Torna

BUTLLETÍ OFICIAL DE LES ILLES BALEARS

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME

Núm. 12909
Resolució del vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme de 11 de novembre de 2016 per la qual s’actualitzen les tarifes de serveis de Call Center i de nous serveis de banda ampla per a l’execució dels encàrrecs de gestió que facin a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de poders adjudicadors

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Fets

Únic. En data 11 de novembre de 2016 la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia presenta davant la Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme la documentació justificativa d’actualització de les tarifes de serveis de Call Center i de nous serveis de banda ampla que es proposen per a l’execució dels encàrrecs que facin a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de poders adjudicadors.

Fonaments de dret

1. El Text refós de la Llei de contractes del sector públic, aprovat pel Reial decret legislatiu 3/2011, de 14 de novembre i, en particular, els articles 4.1 n i 24.6 del Text refós esmentat.

2. El Decret 147/2000, de 10 de novembre, sobre contractació de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i, en particular, l’article 9 del Decret esmentat.

3. Els Estatuts de la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia, autoritzats per l’Acord del Consell de Govern de 26 de juliol de 2013 i, en particular, l’article 4 d’aquest estatut.

Per tot això, dicto la següent

Resolució

1. Aprovar l’actualització de les tarifes de serveis de Call Center i de nous serveis de banda ampla aplicables als encàrrecs que facin a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears i la resta de poders adjudicadors, d’acord al següent:

a. Les tarifes esmentades, aprovades pel Patronat de la Fundació el 11 de novembre de 2016, que inclouen tots els costos directes i indirectes imputables a l’encàrrec de gestió, i a les quals caldrà afegir, si escau, l’impost sobre el valor afegit vigent, s’han d’aplicar en funció del tipus de servei i de les unitats contractades que s’assignin a l’execució dels encàrrecs en els termes que s’indiquen a l'annex d’aquesta resolució.

b. En els casos en què per gestionar o executar millor els encàrrecs s’exigeixi o es faci recomanable la subcontractació d’activitats a terceres persones, les tarifes que hagi de percebre la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia per raó de l’encàrrec s’han d’incrementar per un import inherent al cost que ha d’atendre la Fundació per raó de la subcontractació de l’activitat i/o béns i serveis.

c. Sense perjudici d’aquestes tarifes d’aplicació general, es poden aprovar tarifes específiques pels encàrrecs que ho requereixen per consideració a les seves particularitats, per mitjà d’una altra resolució Vicepresident i Conseller d’Innovació, Recerca i Turisme.

2. Notificar aquesta Resolució a la Fundació Balear d’Innovació i Tecnologia.

3. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 11 de novembre de 2016

 

El vicepresident i conseller d’Innovació, Recerca i Turisme

Gabriel Barceló i Milta

ANNEX

ACTUALITZACIÓ DE TARIFES DELS SERVEIS DE CALL CENTER PER A L’EXECUCIÓ DELS ENCÀRRECS DE GESTIÓ

 

COST UNITARI PER PERFIL (CALL CENTER)

Cost Emp Promig

Hores anuals

Cost directe per hora efectiva

Cost Indirecte Departament

Cost Indirecte General

Cost tarifa (*)

CAP D'ÀREA

62.079,72 €

1.521,00

40,82

3,65

6,12 €

50,59 €

REPBLE.SERVEIS

29.358,55 €

1.261,00

23,28

2,08

3,49 €

28,85 €

COORDINADOR/A

25.135,80 €

1.261,00

19,93

1,78

2,99 €

24,70 €

SUPERVISOR/A

24.562,57 €

1.211,00

20,28

1,81

3,04 €

25,13 €

GESTOR/A TELEFÒNIC/A

20.608,28 €

1.177,00

17,51

1,57

2,63 €

21,71 €

TELEOPERADOR/A

14.582,92 €

952,00

15,32

1,37

2,30 €

18,99 €

% cost indirecte general

15%

(*) En el cas de campanyes per a serveis de trucades sortints cal afegir un cost addicional per hora de connexió de 5,73 €/hora

(*) En el cas de campanyes de IVR cal afegir un cost addicional per canal de 227,72 €/mes

           

COST UNITARI PER SERVEI (CALL CENTER)

%

Cost

Hores

Cost directe per hora efectiva

Cost Indirecte Departament

Cost Indirecte General

Cost tarifa (*)

HORES CONNEXIÓ MULTISERVEI:

348.917,27

10.358,00

33,69

3,13

5,05 €

41,87 €

CAP D'ÀREA

50%

31.039,86 €

REPBLE.SERVEIS

80%

46.973,68 €

SUPERVISOR/A

60%

44.212,62 €

GESTOR/A TELEFÒNIC/A

100%

226.691,11 €

% cost indirecte general

15%

  

%

Cost

Hores

Cost directe per hora efectiva

Cost Indirecte Departament

Cost Indirecte General

Cost tarifa (*)

HORES CONNEXIÓ TELEOPERACIÓ:

1.116.661,52

45.590,00

24,49

2,43

3,67 €

30,59 €

CAP D'ÀREA

50%

31.039,86 €

REPBLE.SERVEIS

20%

11.743,42 €

COORDINADOR/A

100%

125.679,00 €

SUPERVISOR/A

40%

29.475,08 €

TELEOPERADOR/A

100%

918.724,16 €

% cost indirecte general

15%

(*) En el cas de campanyes per a serveis de trucades sortints cal afegir un cost addicional per hora de connexió de 5,73 €/hora

(*) En el cas de campanyes de IVR cal afegir un cost addicional per canal de 227,72 €/mes

      

NOUS SERVEIS DE BANDA AMPLA

Cost directe

Unitat de cost

Cost indirecte general

Cost tarifa

Quotes d’alta:

Circuit 1G Molina- ParcBIT

2.124,14 €

Unitat

318,62

2.442,76 €

Circuit 10G Molina- ParcBit

4.248,50 €

Unitat

637,28

4.885,78 €

Quotes periòdiques:

Circuit 1G Molina- ParcBIT

1.903,57 €

Mensual

285,54

2.189,11 €

Circuit 10G Molina- Sant Pere

2.596,78 €

Mensual

389,52

2.986,30 €

Circuit 10G Molina- ParcBit

3.807,20 €

Mensual

571,08

4.378,28 €

Manteniment integral fibra

10,00 €

Mensual

1,50

11,50 €

Manteniment servei NEBA FTTH (Totes les modalitats)

19,93 €

Mensual

2,99

22,92 €

% cost indirecte general:       15%