Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE MEDI AMBIENT, AGRICULTURA I PESCA

Núm. 13473
Resolució del director general de Pesca i Medi Marí de 22 de novembre de 2016, per la qual es modifica el cens d’embarcacions de pesca professional d’arts menors de la reserva marina del Freu de sa Dragonera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Resolució del director general de Pesca i Medi Marí de 7 de novembre de 2016, per la qual s’estableix el cens d’embarcacions de pesca professional d’arts menors de la reserva marina del Freu de sa Dragonera, dictada en aplicació de l’article 3 del Decret 41/2015, de 22 de maig, per la qual es regulen les activitats d’extracció de flora o fauna marina o les activitats subaquàtiques a les reserves marines de les aigües interiors del litoral de les Illes Balears, va establir el cens d’embarcacions de pesca professional d’arts menors autoritzades per a la pesca a la reserva marina del Freu de sa Dragonera durant un període de dos anys.

Segons el mencionat Decret, al cens de la reserva marina es podran inscriure les embarcacions adscrites a la confraria de pescadors d’Andratx o amb port base a Andratx i aquelles amb port base a menys de 24 milles que puguin demostrar habitualitat en la pesca a la zona en el període de cinc anys immediatament anterior. La aportació de documents no considerats inicialment al procediment han demostrat la habitualitat a la zona de dues embarcacions amb port base a Palma i fan necessari modificar el cens per incloure-les.

Per tant, considerant l’informe del servei de Recursos Marins i fent ús de les facultats que se m’han conferit, dict la següent, 

RESOLUCIÓ

Primer

S’estableix el cens d’embarcacions de pesca professional d’arts menors autoritzades per a la pesca a la reserva marina del Freu de sa Dragonera durant un període de dos anys, que estarà format per les següents embarcacions:

Nom

Codi

Port base

Matrícula

MORON II

3468

ANDRATX

PM-1    1871

BLANCHE

3473

ANDRATX

PM-4    325

REME TONI TERCERO

3474

ANDRATX

PM-1    1836

PEMAG

6622

ANDRATX

PM-1    1763

SITO PRIMERO

24110

ANDRATX

PM-1    1-96

GERMANS TORRES

26572

ANDRATX

PM-1    3-05

MACARENA

15715

PALMA

MH-2    174

BERNARDINO

3425

PALMA

PM-1    1810

Segon

Aquesta Resolució s’ha de publicar al Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Tercer

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant l’Hble. Sr. conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca en el termini d’un mes, comptador des del dia següent al de la seva publicació, d’acord amb el que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

  Palma, 22 de novembre de 2016

 El director general de Pesca i Medi Marí

 Juan Mercant Terrassa