Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 12180
Contractació subministrament d'ordinadors, monitors, sais i llicències d'ofimàtica

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de l’Alcaldia de data  26-10-2016, s’ha aprovat el Plec de clàusules per a la contractació del subministrament d’ordinadors, monitors, sais i llicències d’ofimàtica per a les oficines de l’Ajuntament, la qual part dispositiva diu el següent: “

“1r.- Aprovar l’expedient de contractació del subministrament d’ordinadors, monitors, sais i llicències d’ofimàtica per a les oficines de l’Ajuntament, per un periode de tres mesos,  i pel total import de 58.388’53 € iva exclòs

 2n.- Aprovar el Plec de Clàusules Administratives Particulars i técniques que ha de regir el procediment abans referit.

 3è.- Aprovar la despesa corresponent.

 4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”

Per això s’anuncia l’esmentat decret als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte del subministrament d’ordinadors, monitors, sais i llicències d’ofimàtica per a les oficines de l’Ajuntament, segons plecs de condicions aprovats per Decret de l’Alcaldia de data 26-10-2016.

1r.- Entitat adjudicadora:

-Organisme: Ajuntament de Marratxí.

-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ

-Exp.: Su. 08/2016

2n.- Objecte del Contracte:

-Descripció: Subministrament  d’ordinadors, monitors, sais i llicències d’ofimàtica per a les oficines de l’Ajuntament”.

-Duració del contracte: 3 mesos

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

-Tramitació: Ordinària.

-Procediment: obert.

4t.- Pressupost: 58.388’53 € iva exclòs

5è.- Garantia Provisional: No es fixa.

6è.- Presentació d’ofertes:

-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres, durant els 15 dies naturals següents a la publicació de l’anunci en el BOIB.

-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula  catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.

-Lloc de presentació:

1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)

2.Domicili: Olesa, 66

3.Localitat i C.P.: Marratxí C.P. 07141.

4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 78 81 18

 

7è.- Obertura de les ofertes:

-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)

-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí

-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.

Marratxí a 26  d’octubre  de 2016

El Batle

 Joan Francesc Canyelles Garau