Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SERVEIS SOCIALS I COOPERACIÓ
Núm. 12750
Licitació del contracte de subministrament de consumibles informàtics per a impressores i faxos, i de material de suport informàtic a les diferents oficines de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
a. Organisme: Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
b. Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c. Obtenció de documentació i informació:
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: plaça de la Drassana, 4, primera planta.
3. Localitat i codi postal: Palma, CP 07012.
4. Telèfon: 971 17 74 00
5. Telefax: 971 78 40 14
6. Adreça d’Internet del perfil del contractant:
www.plataformadecontractacio.caib.es
7. Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que s’assenyala per a la presentació d’ofertes.
d. Número d’expedient: CONTR 2016/5164
2. Objecte del contracte
a. Tipus de contracte: subministrament.
b. Descripció de l’objecte del contracte: subministrament de consumibles informàtics per a impressores i faxos, i de material de suport informàtic per a les oficines de la Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
c. Divisió per lots i nombre de lots: no.
d. Lloc de lliurament: en les dependències que es descriuen en el Plec de prescripcions tècniques.
e. Termini d’execució: 1 any.
f. Admissió de pròrroga: sí.
g. CPV: 30125100
3. Tramitació i procediment
a. Tramitació: ordinària.
b. Procediment: obert.
c. Criteris d’adjudicació:
1. Oferta econòmica: 100 %.
4. Valor estimat del contracte: 72.890,86 euros.
5. Pressupost base de licitació
Import net: 33.132,21 euros.
IVA (21 %): 6.957,76 euros.
Import total: 40.089,97 euros.
6. Garanties exigides
Definitiva: 5 % de l’import d’adjudicació, IVA exclòs.
7. Requisits específics del contractista
a. Classificació: no s’exigeix.
b. Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: la indicada a les lletres F.1 i F.2 del Plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d’ofertes
a. Data límit de presentació: les 14.00 hores del quinzè dia natural a comptar des de l’endemà d’haver-se publicat aquest Anunci en el BOIB. En cas que aquest dia sigui dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini es prorrogarà al dia hàbil següent.
b. Modalitat de presentació: presencial o per correu.
c. Lloc de presentació: Conselleria de Serveis Socials i Cooperació.
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: plaça de la Drassana, 4.
3. Localitat i codi postal: Palma, CP 07012.
4. Adreça electrònica: aques@gsersoc.caib.es, amorey@gsersoc.caib.es
d. Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: vegeu les clàusules 21.3 i 21.4 del Plec de clàusules administratives particulars.
9. Obertura d’ofertes
a. Adreça: plaça de la Drassana, 4.
b. Localitat i codi postal: Palma, CP 07012.
c. Data i hora: s’avisarà per correu electrònic.
10. Despeses de publicitat: màxim de 400 euros a càrrec de l’adjudicatari.
Palma, 9 de novembre de 2016
La secretària general
Isabel E. Nora del Castillo