Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE MARRATXÍ
Núm. 11819
Aprovació Plec de clàusules administratives particulars i tècniques que han de regir mitjançant procediment obert la contractació de la prestació del servei de Retirada de vehicles, descontaminació, desballestament i tramitació baixa vehicles declarats fora d’ús
Versió PDF
Per Decret de l’Alcaldia de data 13-10-2016, s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques, per a contractar el servei de Retirada de vehicles, descontaminació, desballestament i tramitació baixa vehicles declarats fora d’ús, la part dispositiva del qual diu el següent:
“1r.- Aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques que han de regir mitjançant procediment obert la contractació de la prestació del servei de Retirada de vehicles, descontaminació, desballestament i tramitació baixa vehicles declarats fora d’ús, per un període de dos anys, prorrogable de mutu acord per dos anys més (2+1+1), i amb un cànon a favor de l’Ajuntament d’1 euro per vehicle en concepte de VFU.
2n.- Exposar al públic l’esmentat Plec de Condicions per un període de deu dies naturals a efectes de reclamacions i simultaniejar la informació pública amb el període per a presentació de proposicions a la licitació.
3r.- Aprovar la despesa corresponent.
4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”
Per això s’anuncia l’esmenta’t plec als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.
ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de SERVEI RETIRADA DE VEHICLES, DESCONTAMINACIÓ, DESBALLESTAMENT I TRAMITACIÓ BAIXA VEHICLES DECLARATS FORA D’ÚS, segons plec de condicions aprovat per Decret de l’Alcaldia, de data 13-10-2016.
1r.- Entitat adjudicadora:
-Organisme: Ajuntament de Marratxí.
-Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ.
-Exp.: Se 13 /2015.
2n.- Objecte del contracte:
-Descripció: Servei de Retirada de vehicles, descontaminació, desballestament i tramitació baixa vehicles declarats fora d’ús.
-Duració del contracte: Dos anys, prorrogables de mutu acord dos anys més (2+1+1).
3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:
-Tramitació: ordinària.
-Procediment: obert
4t.- Pressupost: cànon a favor de l’Ajuntament d’1 euro per vehicle en concepte de VFU (iva exclòs)
5è.- Garantia provisional: No es fixa.
6è.- Presentació d’ofertes:
-Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres, durant els 15 dies naturals següents a la data de publicació de l’anunci del present contracte al BOIB;
-Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.
-Lloc de presentació:
1.Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)
2.Domicili: Olesa, 66
3.Localitat i C.P.: Marratxí - C.P. 07141.
4.Tel. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 78 81 18
7è.- Obertura de les ofertes:
-Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)
-Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí
-Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.
Marratxí, 14 d’octubre de 2016.
El Batle,
Joan Francesc Canyelles Garau