Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS

Núm. 12603
Resolució del secretari de la conselleria de Transparència, Cultura i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte mixt de servei i subministrament del material necessari per al manteniment dels edificis i intal·lacions del Poliesportiu Príncipes de España

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena

3) Localitat i codi postal: Palma - 07010

4) Telèfon:  971 17 77 18

5) Fax: 971 17 69 61

6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació d'ofertes.

d) Número d’expedient: CONTR 2016/3044

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: mixt de serveis i subministre

b) Descripció: manteniment de les instal·lacions i edificis del Poliesportiu Príncipes de España, en concret el manteniment preventiu i correctiu de les instal·lacions de fontaneria, electricitat i instal·lacions tèrmiques i calderes dels diferents edificis i espais esportius del poliesportiu.   

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España. C/ Gremi Forners, 4, 07009 - Palma.

e) Termini d’execució/lliurament: un any des de l'1 de desembre de 2016 o data de formalització del contracte si aquesta fos posterior.

f) Admissió de pròrroga: si

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 50700000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert amb un criteri d'adjudicació

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: oferta econòmica fins a 100 punts;

Preu pel servei ordinari que es presta en tot cas   83 punts

Preu / hora de servei o d'intervenció cas que s'hagin de fer reparacions extraordinàries: 17 punts

4. Valor estimat del contracte: 83.400,39 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import: 36.261,04 euros. IVA: 7.614,82 euros. Import total: 43.875,86 euros

 

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: No obligatòria.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: per a empreses no espanyoles d’Estats Membres de la UE: d’acord amb el PCAP.

c) Altres requisits específics: les previstes en la lletra Y del PCAP.

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no

b) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de presentació fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.

c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

d) Lloc de presentació

1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Transparència, Cultura i        Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010

4. Adreça electrònica: contractacio@sgptc.caib.es

e) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

f) Admissió de variants: no.

g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).

c) Localitat i codi postal: Palma - 07010

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Altres informacions: no

  

Palma, 7 de novembre de 2016

El secretari general

Xavier-Lluís Bacigalupe i Blanco

(Por delegació de la consellera de Transparència, Cultura i Esports.

Resolució de la consellera de 27 de abril de 2016 BOIB núm.55, de 3 de maig).