Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 13916
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 2 de desembre de 2016 per la qual es convoca el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació corresponent al programa comú “PC00009” del Pla Anual de Polítiques per a l’Ocupació (PAPE 2016)
Versió PDF
La Llei orgànica 5/2002, de 19 de juny, de les qualificacions i de la formació professional té com a finalitat la creació d’un sistema nacional de qualificacions i formació professional que faciliti la integració de les diferents formes de certificació i acreditació de les competències i de les qualificacions professionals. D’acord amb l’article 3.5 d’aquesta norma, una de les finalitats d’aquest sistema és avaluar i acreditar oficialment la qualificació professional de les persones interessades, sigui quina sigui la forma en què s’hagi aconseguit. L’article 4.1 b estableix que un dels instruments per a això és un procediment de reconeixement, avaluació, acreditació i registre de les qualificacions professionals.
A l’article 8.2, la Llei orgànica esmentada estableix que l’avaluació i l’acreditació de les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació tenen com a referent el Catàleg Nacional de Qualificacions Professionals.
El Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral determina el procediment únic per avaluar i acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació, d’acord amb el que preveu l’article 8.2 de la Llei orgànica 5/2002.
D’acord amb l’article 21.1 b del Reial decret esmentat, les administracions educatives i laborals competents de cada comunitat autònoma han d’establir conjuntament l’estructura organitzativa responsable d’aquest procediment.
El Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, determina a l’article 2.1 que la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i el Servei d’Ocupació de les Illes Balears, conjuntament o separadament, han d’aprovar les convocatòries públiques del procediment d’avaluació i d’acreditació de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o de vies no formals de formació, i han de garantir l’estructura organitzativa necessària per gestionar el procediment. En el cas que s’aprovin de forma separada, és preceptiu un informe favorable vinculant de l’òrgan administratiu no convocant.
El Decret 55/2011 designa en l’article 3.1 l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears com a òrgan encarregat de la gestió i la coordinació d’aquest procediment.
El reconeixement de les competències professionals avaluades mitjançant el procediment que regula el Reial decret 1224/2009, quan les persones interessades no completin les qualificacions recollides en el títol de formació professional o en el certificat de professionalitat corresponent, s’ha de fer mitjançant una acreditació parcial acumulable, amb la finalitat de poder completar la formació que els permeti obtenir el títol i/o el certificat indicats i per facilitar a les persones l’aprenentatge al llarg de la vida i la millora de la seva qualificació professional.
Aquesta convocatòria està finançada amb fons finalistes procedents del Govern d’Espanya, mitjançant el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social i el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), corresponents als pressuposts generals de l’Estat per al 2016.
Per tot això, dict la següent
RESOLUCIÓ
Primer
Aprovar les bases que han de regir la convocatòria del procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació corresponent al programa comú “PC00009” del Pla Anual de Polítiques per a l’Ocupació (PAPE 2016). Aquestes bases figuren com a annex 1 d’aquesta Resolució.
Segon
Aprovar el nombre de places i les unitats de competència convocades, el títol de formació professional i/o certificat de professionalitat de referència, els centres seu i els centres seu auxiliars de cada qualificació professional, que figuren com a annex 2.
Tercer
Convocar el procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació en els termes que figuren en les bases que s’inclouen com a annex 1 d’aquesta Resolució. Aquesta convocatòria la duu a terme la Conselleria d’Educació i Universitat. Aquests procediments s’ajusten al que regula el Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, de reconeixement de les competències professionals adquirides per experiència laboral i el Decret 55/2011, de 20 de maig, regulador de l’estructura organitzativa del procediment de reconeixement de les competències professionals adquirides per l’experiència laboral o per vies no formals de formació a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Quart
Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i entra en vigor l’endemà de publicar-se.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat en el termini d’un mes comptador des de l’endemà de publicar-se, d’acord amb l’article 124 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de publicar-se, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 2 de desembre de 2016
El conseller
Martí X. March i Cerdà
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
I. Principis generals
1. Objecte i àmbit d’aplicació
1. Aquesta convocatòria permet avaluar i acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral i/o de vies no formals de formació de les qualificacions professionals especificades a l’annex 2.
2. El procediment i els requisits establerts en aquesta resolució, així com els efectes de l’avaluació i acreditació de competències, tenen abast i validesa a tot el territori de l’Estat.
2. Destinataris
Els destinataris són les persones amb experiència professional i/o aprenentatges no formals relacionats amb les unitats de competència de les qualificacions objecte d’aquesta convocatòria i que compleixin els requisits prevists al punt 4.
3. Import de la convocatòria i partida pressupostària
1. El crèdit disponible màxim destinat al procediment per acreditar les competències professionals adquirides a través de l’experiència laboral o de vies no formals de formació corresponent al programa comú “PC00009” del PAPE 2016 en aquesta convocatòria és de 420.000,00 euros, a càrrec de la partida pressupostària 13901/421G02/64000/00/16020 dels pressupostos generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. Aquesta convocatòria està finançada amb fons finalistes procedents del Govern d’Espanya, mitjançant el Ministeri d’Ocupació i Seguretat Social i el Servei Públic d’Ocupació Estatal (SEPE), a través del Pla Anual de Política d’Ocupació per al 2016, emmarcada dins l’Eix 2, formació, “PC00009”.
4. Requisits per a la participació
1. Les persones que vulguin participar en el procediment han de complir els requisits següents:
a. Tenir la nacionalitat espanyola, haver obtingut el certificat de registre de ciutadania comunitària o la targeta de familiar de ciutadà de la Unió Europea, o ser titular d’una autorització de residència o de residència i treball a Espanya en vigor, en els termes establerts en la normativa espanyola d’estrangeria i immigració.
b. Tenir, com a mínim, en el moment de fer la inscripció:
· 18 anys complerts, per a les qualificacions de nivell 1.
· 20 anys, per a les qualificacions de nivell 2 i nivell 3.
c. Tenir experiència laboral i/o formació relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar, d’acord amb el que figura a continuació:
i. En el cas d’experiència laboral, s’han de justificar almenys 2 anys, amb un mínim de 1.200 hores treballades en total en els darrers 10 anys, per a les qualificacions de nivell 1.
ii. En el cas d’experiència laboral, s’han de justificar almenys 3 anys, amb un mínim de 2.000 hores treballades en total en els darrers 10 anys, per a les qualificacions de nivell 2 i 3.
iii. En el cas de formació, s’han de justificar almenys 200 hores de formació relacionada amb les competències professionals de nivell 1 que es volen acreditar. La formació indicada s’ha d’haver duit a terme en els darrers 10 anys.
iv. En el cas de formació, s’han de justificar almenys 300 hores de formació relacionada amb les competències professionals de nivell 2 i 3 que es volen acreditar. La formació indicada s’ha d’haver duit a terme en els darrers 10 anys.
o Per establir el període de deu anys anteriors a la convocatòria s’ha de tenir com a referència el dia de publicació al BOIB d’aquesta Resolució.
2. Les persones més grans de 25 anys que reuneixin els requisits d’experiència o de formació i que no puguin justificar-los poden sol·licitar la inscripció provisional en el procediment sempre que presentin alguna prova admesa en dret que justifiqui l’experiència laboral o la formació no formal d’acord amb el que preveu l’article 11.2 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol. Per a aquests casos la comissió d’avaluació corresponent ha de determinar si se’n permet la inscripció definitiva.
3. No poden participar en aquesta convocatòria les persones que es trobin en una de les condicions següents:
a. Tenir un títol de formació professional o un certificat de professionalitat que contengui les unitats de competència objecte d’aquesta convocatòria.
b. Estar matriculat, en el moment de la inscripció, en una oferta formativa del sistema educatiu o una acció formativa per a l’ocupació que contengui unitats de competència per a les quals sol·licita l’avaluació i l’acreditació.
c. Estar participant en un procediment d’acreditació de competències professionals en el qual les unitats de competència siguin les mateixes que se sol·liciten en aquesta convocatòria.
5. Política de privacitat
1. D’acord amb el que es disposa en l’article 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal i en l’article 12 del Reial decret 1720/2007, de 27 de desembre, pel qual s’aprova el reglament de desenvolupament d’aquesta llei, els sol·licitants han de consentir expressament que les dades facilitades siguin recollides i tractades en un fitxer de titularitat de la Conselleria d’Educació i Universitat, amb domicili al carrer d’Alfons el Magnànim, 29, 07004, Palma.
2. La finalitat d’aquest tractament és que l’IQPIB pugui dur a terme el tractament estadístic i la gestió del procediment d’avaluació i d’acreditació de les competències professionals.
3. En qualsevol moment es poden exercir els drets reconeguts en la Llei 15/1999, en particular els d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, adreçant-se per escrit a l’Institut de Qualificacions Professionals de les Illes Balears (a l’adreça postal ptge. de Guillem de Torrella,1, 3r, 07002, Palma) o bé per mitjà d’un missatge electrònic (a l’adreça electrònica iqpib@dgfpfp.caib.es). També es pot presentar una sol·licitud als diferents llocs especificats en l’article 9.9 d’aquesta convocatòria.
6. Taxes
1. En aplicació de la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 14 de gener de 2016 per la qual es publica l’actualització de les bases, els tipus de gravamen i les quotes tributàries dels tributs propis de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2016, les taxes per la implantació dels processos de reconeixement de competències professionals assolides per experiència laboral a les Illes Balears (articles 103 septvicies a 103 untricies de la Llei 11/1998, de 14 de desembre, sobre el règim específic de taxes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, afegits per l’apartat 4 de la disposició final quarta de la Llei 9/2009, de 21 de desembre, de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2010) són les següents:
|
Concepte |
Euros |
|---|---|
|
1. Inscripció al procés de reconeixement de competències professionals assolides per experiència laboral o de vies no formals de formació. |
5,46 |
|
2. Inscripció a la fase d’orientació i assessorament. |
|
|
2.1 Per a qualificacions de nivell 1. |
27,34 |
|
2.2 Per a qualificacions de nivell 2. |
38,28 |
|
2.3 Per a qualificacions de nivell 3. |
43,75 |
|
3. Inscripció en la fase d’avaluació i acreditació. |
|
|
3.1 Per a unitats de competència de qualificacions de nivell 1, sigui quin sigui el nombre d’unitats de competència de les quals se sol·licita avaluació. |
10,94 |
|
3.2 Per a unitats de competència de qualificacions de nivell 2. |
|
|
— Si se sol·licita l’avaluació d’una unitat de competència. |
10,94 |
|
— Si se sol·licita l’avaluació de dues unitats de competència. |
16,40 |
|
— Si se sol·licita l’avaluació de tres o més unitats de competència. |
21,88 |
|
3.3 Per a unitats de competència de qualificacions de nivell 3. |
|
|
— Si se sol·licita l’avaluació d’una unitat de competència. |
16,40 |
|
— Si se sol·licita l’avaluació de dues unitats de competència. |
21,88 |
|
— Si se sol·licita l’avaluació de tres o més unitats de competència. |
38,28 |
2. Exempcions i bonificacions:
a. Estan exemptes del pagament d’aquesta taxa les persones que sol·licitin la inscripció en aquests processos en situació d’atur i aquelles amb una discapacitat igual o superior al 33 %, sempre que ho demanin al centre prestador del servei i acreditin documentalment la seva situació en el moment de la inscripció.
b. En aplicació de l’article 12.2 a de la Llei 40/2003, de 18 de novembre, de protecció a les famílies nombroses, en tots els règims, nivells i cicles tindrà lloc una exempció del 100 % als membres de les famílies nombroses classificades en la categoria especial i una bonificació del 50 % per als de categoria general.
3. El pagament de la taxa es pot fer mitjançant dues vies:
a. Document físic 046, que es pot trobar a qualsevol conselleria de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
b. Document de pagament telemàtic de l’Agència Tributària de les Illes Balears.
7. Qualificacions professionals i nombre de places convocades
1. La relació de les qualificacions professionals susceptibles d’acreditació i el nombre de places convocades figuren a l’annex 2.
2. El director de l’Institut de les Qualificacions Professionals de les Illes Balears (IQPIB) pot resoldre que s’admeti, excepcionalment, un nombre de persones superior a les places convocades per esmenar omissions de les llistes provisionals o atendre altres circumstàncies que així ho justifiquin. Així mateix, el nombre de places convocades inicialment es pot ampliar sempre que s’assignin fons addicionals a la partida pressupostària a la qual s’ha d’imputar la despesa corresponent a aquesta convocatòria.
3. Igualment, si el nombre de places convocades en una qualificació professional no es cobreixen, aquestes es poden redistribuir a altres qualificacions professionals d’aquesta mateixa convocatòria.
4. Les modificacions anteriors s’han de publicar a les seus principals i les seus auxiliars del procediment, així com al web <http://iqpib.caib.es>.
5. Aquestes modificacions no impliquen que el termini per presentar sol·licituds s’ampliï, ni afecta la tramitació ordinària de les sol·licituds presentades.
8. Fases del procediment, seus de cada qualificació professional i presentació de documentació
1. Segons el que disposa el Reial decret 1224/2009, les fases del procediment són:
a. Assessorament.
b. Avaluació de la competència professional.
c. Acreditació i registre de la competència professional.
2. Aquestes tres fases del procediment s’han de dur a terme durant l’any 2017.
3. Les diferents fases del procediment s’han de desenvolupar a les seus que s’indiquen a l’annex 2.
4. La presentació de documentació s’ha de fer al centre seu (principal o auxiliar) de la qualificació professional corresponent, d’acord amb la residència de la persona candidata. Les persones residents fora de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, ho han de fer a la seu principal.
5. D’acord amb l’article 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, els documents que els interessats adrecin als òrgans de les administracions públiques es poden presentar:
a. Al registre electrònic de l’administració o organisme al qual es dirigeixin, així com a la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1.
b. A les oficines de Correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
c. A les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
d. A les oficines d’assistència en matèria de registres.
e. En qualsevol altre lloc que estableixin les disposicions vigents.
6. Les comissions d’avaluació han d’informar les persones participants dels canvis d’ubicació que es puguin produir per atendre més bé el desenvolupament de totes les fases del procediment. Aquesta informació s’ha de publicar als llocs especificats com a centres seu.
II. Participació al procediment
9. Sol·licitud de participació al procediment
1. El termini de sol·licitud de participació al procediment és del 9 al 27 de gener del 2017.
2. Les persones que vulguin participar en aquesta convocatòria han de formalitzar la sol·licitud en línia, mitjançant el formulari establert a l’efecte que es troba disponible a la pàgina web http://iqpib.caib.es.
3. Per fer efectiva la inscripció al procediment d’acreditació s’ha de presentar la còpia firmada de la sol·licitud d’inscripció en línia a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació, dins el termini establert, juntament amb la documentació acreditativa corresponent:
a. Fotocòpia del NIF o el NIE.
b. Justificant del pagament de la taxa d’inscripció i bonificació o exempció d’aquesta.
c. Relació d’activitats professionals relacionades amb les competències professionals que es volen acreditar duites a terme en els darrers 10 anys, per ordre cronològic.
d. Relació de la formació no formal relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar rebuda en els darrers 10 anys, per ordre cronològic.
e. Documentació justificativa de l’experiència laboral dels darrers 10 anys en les competències professionals que es volen acreditar:
· Per a treballadors assalariats:
i. Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social (vida laboral) en què consti l’empresa, la categoria laboral (grup de cotització) i el període de contractació.
ii. Fotocòpia dels contractes de treball o del certificat de l’empresa o empreses on s’hagi adquirit l’experiència laboral, en què consti específicament la durada dels períodes de prestació del contracte, l’activitat exercida i l’interval de temps en què s’ha fet l’activitat.
· Per a treballadors autònoms o per compte propi:
i. Certificat de la Tresoreria General de la Seguretat Social dels períodes d’alta en la Seguretat Social en el règim corresponent.
ii. Declaració responsable amb la descripció de l’activitat exercida i l’interval de temps en què s’ha duit a terme.
· Per a treballadors voluntaris o becaris:
i. Fotocòpia del certificat de l’organització on s’hagi prestat l’assistència en què constin, específicament, les activitats i les funcions exercides, l’any en què s’han fet i el nombre total d’hores dedicades.
ii. Fotocòpia de la documentació justificativa de la formació no formal dels darrers 10 anys, que ha de reunir els requisits següents:
1. La formació rebuda ha d’estar relacionada amb les unitats de competència que es pretenen acreditar.
2. En la documentació acreditativa han de constar-hi els continguts, la durada en hores, el període en què es va dur a terme i l’expressió formal que confirmi que ha estat superada, avaluada positivament o cursada amb aprofitament.
3. Si la durada de la formació està expressada en crèdits, se n’ha d’especificar l’equivalència en hores.
4. No s’han de valorar els cursos de durada inferior a deu hores ni l’assistència a jornades, simposis, esdeveniments o similars.
f. Declaració responsable o prova admesa en dret per justificar, si escau, els requisits d’experiència laboral o formativa segons el que estableix el punt 4.4 d’aquesta convocatòria.
4. Tots els documents que es presentin no redactats en llengua catalana o castellana s’han d’acompanyar necessàriament de la traducció oficial corresponent.
5. La manca de requisits i/o la falsedat en les dades declarades o aportades comporta la pèrdua del dret a participar en aquesta convocatòria i la no devolució de les taxes abonades.
10. Criteris per determinar l’admissió al procediment
1. En el cas que el nombre de sol·licituds que compleixin els requisits sigui superior al nombre de places establert en la convocatòria, s’ha d’aplicar el barem següent:
a. Per cada any d’experiència laboral relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar (com a treballador o treballadora per compte d’altri o com a treballador o treballadora de caràcter autònom): 6 punts (les fraccions inferiors a l’any es compten de forma proporcional, a raó de 0,5 punts per mes i 0,0166 punts per dia. Si l’experiència no ha estat a jornada completa, la puntuació anterior s’ha de comptar de forma proporcional a la jornada feta).
b. Per cada 10 hores de feina relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar com a becari o voluntari: 0,033 punts.
c. Per cada 10 hores de formació rebuda relacionada amb les competències professionals que es volen acreditar: 0,1 punts. Si la formació està expressada en crèdits, un crèdit equival a 10 hores.
d. Per trobar-se en situació d’atur de llarga durada en el moment de la inscripció: 5 punts (s’ha de justificar amb un certificat emès pel Servei d’Ocupació).
e. Per trobar-se empadronat a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en el moment de la inscripció: 5 punts (s’ha de justificar amb un certificat d’empadronament).
2. Han de resultar admeses les persones amb més puntuació d’acord amb els criteris de l’apartat anterior fins que es cobreixin totes les places que s’ofereixen en aquesta convocatòria. En cas d’empat, ha de prevaler l’aspirant amb més puntuació en l’apartat 1 a. En el cas que continuï l’empat entre candidats, per resoldre’l s’ha d’aplicar el criteri d’admetre la persona de més edat. Per a això, s’ha de tenir en compte el dia, el mes i l’any de naixement.
11. Publicació de les llistes provisionals
Les llistes provisionals de persones admeses, en reserva i persones excloses s’han de publicar al tauler d’anuncis dels centres seu de la qualificació professional corresponent i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es> en el termini de 6 dies hàbils a partir de la data de finalització del període de sol·licitud de participació.
12. Termini de reclamacions
1. Els candidats disposen de quatre dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de les llistes provisionals per fer les reclamacions oportunes.
2. Aquesta reclamació s’ha de presentar per escrit a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació del procediment, i s’hi ha d’adjuntar tota la documentació necessària per esmenar-ne els defectes, les errades en la valoració o l’omissió a les llistes.
13. Publicació de llistes definitives
1. En el termini de cinc dies hàbils transcorreguts des de l’endemà de la data de finalització de termini de reclamacions, s’ha de publicar la llista definitiva de persones admeses, així com la llista de persones en reserva, amb la puntuació corresponent, i la relació de persones no admeses, amb indicació de la causa de la no admissió, al tauler d’anuncis dels centres seu, de la qualificació professional corresponent, i a la pàgina web http://iqpib.caib.es.
2. Les persones admeses estaran en disposició de participar en el procediment. Les persones que queden a la llista de reserva queden per cobrir, segons l’ordre de puntuació que hagin obtingut, els abandonaments i les renúncies que es produeixin.
3. En cas que el nombre d’inscrits a una qualificació sigui molt inferior, en relació amb les places convocades, poden ampliar-se els terminis d’inscripció o, si n’és el cas, anul·lar-se la convocatòria d’aquesta qualificació.
III. Fase d’assessorament
14. Inscripció a la fase d’assessorament
1. El termini de sol·licitud d’inscripció a la fase d’assessorament és d’onze dies hàbils a comptar des de l’endemà d’haver-se publicat la llista definitiva d’admesos.
2. Les persones que vulguin participar a la fase d’assessorament han de formalitzar la sol·licitud en línia, disponible a la pàgina web http://iqpib.caib.es, mitjançant el formulari establert a l’efecte.
3. Per fer efectiva la inscripció a la fase d’assessorament s’ha de presentar la còpia firmada de la sol·licitud d’inscripció en línia a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació, dins el termini establert, juntament amb la documentació acreditativa corresponent:
a. Justificant de pagament de la taxa de la fase d’assessorament i bonificació o exempció d’aquesta.
b. Dossier del candidat o candidata.
4. Les persones admeses han de preparar el dossier amb tota la documentació relativa a l’historial professional i formatiu relacionat amb les competències que s’han d’avaluar d’acord amb els criteris establerts en el manual per a l’elaboració del dossier, que es troba a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>. Tota la documentació que conforma el dossier ha de ser acarada degudament.
15. Publicació de les llistes provisionals
Les llistes provisionals de persones admeses i excloses s’han de publicar al tauler d’anuncis dels centres seu de la qualificació professional corresponent i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es> en el termini de quatre dies hàbils a partir de la data de finalització del període de sol·licitud d’inscripció.
16. Termini de reclamacions
1. Els candidats disposen de quatre dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de les llistes provisionals per fer les reclamacions oportunes.
2. Aquesta reclamació s’ha de presentar per escrit a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació del procediment, i s’hi ha d’adjuntar tota la documentació necessària per esmenar-ne els defectes, les errades en la valoració o l’omissió a les llistes.
17. Publicació de llistes definitives
1. En el termini de deu dies hàbils transcorreguts des de l’endemà de la data de finalització de termini de reclamacions es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses al tauler d’anuncis dels centres seu de la qualificació professional corresponent i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.
2. Les persones admeses estaran en disposició de participar en aquesta fase.
18. Desenvolupament de la fase d’assessorament
1. La fase d’assessorament s’ha de desenvolupar d’acord amb el que disposa l’article 15 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol.
2. Aquesta fase es pot desenvolupar tant de forma presencial com per mitjans telemàtics, segons les necessitats.
3. Aquesta fase es pot dur a terme tant en grup com de forma individual.
4. En el cas que la persona candidata no comparegui en la data, l’hora i el lloc indicats per a l’assessorament, disposa de tres dies naturals per presentar un justificant oficial de l’absència a la comissió d’avaluació corresponent. En cas contrari, s’ha d’entendre que desisteix de continuar participant en el procediment, per la qual cosa se l’ha d’excloure. Aquesta circumstància s’ha de fer constar en el seu expedient. En aquest cas, i sempre que les circumstàncies ho permetin, la seva plaça l’ha de cobrir un candidat de la llista de reserva.
5. Per facilitar l’accés al reconeixement de competències professionals objecte d’aquesta convocatòria, les persones que estan treballant poden utilitzar els permisos individuals de formació, d’acord amb el que estableix l’article 10.7 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, i la resta de normativa vigent.
6. Aquesta fase finalitza amb el lliurament als interessats de l’informe no vinculant d’assessorament. La data d’aquest lliurament s’ha de publicar a les seus del procediment i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.
IV. Fase d’avaluació
19. Inscripció a la fase d’avaluació
1. El termini de sol·licitud d’inscripció a la fase d’avaluació és d’onze dies hàbils, a comptar des de l’endemà de la data de lliurament de l’informe no vinculant d’assessorament.
2. Les persones que vulguin participar en la fase d’avaluació han de formalitzar la sol·licitud en línia, disponible a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>, mitjançant el formulari establert a l’efecte.
3. Per fer efectiva la inscripció a la fase d’avaluació s’ha de presentar la còpia firmada de la sol·licitud d’inscripció en línia a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació, dins el termini establert, juntament amb el justificant de pagament de la taxa de la fase d’avaluació i bonificació o l’exempció del pagament.
20. Publicació de les llistes provisionals
Les llistes provisionals de persones admeses i excloses s’han de publicar al tauler d’anuncis dels centres seu on s’ha presentat la sol·licitud de participació i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es> en el termini de quatre dies hàbils a partir de la data de finalització del període de sol·licitud d’inscripció.
21. Termini de reclamacions
1. Els candidats disposen de quatre dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació de les llistes provisionals per fer les reclamacions oportunes.
2. Aquesta reclamació s’ha de presentar per escrit a la secretaria del centre seu de la qualificació professional corresponent, adreçada a la comissió d’avaluació del procediment, i s’hi ha d’adjuntar tota la documentació necessària per esmenar-ne els defectes, les errades en la valoració o l’omissió a les llistes.
22. Publicació de llistes definitives
1. En el termini de cinc dies hàbils transcorreguts des de l’endemà de la data de finalització del termini de reclamacions es publicarà la llista definitiva de persones admeses i excloses al tauler d’anuncis dels centres seu de la qualificació professional corresponent i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.
2. Les persones admeses estan en disposició de participar en aquesta fase.
23. Desenvolupament de la fase d’avaluació
1. L’avaluació de la competència professional de la persona candidata s’ha de fer de cadascuna de les unitats de competència recollides en aquesta convocatòria a les quals s’hagi inscrit. Aquesta avaluació té com a objecte comprovar si es demostra la competència professional requerida en les realitzacions professionals, en els nivells establerts en els criteris de realització i en una situació de treball, real o simulada, fixada a partir del context professional, seguint els criteris per a l’avaluació establerts en les guies d’evidències.
2. Aquesta fase s’ha de desenvolupar d’acord amb el que disposa l’article 16 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol.
3. En el cas que la persona candidata no comparegui en la data, l’hora i el lloc indicats per a l’avaluació, disposa de tres dies naturals per presentar el justificant oficial de l’absència a la comissió d’avaluació corresponent. En cas contrari, s’ha d’entendre que desisteix de continuar participant en el procediment, per la qual cosa se l’ha d’excloure. Aquesta circumstància s’ha de fer constar en el seu expedient.
4. Per facilitar l’accés al reconeixement de competències professionals objecte d’aquesta convocatòria, les persones que estiguin treballant poden utilitzar els permisos individuals de formació, d’acord amb el que estableix l’article 10.7 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, i la resta de normativa vigent.
5. Els resultats de l’avaluació de la competència professional en cada unitat de competència s’han d’expressar en els termes de demostrada o no demostrada, i s’han de comunicar a la persona candidata.
6. La data de finalització de la fase d’avaluació ha de coincidir amb el dia establert per comunicar els resultats d’avaluació al candidat o candidata. Aquesta data s’ha de publicar a les seus respectives i també a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.
24. Reclamacions contra els resultats de l’avaluació
1. La persona avaluada, si no està d’acord amb el resultat de l’avaluació, té dret a reclamar davant la comissió d’avaluació en el termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà de la data fixada per comunicar els resultats.
2. En el termini de deu dies hàbils a partir de la finalització del termini de reclamació, la comissió d’avaluació ha de comunicar al candidat o candidata el resultat de la reclamació.
3. Contra el resultat de la reclamació es pot presentar un recurs d’alçada davant el director de l’IQPIB en el termini d’un mes comptador des de l’endemà que la comissió d’avaluació notifiqui a la persona interessada la resolució de la reclamació.
25. Pla de formació
1. Amb independència dels resultats obtinguts, la comissió d’avaluació ha de proporcionar a totes les persones candidates el corresponent pla de formació, en el qual s’ha de fer constar:
a. Possibilitats de formació, amb les orientacions pertinents, perquè puguin acreditar en convocatòries posteriors les unitats de competència no demostrades.
b. Possibilitats de formació, amb les orientacions pertinents, per completar la formació conduent a l’obtenció d’un certificat de professionalitat o un títol de formació professional que hi estigui relacionat.
c. Si els candidats compleixen els requisits per obtenir un certificat de professionalitat o un títol de formació professional, s’han d’indicar els tràmits necessaris perquè el puguin obtenir.
2. El pla de formació s’ha de lliurar al candidat juntament amb l’acreditació oficial de les unitats de competència demostrades.
V. Fase d’acreditació i registre
26. Fase d’acreditació i registre de la competència professional
1. El director de l’IQPIB ha d’expedir l’acreditació de les unitats de competència avaluades positivament a cada persona candidata, expressades com a demostrades, d’acord amb el model recollit en l’annex III A del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol.
2. L’Institut de Qualificacions Professionals de les Illes Balears ha de registrar d’ofici en el Registre d’Unitats de Competències Professionals de les Illes Balears, creat mitjançant el Decret 55/2011, les acreditacions d’unitats de competència expedides en el marc del procediment establert pel Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, i ha de transferir els resultats al registre de caràcter estatal del Servei d’Ocupació Estatal, en compliment de l’article 18.2 del Reial decret 1224/2009.
27. Recuperació de la documentació presentada
Durant els mesos de novembre i desembre de 2017, els participants poden recuperar, a la secretaria del centre seu on varen presentar les sol·licituds de participació, la documentació que hagin presentat per acreditar els seus mèrits (dossier). Si la documentació no es retira en aquest termini, s’entendrà que l’aspirant renuncia a recuperar-la.
VI. Assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació
28. Nomenament dels assessors, avaluadors i membres de les comissions d’avaluació
1. El director de l’IQPIB ha de designar els assessors, els avaluadors, la composició i el nombre de comissions d’avaluació necessàries per dur a terme aquest procediment, d’acord amb el que preveu l’article 7 del Decret 55/2011, de 20 de maig. La designació s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i a la pàgina web <http://iqpib.caib.es>.
2. Els assessors i els avaluadors participants en aquesta convocatòria han d’estar inclosos en el Registre del Personal Assessor i Avaluador del Servei Públic d’Ocupació Estatal.
29. Compensacions econòmiques
1. Les persones designades com a membres de les comissions d’avaluació per a l’exercici de les seves funcions, d’acord amb l’article 28 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol, han de percebre un màxim per sessió de 59,91 €, el president i secretari, i de 58,76 €, els vocals, amb el nombre màxim d’assistències que figura a cada concepte:
a. Per les tasques relacionades amb la inscripció:
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 4, per cada membre de la comissió, si el nombre de places és inferior o igual a 15.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 5, per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 16 a 30.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 6, per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 31 a 45.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 7, per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 46 a 60.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 8 per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 61 a 75.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 9 per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 76 a 90.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 10 per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 91 a 105.
· Per cada sessió feta, amb un màxim de 11 per cada membre de la comissió, si el nombre de places va de 106 a 120.
b. Per la fase d’avaluació:
· Si el nombre d’unitats de competència assignat a la comissió és inferior o igual a 4, un màxim de 6 sessions per cada membre.
· Si el nombre d’unitats de competència assignat a la comissió és de 5 a 7, un màxim de 7 sessions per cada membre.
· Si el nombre d’unitats de competència assignat a la comissió és superior a 7, un màxim de 8 sessions per cada membre.
o A més, els presidents i els secretaris de les comissions poden percebre compensacions per les tasques inherents al càrrec i l’especial responsabilitat per un nombre màxim d’una sessió addicional per cada una d’aquestes fases.
2. Les persones designades com a assessors, per l’exercici de les seves funcions (definides a l’article 23 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol), han de percebre un màxim de 25,00 euros per hora, amb el nombre màxim d’hores següents:
· Un màxim de 4 hores per candidat si s’han d’assessorar fins a 3 unitats de competència,
· Un màxim de 6 hores per candidat si s’han d’assessorar de 4 a 5 unitats de competència,
· Un màxim de 8 hores per candidat si s’han d’assessorar de 6 a 7 unitats de competència,
· Un màxim de 9 hores per candidat si s’han d’assessorar més de 7 unitats de competència.
3. Les persones designades com a avaluadors, per l’exercici de les seves funcions (definides a l’article 24 del Reial decret 1224/2009, de 17 de juliol), han de percebre un màxim de 25,00 euros per hora, amb el nombre màxim d’hores següents:
· 2 hores per unitat de competència i candidat si la unitat de competència és de nivell 1 i 2.
· 3 hores per unitat de competència i candidat si la unitat de competència és de nivell 3.
o Les unitats de competència que consten en més d’una qualificació professional només es poden computar una única vegada.
|
Qualificació professional |
Operacions auxiliars de serveis administratius i generals |
|
Família professional |
Administració i gestió |
|
Nivell |
1 |
|
Codi |
ADG305_1 |
|
Reial decret |
RD 107/2008, d’1 de febrer. |
|
Places convocades |
28 |
|
Unitats de competència |
UC0969_1. Dur a terme i integrar operacions de suport administratiu bàsic. |
|
UC0970_1. Transmetre i rebre informació operativa en gestions rutinàries amb agents externs de l’organització. |
|
|
UC0971_1. Dur a terme operacions auxiliar de reproducció i arxivament en suport convencional o informàtic. |
|
|
Certificat de professionalitat |
ADGG0408. Operacions auxiliars de serveis administratius i generals. RD 645/2011, de 9 de maig. |
|
Títol d’FP |
Professional bàsic en Serveis administratius. RD 127/2014, de 28 de febrer. |
|
Seu principal |
IES Guillem Sagrera (c. de Salvador Dalí, 5, 07011 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Pasqual Calbó i Caldés (c. de Francesc F. Andreu, 1, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Sa Blanca Dona (ctra. Sant Antoni, km 1,2, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Activitats de gestió administrativa |
|
Família professional |
Administració i gestió |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
ADG308_2 |
|
Reial decret |
RD 107/2008, d’1 de febrer. |
|
Places convocades |
35 |
|
Unitats de competència |
UC0976_2. Dur a terme les gestions administratives del procés comercial. |
|
UC0979_2. Dur a terme les gestions administratives de tresoreria. |
|
|
UC0980_2. Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans. |
|
|
UC0981_2. Fer registres comptables. |
|
|
UC0973_1. Introduir dades i textos en terminals informàtics en condicions de seguretat, qualitat i eficiència. |
|
|
UC0978_2. Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic. |
|
|
UC0233_2. Emprar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació de la documentació. |
|
|
Certificat de professionalitat |
ADGD0308. Activitats de gestió administrativa. RD 645/2011, de 9 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Gestió administrativa. RD 1631/2009, de 30 d’octubre. |
|
Seu principal |
IES Guillem Sagrera (c. de Salvador Dalí, 5, 07011 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Pasqual Calbó i Caldés (c. de Francesc F. Andreu, 1, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Sa Blanca Dona (ctra. Sant Antoni, km 1,2, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Administració de recursos humans |
|
Família professional |
Administració i gestió |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
ADG084_3 |
|
Reial decret |
RD 295/2004, de 20 de febrer, modificat pel RD 107/2008, d’1 de febrer. |
|
Places convocades |
25 |
|
Unitats de competència |
UC0237_3. Fer la gestió i el control administratiu de recursos humans. |
|
UC0238_3. Donar suport administratiu a les tasques de selecció, formació i desenvolupament de recursos humans. |
|
|
UC0233_2. Gestionar la informació i la documentació per mitjans informàtics. |
|
|
UC0987_3. Administrar els sistemes d’informació i arxiu en suport convencional i informàtic. |
|
|
Certificat de professionalitat |
ADGD0208. Gestió integrada de recursos humans. RD 1210/2009, de 17 de juliol. |
|
Títol d’FP |
Tècnic superior en Assistència a la direcció. RD 1582/2011, de 4 de novembre |
|
Seu principal |
IES Ses Estacions (c. Marquès de la Fontsanta, 12, 07005 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Pasqual Calbó i Caldés (c. de Francesc F. Andreu, 1, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Sa Blanca Dona (ctra. Sant Antoni, km 1,2, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Socorrisme en instal·lacions aquàtiques |
|
Família professional |
Activitats fisicoesportives |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
AFD096_2 |
|
Reial decret |
RD 295/2004, de 20 de febrer. Actualització RD 1087/2005, RD 1521/2007, RD 146/2011 i Ordre PRE/1340/2016 |
|
Places convocades |
25 |
|
Unitats de competència |
UC0272_2. Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència. |
|
UC0270_2. Prevenir accidents o situacions d’emergència en instal·lacions aquàtiques, vetllant per la seguretat dels usuaris. |
|
|
UC0271_2. Rescatar persones en cas d’accident o situació d’emergència en instal·lacions aquàtiques. |
|
|
UC0269_2. Executar tècniques específiques de natació amb eficàcia i seguretat. |
|
|
Certificat de professionalitat |
AFDP0109. Socorrisme en instal·lacions aquàtiques. RD 711/2011, de 20 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic esportiu en Salvament i socorrisme. RD 878/2011, de 24 de juny. |
|
Seu principal |
IES Centre de Tecnificació Esportiva de les Illes Balears (c. del Gremi de Forners, 4, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Socorrisme en espais aquàtics naturals |
|
Família professional |
Activitats fisicoesportives |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
AFD340_2 |
|
Reial decret |
RD 1521/2007, de 16 de novembre |
|
Places convocades |
25 |
|
Unitats de competència |
UC0272_2. Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència. |
|
UC0269_2. Executar tècniques específiques de natació amb eficàcia i seguretat |
|
|
UC1083_2. Rescatar persones en cas d’accident o situacions d’emergència en espais aquàtics naturals. |
|
|
UC1082_2. Prevenir accidents o situacions d’emergència en espais aquàtics naturals. |
|
|
Certificat de professionalitat |
AFDP0209. Socorrisme en espais aquàtics naturals. RD 711/2011, de 20 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic esportiu en Salvament i socorrisme. RD 878/2011, de 24 de juny. |
|
Seu principal |
IES Centre de Tecnificació Esportiva de les Illes Balears (c. del Gremi de Forners, 4, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Muntatge i manteniment d’instal·lacions elèctriques de baixa tensió |
|
Família professional |
Electricitat i electrònica |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
ELE257_2 |
|
Reial decret |
RD 1115/2007, de 24 d’agost. |
|
Places convocades |
35 |
|
Unitats de competència |
UC0820_2. Muntar i mantenir instal·lacions elèctriques de baixa tensió en edificis destinats principalment a habitatges. |
|
UC0821_2. Muntar i mantenir instal·lacions elèctriques de baixa tensió en edificis comercials, d’oficines i d’una o diverses indústries. |
|
|
UC0822_2. Muntar i mantenir instal·lacions d’automatismes a l’entorn d’habitatges i petita indústria. |
|
|
UC0823_2. Muntar i mantenir xarxes elèctriques aèries de baixa tensió. |
|
|
UC0824_2. Muntar i mantenir xarxes elèctriques subterrànies de baixa tensió. |
|
|
UC0825_2. Muntar i mantenir màquines elèctriques. |
|
|
Certificat de professionalitat |
ELEE0109. Muntatge i manteniment d’instal·lacions elèctriques de baixa tensió. RD 683/2011, de 13 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Instal·lacions elèctriques i automàtiques. RD 177/2008, de 8 de febrer. |
|
Seu principal |
IES Politècnic (c. de Menorca, 1, 07011 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Pasqual Calbó i Caldés (c. de Francesc F. Andreu, 1, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Direcció en restauració |
|
Família professional |
Hoteleria i turisme |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
HOT331_3 |
|
Reial decret |
RD 1700/2007, de 14 de desembre |
|
Places convocades |
30 |
|
Unitats de competència |
UC1098_3. Definir i planificar processos de servei en restauració. |
|
UC1064_3. Gestionar processos de proveïment en restauració. |
|
|
UC1100_3. Dur a terme la gestió de qualitat, ambiental i de seguretat en restauració. |
|
|
UC1101_3. Dissenyar i comercialitzar ofertes de restauració. |
|
|
UC1102_3. Gestionar la logística de serveis d’àpats. |
|
|
UC1097_3. Dirigir i gestionar una unitat de producció en restauració. |
|
|
UC1051_2. Comunicar-se en anglès, amb un nivell d’usuari independent, en els serveis de restauració. |
|
|
UC1099_3. Dur a terme la gestió economicofinancera d’un establiment de restauració. |
|
|
Certificat de professionalitat |
HOTR0309. Direcció en restauració. (RD 685/2011, de 14 de desembre) |
|
Títol d’FP |
Tècnic superior en Direcció de cuina. RD 687/2010, de 20 de maig (correcció d’errades, BOE núm. 194, d’11 d’agost). Tècnic superior en Direcció de serveis de restauració. RD 688/2010, de 20 de maig. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Transport sanitari |
|
Família professional |
Sanitat |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SAN025_2 |
|
Reial decret |
Ordre PRE/2720/2015, de 7 de desembre; RD 1087/2005, de 16 de setembre, i RD 295/2004, de 20 de febrer |
|
Places convocades |
40 |
|
Unitats de competència |
UC0072_2. Aplicar tècniques de suport psicològic i social en situacions de crisi. |
|
UC0071_2. Traslladar el pacient al centre sanitari útil. |
|
|
UC0070_2. Prestar al pacient suport vital bàsic i ajudar al suport vital avançat. |
|
|
UC0069_1. Mantenir preventivament el vehicle sanitari i controlar-ne la dotació material. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SANT0208. Transport sanitari. RD 710/2011, de 20 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Emergències sanitàries. RD 1397/2007, de 29 d’octubre. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Atenció sanitària a víctimes múltiples i catàstrofes |
|
Família professional |
Sanitat |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SAN122_2 |
|
Reial decret |
Ordre PRE/2720/2015, de 7 de desembre i RD 1087/2005, de 16 de setembre. |
|
Places convocades |
25 |
|
Unitats de competència |
UC0362_2. Col·laborar en la preparació i en l’execució de plans d’emergències i de dispositius de risc previsible. |
|
UC0360_2. Col·laborar en l’organització i el desenvolupament de la logística sanitària en escenaris amb víctimes múltiples i catàstrofes, garantint el proveïment i la gestió de recursos i donant suport les tasques de coordinació en situacions de crisi. |
|
|
UC0361_2. Prestar atenció sanitària inicial a víctimes múltiples. |
|
|
UC0072_2. Aplicar tècniques de suport psicològic i social en situacions de crisi. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SANT0108. Atenció sanitària a víctimes múltiples i catàstrofes. RD 710/2011, de 20 de maig. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Emergències i protecció civil. RD 907/2013, de 22 de novembre. Tècnic en Emergències sanitàries. RD 1397/2007, de 29 d’octubre. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Serveis per al control de plagues |
|
Família professional |
Seguretat i medi ambient |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SEA028_2 |
|
Reial decret |
Ordre PRE/1614/2015, de 23 de juliol i RD 295/2004, de 20 de febrer |
|
Places convocades |
30 |
|
Unitats de competència |
UC0078_2. Preparar i transportar mitjans i productes per al control de plagues. |
|
UC0079_2. Aplicar mitjans i productes per al control de plagues. |
|
|
UC0075_2. Adoptar les mesures de prevenció de riscos laborals en el lloc de treball. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SEAG0110. Serveis per al control de plagues. RD 1536/2011, de 31 d’octubre. |
|
Títol d’FP |
No existeix. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Extinció d’incendis i salvament |
|
Família professional |
Seguretat i medi ambient |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SEA129_2 |
|
Reial decret |
RD 1087/2005, de 16 de setembre |
|
Places convocades |
35 |
|
Unitats de competència |
UC0401_2. Executar les operacions necessàries per salvar vides en perill. |
|
UC0403_2. Actuar en successos descontrolats amb amenaça per a les persones o el medi ambient. |
|
|
UC0402_2. Executar les operacions necessàries per al control i l’extinció d’incendis. |
|
|
UC0404_2. Executar les operacions necessàries per al control d’emergències amb les ajudes tècniques adequades. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SEAD0111. Extinció d’incendis i salvament. RD 624/2013, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Emergències i protecció civil. RD 907/2013, de 22 de novembre. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Prevenció d’incendis i manteniment |
|
Família professional |
Seguretat i medi ambient |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SEA534_2 |
|
Reial decret |
RD 1037/2011, de 15 de juliol i Ordre PRE/1340/2016, de 29 de juliol. |
|
Places convocades |
35 |
|
Unitats de competència |
UC1747_2. Avaluar les instal·lacions i el compliment de les normes per a la prevenció de riscos d’incendis i emergències. |
|
UC0272_2. Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència. |
|
|
UC1749_2. Aplicar les normes de seguretat i mantenir les capacitats físiques per a l’acompliment professional d’activitats vinculades a la prevenció d’incendis i emergències. |
|
|
UC1748_2. Comprovar i mantenir el funcionament dels mitjans materials emprats en la prevenció de riscos d’incendis i emergències. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SEAD0211. Prevenció d’incendis i manteniment. RD 624/2013, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Emergències i protecció civil. RD 907/2013, de 22 de novembre. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Operacions de vigilància i extinció d’incendis forestals i suport a contingències en el medi natural i rural |
|
Família professional |
Seguretat i medi ambient |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SEA595_2 |
|
Reial decret |
RD 1031/2011, de 15 de juliol i Ordre PRE/1340/2016, de 29 de juliol. |
|
Places convocades |
35 |
|
Unitats de competència |
UC1964_2. Executar tasques de vigilància i detecció d’incendis forestals, manteniment d’infraestructures de prevenció i extinció, i informar la població. |
|
UC0272_2. Assistir com a primer intervinent en cas d’accident o situació d’emergència. |
|
|
UC1966_2. Dur a terme tasques de suport en contingències en el medi natural i rural. |
|
|
UC1965_2. Executar operacions d’extinció d’incendis forestals |
|
|
Certificat de professionalitat |
SEAD0411. Operacions de vigilància i extinció d’incendis forestals i suport a contingències en el medi natural i rural. RD 624/2013, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Emergències i protecció civil. RD 907/2013, de 22 de novembre. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Gestió de serveis per al control d’organismes nocius |
|
Família professional |
Seguretat i medi ambient |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
SEA251_3 |
|
Reial decret |
RD 814/2007, de 22 de juny |
|
Places convocades |
30 |
|
Unitats de competència |
UC0800_3. Establir el pla de control d’organismes nocius adequat a la situació de partida i supervisar-ne l’execució. |
|
UC0799_3. Fer la gestió documental dels processos de control d’organismes nocius. |
|
|
UC0801_3. Organitzar l’emmagatzematge i transport de biocides, productes fitosanitaris i mitjans necessaris per aplicar-los. |
|
|
UC0802_3. Adoptar les mesures de prevenció de riscos laborals i ambientals en la prestació de serveis de control d’organismes nocius. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SEAG0311. Gestió de serveis per al control d’organismes nocius. RD 624/2011, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
No existeix. |
|
Seu principal |
IES Francesc de Borja Moll (c. de Caracas, 6 A, 07007 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Josep Miquel Guàrdia (av. de la Verge del Toro, 92, 07730 Alaior) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Dinamització d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil |
|
Família professional |
Serveis socioculturals i a la comunitat |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
SSC564_2 |
|
Reial decret |
RD 567/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
50 |
|
Unitats de competència |
UC1866_2. Organitzar, dinamitzar i avaluar activitats en el temps lliure educatiu infantil i juvenil. |
|
UC1868_2. Emprar tècniques i recursos educatius d’animació en el temps lliure. |
|
|
UC1867_2. Actuar en processos de grup considerant el comportament i les característiques evolutives dels infants i el jovent. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SSCB0209. Dinamització d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil. RD 1537/2011, de 31 d’octubre. |
|
Títol d’FP |
No existeix. |
|
Seu principal |
CIFP Son Llebre (c. d’Inés Ribera, 8 A, 07141 Pla de Na Tesa, Marratxí) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) en centres educatius |
|
Família professional |
Serveis socioculturals i a la comunitat |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
SSC444_3 |
|
Reial decret |
RD 1096/2011, de 22 de juliol |
|
Places convocades |
30 |
|
Unitats de competència |
UC1426_3. Acompanyar l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) en els desplaçaments interns en el centre educatiu. |
|
UC1427_3. Executar, en col·laboració amb el tutor/a i/o amb l’equip interdisciplinari del centre educatiu, els programes educatius de l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE). |
|
|
UC1428_3. Implementar els programes d’autonomia i higiene personal en la condícia de l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE), participant amb l’equip interdisciplinari del centre educatiu. |
|
|
UC1429_3. Atendre i vigilar en l’activitat d’esbarjo l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) i participar al costat del tutor o tutora en el desenvolupament tant dels programes d’autonomia social com dels programes d’activitats lúdiques. |
|
|
UC1430_3. Atendre l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) al menjador escolar i participar amb l’equip interdisciplinari del centre educatiu en la implementació dels programes d’hàbits d’alimentació. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SSCE0112. Atenció a l’alumnat amb necessitats educatives especials (ACNEE) en centres educatius. RD 625/2013, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
Tècnic superior en Integració social. RD 1074/2012, de 13 de juliol. |
|
Seu principal |
CIFP Son Llebre (c. d’Inés Ribera, 8 A, 07141 Pla de Na Tesa, Marratxí) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Docència de la formació per a l’ocupació |
|
Família professional |
Serveis socioculturals i a la comunitat |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
SSC448_3 |
|
Reial decret |
RD 1096/2011, de 22 de juliol |
|
Places convocades |
25 |
|
Unitats de competència |
UC1442_3. Programar accions formatives per a l’ocupació adequant-les a les característiques i condicions de la formació, al perfil dels destinataris i a la realitat laboral. |
|
UC 1443_3. Seleccionar, elaborar, adaptar i utilitzar materials, mitjans i recursos didàctics per al desenvolupament de continguts formatius. |
|
|
UC 1446_3. Facilitar informació i orientació laboral i promoure la qualitat de la formació professional per a l’ocupació. |
|
|
UC 1445_3. Avaluar el procés d’ensenyament i aprenentatge a les accions formatives per a l’ocupació. |
|
|
UC1444_3. Impartir i tutoritzar accions formatives per a l’ocupació utilitzant tècniques, estratègies i recursos didàctics. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SSCE0110. Docència de la formació professional per a l’ocupació. RD 1697/2011, de 18 de novembre. |
|
Títol d’FP |
No existeix. |
|
Seu principal |
CIFP Son Llebre (c. d’Inés Ribera, 8 A, 07141 Pla de Na Tesa, Marratxí) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Direcció i coordinació d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil |
|
Família professional |
Serveis socioculturals i a la comunitat |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
SSC565_3 |
|
Reial decret |
RD 567/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
50 |
|
Unitats de competència |
UC1869_3. Planificar, organitzar, gestionar i avaluar projectes de temps lliure educatiu. |
|
UC1870_3. Generar equips de personal monitor, dinamitzant-los i supervisant-los en projectes educatius de temps lliure infantil i juvenil. |
|
|
UC1868_2. Emprar tècniques i recursos educatius d’animació en el temps lliure. |
|
|
UC1867_2. Actuar en processos de grup considerant el comportament i les característiques evolutives dels infants i el jovent. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SSCB0211. Direcció i coordinació d’activitats de temps lliure educatiu infantil i juvenil. RD1697/2011, de 18 de novembre. |
|
Títol d’FP |
Tècnic superior en Animació sociocultural i turística. RD 1684/2011, de 18 de novembre. |
|
Seu principal |
CIFP Son Llebre (c. d’Inés Ribera, 8 A, 07141 Pla de Na Tesa, Marratxí) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Informació juvenil |
|
Família professional |
Serveis socioculturals i a la comunitat |
|
Nivell |
3 |
|
Codi |
SSC567_3 |
|
Reial decret |
Ordre PRE/2053/2015, d’1 d’octubre i RD 567/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
50 |
|
Unitats de competència |
UC1874_3. Organitzar i gestionar serveis d’informació d’interès per a la joventut. |
|
UC1876_3. Organitzar accions socioeducatives dirigides a joves en el marc de l’educació no formal. |
|
|
UC1023_3. Intervenir, donar suport i acompanyar en la creació i desenvolupament del teixit associatiu. |
|
|
UC1875_3. Organitzar i gestionar accions de dinamització de la informació per a joves. |
|
|
Certificat de professionalitat |
SSCE0109. Informació juvenil. RD 1537/2011, de 31 d’octubre. |
|
Títol d’FP |
Tècnic superior en Animació sociocultural i turística. RD 1684/2011, de 18 de novembre. |
|
Seu principal |
CIFP Son Llebre (c. d’Inés Ribera, 8 A, 07141 Pla de Na Tesa, Marratxí) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Cap de Llevant (c. de Francesc F. Andreu, 2, 07703 Maó) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Algarb (ctra. de l’Aeroport, km 3, Can Raspalls, 07817 Sant Jordi, Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Operacions auxiliars de manteniment d’elements estructurals i de recobriment de superfícies d’embarcacions esportives i d’esbarjo |
|
Família professional |
Transport i manteniment de vehicles |
|
Nivell |
1 |
|
Codi |
TMV452_1 |
|
Reial decret |
RD 1225/2010, d’1 d’octubre |
|
Places convocades |
15 |
|
Unitats de competència |
UC1455_1. Dur a terme operacions auxiliars de protecció i embelliment de superfícies d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
UC1456_1. Dur a terme operacions auxiliars de reparació d’elements de fusta d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1457_1. Dur a terme operacions auxiliars de reparació d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
Certificat de professionalitat |
TMVU0210. Operacions auxiliars de manteniment d’elements estructurals i de recobriment de superfícies d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 1539/2011, de 31 d’octubre. |
|
Títol d’FP |
Professional bàsic en Manteniment d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 774/2015, de 28 d’agost. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (av. Ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Operacions auxiliars de manteniment de sistemes i equips d’embarcacions esportives i d’esbarjo |
|
Família professional |
Transport i manteniment de vehicles |
|
Nivell |
1 |
|
Codi |
TMV453_1 |
|
Reial decret |
RD 1225/2010, d’1 d’octubre |
|
Places convocades |
10 |
|
Unitats de competència |
UC0620_1. Dur a terme operacions de mecanitzat bàsic. |
|
UC1458_1. Dur a terme operacions auxiliars en el manteniment de la planta propulsora, màquines i els seus equips associats d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1459_1. Dur a terme operacions auxiliars en el manteniment dels sistemes elèctrics i electrònics d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1460_1. Dur a terme operacions auxiliars en el manteniment d’aparells d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
Certificat de professionalitat |
TMVU0110. Operacions auxiliars de manteniment de sistemes i equips d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 1593/2011, de 31 d’octubre. |
|
Títol d’FP |
Professional bàsic en Manteniment d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 774/2015, de 28 d’agost. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Manteniment i instal·lació de sistemes elèctrics i electrònics d’embarcacions esportives i d’esbarjo |
|
Família professional |
Transport i manteniment de vehicles |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
TMV554_2 |
|
Reial decret |
RD 562/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
10 |
|
Unitats de competència |
UC1831_2. Mantenir i instal·lar els sistemes de generació i acumulació d’energia elèctrica i els motors elèctrics d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
UC1832_2. Mantenir i instal·lar els sistemes de distribució i els circuits de corrent elèctric d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1833_2. Instal·lar i reparar els sistemes electrònics de navegació i instrumentació d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1834_2. Instal·lar i reparar els sistemes de comunicacions, socors i seguretat marítima d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
Certificat de professionalitat |
TMVU0212. Manteniment i instal·lació de sistemes elèctrics i electrònics d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 992/2013, de 13 de desembre. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Manteniment i control de la maquinària de vaixells i embarcacions. RD 1072/2012, de 13 de juliol. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Manteniment de la planta propulsora, màquines i equips auxiliars d’embarcacions esportives i d’esbarjo |
|
Família professional |
Transport i manteniment de vehicles |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
TMV555_2 |
|
Reial decret |
RD 562/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
10 |
|
Unitats de competència |
UC0132_2. Mantenir el motor tèrmic. |
|
UC0133_2. Mantenir els sistemes auxiliars del motor tèrmic. |
|
|
UC1835_2. Muntar i mantenir els sistemes de propulsió i govern i els equips auxiliars d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1836_2. Muntar i mantenir els sistemes de proveïment de fluids i serveis d’aigua d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1837_2. Mantenir i instal·lar els sistemes de fred i climatització d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
Certificat de professionalitat |
TMVU0112. Manteniment de la planta propulsora, màquines i equips auxiliars d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 992/2013, de 13 de desembre. |
|
Títol d’FP |
Tècnic en Manteniment i control de la maquinària de vaixells i embarcacions. RD 1072/2012, de 13 de juliol. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |
|
Qualificació professional |
Pintat, reparació i construcció d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo |
|
Família professional |
Transport i manteniment de vehicles |
|
Nivell |
2 |
|
Codi |
TMV557_2 |
|
Reial decret |
RD 562/2011, de 20 d’abril |
|
Places convocades |
30 |
|
Unitats de competència |
UC1841_2. Preparar i protegir superfícies d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
UC1842_2. Dur a terme operacions d’acabat de superfícies de l’obra morta, coberta, superestructures i arboradura d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1843_2. Reparar elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
UC1844_2. Construir, adaptar i muntar peces i estructures de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo. |
|
|
Certificat de professionalitat |
TMVU0111. Pintat, reparació i construcció d’elements de plàstic reforçat amb fibra d’embarcacions esportives i d’esbarjo. RD 626/2013, de 2 d’agost. |
|
Títol d’FP |
No existeix. |
|
Seu principal |
IES Juníper Serra (camí de Son Cladera, 20, 07009 Palma) |
|
Seu auxiliar a Menorca |
IES Maria Àngels Cardona (ronda de les Balears, s/n, 07760 Ciutadella de Menorca) |
|
Seu auxiliar a Eivissa |
IES Isidor Macabich (c. de sa Blanca Dona, s/n, 07800 Eivissa) |