Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANT ANTONI DE PORTMANY

Núm. 13877
Modificació de la plantilla de personal de l’ Ajuntament de Sant Antoni de Portmany

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

En virtut del que disposa la llei 7/1985 de 2 de abril, reguladora de las bases del règim local i del Real Decret Legislatiu de 781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, es publica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears l'acord de modificació de la plantilla de personal que el Ple de l'Ajuntament de Sant Antoni de Portmany ha adoptat en sessió ordinària de 28 de novembre de 2016

Vista la Providència de la Regidora delegada de Governació, Interior i Protecció Civil de data 24 d’octubre de 2016.

Vist que en data 30 de gener de 2016, va entrar en vigor definitivament el Pressupost de la Corporació i la Plantilla de personal corresponent a l’any 2016.

Atenent a que en data 19 de setembre s´ha emès Decret amb nombre 2583, en virtut del qual es declarava en situació d´excedència voluntaria a la funcionària de carrera M.N.P.

Davant la necessitat de que hi hagi un Tècnic de l’Administració General que realitzi els informes jurídics i d’assessorament i proposta de caràcter administratiu de nivell superior.

Considerant que l’art.90 de la Llei 7/1985 de Bases del Règim Local, estableix que correspon al Ple aprovar anualment la plantilla de personal, a través del pressupost. Per altra banda l’art. 126 del TRRL, estableix que la plantilla comprendrà els llocs degudament classificats i s´aprovarà anualment amb ocasió de l’aprovació del pressupost. Les modificacions de plantilla durant la vigència del pressupost, requerirà el compliment dels tràmits establerts per a la modificació d’aquell.

Vist que part de les funcions que exercia la Cap de Serveis jurídics es duen a terme en l’actualitat pel Secretari i pel Vicesecretari.

Atenent a que la defensa lletrada fa anys que s’externalitzà, i que les funcions que realment es precisen es circumscriuen a les funcions de gestió, estudi, proposta de caràcter administratiu i resolució d’expedients.

Vist que organitzativament, el més convenient i necessari per a la Corporació, es disposar d´un altre T.A.G, que realitzi les funcions d´assistència tècnica i assessorament que confeccioni informes jurídics i assessorament i proposta de caràcter administratiu de nivell superior tal com preveu l’art. 169 del RD Leg. 781/1986, de 18 d’abril.

Atenent a que en la vigent RPT, ja existeix un lloc de feina de Tècnic de l’Administració General, (lloc 304).

Donat que tal modificació de la RPT no suposa cap increment de les retribucions complementàries, sinó tot el contrari, un estalvi considerable de les mateixes.

No seria doncs necessària la modificació de la RPT, ja que aquest lloc ja està creat.

Vist que segons la plantilla i la RPT prevista actualment, dita modificació suposaria un estalvi a la Corporació de 14.156,11€ anuals, desglossats en 8.156,11€ en concepte de retribucions bàsiques i complementàries, més 6.000€ imputables a la partida d’altres complements del capítol I, més la part proporcional de Seguretat Social.

Vista la potestat d´autoorganització de l’Ajuntament, i atenent a criteris de reestructuració i organització, tenint en compte els principis de racionalització, eficàcia i eficiència en la gestió del recursos humans.

Un cop donada compte de tal modificació a la Mesa General de Negociació de l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany.

Vist l’Informe de fiscalització del Sr. Interventor, de data 14 de novembre.

Vist que aquest assumpte ha de ser dictaminat per la Comissió Informativa d’assumptes generals del Ple en la sessió que tingui lloc abans del pròxim Ple.

Vist el Dictamen favorable emès per la Comissió Informativa d´Assumptes del Ple de l’Ajuntament de data 23 de novembre de 2016.

 

ACORD

Primer.- Aprovació inicial de la modificació de la plantilla de la Corporació, incloent:

- Modificar una plaça de Cap de Serveis Jurídics, Administració especial (TAE), funcionari de carrera, grup A1.

Subescala/ Cos: Tècnica/ Administració Especial

Situació: vacant

Grup: A1

C.D:26

- Reconvertir o modificar la referida plaça, en una plaça de Tècnic Administració General, (TAG) funcionari de carrera, administració general,

Subescala/ Cos: Tècnica/ Administració General

Situació: vacant

Grup: A1

C.D: 24

Segon.- Incloure la modificació en l’annex de personal del pressupost de l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany per l’any 2016.

Tercer.- Exposar al públic l’acord, previ anunci en el BOIB durant 15 dies, per presentar al·legacions davant el Ple.

Quart.- S’entendrà definitivament aprovat si al llarg del citat termini no ha s’haguessin presentat reclamacions, en cas contrari les mateixes es resoldran en el termini d’un mes.

La modificació, definitivament aprovada, es publicarà en el BOIB i entrarà en vigor un cop publicada en el BOIB.

Cinquè.- Remitir copia de la mateixa a la Comunitat Autònoma respectiva, en el termini de 30 dies de conformitat amb el que estableix l’art. 127 TRRL.

Sant Antoni de Portmany, 7 de desembre de 2016

L'Alcalde

Jose Tur Torres