Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS

Núm. 14113
Acord de resolució del Conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Palma i l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per consultar i imprimir dades padronals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Parts

Francesca Lluch Armengol i Socias, presidenta del Govern de les Illes Balears en virtut del nomenament aprovat pel Reial decret 586/2015, de 30 de juny (BOIB núm. 96, de 2 de juliol, i BOE núm. 157, de 2 de juliol), en l’exercici de les competències atribuïdes per la Llei 4/2001, de 14 de març, del Govern de les Illes Balears.

José Hila Vargas, batle de Palma en virtut del nomenament de 13 de juny de 2015, en l’exercici de les competències atribuïdes per la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de bases de règim local.

Antecedents

1. El 6 de juliol de 2009 es va signar un conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Palma i l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que tenia per objecte establir un sistema informàtic mitjançant el qual el personal de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pogués accedir a la base de dades informatitzada del padró municipal d’habitants i obtenir una còpia de la informació sol·licitada (volants d’empadronament) en l’exercici de les funcions que té atribuïdes i amb el sol objecte d’incorporar la informació padronal als procediments que la necessitin.

2. L’11 de desembre de 2012 es va signar el Conveni de col·laboració en matèria d’interoperabilitat telemàtica entre les administracions públiques de l’àmbit territorial de les Illes Balears, que té per objecte fixar el marc de col·laboració per fer efectius serveis d’interoperabilitat entre els sistemes d’informació de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, dels consells insulars de Mallorca, de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i de l’Ajuntament de Palma, com també de les entitats que puguin adherir-s’hi.

L’objectiu del conveni no és cap altre que impulsar la col·laboració entre les diferents administracions públiques per possibilitar la interoperabilitat entre els seus sistemes d’informació i fer possible l’intercanvi de dades i certificats telemàtics entre aquestes, per a les seves respectives activitats administratives.

3. Els serveis d’interoperabilitat permeten l’accés a la Plataforma d’Interoperabilitat de les Illes Balears (PINBAL) a través de la qual es pot accedir a serveis diversos, entre els quals es troba també la possibilitat de consultar les dades padronals de l’Ajuntament de Palma.

4. Atès que es pretén la unificació d’eines telemàtiques de consulta de dades i en virtut de la clàusula setena del conveni signat el 6 de juliol de 2009 per consultar i imprimir dades padronals, el Govern de les Illes Balears i l’Ajuntament de Palma manifesten el seu interès a resoldre aquest conveni.

Ambdues parts ens reconeixem mútuament la capacitat legal necessària per formalitzar aquest Acord, segons les següents

Clàusules

1. Resoldre de mutu acord el conveni signat el 6 de juliol de 2009 entre l’Ajuntament de Palma i el Govern de les Illes Balears per consultar i imprimir dades padronals.

2. Establir que aquest Acord tindrà efectes a partir de la data en què se signi

3.Publicar aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Com a mostra de conformitat, ambdues parts signam aquest Acord en dos exemplars.

  

Palma, 7 de desembre de 2016

Pel Govern de les Illes Balears              Per l’Ajuntament de Palma