Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)
Núm. 13132
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R9 de data 9 de novembre de 2016, subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, per als anys 2015-2019
Versió PDF
Notificació de Resolució de concessió als beneficiaris de les ajudes, R9 de data 9 de novembre de 2016, a l’empara de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 14 de novembre de 2015, per la qual es convoquen subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, per als anys 2015-2019.
L’apartat 9.3. de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 14 de novembre de 2015 per la qual es convoquen, subvencions per a inversions en la transformació i la comercialització de productes agrícoles, corresponents als anys 2015-2019, especifica que la resolució expressa es notificarà a les persones interessades mitjançant la seva publicació al Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb els termes que preveu l’article 60.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Els expedients han estat tramitats pel Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) en compliment del que disposa l’article 59 de la Llei 30/1992, de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El vicepresident del FOGAIBA, en data 9 de novembre de 2016, va signar la següent resolució,
“RESOLUCIÓ DE CONCESSIÓ
Programa de Desenvolupament Rural de les Illes Balears 2014-2020
Mesura 4.2- Transformació i comercialització de productes agrícoles.
Convocatòria: ITC2015_1/ R9
Antecedents
Fonaments de dret
Per tot això, dict la següent
Resolució
Interposició de recursos
Contra aquesta resolució –que no exhaureix la via administrativa- es pot interposar recurs d’alçada davant el conseller de Medi Ambient, Agricultura i Pesca, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà de la notificació de la resolució, d’acord amb l’article 58.4 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i els articles 121 i 122, de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
ANNEX I.
RELACIÓ DE BENEFICIARIS AMB DRET A LA CONCESSIÓ DE L'AJUDA (ITC) R 9
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
Núm. exp. |
Import inversions elegible (€) |
% Aj. |
Import concedit (€) |
Cofinançament |
Termini execució |
Anualitat |
||||||
|
Construcció |
Maquinària |
Honoraris |
Intangibles |
TOTAL |
FEADER (1) 41,00% |
MAGRAMA 6,77% |
CAIB 52,23% |
|||||||
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
ITC2015_1/020 |
361098,75 |
8183,27 |
0,00 |
0,00 |
369.282,02 |
38,56 |
142.395,15 |
58.382,01 |
15.535,31 |
68.477,83 |
12 mesos |
2016* |
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
|
|
|
|
|
TOTALS |
|
142.395,15 |
58.382,01 |
15.535,31 |
68.477,83 |
|
|
*PRESSUPOST 2015-2016
ANNEX II
DETALL D’INVERSIONS/ACTUACIONS NO ELEGIBLES PER BENEFICIARI -R9
|
(dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
Núm. exp. |
Import inversió/actuació NO ELEGIBLE(€) |
Motiu |
|
(dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) (dades personals ocultes) |
(dades personals ocultes) |
ITC2015_1/020 |
0,30€ |
Pressupost 2.3, errada de transcripció |
|
5.112,16€ |
Pressupost 2.5 contraincendis, reformulació per part del beneficiari |
|||
|
572,06 |
Pressupost 2.6, IVA no subvencionable |
|||
|
21.161,62 |
Pressupostos 4.3 i 4.4, material fungible |
|||
|
18.405,00 |
Pressupostos 4.1, 4.2, 4,6, inversions no incloses ni com a Honoraris ni com a intangibles. |
|||
|
Al percentatge d'ajuda del 40% se li ha fet una reducció d'un 3,59% per la utilització de matèries primeres de països tercers, resultant un percentatge d'ajuda final del 38,56%
|
||||
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
ANNEX III
OBLIGACIONS DEL BENEFICIARI
Realitzar les inversions o activitats auxiliades en el termini establert a l’Annex I.
Justificar les despeses relacionades amb la inversió per a la recepció dels fons comunitaris en els termes i terminis determinats a la Resolució de convocatòria.
Mantenir la inversió objecte de subvenció i la seva destinació durant al menys cinc anys comptats des de la data de pagament de l’ajuda, i també mantenir els requisits i condicions exigibles respecte a l’explotació i el beneficiari, durant aquest període.
No efectuar a la inversió objecte de subvenció cap modificació important que afecti la seva naturalesa o les seves condicions d’execució o que proporcioni un avantatge inadequat a una empresa o a un organisme públic, i que resulti, ja sigui d’un canvi en la naturalesa del règim de propietat, d’una determinada infraestructura o bé de la interrupció o del canvi de localització d’una activitat productiva.
Complir les normes comunitàries aplicables a la inversió i en especial les relatives a la durabilitat de les operacions previstes a l’article 71 del Reglament (UE) núm. 1303/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 17 de desembre de 2013.
Adoptar les mesures que siguin necessàries per proporcionar informació al públic i donar-ne publicitat. Per a accions que suposin inversions que superin un cost total de 50.000 euros, el beneficiari haurà de col·locar una placa o tanca explicativa.
En cas que sigui obligatòria la inscripció d’acord amb la normativa vigent, registrar les actuacions objecte de subvenció en el Registre sanitari o en el Registre d’establiments del sector de l’alimentació animal, abans de la data d’acabament del termini establert a l’Annex I.
En el supòsit d’adquisició, construcció o rehabilitació i millora de béns inventariables, en el cas de béns inscriptibles en un registre públic, s’haurà de fer constar en l’escriptura que el beneficiari haurà de destinar els béns amb la finalitat per a la qual es va concedir la subvenció durant un mínim de cinc anys, així com l’import de la subvenció concedida, i aquests extrems han de ser objecte d’inscripció en el registre públic corresponent.
Sotmetre's als controls que dugui a terme l'administració, necessaris per comprovar la correcta concessió de l'ajuda i el posterior manteniment dels compromisos.
S’informa als beneficiaris que els seus expedients es troben a la seva disposició i consulta al Servei d’Ajudes al Desenvolupament Rural del FOGAIBA (carrer de Reina Constança, núm. 4 de Palma).
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA”
Palma, 14 de novembre de 2016
El director gerent del FOGAIBA
Guillem Rosselló Alcina