Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA
Núm. 14386
Resolució de la secretària general de la conselleria de Presidència per la qual s’anuncia la licitació del subministrament, en règim d’arrendament, de la infraestructura i serveis per a les fires i mostres culturals i gastronòmiques de les cases regionals en què participa la Conselleria de Presidència que tenguin lloc a Mallorca durant l’any 2017
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Conselleria de Presidència
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er
3) Localitat i codi postal: 07012 Palma
4) Telèfon: 971 78 41 30
5) Telefax: 971 17 64 70
6) Correu electrònic: contractaciopresidencia@caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins a les 14.00 hores del 15è dia hàbil des de l’endemà de la publicació de la licitació al BOIB.
d) Número d’expedient: CONTR 2016 8078
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministrament
b) Descripció de l'objecte: l’arrendament, inclòs el muntatge i el desmuntatge, de la infraestructura i serveis (envelats, mobiliari, escenari i cabines sanitàries portàtils) per a fires i mostres culturals i gastronòmiques de les cases regionals en què participa la Conselleria de Presidència que tenguin lloc a Mallorca al llarg de l'any 2017
c) Termini d’execució: des del 1 de gener de 2017 o des de la data de formalització si fons posterior i fins el 31 de desembre de 2017; veure lletra C del PCAP.
e) Admissió de pròrroga: si
f) CPV (referència de nomenclatura): 391541007
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: Ordinària
b) Procediment: Obert
c) Criteris d’adjudicació: Els que s’indiquen al punt A del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte del Plec de clàusules administratives particulars
4. Valor estimat del contracte: 59.294,44 €
5. Pressupost base de licitació:
a) Import màxim de licitació: 26.952 euros. Import total 32.611,92 euros
6. Garanties exigides
Definitiva: 5% de l’import de licitació
7. Requisit específics del contractista:
a) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: Els que s’indiquen als punts F.1 i F.2 del Plec de clàusules administratives particulars.
8 Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: Les 10 hores del 16è dia natural des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Si el darrer dia és dissabte, passarà al primer dia hàbil següent. Si les proposicions s’envien per correu, el licitador ha de justificar la data d’imposició de la tramesa a l’oficina de correus i anunciar a l’òrgan de contractació la tramesa de l’oferta en el mateix dia, mitjançant fax, telegrama o correu electrònic a l’adreça contractaciopresidencia@caib.es .
b) Modalitat de presentació: La que es detalla al punt C del Quadre de criteris d’adjudicació del contracte, d’acord amb les clàusules 13 i 14 del Plec de clàusules administratives particulars:
Sobre núm. 1 “Documentació general”
Sobre núm. 2 “Proposició econòmica”
Sobre núm. 3 “Reducció del termini de comunicació del subministrament” i “Criteri Social”
c) Lloc de presentació: Conselleria de Presidència
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2 Domicili: Passeig de Sagrera, 2-3er.
3 Localitat i codi postal: Palma de Mallorca- 07012
4 Direcció electrònica: contractaciopresidencia@caib.es
d) Admissió de variants: no
9 Obertura d’ofertes
a) Direcció: Passeig de Sagrera, 2
b) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca - 07012.
d) Data i hora: es publicarà al perfil del contractant: www.plataformadecontractació.caib.es
10. Despeses de publicitat: màxim 400 euros que seran a càrrec de l’adjudicatari
11 Altre informació: Es recomana consultar el perfil del contractant de l’òrgan de contractació al llarg del termini de presentació de les ofertes i inclús posteriorment, ja que es pot publicar informació addicional amb motiu de les consultes o sol·licituds d’aclariments dels licitadors
Palma, 19 de desembre de 2016
La secretaria general
Teresa Suàrez Genovard