia dependents del Servei de Salut de les illes Balears, designat per la resolució del director general del Servei de Salut de les illes Balears de 3 de setembre de 2015, BOIB núm. 133, de 8 de setembre de 2015)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets i fonaments de dret

1. Mitjançant la resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears  de 3 de setembre de 2015, ( BOIB núm. 133, de  8 de setembre de 2015).es va convocar un concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de tècnic / Técnica especialista en radioteràpia dependents del Servei de Salut de les illes Balears.

2. Un cop finalitzades les proves selectives, el tribunal qualificador ha elevat al director general del Servei de Salut de les Illes Balears la llista d’aspirants que ha superat el procés selectiu i una relació complementària de persones aspirants que segueixen per ordre de puntuació a les proposades, pel cas que es produeixin renúncies o quan de la documentació exigida en la base 11.2 es desprengui que alguna de les persones seleccionades no compleix els requisits per ser nomenada com a personal estatutari fix.

Per tot això i d’acord am la base 11 de la convocatòria, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la llista d’aspirants (Annex I) que han superat el concurs oposició per cobrir places vacants de la categoria de tècnic / Técnica especialista en radioteràpia dependents del Servei de Salut de les illes Balears, designat per la resolució del director general del Servei de Salut de les illes Balears de 3 de setembre de 2015, BOIB núm. 133, de  8 de setembre de 2015).

2. Publicar una llista complementària (Annex II) de persones aspirants que segueixen per puntuació a les que han superat el procés selectiu, pel cas que es produeixin renúncies o quan de la documentació exigida en la base 11.2 de la convocatòria es desprengui que alguna de les persones seleccionades no compleix els requisits per ser nomenada com a personal estatutari fix.

3. Publicar la llista de places (Annex III) que s’ofereixen a les persones que han superat les proves selectives.

4. En el termini de 20 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data en què es publiqui aquesta resolució en el BOIB, les persones aspirants seleccionades i les que figurin en la llista complementària han de presentar els documents següents:

a. Fotocòpia del document nacional d’identitat o —en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola— d’un document oficial que n’acrediti la identitat, l’edat i la nacionalitat. Els familiars que, d’acord amb la base 2.1. , tinguin dret a participar a en el procés selectiu han de presentar una fotocòpia compulsada d’algun document que acrediti el vincle de parentiu o, si n’és el cas, el fet de ser dependents d’aquests familiars.

b. Fotocòpia compulsada del títol acadèmic exigit en aquesta convocatòria o certificat acadèmic que acrediti haver duit a terme tots els estudis per obtenir el títol. En el cas de les titulacions obtingudes a l’estranger, cal acreditar que estan homologades pel Ministeri d’Educació.

c. Declaració jurada o promesa de la persona aspirant de no haver estat separada —mitjançant un expedient disciplinari— del servei de qualsevol servei de salut o administració pública en els sis anys anteriors a la convocatòria, i de no estar inhabilitada amb caràcter ferm per exercir funcions públiques ni per a la professió corresponent.

d. Llista amb què han de triar —de major interès a menor— els llocs de treball oferts. Cal incloure-hi totes les places. Aquesta llista es pot emplenar per mitjà del tràmit telemàtic publicat en la web <http:// opoibsalut.caib.es >. També està disponible en format d’imprès en paper als Serveis Centrals del Servei de Salut i a les gerències d’atenció primària i d’atenció especialitzada i a la gerència d’atenció a urgències 061 i en la web www.ibsalut.es. En tot cas, cal presentar-la en algun registre segons el que disposa l’apartat següent.

5. Cal presentar tota la documentació en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o bé a qualsevol dels llocs o segons les formes que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6. Si no es presenta la documentació en el termini establert —excepte en els casos de força major, que han de ser constatats degudament i, si escau, apreciats per l’Administració mitjançant una resolució motivada— o si en examinar la documentació es dedueix que la persona aspirant no compleix algun dels requisits, no pot ser nomenada com a personal estatutari, per la qual cosa s’han d’anul·lar les seves actuacions, sense perjudici de la responsabilitat en què hagi incorregut per falsedat en la sol·licitud inicial.

7. Abans d’efectuar els nomenaments, el Servei de Prevenció de Riscs Laborals del Servei de Salut ha d’emetre un certificat que acrediti que la persona aspirant té capacitat funcional per acomplir les tasques del lloc de treball. A l’efecte, les persones aspirants aprovades i les que figurin en la llista complementària seran citades per mitjà d’un anunci que es publicarà en el tauler d’anuncis de la seu del Tribunal i en la web  i <www.ibsalut. es> amb una antelació mínima de tres dies a la data de la revisió. El resultat d’aquest informe serà remès pel Servei de Prevenció a l’òrgan convocant, de tal manera que no és necessari que les persones aspirants l’hi presentin.

8. Publicar aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, a comptar de l’endemà de la notificació de la resolució, d’acord amb el que estableixen els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa. També es pot interposar qualsevol altre recurs que es consideri procedent.

No obstant això, les persones interessades poden optar per interposar contra aquesta resolució un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, en el termini d’un mes, a comptar de l’endemà de la notificació de la resolució. En aquest cas no es podrà interposar el recurs contenciós administratiu mentre no es dicti resolució expressa o presumpta del recurs de reposició, d’acord amb el que disposen els articles 123 i 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques

 

Palma, 23 de desembre de 2016

 

El director general

Julio Miguel Fuster Culebras

Per delegació del conseller de Salut i Consum (BOIB núm. 48/2008)

  

ANNEX I

Persones que han superat el concurs oposició torn lliure

-   

DNI

LLINATGES I NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

30518755

Donoso Del Moral, Francisco Javi

51,875

40

91,875

21674209

Yepes Belda, Inmaculada

52,656

37,25

89,906

36143746

Coton Garrido, Sandra Maria

46,875

41,08

87,955

25484354

Espinar Sabina, Mailena

49,688

36,86

86,548

9781121

García Gómez, Alejandro

51,094

34,57

85,664

76148341

Callejas Rioja, Veronica

49,688

35,48

85,168

43057423

Jimenez Frontera, Justo

51,25

33,52

84,77

43160388

Romero Escobar, Antonio Jesus

49,531

32,84

82,371

25455046

Gimeno Hernandez, Maria Victoria

44,375

33,34

77,715

50726979

Saez Martin, Daniel

37,969

38,38

76,349

-

Persones que han superat el concurs oposició torn lliure discapacitats

-

DNI

LLINATGES I NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

52238843

Romero Sanchez, Javier

41,25

24,476

65,726

-

Persones que han superat el concurs oposició torn promoció interna

-

DNI

LLINATGES I NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

43091938

Alvarez Perez, Maria Pilar

43,9

23,885

67,785

   

ANNEX II

Llista complementaria torn lliure

-          

DNI

LLINATGES I NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

43097234

Romero Pérez, Juan

43,125

31,14

74,265

41522658

Ribas Llabres, Catalina

47,813

25,44

73,253

53480145

Brion Dorca, Susana

45,625

26,34

71,965

43077801

Fulleda Barrio, Maria Asuncion

48,906

21,12

70,026

43132613

Roldan Sanchez, Marie Elena

44,688

24,871

69,559

-          

Llista complementaria torn lliure discapacitats

-           

DNI

LLINATGES I NOM

EXAMEN

MÈRITS

TOTAL

36114436

Alvarez Jardon, David

38,281

15,006

53,287

      

Sol·licitud de preferència de places

Instruccions:

1.- Ha d'omplir els camps de Nom, Llinatges amb lletra clara i en majúscules.

2.- El DNI o NIE, ha d'introduir-se sense lletra final, sense guions ni espais. Per exemple: el DNI 12345678-M ha d'lintroduir-se com 12345678 i el NIE X-1234567-M ha d'introduir-se com X1234567.

3.- Ha d'assignar un ordre de prioritat per a les places ofertes, on 1 és la màxima prioritat de preferència, 2 seria la seva segona prioritat, i així successivament fins a assignar-li prioritat a totes les places convocades.

 Asseguri's que no repeteix ordre de prioritat i que assigna prioritat a TOTES les places.

4.- L'incompliment de les instruccions invalida la seva sol·licitud.

 

Nom

…………………………………………………………………………………………...

Llinatges

…………………………………………………………………………………………….

NIF/NIE

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

.....

Codi Plaça

Descripció

Illa

Vacants

Ordre Pref.

00701

Hospital Universitari Son Espases

Mallorca

12

...........