Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 13585
Servei públic de grua

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 2912/2016 de data 29 de novembre 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d’adjudicació, per a l’adjudicació del contracte de SERVEI PÚBLIC DE GRUA.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1642/2015)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628011

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes.

d) Número d’expedient. SERVEIS 11/2016

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- Servei de públic de grua

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) Codi postal.- 07150

f) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys, possibilitat de pròrroga de 2 anys més

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Varis criteri d'adjudicació

4. Pressupost base de la licitació:

El preu anual del contracte serà de 37.288 € més 7.830,48 € en concepte d’IVA, el que fa un total de 45.118,48 €

 

5. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.

6. Requisits específics del contractista:

La solvència de l’empresari i financera podrà acreditar-se pels mitjans següents:

Declaracions apropiades d’entitats financeres o, si s’escau, justificant de l’existència d’una assegurança d’indemnització per riscos professionals.

En els contractes de gestió de serveis públics, la solvència tècnica o professional dels empresaris s’ha d’apreciar tenint en compte els seus coneixements tècnics, eficàcia, experiència i fiabilitat.

Encara que la classificació empresarial no sigui necessària a la vista de l’import del contracte, també podrà acreditar-se la solvència econòmica mitjançant el corresponent certificat vigent de classificació empresarial en el GRUP R, SUBGRUP 7, CATEGORIA A.

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13,30 hores del primer dia hàbil següent.

Hora límit: 13,30 hores

b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 7 del Plec de Clàusules administratives.

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Registre General d’Entrada de 8.30 a 13,30 hores

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.

10. Altres Informacions.

 

Andratx, 29 de novembre de 2016

La regidora Delegada de Contractació,
Estefania Gonzalvo Guirado