Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 14243
Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) per la qual es corregeix un error en la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de 5 d’octubre de 2016, per la qual es convoquen per a l'any 2016 subvencions per a la paralització temporal de l'activitat pesquera a les Illes Balears

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En data 8 d’octubre de 2016, es va a publicar en el BOIB núm. 128 la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de 5 d’octubre de 2016, per la qual es convoquen per a l'any 2016 subvencions per a la paralització temporal de l'activitat pesquera a les Illes Balears, modificada per la Resolució del president del FOGAIBA de correcció d’errades de dia 24 d’octubre de 2016, BOIB núm. 136, de 27 d’octubre de 2016.

Després d'advertir un error en la lletra h del punt 3 de l’apartat sisè, en el qual es demana un document que no és necessari per justificar els requisits que se sol·liciten per ser-ne beneficiari, es procedeix a efectuar-ne la correcció pertinent, de conformitat amb el que disposen l’article 109.2 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de las administracions públiques i l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, en virtut de les competències que tinc atribuïdes i a proposta del director gerent del FOGAIBA, dicto la següent

RESOLUCIÓ

Primer

Corregir l’error detectat en el punt 3 de l’apartat sisè de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA), de 5 d’octubre de 2016, per la qual es convoquen per a l'any 2016 subvencions per a la paralització temporal de l'activitat pesquera a les Illes Balears, en el sentit següent:

On diu:

“3. Aquestes sol·licituds han d'adjuntar la documentació següent:

En el cas d'armadors:

a) Acreditació de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau.

b) Fotocòpia compulsada del document constitutiu de l'entitat o estatuts socials correctament inscrits en el registre corresponent o certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

c) Document acreditatiu de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau. Aquesta acreditació ha d'estar en vigor en el moment de la sol·licitud.

d) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també cal aportar:

- Document en el qual quedin reflectides les normes o la reglamentació de funcionament que han subscrit tots els membres.

- Fotocòpia compulsada del DNI de les persones associades i del CIF de l'agrupació, si en disposa.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en el qual es facin constar expressament els compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells.

- Nomenament d'un representant o apoderat únic de l'agrupació, amb prou poder com per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció que es preveu en l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la comunitat autònoma de les Illes Balears i en els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

e) Si escau, justificació que l'armador del buc ha presentat davant les autoritats laborals la comunicació corresponent d'inici del procediment de suspensió dels contractes o reducció de jornada regulat en l'article 47 de l'Estatut dels treballadors per al total dels tripulants enrolats a l'embarcació en la data de la darrera arribada a port per començar l'aturada, a l'efecte de poder adoptar la decisió de suspendre els contractes de treball o reduir la jornada.

f) Full d'assentament del vaixell actualitzat, expedit per Capitania Marítima.

g) Fotocòpia del rol en què figuri la tripulació.

h) Certificació actualitzada del Registre Mercantil en què constin la propietat del vaixell i l'absència de càrregues i gravàmens sobre aquest.

i) Qualsevol altra documentació que s'estimi necessària.

En cas de tripulants:

a) Acreditació de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau.

b) Certificat de l'Institut Social de la Marina acreditatiu d'estar en situació d'alta en aquesta embarcació.

c) Fotocòpia de la llibreta d'embarcació.

d) Certificat de l'òrgan competent de no haver rebut la prestació per desocupació.

e) Documentació que acrediti que està inclòs en el procediment de suspensió de contractes de treball o de reducció de jornada.

f) Document que acrediti un període de cotització en el Règim Especial de la Seguretat Social dels treballadors del mar d’ almenys dotze mesos al llarg de la seva vida laboral.

g) Qualsevol altra documentació que s'estimi necessària.”

Ha de dir:

3. Aquestes sol·licituds han d'adjuntar la documentació següent:

En el cas d'armadors:

a) Acreditació de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau.

b) Fotocòpia compulsada del document constitutiu de l'entitat o estatuts socials correctament inscrits en el registre corresponent o certificat d'inscripció registral dels documents esmentats.

c) Document acreditatiu de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau. Aquesta acreditació ha d'estar en vigor en el moment de la sol·licitud.

d) En el cas d'agrupacions sense personalitat jurídica, també cal aportar:

- Document en el qual quedin reflectides les normes o la reglamentació de funcionament que han subscrit tots els membres.

- Fotocòpia compulsada del DNI de les persones associades i del CIF de l'agrupació, si en disposa.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en el qual es facin constar expressament els compromisos d'execució que assumeix cadascun d'ells.

- Nomenament d'un representant o apoderat únic de l'agrupació, amb prou poder com per complir les obligacions que corresponen a l'agrupació com a beneficiària.

- Document subscrit per tots els membres de l'agrupació en què es faci constar el compromís de no dissoldre l'agrupació fins que hagi transcorregut el termini de prescripció que es preveu en l'article 22 del Decret legislatiu 1/2005, de 24 de juny, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de finances de la comunitat autònoma de les Illes Balears i en els articles 57 i 60 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de subvencions.

e) Si escau, justificació que l'armador del buc ha presentat davant les autoritats laborals la comunicació corresponent d'inici del procediment de suspensió dels contractes o reducció de jornada regulat en l'article 47 de l'Estatut dels treballadors per al total dels tripulants enrolats a l'embarcació en la data de la darrera arribada a port per començar l'aturada, a l'efecte de poder adoptar la decisió de suspendre els contractes de treball o reduir la jornada.

f) Full d'assentament del vaixell actualitzat, expedit per Capitania Marítima.

g) Fotocòpia del rol en què figuri la tripulació.

h) Qualsevol altra documentació que s'estimi necessària.

En cas de tripulants:

a) Acreditació de la representació amb la qual actua qui signa la sol·licitud, si escau.

b) Certificat de l'Institut Social de la Marina acreditatiu d'estar en situació d'alta en aquesta embarcació.

c) Fotocòpia de la llibreta d'embarcació.

d) Certificat de l'òrgan competent de no haver rebut la prestació per desocupació.

e) Documentació que acrediti que està inclòs en el procediment de suspensió de contractes de treball o de reducció de jornada.

f) Document que acrediti un període de cotització en el Règim Especial de la Seguretat Social dels treballadors del mar d'al menys dotze mesos al llarg de la seva vida laboral.

g) Qualsevol altra documentació que s'estimi necessària.”

 

Segon

Aquesta Resolució s’ha de comunicar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Palma, 16 de desembre de 2016

El president del FOGAIBA

Vicenç Vidal Matas