Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS
Núm. 13830
Resolució del secretari de la conselleria de Transparència, Cultura i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte de servei de manteniment de les pistes de tennis de terra batuda del Poliesportiu Príncipes de España
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
3) Localitat i codi postal: Palma - 07010
4) Telèfon: 971 17 77 18
5) Fax: 971 17 69 61
6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació d'ofertes.
d) Número d’expedient: CONTR 2016/7623
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: servei
b) Descripció: Manteniment de les pistes de tennis de terra batuda del Poliesportiu Príncipes de España
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ Gremi Forners, 4, 07009 - Palma.
e) Termini d’execució/lliurament: un any des de l'1 de gener de 2017 o data de formalització del contracte si aquesta fos posterior.
f) Admissió de pròrroga: si
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 773200009
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert amb varis criteris d'adjudicació
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 65 punts; Instal·lació d'un sistema de reg perimetral: 18 punts; Pintar les parets que envolten les 4 pistes de tennis, un màxim de 12 punts; criteris de caràcter social: ocupació de persones amb dificultats d'accés al mercat laboral: 2,5 punts. Subcontractació amb centres especials d'ocupació, empreses d'inserció i programes d'ocupació
4. Valor estimat del contracte: 54.150,84 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import: 24.614,02 euros. IVA: 5.168,94 euros. Import total: 29.782,96 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No obligatòria.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: per a empreses no espanyoles d’Estats Membres de la UE: d’acord amb el PCAP.
c) Altres requisits específics: les previstes en la lletra Y del PCAP.
d) Contractes reservats: no
e) Condicions especials d'execució de caràcter social: les previstes en la lletra M del PCAP.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.
d) Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010
4. Adreça electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no.
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
c) Localitat i codi postal: Palma - 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Altres informacions: no
Palma,
El secretari general
Xavier-Lluís Bacigalupe i Blanco
(Por delegació de la consellera de Transparència, Cultura i Esports.
Resolució de la consellera de 27 de abril de 2016 BOIB núm.55, de 3 de maig).