Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SANT JOSEP DE SA TALAIA

Núm. 13190
Extracte convocatòria concessió d'ajudes en matèria esportiva, any 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

EXTRACTE DE L’APROVACIÓ PER LA JUNTA DE GOVERN LOCAL  20 DE OCTUBRE DE 2016, DE LA CONVOCATÒRIA DE CONCESSIÓ D’AJUDES EN MATÈRIA ESPORTIVA DIRIGIDES A CLUBS I ASSOCIACIONS ESPORTIVES DEL MUNICIPI DE SANT JOSEP PER A L’ANY 2016.

BDNS (Identif.: 322567)

De conformitat amb el que estableixen els articles 17.3.b) i 20.8 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i 4.1 de la Resolució de 10 de desembre de 2015, de la Intervenció General de l’Administració de l’Estat, per la qual es regula el procés de registre i publicació de les convocatòries de subvencions i ajudes en el Sistema Nacional de Publicitat de Subvencions (BOE núm. 299, de 15 de desembre de 2015), es publica l’extracte de la convocatòria d’ajudes més amunt esmentades. El text complet es pot consultar a la Base de Dades Nacional de Subvencions i al BOIB núm. 141, del dia 8 de novembre de 2016.

1. CONSIGNACIÓ PRESSUPOSTÀRIA I QUANTIA

La quantia màxima de les subvencions que es podrà concedir en aquesta convocatòria és de  90.000,00 €, amb càrrec a la  partida  341 48025.

2. CONDICIONS GENERALS DELS SOL·LICITANTS

Podran acollir-se a aquesta convocatòria  els clubs i associacions esportives del municipi de Sant Josep de sa Talaia inscrites en el Registre Municipal d’Associacions de l’Ajuntament, que tinguin l’àmbit d’actuació al municipi de Sant Josep de sa Talaia i que el seu objecte estigui relacionat amb l’objecte de la convocatòria.

3. SOL·LICITUD, TERMINI DE PRESENTACIÓ I DOCUMENTACIÓ

3.1. Les instàncies es dirigiran a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Sant Josep i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia  o a les dependències municipals de Cala de Bou i Sant Jordi o  en la forma establerta en Llei 39/2015, de 1 d´octubre, del Procediment Administratiu Comú..

3.2. Els sol·licitants de la subvenció hauran d’adjuntar a la sol·licitud la següent documentació (originals o fotocòpies compulsades):

a) Sol·licitud de participar en el procediment de concessió de subvencions (Vegeu annex I)

b) Document que acrediti que l’associació està donada d’alta al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears.

c) Estatuts o reglaments inscrits al Registre d’Associacions i Fundacions de la Conselleria de Presidència del Govern de les Illes Balears  i adaptats a la Llei.

d) DNI del representant de l’entitat.

e) CIF/NIF de l’entitat.

f) Certificat del secretari de l’associació en el qual consti el nombre de total de socis.

g) Complimentar criteris de valoració (Vegeu annex V, apartats a, b, c, d, e, f, g i h).

h) Memòria descriptiva de la trajectòria de l’associació i de les activitats a realitzar dins temporada 2016, amb pressupost.(Vegeu annexos VIII i X).

i) Declaració del representant legal de l’entitat de no estar inhabilitat per contractar amb les Administracions Públiques o per obtenir la subvenció, d’estar facultat per actuar en nom de l’entitat i de no concórrer cap de les causes de l’article 13 de la llei 38/2003 general de subvencions (Vegeu annex II).

j) Declaració de no concórrer l’entitat en cap de les causes de l’article 13 de la llei 38/2003 general de subvencions, certificats de trobar-se al corrent amb la seguretat social i l'agència tributària (Vegeu Annex IX) o, en el seu cas,  autorització per obtenir certificat de l’agència tributària (Vegeu Annex XI)

k) Dades bancàries per a la transferència de l’import de la subvenció (Vegeu annex III).

l) Declaració de les subvencions obtingudes per a la mateixa finalitat i compromís de comunicar a l’entitat local les que s’obtinguin en el futur (Vegeu annex IV).

A l’efecte d’aquesta convocatòria, les associacions que ja presentaren la documentació en altres convocatòries,  en el cas que  aquesta documentació no hagi sofert cap tipus de variació, no serà necessari que l’aportin novament, tot i que hauran de fer esment de l’expedient en què es troba ( l´any) i de quina documentació es tracta.

En qualsevol moment posterior a l’atorgament de la subvenció l’Ajuntament de Sant Josep podrà requerir als seus beneficiaris que acreditin estar al corrent de les seves obligacions tributaries i davant la Seguretat Social. En cas de no poder-ho acreditar serà motiu de revocació de la subvenció amb la consegüent obligació del beneficiari de reintegrar-la.

Els requisits exigits per la participació s’han de complir a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds.

3.3. Termini de presentació

El termini de presentació de sol·licituds serà de quinze dies naturals des de la publicació de l’extracte de la present convocatòria en el BOIB.

Sant Josep de sa Talaia, 18 de novembre de 2016

L’ALCALDE,

Josep Marí Ribas