Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FUNDACIÓ BALEAR D'INNOVACIÓ I TECNOLOGIA (FUNDACIÓ BIT)

Núm. 13419
Bases específiques que regiran el procés selectiu per seleccionar un/a administratiu/va per al Centre Bit de Menorca (Adm01-16)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Bases específiques que regiran el procés selectiu per seleccionar un/a administratiu/va per al Centre Bit de Menorca (Adm01-16)

Primera.- La selecció es regirà per les indicacions recollides en la present convocatòria i en la normativa d’aplicació.

Segona.- S’ofereix un contracte d’interinitat en lloc vacant, grup de classificació C, a temps complet amb el següent horari de dilluns a divendres de 8:00h a 15:30h i salari brut anual de 18.192,54.-€

La feina consisteix en la realització de tasques administratives i de gestió del servei del Centre BIT Menorca.

Tercera.- Els/les candidats/es hauran de complir els següents requisits:

- Nacionalitat espanyola o alguna altra d’acord amb l’article 57 de l’ EBEP.

- Tenir 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’ edat de jubilació forçosa.

- No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes; ni trobar-se inhabilitat de forma absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per exercir funcions similars a les que complien, en el cas que haguessin estat separats, inhabilitats o acomiadats disciplinàriament. En el cas de ser de nacionalitat d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitats o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l'accés a una plaça en una entitat del sector públic instrumental del Govern de les Illes Balears.

- Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria laboral en què s'inclouen a la plaça oferta.

- Estar en possessió d’una titulació de Batxillerat, títol de tècnic superior corresponent a cicles formatius de grau superior, títol de tècnic especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.

- Certificat B2 de català

Quarta.- El procés de selecció es realitzarà per una comissió de selecció:

Presidenta: Immaculada Salamanca Rosselló (titular),Coordinadora Projectes R+D+i; María José López-Polín Hernanz (suplent), Coordinadora Àrea Pressuposts

Vocal: Pilar VicoHervás (titular), Oficial Primera Administrativa; Francisca Martorell Ferrer (suplent), Auxiliar Administrativa

Secretaria: Raquel Díaz Martín (titular), Responsable Recursos Humans; Sonia Plaza García (suplent), Tècnic Recursos Humans

Quinta.- El procés selectiu constarà de tres fases:

Fase 1

Tota la documentació justificativa s’haurà de remetre viaemail a la direcció de correu menorca@fundaciobit.org indicant la referència ADM01-16, tot això sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes en l’ article 38.4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

Sol·licitud de participació en el procés (a disposició en la web http://blog.fundaciobit.org)

Fotocopia del D.N.I. o en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, document acreditatiu de la personalitat (N.I.E. o targeta de residència).

CurriculumVitae

Titulació de Batxillerat, títol de tècnic/a superior corresponent a cicles formatius de grau superior, títol de tècnic/a especialista corresponent a formació professional de segon grau, o un títol equivalent o formació laboral equivalent.

Certificat B2 de català (s’ha d’aportar certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat)

Les persones interessades en participar en la convocatòria disposen de 15 dies naturals per presentar la sol·licitud, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’ aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears

Finalitzat el termini per presentar les sol·licituds,es publicarà una llista provisional d’admesos/es i exclosos/es amb un termini de 7 dies naturals per a esmenar les possibles omissions i/o deficiències.

El Gerent de la entitat emetrà resolució amb la llista definitiva d’admesos/es i començarà la següent fase

Només els/les candidats/es que compleixin amb els requisits passaran a la fase 2.

Fase 2

PROVA DE CONEIXEMENTS

Prova tipus test de 30 preguntes amb el següent temari:

I CONCEPTES BÀSICS GENERALS

A) Les Fundacions:

1.Concepte, àmbit territorial d’actuació i normativa aplicable.

2.Estatuts i òrgans de govern.

3.Dotació i finançament.

4.Protectorat.

5.Registre Únic de Fundacions.

B) Pla de Comptabilitat de les entitats sense finalitats lucratives:

1.Marc conceptual: principis comptables, normes de registre i valoració, criteris de registre o reconeixement comptable, principis i normes de comptabilitat generalment acceptats.

2.Quadre de comptes: Comptes d'actiu i passiu. Compte de resultats. Clients, proveïdors, tresoreria.

C) Fiscalitat de les fundacions:

1.El règim fiscal aplicable. Exempció d’impostos. Concepte bàsic del règim fiscal especial.

2.Impost sobre el valor afegit: subjecte passiu, exempcions, base imposable, període impositiu, IVA suportat i IVA repercutit, registre comptable.

II ARRENDAMENTS

1. Concepte, tipologia i normativa aplicable

2. La formalització de l'arrendament.

3. Determinació i actualització de la renda.

4. Drets i obligacions de les parts.

5. La fiança dels contractes d'arrendament.

III REGISTRE DOCUMENTAL

1. Objecte, vies i procediment habitual pel registre d'entrada i sortida de documentació

2. Dades mínimes que garanteix el registre administratiu.

3. Llocs de presentació i registre de documentació dirigida a les Administracions Públiques.

4. Calendari de dies hàbils.

IV ESTRUCTURA FUNCIONAL DE LA CAIB

A) Organització territorial de l’Estat:

1.Principis generals.

2.Estructura bàsica.

3.Òrgans de control de l’activitat de les CCAA.

4.Recursos de les CCAA.

B) Estatut d’Autonomia de les Illes Balears:

1.Disposicions generals.

2.Drets, deures i llibertats dels ciutadans de les Illes Balears.

3.Institucions de la CAIB.

4.Mitjans de comunicació social.

Aquesta fase tindrà una durada màxima de 60 minuts. Cada pregunta tindrà una puntuació total de 0,1167 punts. Les preguntes mal contestades restaran 0,0389 punts, arrodonint al segon decimal.

Només els/les candidats/e que aprovin la prova de coneixements amb una puntuació de 1,75 punts o superior podran continuar amb el procés de selecció.

Fase 3

Els barems s'establiran de la següent manera:

PROVES DE CONEIXEMENTS (màxim 3,5 punts)

Prova – 3,5 punts si el/la candidat/a treu un 10 en la prova i la part proporcional de punts en funció de la nota treta arrodonint al segon decimal.

EXPERIÈNCIA LABORAL (màxim 3,5 punts)

Experiència laboral en serveis prestats a l’Administració Pública, empreses del sector públic instrumental o empreses privades relacionats amb el lloc de feina de la mateixa categoria: 0,05 punts per mes treballat amb un màxim de 3,5 punts.

L’ experiència laboral es demostrarà amb un certificat adient de l’ ocupador amb indicació de les funcions i un informe de vida laboral.

CONEIXEMENTS D’IDIOMES (màxim 1 punt)

Nivell de català: 0,25 punts per C1 o D amb un màxim de 0,5 punts.

Nivell d’anglès: 0,25 punts per B2 o 0,50 punts per C1 amb un màxim de 0,5 punts.

El nivell de català es justificarà amb un certificat oficial expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública o expedit o homologat per la Direcció General de Cultura i Joventut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitat.

El nivell d’ anglès es justificarà amb un certificat oficial.

ALTRES ESTUDIS (màxim 1 punt)

1 punt per diplomatura universitària, o grau o llicenciatura o màster universitari relacionat amb el lloc de feina amb un màxim d’1 punt.

ENTREVISTA PERSONAL (màxim 1 punt)

Es valoraran les competències específiques que es requereixen per la realització de la feina: Tenir capacitat d’iniciativa, d’autoaprenentatge, d’adaptabilitat i d’organització. Per la necessitat de constatar aquestes capacitats en l’entrevista personal es puntua amb un màxim d’1 punt.

Conclosa la valoració dels mèrits, la comissió de selecció elaborarà una llista provisional amb les puntuacions que han obtingut els/les aspirants/es, amb indicació del nombre del document nacional d'identitat i s’obrirà un termini de set dies naturals, des de l'endemà de la publicació de la llista, per a la presentació d'al·legacions.

La comissió de selecció, els dos dies hàbils després, valorarà les al·legacions i elaborarà les llistes definitives que s’ elevaran al Gerent per a la resolució definitiva del procés.

La persona amb una major puntuació serà la persona seleccionada. Es fa la reserva de dos llocs de feina que podran ser cridats si es produeix una baixa en aquest lloc de feina.

Tota la informació del procés de selecció (convocatòries dels exàmens, llistes provisionals, definitives,...) es publicaran a través de la web de la Fundació Bit http://blog.fundaciobit.org i a les oficines de la Fundació Bit al ParcBit

L’ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d’acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social, sense perjudici que s’hi pugui presentar una reclamació davant l’òrgan que dicta aquestes bases.

Els criteris selectius han estat aprovats pel Gerent de la Fundació Bit

Gerent de la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia

Pere Fuster Nadal