Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 13011
Adjudicació del contracte del subministrament de material informàtic
Versió PDF
Per Resolució de la Regidora Delegada de Contractació núm. 2635, de data 18 d’octubre de 2016, s'aprovà l’adjudicació del contracte del subministrament de material informàtic, mitjançant procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, varis criteris d’adjudicació, el que es publica als efectes de l’article 154 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre:
1. Entitat adjudicadora:
a) Organisme.- Resolució de la Regidora Delegada de Contractació
b) Dependència que tramita l'expedient.- Unitat de Contractació
c) Número d’expedient.- Subministrament 4/2016
d) Direcció d’Internet del perfil del contractant, www.andratx.cat
2. Objecte del contracte:
a) Tipus.- Subministrament
b) Descripció.- Subministrament de material informàtic.
c) Medi de publicació de l'anunci de licitació.- Perfil del contractant i BOIB
d) Data de publicació de l'anuncio de licitació al BOIB: 19 de juliol de 2016
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinari
b) Procediment.- Obert
4. Pressupost base de licitació.
El preu del contracte és de 58.141 € més IVA
5. Formalització del contracte:
a) Data d’adjudicació.- 18 d’octubre de 2016
b) Data de formalització del contracte.- 8 de novembre de 2016
c) Contractista.- ITGLOBAL
d) Import d’adjudicació: 58.100 € més IVA
e) Avantatges de l'oferta adjudicatària.- Ésser oferta més avantatjosa pels interessos municipals.
Andratx, 15 de novembre de 2016.
La Regidora Delegada de Contractació,
Estefania GONZALVO GUIRADO