Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

Núm. 13139
Resolució del director general del Servei de Salut de les Illes Balears de 15 de novembre de 2016 per la qual es convoca, pel procediment de concurs, el lloc de feina de cap de secció de Gestió de Proveïdors i Tresoreria de la plantilla orgànica autoritzada de Serveis Centrals

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb l'Acord del Consell de Govern de 13 de maig de 2011 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (BOIB núm. 75/2011, de 21 de maig) pel qual es regula el sistema de provisió dels càrrecs no directius del personal estatutari de gestió i serveis del Servei de Salut, modificat per l'Acord del Consell de Govern de 18 de gener de 2013 pel qual es ratifica l'Acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 5 de desembre de 2012 (BOIB 22 de gener), i d'acord amb la Resolució de 23 de maig de 2011 del director general del Servei de Salut de les Illes Balears per la qual es dicten instruccions per aplicar l'acord de la Mesa Sectorial de Sanitat de 22 de març de 2011 (publicada en el BOIB núm. 87/2011, de 11 de juny), dicto la següent

Resolució

Acordar la convocatòria pública del lloc de feina de cap de secció de Gestió de Proveïdors i Tresoreria de la plantilla orgànica autoritzada de Serveis Centrals, pel procediment de concurs, d'acord amb les especificacions següents:

1) Requisits:

Ser personal estatutari fix de gestió i serveis dels subgrups A1, A2 o C1 i estar en les situacions de servei actiu o de reserva de plaça en institucions sanitàries del sistema nacional de salut, i tenir el corresponent nivell de coneixements de la llengua catalana legalment establert. Aquests requisits s'han de complir en la data de publicació de la convocatòria.

2) Mèrits -que es valoraran a la data de publicació de la convocatòria:

a) Serveis prestats (màxim 60 punts):

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A1 ................... 0,20 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup A2 ......................... 0,18 punts per cada mes complet de serveis prestats.

- Serveis prestats en categories estatutàries de gestió i serveis del subgrup C1 ........................ 0,16 punts per cada mes complet de serveis prestats.

b) Llocs de feina de treball en relació al qual s'opta (màxim 60 punts):

- Llocs de prefectura (màxim 40 punts):

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació superior al nivell 24 ……………… 0,20 punts per cada mes complet.

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació del nivell 24 …………….. 0,15 punts per cada mes complet.

* Haver ocupat llocs de prefectura amb un complement de destinació inferior al nivell 24………….. 0,10 punts per cada mes complet.

- Una altra experiència professional relacionada amb el lloc de feina al qual s'opta, segons el que s'estableixi en aquesta convocatòria (màxim 20 punts) ………………… 0,10 punts per cada mes complet.

Als efectes del punt anterior, es considera una altra experiència professional relacionada amb el lloc de feina, qualsevol altra àrea que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc de feina.

c) Formació relacionada amb el lloc de feina al qual s'opta (màxim 30 punts):

- Per cada crèdit o per cada deu hores, com a docent o discent, en cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, que estiguin relacionats directament amb el contingut del lloc de feina al qual s'opta. ............................... 0,10 punts

Als efectes del punt anterior, es puntuaran les àrees que la Comissió de Selecció consideri relacionada amb les funcions del lloc de feina.

Per a la valoració dels cursos, seminaris, tallers, congressos o jornades, es requereix el següent:

* Organitzats o impartits per alguna administració pública (d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015) o per alguna universitat, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

En el cas que l'activitat hagi estat organitzada per una entitat de dret públic d'acord amb l'article 2 de la Llei 39/2015, l'interessat ha d'acreditar aquesta condició.

* Organitzats per organitzacions sindicals o entitats sense ànim de lucre i impartits en virtut de convenis subscrits amb les administracions públiques o amb universitats, o bé que hagin estat acreditats i / o subvencionats per aquelles, cosa que ha de constar en el corresponent certificat.

 * Realitzats en virtut dels acords de formació continuada a les administracions públiques i que estiguin organitzades per qualsevol dels promotors de formació continuada que hagin subscrit aquests acords.

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C1 de català ................................. 4 punts

- Per tenir el títol, diploma o certificat oficial, emès de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) corresponent al nivell C2 de català ................................. 5 punts

(Només es valorarà el títol, diploma o el certificat oficial de coneixements de català que correspongui al nivell més alt que posseeixi el concursant)

- Per tenir el certificat de nivell E (llenguatge administratiu) de català, de conformitat amb el que preveu l'Ordre del conseller d'Educació i Cultura de 30 de març de 2011 (BOIB núm. 53, de 9 d'abril) ................................ 1 punt

(S'acumula a qualsevol altre nivell que tingui)

3) Característiques del lloc de feina convocat:

La persona que obtingui el lloc de feina tindrà la dependència-orgànica i funcional- i exercirà les funcions pròpies d'un cap de secció de Gestió de Proveïdors i Tresoreria de la plantilla orgànica autoritzada de Serveis Centrals, entre elles les següents:

a) Coordinació dels processos comptables duts a terme per totes les gerències del Servei de Salut en l'àmbit de les relacions amb els proveïdors.

b) Control i seguiment dels circuits comptables de registre de factures.

c) Control i seguiment dels processos de Tresoreria, pagaments a proveïdors.

d) Gestió de l'execució dels pagaments via Fons de liquidació Autonòmic (FLA).

e) Anàlisi i seguiment de mòduls d'estocs, actius i albarans pendents de rebre factura.

f) Gestió coordinada amb els centres dels documents compatibilitzats en els camps obligatoris pendents d'imputar un pressupost.

g) Proporcionar a la Unitat de Reconeixement de Deute la informació necessària per dur a terme els expedients de nul·litat o de despesa vinculats a la contractació irregular.

h) Seguiment i control del PMP; és a dir que el Pagament Mitjà a Proveïdors estigui dins dels paràmetres aprovats per la normativa vigent, actualment 30 dies per conformar documents i 30 per a ser pagats.

i) Comunicar i fer complir les possibles accions als centres gestors, amb el coneixement del subdirector de Pressupostos i Control de Despesa, a l'efecte que el PMP no estigui per sobre dels màxims permesos.

j) Exercir les funcions que li assigni o delegui el sotsdirector de Pressupostos i Control de Despeses.

4) Els aspirants han d'adjuntar la documentació original o una còpia compulsada que justifiqui els requisits i els mèrits al·legats.

5) La sol·licitud per participar en el procés selectiu, dirigida a l'òrgan convocant, s'ha de presentar en el termini de vint dies naturals comptats a partir del dia següent a la data de publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. S'ha de formalitzar en el Registre General dels Serveis Centrals del Servei de Salut o per mitjà d'alguna de les vies que estableix l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

6) Comissió de Selecció:

- President: José Pastor Palenzuela (designat pel director general del Servei de Salut)

Vocals:

-  Jaime Coll Morey (designat pel director general del Servei de Salut)

- Alfonso Macías Aymar(designat pel director gerent del centre o pel secretari general de l'Ib-Salut en el cas dels Serveis Centrals)

- Joan Miquel Barceló Mas (designat pel director de la divisió -o de l'àrea de direcció- a la qual estigui adscrit el lloc)

- Secretari: Guillem Mas Gornals (designat pel directiu que tingui encomanada la gestió de l'àrea de personal del centre)

Si es produeix alguna vacant en la Comissió de Selecció, es nomenarà un nou integrant.

Interposició de recursos

Contra aquesta resolució -que exhaureix la via administrativa- es pot interposar un recurs de reposició davant l'òrgan que la dicta, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 123 i 124, Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en relació amb l'article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós-administratiu davant l'ordre jurisdiccional contenciós administratiu en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la data de publicació, d'acord amb els articles 8 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, sense perjudici de qualsevol altre recurs que es consideri procedent interposar.

 

Palma, a 15 de novembre de 2016

 

El director general de l'Ib-Salut

(P.d. Resolució de la consellera de Salut de 13 de gener de 2016; BOIB de 21 de gener de 2016)

Julio Miguel Fuster Culebras