Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR D'EIVISSA

Núm. 13463
Bases específiques per a la creació d’una borsa d’administratius/ives, pertanyents a l’escala d’administració general, subescala administrativa, per cobrir interinament o temporalment, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina del Consell Insular d’Eivissa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Primera. Normes generals

1.1. És objecte d’aquesta convocatòria la creació d’una borsa d’administratius/ives, grup C, subgrup C1, de l'article 76 del text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pertanyents a l’escala d’administració general, subescala administrativa, per cobrir, interinament o temporalment, les possibles necessitats de provisió urgent de places i llocs de feina que siguin necessaris al Consell Insular d’Eivissa.

1.2. Aquesta selecció es regirà pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'estatut bàsic de l'empleat públic, en tot el que disposa en referència a l'accés a l'ocupació pública i l'adquisició de la relació de serveis; per les prescripcions contengudes en aquesta convocatòria específica i per les bases generals que regiran les proves selectives per cobrir interinament i amb caràcter urgent, places vacants de personal del Consell Insular d’Eivissa, publicades al BOCAIB núm. 75, del dia 23 de juny de 1992.

Segona. Requisits de les persones aspirants.

A més de tots i cada un dels requisits exigits a les Bases generals, les persones aspirants han de complir, en la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds i durant el procés selectiu, els requisits següents:

a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que d’acord amb l’article 57 del text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’empleat públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, permeti l’accés a l’ocupació pública. En aquest darrer cas, per a les persones aspirants que no posseeixin la nacionalitat espanyola i del seu origen no es desprengui el coneixement de la llengua castellana, han d’acreditar-ne el coneixement mitjançant l’aportació del diploma d’espanyol com a llengua estrangera, regulat en el RD 1137/2002, de 31 d’octubre; o del certificat d’aptitud d’espanyol per a estrangers, expedits per les escoles oficials d’idiomes; o mitjançant l’acreditació que estan en possessió d’una titulació acadèmica espanyola expedida per l’òrgan oficial competent al territori espanyol, o bé mitjançant la superació d’una prova específica que acrediti que tenen el nivell adequat de comprensió i d’expressió oral i escrita en aquesta llengua.

b) Tenir 16 anys d’edat complits i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.

c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitades de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, en el cas que haguessin estat separades, inhabilitades o acomiadades disciplinàriament. En el cas de nacionals d’un altre estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.

d) Haver satisfet els drets de participació en la forma establerta a la base tercera d'aquestes bases.

e) Tenir les capacitats i les aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per exercir les funcions de la plaça a proveir.

f) Estar en possessió del títol de batxiller o de tècnic superior de formació professional o equivalent. En el cas de titulacions obtengudes a l'estranger, s'haurà de tenir la credencial que acrediti la seua homologació.

g) Acreditar el requisit de coneixements de llengua catalana, nivell C1 (nivell de domini funcional efectiu), de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d’abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l’ús del català en l’àmbit de la funció pública (correcció d’errates BOIB núm. 47 de data 14 d’abril de 2016). Aquests coneixements han d’acreditar-se mitjançant l’aportació del certificat emès per l’òrgan competent en matèria de política lingüística del Govern de les Illes Balears. En tot cas, es consideren vàlids els certificats que, abans de l’entrada en vigor d’aquesta llei, hagin estat emesos o reconeguts com a equivalents per l’òrgan competent en l’àmbit de les Illes Balears.

La no-acreditació d’aquest requisit obligarà les persones aspirants a superar una prova específica que acrediti el nivell C1 de coneixements de llengua catalana.

Aquests requisits s’hauran de tenir el dia de finalització del termini per a la presentació de sol·licituds i durant tot el procés selectiu.

 

Tercera. Sol·licituds

3.1. Les persones aspirants que vulguin prendre part en el procés selectiu hauran de presentar la corresponent sol·licitud normalitzada que consta a l'annex II d'aquestes bases i que estarà disponible a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà i en la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa.

3.2. Les sol·licituds hauran de presentar-se en el Registre General del Consell Insular d'Eivissa, en el Registre dels ajuntaments de Sant Antoni de Portmany, Sant Joan de Labritja, Sant Josep de sa Talaia i Santa Eulària des Riu atès que tenen signat l'oportú conveni d'integració de registres, o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

El termini de presentació de sol·licituds serà de deu dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació d'aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).

Les sol·licituds es dirigiran al Sr. President del Consell Insular d'Eivissa, av. d'Espanya, 49, 07800, Eivissa.

No presentar la sol·licitud en temps i forma suposarà l'exclusió de les persones aspirants.

3.3. Les persones aspirants hauran d'acompanyar a la sol·licitud el document acreditatiu d'haver abonat 18,03 euros per drets de participació, mitjançant model d'autoliquidació que figura a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa.

La sol·licitud s'ha d'acompanyar amb el resguard original de l'ingrés efectuat.

En cap cas, la sola presentació del justificant d'ingrés dels drets de participació no suposarà la substitució del tràmit de presentació, en temps i forma, de la sol·licitud a l'òrgan expressat en aquestes bases.

Així mateix, la falta d'abonament d'aquestos drets de participació durant el termini de presentació de sol·licituds no serà esmenable i determinarà l'exclusió dels/de les aspirants.

Els drets de participació es reintegraran a les persones aspirants excloses, per causes no imputables a aquestes, sempre que formulin la reclamació corresponent. La devolució s'efectuarà una vegada finalitzat el procés selectiu.

3.4. Els errors de fet que poguessin advertir-se com a tals en la sol·licitud es poden esmenar en qualsevol moment, d'ofici o a instància de part.

3.5. Les persones aspirants queden vinculades per les dades que hagin fet constar en les seues sol·licituds, i poden únicament demanar la seua modificació mitjançant escrit motivat, dins del termini establert per a la presentació de sol·licituds.

En cas de falsedat o manipulació en algun document, decaurà el dret a la participació en el procés selectiu.

3.6. A la sol·licitud s'ha d'acompanyar necessàriament:

-Fotocòpia compulsada del document nacional d'identitat. Els aspirants estrangers hauran de presentar un document que acrediti que és nacional de la Unió Europea o d'algun Estat, al qual, en virtut dels tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors. Tots els documents hauran d'estar traduïts al castellà o al català.

-Fotocòpia compulsada del certificat del nivell de coneixements de llengua catalana exigit en la base segona d’aquesta convocatòria.

-Justificant original d'haver satisfet els drets de participació.

-Relació circumstanciada dels mèrits al·legats per a la fase de concurs, mitjançant el full d'autobaremació, que figura a l'annex I. La documentació acreditativa dels dits mèrits es presentarà, per a aquells aspirants que superin la prova pràctica, en el termini que el tribunal determini una vegada finalitzada la 1a fase de la selecció. Els mèrits es valoraran amb referència a la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.

3.7. La convocatòria o les bases, una vegada publicades, només es poden modificar amb subjecció estricta a les normes de la Llei del procediment administratiu comú de les administracions públiques i de la Llei de règim jurídic del sector públic.

Quarta. Admissió de persones aspirants

Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, l'autoritat convocant o aquella en qui delegui dictarà resolució, en el termini màxim de deu dies, en la qual es declararà aprovada la llista provisional de persones admeses i excloses, la qual s'exposarà al tauler d'edictes i a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa, en la qual constaran el nom i els llinatges de les persones candidates, el número de document nacional d'identitat i la causa de la seua exclusió, si és el cas.

Els errors de fet podran corregir-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de la persona interessada.

En tot cas, els aspirants exclosos disposaran d’un termini de tres dies, des del dia següent a aquell en què es publica la relació provisional al tauler d’edictes i a la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa, perquè puguin presentar al·legacions per corregir els defectes que motivaren la seua exclusió. Els qui no presentin al·legacions dins del termini assenyalat, justificant el seu dret d’estar-hi admesos, seran definitivament exclosos del procés.

Transcorregut el termini fixat per presentar al·legacions, es dictarà resolució que declararà aprovada la relació definitiva de persones aspirants admeses i excloses. Aquesta resolució s’exposarà en el tauler d’anuncis i en la pàgina web del Consell Insular d’Eivissa i s’hi indicarà el lloc i la data per a la realització de la prova de llengua catalana i el lloc i la data en què tengui lloc la prova pràctica de la primera fase de la selecció.

Cinquena. Tribunal qualificador

5.1. El tribunal qualificador valorarà l'exercici i els mèrits del procés selectiu. La seua composició col·legiada s'ha d'ajustar als principis d'imparcialitat i professionalitat dels seus membres, tendent a la paritat entre l'home i la dona.

Tots els membres del tribunal qualificador hauran d'estar en possessió d'un nivell de titulació igual o superior al de la categoria de la borsa convocada i han de ser funcionaris de carrera que pertanyin al mateix grup/subgrup d'entre els previstos a l'article 76 del text refós de la Llei de l’estatut bàsic de l’Empleat Públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, en relació amb el grup/subgrup en què s'integri la plaça convocada.

La pertinença al tribunal qualificador serà sempre a títol individual, no es pot exercir en representació ni per compte de ningú.

5.2. Als efectes del que estableixen els articles 23 i 24 de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic, la designació amb els noms dels membres titulars i dels seus respectius suplents es publicarà en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

5.3. A sol·licitud del tribunal qualificador podrà disposar-se la incorporació d'assessors especialistes, per a totes o algunes de les proves. Aquests assessors col·laboraran amb l'òrgan de selecció exclusivament en l'exercici de les seues especialitats tècniques i tendran veu però no vot. Els assessors especialistes seran designats per resolució del conseller/a competent en la matèria i estaran subjectes a idèntic règim d'abstenció i recusació que el previst per als membres del tribunal.

5.4. En els supòsits d'absència del president titular o suplent, les funcions de presidència seran exercides pels vocals designats seguint per a això l'ordre en què hagin estat designats en la resolució de nomenament.

5.5. El tribunal qualificador resoldrà totes les qüestions derivades de l'aplicació de les bases d'aquesta convocatòria durant el desenvolupament del procés selectiu.

5.6. Les presents bases s'interpretaran en el sentit finalista que millor garanteixi la preservació dels principis d'igualtat, mèrit i capacitat.

5.7. El procediment d'actuació del tribunal s'ajustarà al que es disposa en els articles 15 i següents de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de règim jurídic del sector públic; a partir de la seua constitució, el tribunal per actuar vàlidament requerirà la presència de la majoria dels seus membres, titulars o suplents, inclosos els que exerceixin la presidència i la secretaria.

5.8. Aquest òrgan de selecció estarà compost per:

President/a:

Titular: Sra. Conchita Rebollo Laserna; suplent: Sr. Francisco Buforn Jiménez

Secretari/ària:

Titular: Sr. Fernando Gelabert González; suplent: Sra. Maria Torres Bonet

Vocals:

Titular: Sr. José Vicente Garibo Redolat; suplent: Sra. Andrea Ripoll Hazell

Titular: Sr. Antonio Arabí Serra; suplent: Sra. Meritxell Martí Sanchís

Titular: Sr. María Nieves Prats Serra; suplent: Sra. Natividad Gómez Ayala

Sisena. Prova per acreditar el requisit de coneixements de la llengua catalana

Amb caràcter previ a l’inici del procés de selecció, aquelles persones aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements de llengua catalana corresponents al nivell requerit en aquesta convocatòria hauran de realitzar una prova del nivell C1.

Aquesta prova tendrà caràcter obligatori. El seu resultat serà d’apte o no apte. La qualificació de no apte implicarà que la persona interessada no podrà continuar el procés selectiu.

El resultat d’aquesta prova només tendrà validesa per a aquest procés selectiu.

Setena. Desenvolupament del procés selectiu

7.1. La selecció constarà de les següents fases:

1a fase: Realització d’una prova pràctica, obligatòria i eliminatòria per a totes les persones aspirants, en el temps que determini el tribunal, que consistirà en un supòsit pràctic o en l’execució d’un treball vinculat a les funcions pròpies de la plaça, en relació al temari següent:

1. L’organització, el règim jurídic i les competències del Consell Insular d’Eivissa.

2. Les fases del procediment administratiu: iniciació, ordenació, instrucció i terminació. Notificacions i comunicacions.

3. La notificació dels actes administratius: contingut, termini i pràctica.

4. Activitat subvencional de les administracions públiques. Procediments de concessió de les subvencions. Reintegrament de subvencions.

5. El pressupost de les entitats locals: estructura i contingut. Procediment d’elaboració. Modificació.

6.- El personal al servei de l’Administració Pública. Classes. Les relacions de llocs de treball.

La prova pràctica es puntuarà de 0 a 60 punts i serà requisit per superar-la obtenir una puntuació mínima de 30 punts. Es valorarà la capacitat de raciocini, la sistemàtica en el plantejament i la correcta aplicació de la normativa al cas plantejat.

La qualificació final serà la puntuació obtenguda en l'únic exercici de la primera fase.

2a fase: Concurs de mèrits

A la llista de persones aprovades a la 1ª fase de la selecció, el tribunal hi haurà d’incloure una diligència on es farà constar la data en què les persones aspirants que han superat l’exercici pràctic hauran de presentar les certificacions, els justificants originals o les còpies compulsades dels mèrits a valorar en aquesta fase. No seran valorats els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada.

Aquesta fase únicament serà aplicable a aquelles persones aspirants que superin la fase anterior.

Consistirà en la valoració dels mèrits al·legats i acreditats documentalment per les persones aspirants, fins a un màxim de 40 punts, i de conformitat amb l’escala següent:

a) Titulacions acadèmiques. Puntuació màxima: 6 punts

  • Títol de doctor, 3 punts
  • Títol de màster, 2 punts
  • Graus universitaris o equivalent, 3 punts.
  • Diplomatures universitàries o equivalent, 2 punts.
  • Títol inferior als anteriors, 1 punt.

No es valoraran els títols acadèmics que s’han fet servir per obtenir una titulació acadèmica superior o s’hagin presentat com a requisit.

b) Cursos de formació i perfeccionament. Puntuació màxima: 8 punts

Cursos de formació i perfeccionament impartits per l’Institut Nacional d’Administració Pública (INAP), per l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP –abans Institut Balear d’Administració Pública, IBAP-), per la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), pel Consell Insular d’Eivissa, per la Universitat, pels col·legis professionals, per l’Administració de l’Estat, Autonòmica o Local, i altres cursos convalidats per l’EBAP amb una duració mínima de 10 hores cadascun. Els crèdits d’aprofitament suposen els d’assistència, per la qual cosa no seran acumulatius l’assistència i l’aprofitament.

b) 1. Cursos específics relacionats amb el perfil de la borsa que es convoca. Puntuació màxima, 5 punts:

 

Núm. hores lectives

Crèdits

Punts aprofitament

Punts assistència

10 hores

1

0,050

0,025

20 hores

2

0,100

0,050

30 hores

3

0,150

0,075

40 hores

4

0,200

0,100

50 hores

5

0,250

0,125

100 hores

10

0,500

0,250

150 hores

15

0,750

0,375

200 hores

20

1,000

0,500

250 hores

25

1,250

0,625

Més de 300 hores

Més de 30 crèdits

1,500

0,750

És convenient adjuntar al certificat del curs el seu programa o temari per valorar si té relació amb la categoria professional a la qual s’opta.

b) 2. Cursos generals no relacionats amb el perfil de la borsa que es convoca (en aquest apartat es valoraran també els cursos d'informàtica). Puntuació màxima, 3 punts:

Núm. hores lectives

Crèdits

Punts aprofitament

Punts assistència

10 hores

1

0,025

0,0125

20 hores

2

0,050

0,0250

30 hores

3

0,075

0,0375

40 hores

4

0,100

0,0500

50 hores

5

0,125

0,0625

100 hores

10

0,250

0,1250

150 hores

15

0,375

0,1875

200 hores

20

0,500

0,2500

250 hores

25

0,625

0,3125

300 hores o més

Més de 30 crèdits

0,750

0,3750

És convenient adjuntar al certificat del curs el seu programa o temari per valorar si té relació amb la categoria professional a la qual s’opta.

c) Coneixements de llengua catalana. Puntuació màxima: 3 punts.

Aquest apartat es valorarà de la següent forma:

  • Nivell C2 o equivalència reconeguda: 2,75 punts
  • Nivell LA o equivalència reconeguda: 0,25 punts

Només es valorarà un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a l’altre certificat que s’aporti. Si només es presenta el certificat de coneixements de llenguatge administratiu es valorarà a raó de 0,25 punts.

Aquestos coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació de títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Cultura i Joventut del Govern de les Illes Balears i les equivalències previstes.

d) Coneixements llengües estrangeres (nivells del Marc Comú Europeu de Referència per les Llengües, MCER). Puntuació màxima: 3 punts.

Aquest apartat es valorarà de la següent forma:

  • Nivell A1 (accés): 0,5 punts
  • Nivell A2 (plataforma): 1 punt
  • Nivell B1 (llindar): 1,5 punts
  • Nivell B2 (avançat): 2,25 punts
  • Nivell C1 (domini operatiu eficaç): 2,75 punts
  • Nivell C2 (mestratge): 3 punts

Es valoraran els certificats emesos per l’Escola Oficial d’Idiomes o equivalents i només es valorarà el certificat de superior nivell presentat per a cada llengua.

e) Experiència professional. La puntuació màxima serà de 20 punts.

1. Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública de la mateixa categoria que es convoca: 0,25 punts/mes.

2. Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública en qualsevol categoria del subgrup immediatament superior, que siguin de naturalesa o de contingut tècnic relacionat amb la categoria que es convoca: 0,18 punts/mes.

3. Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública en qualsevol categoria del subgrup immediatament inferior, o, en el cas que no n'hi hagués, del grup immediatament inferior que siguin de naturalesa o de contingut tècnic relacionat amb la categoria que es convoca: 0,11 punts/mes.

4. Experiència professional amb relació laboral o funcionarial en treballs realitzats en qualsevol administració pública amb una categoria diferent a les incloses en els punts 1, 2 i 3: 0,06 punts /mes.

A l'efecte de valoració d'aquest mèrit (punts 1, 2, 3 i 4) s'inclouen, en tot cas, els serveis prestats en qualsevol administració pública, sempre que es trobin dins de l'àmbit d'aplicació de la Llei 70/1978, de reconeixement de serveis previs en l'administració pública i sector públic instrumental de l’administració.

5. Experiència professional amb relació laboral en treballs realitzats en empresa pública societària, privada i en règim d’autònoms de la categoria igual que la plaça convocada, enquadrada dins del mateix grup de classificació professional que siguin de naturalesa o de contingut tècnic relacionat amb la categoria que es convoca: 0,12 punts/mes.

S'ha d'atorgar la puntuació que proporcionalment correspongui quan la jornada sigui inferior a l'ordinària.

En cap cas, l'ocupació d'un lloc de treball reservat a personal eventual o alt càrrec o d’estricta confiança política no constituirà mèrit per a l'accés a la funció pública o a la promoció interna.

En el cas que l'aspirant hagi desenvolupat simultàniament dues o més modalitats professionals anteriors, només se'n computarà una a efecte de valoració, que serà la que atorgui una puntuació més alta.

La documentació d’aquestos mèrits s’acreditarà mitjançant la presentació de l’original o de la còpia compulsada de la següent documentació:

  • Treballs realitzats a l'Administració Pública: certificat de l'organisme corresponent, en el qual consti: temps treballat, categoria, grup o subgrup i vinculació amb l'Administració (funcionari de carrera, funcionari interí o contracte laboral).
  • Treballs realitzats en empresa pública societària o privada i règim d’autònoms: còpies dels contractes de treball o certificat d'empresa, acompanyats obligatòriament del certificat de vida laboral emès per la Seguretat Social.

S'ha de fer constar el temps de treball, la categoria laboral i grup de classificació professional. Per acreditar el treball d'autònoms s'exigirà el document d'alta d'activitat econòmica juntament amb la vida laboral. Si l'activitat professional no queda reflectida en la vida laboral, s'haurà d'adjuntar el certificat del col·legi professional que acrediti l'exercici de l'activitat en els períodes que correspongui.

En l'àmbit de qualsevol dels dos apartats anteriors, s'ha d'acreditar que s'han exercit funcions de naturalesa o de contingut tècnic anàleg als de la categoria professional per a la qual s'opta. Només es podrà valorar l'experiència laboral quan de la documentació aportada es desprengui clarament les funcions realitzades i l'analogia amb les del lloc que s'ha de proveir. Es pot acreditar mitjançant la presentació, juntament amb els mèrits, d'un certificat de funcions realitzades o d'un informe, emès per la persona responsable del servei, de les funcions desenvolupades en el lloc de treball.

7.2.- En qualsevol moment el tribunal pot requerir a les persones aspirants que acreditin la seua identitat.

Les persones aspirants seran convocades en una crida única, sense perjudici de les sessions que es necessitin per al seu desenvolupament de la prova pràctica, i decauran en el seu dret les que no compareguin a la seua realització, llevat els casos de força major, degudament justificats i apreciats pel Tribunal.

El tribunal ha d’adoptar les mesures oportunes per garantir que la prova pràctica es corregeixi sense que es conegui la identitat de les persones que hi participen.

El tribunal ha d’excloure les persones en els fulls d’examen de les quals figurin noms, traços, marques o signes que en permetin conèixer la identitat, excepte en el supòsit que el tribunal prèviament hagi acordat que la correcció de la prova pràctica es faci de forma que cada aspirant llegeixi el seu exercici en veu alta davant dels membres del tribunal.

7.3. Les persones aspirants disposaran d'un termini de tres dies per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la prova pràctica i dels mèrits davant el tribunal. A aquesta revisió, hi podran assistir acompanyades d’un/a assessor/a.

El tribunal tendrà un termini de tres dies per resoldre les reclamacions.

Vuitena. Qualificació final

La qualificació final s’obtendrà mitjançant la suma de les puntuacions obtengudes en les dues fases de la selecció.

En cas d’empat, s’ha de resoldre tenint en compte els criteris següents:

1. Haver obtingut major puntuació en l’apartat e) de la base setena.

2. Si persisteix l’empat s’ha de fer un sorteig.

Novena. Borsa per a contractacions temporals i/o interinitats

Finalitzades i valorades les fases de la selecció, el tribunal qualificador farà pública, al tauler d’edictes i a la pàgina web del Consell Insular d'Eivissa, la relació de les persones seleccionades per formar part de la borsa, per l’ordre de puntuació assolida, amb indicació de la qualificació obtenguda i del document nacional d’identitat.

La regulació de la gestió i el funcionament d’aquesta borsa es regirà pels criteris generals de gestió i funcionament de les borses de treball del Consell Insular d’Eivissa (Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 60 de 3 de maig de 2014).

Desena. Recursos i impugnacions

Contra la resolució de la consellera executiva del Departament d'Interior, Comerç, Indústria i Relacions Institucionals d’aprovació de les presents bases, que no posa fi a la via administrativa, es pot interposar recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular d’Eivissa, dins el termini d’un mes, comptador a partir del dia següent al de la publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb el que es preveu a l’article 22 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.

Les persones interessades poden impugnar la convocatòria i els actes administratius que es derivin de l’actuació del tribunal, en el termini i en la forma que estableix la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Eivissa, 25 de novembre de 2016

El secretari tècnic de Turisme, Interior, Territori i Mobilitat

Ramón Roca Mérida

Documents adjunts