Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 12951
Departament de Personal. Servei de Selecció, Provisió i Gestió. Convocatòria pública per a la provisió temporal en comissió de serveis pel sistema de lliure designació del lloc de director/a dels Serveis Jurídics
Versió PDF
La Regidora de l’Àrea de Funció Pública i Govern Interior, per resolució número 19.277 de 11 de novembre de 2016, va acordar el següent:
Convocar pel sistema de lliure designació en comissió de serveis, el lloc de treball Director/a dels Serveis Jurídics, de l’Àrea d’Economia, Hisenda i Innovació (Codi F10100001) que es relaciona a continuació, la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d’acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s’indiquen a continuació:
Lloc de treball F10100001
Director/a dels Serveis Jurídics, de l’Àrea d’Economia, Hisenda i Innovació
NÚMERO DE LLOCS A COBRIR: 1
FUNCIONARIS/FUNCIONÀRIES QUE PODEN PRENDRE-HI PART:
Es/Sub/Classe:
- Personal funcionari de carrera de tots els cossos, escales i subescales dels grups als quals està adscrit.
- Grup A, Subgrup A1
REQUISITS:
- Llicenciatura o Grau en Dret
- Certificat de català: C1
Funcions del lloc de treball:
- Dur a terme la defensa jurídica, judicial i extrajudicial de la corporació i dels seus membres.
- Dirigir, impulsar i coordinar l'àrea respectiva.
- Dur a terme les funcions establertes a la Llei 57/2003, de 16 de desembre de mesures per a la modernització del Govern Local.
- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.
- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pel superior jeràrquic d'entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc de treball.
Durada
La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà en qualsevol dels següents supòsits:
a) Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.
b) En el termini màxim d’un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l’òrgan competent en contra, es podrà prorrogar per un altre any.
c) Quan cessin les raons d’urgència i necessitat inajornable que la motivaren.
d) En cas de supressió o amortització del lloc de treball.
La limitació temporal prevista a l’apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.
Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.
Publicitat
Aquesta convocatòria es publicarà a la intranet de l’Ajuntament, a la pàgina web http://www.palmademallorca.es, al BOIB i al BOE.
Sol·licituds i termini de presentació
Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d’aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l’art. 16.4 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú.
El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l’endemà que es publiqui al BOE.
Resolució i publicació
Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d’acord amb l’informe emès per l’òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s’escau.
Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l’òrgan competent un nou candidat d’entre els aspirants.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement el que disposa l’article 123 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació. En aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al registre general d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es refereix l’article 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, abans esmentada, i es considerarà desestimat quan no s’hagi resolt ni notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no s’utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, conformement al que estableix l’article esmentat anteriorment, i els 45 i següents de la llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri convenient.
Palma, 11 de novembre de 2016
La cap del Servei de Selecció, Provisió i Gestió
p.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26/02/2014 (BOIB núm. 30, de 04/03/2014)
Esperanza Vega Terrón