Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ALARÓ
Núm. 14586
resolució caducitat inscripcions padró
Versió PDF
Intentada sense efecte la notificació per correu certificat amb justificant de recepció, o no havent-se pogut efectuar per ignorar-se el domicili o no haver-se trobat en el mateix als interessats que se relacionen, es procedeix, en compliment del que estableix l´article 44 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, a la publicació en el Boletín Oficial del Estado, en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, així com en el tauler d´anuncis de l’Ajuntament de Palma de la següent:
“Resolució de Batlia
núm. 1056-2016
Caducitat inscripcions en el padró d’habitants dels estrangers no comunitaris
sense autorització de residència permanent
Vista la Resolució de la Subsecretaria del Ministerio de la Presidencia de 16 de març de 2015, per la qual es disposa la publicació de la Resolució de 30 de gener de 2015, de l’Instituto Nacional de Estadística i de la Dirección General de Cooperación Local, per la qual es dicten instruccions tècniques als Ajuntaments sobre el procediment per acordar la caducitat de les inscripcions padronals dels estrangers no comunitaris sense autorització de residència permanent no renovades cada dos anys (BOE núm. 71, de 24.03.2015).
Vist que l’Instituto Nacional de Estadística, Delegació Provincial, ens ha tramès fitxers informatitzats (H07001IA.716, registre d’entrada núm. 3875-2016), referent als estrangers no comunitaris sense autorització de residència susceptibles de caducitat i que per part d’aquest Ajuntament s’ha optat per efectuar un preavís a tots els interessats.
Vist que els estrangers no comunitaris, que es detallaran més endavant, inclòs en els fitxers esmentats a l’apartat anterior, no han sol.licitat expressament la voluntat de renovar la inscripció en el padró d’habitants.
De conformitat el que disposen els arts. 15, 16,1 i 17,1 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases del règim local, modificada per la Llei 11/99, de 21 d’abril, i arts. 62 i 72 del R.D. 1690/1986, d’11 de juliol, reglament de població i demarcació territorial de las entitats locals, modificat pel R.D. 2612/1996, de 20 de desembre,
Resolc:
1.- Declarar la caducitat de la inscripció i acordar la baixa en el padró municipal d’habitants, per no haver renovat la seva inscripció mitjançant un acte exprés, de les següents persones,
m Nom i llinatges Doc.identificatiu Data naixement Data darrera inscripció padró
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
20.11.1988 |
16.10.2014 |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
27.02.1989 |
22.10.2014 |
2.- Les baixes per caducitat incloses en aquesta resolució seran efectives en el moment de realitzar-se la notificació als interessats o, en el seu cas, publicació per edictes en el BOIB i en el tauler d’anuncis d’aquest ajuntament.
3.- Notificar la present resolució als interessats de conformitat amb allò que disposa la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.- Deixar sense efecte el contingut d’aquesta resolució per a tots els estrangers que figuren relacionats anteriorment i que durant el temps que transcorri entre la notificació i per impugnar-la, hagin efectuat l’acte exprés de renovar la inscripció en el padró.”
Cosa que es fa pública pel seu coneixement i efectes.
Recursos.
Contra aquesta resolució, que és definitiva en via administrativa, es poden interposar, alternativament, els recursos següents:
No obstant l’anterior, es pot interposar, si n’es el cas, qualsevol altre recurs que s’estimi pertinent. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa i de la Llei 4/1999, de 13 de gener, de modificació de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i de procediment administratiu comú.
Alaró, 20 de desembre de 2016
El secretari
Jaume Nadal Bestard