Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE SA POBLA

Núm. 13758
Licitació contracte netetja edificis municipals Sa Pobla

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local de Sa Pobla, en sessió celebrada el dia 1 de desembre de 2016, acordà: 

1.- Aprovar l’expedient de contractació del servei de neteja d’edificis municipals mitjançant procediment obert i tràmit d’urgència, amb dos criteris d’adjudicació, l’oferta econòmicament més avantatjosa i qualitat i responsabilitat social, procedint a la seva licitació.

2.- Comprometre despeses en exercicis futurs pels següents imports:

        Exercici                           Import          IVA (21%)                      total

2017                           51.928,64 €     10.905,01 €                62.833,65 €

2018                           51.928,64 €     10.905,01 €                62.833,65 €

2019                           51.928,64 €     10.905,01 €                62.833,68 €

3.- Aprovar els plecs de clàusules administratives particulars i de prescripcions tècniques que han de regir el procediment.

Per això, serveix aquest edicte per exposar els plecs al públic, per un termini de cinc dies naturals a comptar a partir del dia següent al de la publicació d’aquest edicte al BOIB, per tal que s’hi puguin presentar reclamacions; simultàniament també, s’anuncia la licitació del contracte, si be condicionada al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears. 

1. - Entitat adjudicadora

a).- Òrgan de contractació: Junta de Govern Local de Sa Pobla, per delegació de l’Alcaldia, en el mateix acte de la celebració de la Junta

b).- Dependència que tramita l’expedient: Dep de Contractació de Sa Pobla 

c).- Obtenció de documentació i informació: Al departament de contractació de l’Ajuntament

c).- Domicili: Plaça Constitució 1

d).- Localitat i codi postal: Sa Pobla 07420

e).- Telèfon: 971 54 00 54

f).- Fax: 971 86 21 31

g).- Perfil del contractant https://www.seu-e.net/sapobla/perfil-del-contractant

h).- Data límit d’obtenció de documents i informació: La mateixa que per a la presentació d’ofertes.

2. - Objecte del contracte

a).- Tipus: Serveis 

b).- Descripció de l’objecte: servei de neteja d’Edificis

c).- Lloc d’execució: Edificis municipals.

d).- Duració: 3 anys, des del l’1 de gener de 2017 o primer dia hàbil posterior a la firma del contracte, fins al 31 de desembre de 2019, amb una possible pròrroga per un any

e).- CPV: 909110008

3. - Tramitació, procediment i forma d’adjudicació.

a).- Tramitació: Urgent.

b).- Procediment: Obert.

c).- Forma d’adjudicació: Oferta econòmicament més avantatjosa, i criteri de qualitat i responsabilitat social, ambdós criteris d’adjudicació son avaluables automàticament

4.- Valor estimat del contracte: 207714,56 euros. ( més IVA) (incloent possible pròrroga)

5.- Pressupost base de licitació: 155785,92 euros (més IVA)

6.- Garanties

Provisional: No s’exigeix.

Definitiva: 5% de l’import de licitació (IVA exclòs)

7.-Requisits específics del licitador:

Solvència econòmica i financera: Pel següent mitjà:

Volum anual de negocis o bé volum anual de negocis a l’àmbit a què es refereix el contracte, per import igual o superior a 77892,96,- euros –IVA exclòs-, en un dels cinc últims anys

Solvència tècnica i professional: Els dos mitjans següents conjuntament:

Una relació dels principals serveis o treballs realitzats en els últims cinc anys que inclogui import, dates i el destinatari, públic o privat, d’aquests. Els serveis o treballs efectuats s’acreditaran mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, que el destinatari sigui una entitat del sector públic o, quan el destinatari sigui un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, si manca aquest certificat , mitjançant una declaració de l’empresari.

Indicació de les mesures de gestió mediambiental que l’empresari podrà aplicar a l’executar el contracte.

8.- Presentació de les ofertes.

a).- Data i hora límit de presentació: Les 14:00 hores del 8è dia natural següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB. Si l’últim dia del termini fos dissabte, diumenge o festiu, s’entendrà que conclou el primer dia hàbil següent, a les 14 hores. 

La data i hora límit fixat es aplicable a qualsevol registre o oficina habilitada on es puguin presentar les ofertes d’acord amb la Llei 39/2015. 

b).- Documentació a presentar: La que estableix el plec de clàusules administratives.

c).- Lloc: Les ofertes aniran adreçades a l’Ajuntament de Sa Pobla i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament  (plaça Constitució 1, CP 07420 Sa Pobla), o per qualsevol dels mitjans admesos per la Llei 39/2015. En cas de no presentar l’oferta en el Registre General de l’Ajuntament de Sa Pobla, els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament  mitjançant fax o correu electrònic (tag@sapobla.cat), el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es  licita, i fent  constar la data i hora de presentació. 

d).- Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos, a comptar des de l’obertura de les proposicions.

9.- Obertura de les ofertes

a).- Entitat: Mesa de contractació 

b).- Domicili: plaça Constitució núm. 1

c).- Localitat: sa Pobla 07420.

d).- Data i hora: La que es publiqui oportunament al perfil del contractista d’acord a allò que preveu el plec de clàusules administratives. 

10.- Despeses d’anuncis

Els anuncis del contracte que es publiquin en el BOIB aniran a càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 3000 euros. 

 

Sa Pobla a 2 de desembre de 2016

EL BATLE
Biel Ferragut Mir