Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ D'ATENCIÓ I SUPORT A LA DEPENDÈNCIA I PROMOCIÓ DE L'AUTONOMIA PERSONAL DE LES ILLES BALEARS

Núm. 14094
Licitació contracte subministrament de productes d'higiene personal amb condicions especials d'execució de caràcter social

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Anunci de licitació, mitjançant procediment  obert, del contracte de subministrament  de productes d’higiene personal, amb condicions especials d’execució de caràcter social

1.Entitat adjudicadora

a) Organisme: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Dependència que tramita l’expedient: Departament de Gestió

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència: Departament de Gestió. Unitat jurídica.

2) Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º

3) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006

4) Telèfon:  971177707/971177737

5) Telefax: 97176316

6) Correu electrònic: mpfeliu@fbd.caib.es / btmartinez@fbd.caib.es

7) Adreça d’internet del perfil del contractant; www.caib.es (Contractació-perfils del contractant- Fundació d’Atenció  i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears)

8) Data  límit d’obtenció de documentació i informació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.

9) Número d’expedient: 15/2016  OBERT/SUBM

2.Objecte del contracte

a) Tipus: Subministrament

b) Descripció de l’objecte del contracte: subministrament  de productes d’higiene personal (lot 1: bolquers; lot 2: empapadors)

c) Lloc d’execució:

1) Domicili i localitat :

- Residència i centre de dia Oms i Residencia Sant Miquel (C/Oms 2 i Sant Miquel 71. CP 07610. Palma).

- Residència i centre de dia Son Güells (C/ Camí vell de Sineu 12. CP 07007 Palma)

- Residència i centre de dia Can Blai (Rotonda carretera de Sant Carles s/n, 07840 Santa Eulària des Riu, Eivissa)

- Residència i centre de dia Can Raspalls (C/Can Raspalls s/n, 07817 Sant Jordi de Ses Salines, Sant Josep de Sa Talaia, Eivissa)

- Residència i centre de dia Sa Serra (C/ del Virot, 9, 07820 Sant Antoni de Portmany, Eivissa)

d) Termini d’execució: dos anys

e) Admissió de pròrroga: no

g) CPV: 337510009

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària

b) Procediment: obert

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:

-  Millor oferta econòmica (90%)

- Criteris mediambientals (10%)

4. Valor estimat del contracte: El pressupost màxim de licitació per als dos anys d’execució del contracte, és de 203.614,76 € (dos cent tres mil sis cents catorze  euros amb setanta sis cèntims) IVA exclòs. Aquest pressupost determina la quantitat màxima de productes a subministrar, sense que la Fundació estigui obligada a l’execució total d’aquest pressupost, ja que les quantitats indicades son sempre estimades.

5. Pressupost base de licitació

Import net: 203.614,76 € (dos cent tres mil sis cents catorze  euros amb setanta-sis cèntims) IVA exclòs

Import total amb l’IVA: 235.996,60 €  ( dos cent trenta-cinc mil nou cent  noranta-sis euros i seixanta cèntims)

El import de cada lot per als dos anys de contracte és el següent:

Lot 1 (Bolquers): 94.338,62 €, IVA exclòs (103.772,48 €, IVA inclòs).

Preus unitaris: Bolquer TM Super Nit 0,2688 €, Bolquer TL Super Nit 0,2892 €, Bolquer anatòmic SN 0,2316 €

Lot 2 (Empapadors): 109.276,14 €, IVA exclòs (132.224,12 €, IVA inclòs)

Preu unitari: 0,1497 € IVA exclòs

6. Garanties exigides:

Provisional: No s’exigeix

Definitiva: 5% del preu de licitació, atenent a que la quantia del contracte es determinarà en funció de preus unitaris.

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació (grup, subgrup i categoria): No s’exigeix.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

1) Solvència econòmica i financera:

Volum anual de negocis dels tres darrers exercicis o bé volum anual de negocis en els tres darrers exercicis a l’àmbit a què es refereix el contracte.

Criteris de selecció: l’any de major volum de negoci dels tres darrers conclosos haurà de ser per un import igual o superior,  si l’oferta es fa per un lot :  a  70.753,96  € anuals sense l’IVA per bolquers; i  a 81.957,10  € anuals sense l’IVA per empapadors;  o be per un import igual o superior a 152.711,06 € si es fa oferta per tots els lots.

2) Solvència tècnica i professional:

Relació dels principals subministraments realitzats, del mateix tipus o naturalesa al que correspon a l’objecte del contracte, durant els darrers cinc anys, que inclogui imports, dates i destinatari, públic o  privat, dels mateixos

Criteris de selecció: El import anual acumulat dins de l'any de major  execució ha de ser igual o superior al 70% de l’anualitat mitjana del lot al que se presenti el licitador  (Lot 1: 33.018,51 €;  Lot 2: 38.246,64 €) o be que sigui igual o superior al 70% de l’anualitat mitjana  del valor estimat del contracte (és a dir, a 71.265,15 €).

8. Presentació de les ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 20 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, a las 14:00 hores

b) Lloc de presentació:

1. Dependència: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears

2. Domicili: Avinguda Gabriel Alomar 33, 1º .

3. Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.

4. Adreça electrònica: mpfeliu@fbd.caib.es / btmartinez@fbd.caib.es

c) Admissió de variants: no

d) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: 3 mesos

9. Obertura de les ofertes:

a) Descripció: Fundació d’Atenció i Suport a la Dependència i de Promoció de l’Autonomia Personal de les Illes Balears.

b) Direcció: Avinguda Gabriel Alomar  33, 1º .

c) Localitat i codi postal: Palma de Mallorca, 07006.

d) Data i hora: S’avisarà oportunament

 

10: Subcontractació: No es permet

11. Despeses de publicitat:

Aniran a càrrec de l’empresa adjudicatària fins el límit de 500,00 € (cinc-cents euros)

        

Palma, 12 de desembre de 2016

La  gerent

Alexandra Pavlovic Djurdjev