Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MANACOR
Núm. 14455
Informació pública i convocatòria simultània de licitació del contracte de subministrament de material elèctric per a la brigada municipal d'obres de l'Ajuntament de Manacor
Versió PDF
Per decret de batlia de 21 de novembre de 2016 s’ha aprovat l’expedient del contracte de subministrament material elèctric per a la brigada municipal d’obres i per resolució de batlia de 20 de desembre de 2016 ha estat declarada deserta dita contractació. De conformitat amb aquest i als efectes prevists a l’article 188 de la Llei 20/2006, municipal i de règim local de les Illes Balears, els plecs de condicions reguladors d’aquesta autorització s’exposen al públic durant el termini de 10 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la inserció d’aquest anunci en el BOIB, perquè puguin presentar-s’hi reclamacions amb caràcter simultani a l’obertura del procediment de licitació.
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Ajuntament de Manacor
b) Dependència que tramita l'expedient: Contractació
2. Objecte de l’autorització
a) Descripció: subministrament material elèctric per a la brigada municipal d’obres.
b) Termini de contracte: 1 any prorrogable per un altre any a iniciar en data 16 de gener de 2017.
c) Exp. núm. : 30/2016
3. Tramitació, procediment i forma d'adjudicació
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Forma: selecció en funció de diversos criteris.
4. Pressupost anual màxim de licitació:
100.000,00 € sense IVA; 121.000,00 euros 21% d’IVA inclòs, en funció dels preus unitaris que consten en el PPT.
Valor estimat del contracte: 205.000,00 € IVA exclòs
Contracte subjecte al règim jurídic de despesa anticipada
5. Garanties
Definitiva: 5% del preu d’adjudicació.
6. Presentació de les ofertes
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptats des del següent al de la publicació de l’anunci de licitació al BOIB, de 9 a 14 hores, si el darrer dia fos inhàbil o dissabte es prorrogarà fins el primer dia hàbil.
b) Documentació a presentar: la indicada a la clàusula 15 i 19 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació:
1r. Entitat: Registre d’entrada de l’Ajuntament de Manacor
2n. Domicili: plaça Convent, 1
3r. Localitat i codi postal: Manacor 07500.
4t. Telèfon: 971849100. Fax: 971849133
7. Obertura de les ofertes
L’obertura del sobre B tindrà lloc el sèptim dia natural, a las 12 hores a l’edifici administratiu (2n pis, Ajuntament nou) a comptar des de l’obertura de la documentació administrativa. Si fos inhàbil o dissabte es prorrogarà al dia hàbil següent.
8. Requisits mínims de solvència que s’indiquen a la clàusula 19, apartat d) del PCA:
La solvència econòmica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
* Volum anual de negocis
* Patrimoni net
La solvència tècnica s’acreditarà per qualsevol dels mitjans següents:
* Certificats de bona execució de subministres similars
* Certificats de qualitat expedits per organismes oficials
9.Criteris d’adjudicació
Els que consten a la clàusula 18 del PCA:
1. Millora econòmica, fins a 15 punts
2. Oferiment d’un descompte a les famílies de productes assenyalades a l’annex II del PPT, fins 10 punts
3. Millores proposades en l’àmbit del servei postvenda, fins 2 punts
10. Despeses d'anuncis
Són a compte de l’adjudicatari.
Manacor, 21 de desembre de 2016
El batle, per delegació de firma
(Decret 2863/2015
Isabel Febrer Gelabert