Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció II. Autoritats i personal

Subsecció segona. Oposicions i concursos

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

DEPARTAMENT DE MODERNITZACIÓ I FUNCIÓ PÚBLICA

Núm. 12887
Correcció d’errades detectades a la publicació de la Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública, de 26 de setembre de 2016, per la qual s’aprova l’Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, publicada en el BOIB núm. 125 de dia 1 d’octubre de 2016

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Us comunic que la consellera executiva del Departament de Modernització i Funció Pública del Consell Insular de Mallorca en el dia d’avui, ha resolt:

"

1. La Resolució de la consellera executiva del departament de Modernització i Funció Pública de data 26 de setembre de 2016, que aprova l’Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca.

2. Aquesta Resolució es publicà al Butlletí Oficial de les Illes Balears; núm. 125, de 1 d’octubre de 2016, en la qual es va detectat una errada que cal esmenar.

3. Atès que l’article 109.2 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, preveu que les administracions públiques poden rectificar, en qualsevol moment, d’ofici o a instància de les persones interessades, les errades materials, de fet o aritmètiques existents en els seus actes.

Per tot l’exposat i vist les competències que m’han estat atribuïdes, dict la següent

Resolució

1. Rectificar l’errada material continguda a la publicació de la Resolució de la consellera executiva de Modernització i Funció Pública, de 26 de setembre de 2016, per la qual s’aprova l’Acord que estableix les bases generals que han de regir el procés per a les comissions de serveis al Consell de Mallorca, publicada en el BOIB núm. 125 de dia 1 d’octubre de 2016, adjuntant un annex III al final del document i rectificant el text de forma que

On diu:

“ 8. Model d’instància i termini de presentació

   El model d’instància oficial és el que s’adjunta a aquestes bases com a annex II”.

Ha de dir:

“ 8. Model d’instància, autobarem i termini de presentació

El model d’instància oficial i l’autobarem s’adjunten a aquestes bases com a annex II i III respectivament”.

2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, donar-ne trasllat a la Junta de Personal del Consell de Mallorca i publicar-la a efecte informatiu a la pàgina web de la Corporació.

Contra aquesta resolució, que no posa fi a la via administrativa, podeu interposar el recurs d’alçada davant la Presidència del Consell Insular de Mallorca, en el termini d’un mes, comptador a partir de l’endemà de rebre aquesta notificació.

Contra la desestimació expressa d’aquest recurs d’alçada podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui en el termini de dos mesos, comptadors a partir de l’endemà de rebre la notificació de la desestimació del dit recurs d’alçada.

Si han transcorregut tres mesos des de la interposició del recurs d’alçada i no n’heu rebut la notificació de resolució expressa, s’entén desestimat per silenci i podeu interposar el recurs contenciós administratiu davant el Jutjat contenciós Administratiu de Palma que correspongui, sense limitació de temps.

No obstant l’anterior, podeu interposar, si escau, qualsevol altre recurs que considereu oportú. Tot això de conformitat amb la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, i la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.”

 

Palma, 10 de novembre de 2016

La secretària tècnica de Modernització i Funció Pública

Elena Carrillo Hernández

Per delegació de la Consellera Executiva

(BOIB Núm. 117 de 04-08-2015)

Documents adjunts