Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 12398
Subsanació errada bases convocatòria arquitecte
Versió PDF
Vist el decret d'Alcaldia núm 2317/2016 pel qual s'aproven les bases per a cobrir una plaça d'arquitecte superior i crear un borsí d'arquitectes superiors per a l'Ajuntament d'Andratx. En la qual no es defineix que l'escala de la plaça és Administració Especial i en el qual se sol·licita com a requisit el nivell de llengua catalana C1.
Vist que en l'acta de la Mesa General de Funcionaris de dia 6 de juny de 2016, en què es van negociar les bases, es va determinar que el nivell de llengua catalana a sol·licitar com a requisit seria el B2, en línia amb el que defineix l'article 1, b) Disposició transitòria primera de la Llei 4/2016, de 6 d'abril, de mesures de capacitació lingüística per a la recuperació de l'ús del català en l'àmbit de la funció pública.
Detectats aquests dos errors, i en base a l'article 109,2 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
En ús a les atribucions que em confereix la vigent legislació
resolc:
PRIMER: que en el punt 1 de les bases, on decideix:
1.- PROVISIÓ DE LA PLAÇA.
La provisió de les plaça vacant d'Arquitecte superior a la plantilla de l'Ajuntament d'Andratx, i la creació d'una borsa de treball, pertanyent al grup A, subgrup A1, es realitzarà pel procediment de Concurs.
digui:
1.- PROVISIÓ DE LA PLAÇA.
La provisió de les plaça vacant d'Arquitecte superior a la plantilla de l'Ajuntament d'Andratx, i la creació d'una borsa de treball, pertanyent a l'escala d'Administració Especial, al grup A, subgrup A1, es realitzarà pel procediment de Concurs.
SEGON: que en el punt 2 g) de les bases, on diu:
g) Acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana del nivell C1, mitjançant un certificat expedit per l'EBAP a partir de 1994 o per la Direcció General de Política lingüística de la Conselleria d'Educació i Cultura, que segons el Decret 80/2004, de 10 de setembre, sobre avaluació i certificació de coneixements de català (BOIB número 132, de 21/09/2004), garanteixi els coneixements de català exigits.
digui:
g) Acreditar el requisit de coneixement de la llengua catalana del nivell B2, mitjançant un certificat expedit per l'EBAP a partir de 1994 o per la Direcció General de Política lingüística de la Conselleria d'Educació i Cultura, que segons el Decret 80/2004, de 10 de setembre, sobre avaluació i certificació de coneixements de català (BOIB número 132, de 21/09/2004), garanteixi els coneixements de català exigits.
TERCER: Publicar aquesta esmena d'errors en el tauler d'edites de l'Ajuntament d'Andratx, en el BOIB i a la pàgina web de l'Ajuntament.
Andratx, a 7 octubre 2016
El Batle President
Jaume Porsell Alemany