Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE SÓLLER

Núm. 12430
Aprovació Inical d'Estudi de Detall -Sa Cimentera

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

RESOLUCIÓ D'ALCALDIA D'APROVACIÓ INICIAL

Incoat l'expedient d'aprovació d'estudi de detall i atès el projecte redactat per l'arquitecte tècnic Jorge Juan Homar Ferrando referent a SA CIMENTERA (ref. Cad. 4146701DE7044N0001XI), que executa la Sra. Antònia Maria Mairata Campomar i de conformitat amb l'article 21.1.j) de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, 

RESOLC

PRIMER. Aprovar inicialment l'estudi de detall referent a SA CIMENTERA per tal de CONSTRUCCIÓ DE PISCINA.

SEGON. Sotmetre l'aprovació inicial a un període d'informació pública per un termini de UN MES mitjançant anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en un dels periòdics de major difusió de les Illes Balears i a la seu electrònica de l'Ajuntament, on constarà la documentació completa.

Durant el període d'informació pública, l'expedient quedarà a disposició de qualsevol que el vulgui examinar, als efectes que es presentin les al·legacions i suggeriments que es considerin pertinents.

TERCER. Notificar personalment les persones propietàries dels terrenys compresos en l'àmbit territorial de l'estudi de detall, amb motiu del tràmit d'informació pública i per igual termini.

QUART. Suspendre l'atorgament d'autoritzacions, llicències i la possibilitat de presentar comunicacions prèvies, en l'àmbit territorial afectat per l'estudi de detall. 

Sóller, 3 de novembre de 2016