Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 14105
Notificació resolucions de la directora general de Personal Docent, relatives a la reclamació de quantitats abonades indegudament en concepte de nòmina als professors i mestres de centres públics no universitaris

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el que disposen els articles 59.5 y 61 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de las Administracions Públiques y del Procediment Administratiu Comú, es fa pública la notificació dels actes que s’indiquen a continuació, ja que intentada la mateixa, degut a la defunció de les persones interessades, aquesta no s’ha pogut practicar.

Els expedients corresponents es troben a disposició dels seus causahavents per conèixer el contingut íntegre de l'acte, en el Servei de Retribucions de la Direcció General de Personal Docent de la Conselleria d'Educació i Universitat del Govern de les Illes Balears, carrer Alfons el Magnànim, n. 29, bloc A, 2on, 07004 Palma de Mallorca, en horari de 09:00 a 14:00 hores de dilluns a divendres, excepte festius.

S'informa als causahavents de què disposen de deu dies hàbils per consultar-los, comptadors des de l'endemà de la publicació del present anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Havent transcorregut el termini indicat, s’entendran notificats a tots els efectes legals els actes als quals es fa referència.

Els actes a notificar són els següents:

1. Expedient 77/2012: Resolució de caducitat del procediment de reintegrament de retribucions indegudament percebudes per la Sra. ENRIQUETA FERRAGUT MONTESINOS, amb DNI 42982066B per import de 2548,50 euros, per la qual s’ordena la caducitat del procediment i l’arxiu de les actuacions  corresponents.

2. Expedient 218/2013: Resolució de caducitat del procediment de reintegrament de retribucions indegudament percebudes per la Sra. ISABEL MARIA SÁNCHEZ RUÍZ, amb DNI 42815529V per import de 1770,71 euros per la qual s’ordena la caducitat del procediment i l’arxiu de les actuacions  corresponents.

3. Expedient 76/2014: Resolució de caducitat del procediment de reintegrament de retribucions indegudament percebudes per la Sra. ANTONIA JERONI CERDA SASTRE, amb DNI 78195762V per import de 1103,45 euros per la qual s’ordena la caducitat del procediment i l’arxiu de les actuacions  corresponents.

4. Expedient 111/2014: Resolució de caducitat del procediment de reintegrament de retribucions indegudament percebudes per la Sra. ANTONIA JERONI CERDA SASTRE, per import de 464,97 euros per la qual s’ordena la caducitat del procediment i l’arxiu de les actuacions  corresponents.

 Contra les resolucions abans esmentades i en el termini d’un mes, comptador des de l'endemà de la notificació, amb caràcter potestatiu es pot interposar recurs de reposició davant la directora general de Personal Docent, o directament interposar reclamació econòmic administrativa davant la Junta Superior d'Hisenda de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, (Decret 210/1999, de 24 de setembre, BOIB núm. 124, de 4-10-1999), sense que ambdós recursos es puguin interposar de forma simultània.

 

Palma, 25 de novembre de 2016

  

La directora general de Personal Docent

 Rafaela Sánchez Benítez