Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 11818
Aprovació Plec de clàusules administratives particulars i tècniques que han de regir mitjançant procediment obert la contractació de la prestació del servei de Dinamització de Participació Ciutadana de l’Ajuntament

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Per Decret de l’Alcaldia de data 13-10-2016, s’ha aprovat el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques, per a contractar el servei de Dinamització  de Participació Ciutadana de l’Ajuntament, la qual part dispositiva diu el següent:

“1r.- Aprovar el Plec de clàusules administratives particulars i tècniques que han de regir mitjançant procediment obert la contractació de la prestació del servei de Dinamització de Participació Ciutadana de l’Ajuntament, per un període de dos anys, prorrogable de mutu acord per un any més (2+1), i amb un pressupost base de licitació de 49.318,06 € anuals (iva exclòs).

2n.- Exposar al públic l’esmentat Plec de Condicions per un període de deu dies naturals a efectes de reclamacions i simultaniejar la informació pública amb el període per a presentació de proposicions a la licitació.

3r.- Aprovar la despesa corresponent.

4t.- Que prossegueixi l’expedient els tràmits reglamentaris adients.”

Per això s’anuncia l’esmenta’t plec als efectes d’informació pública, a fi que durant el termini de deu dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació del corresponent anunci al BOIB, puguin presentar-se reclamacions en el Registre General. Els esmentats plecs restaran exposats a la Secció de Contractació d’aquest Ajuntament.

ANUNCI per a la LICITACIÓ del contracte de SERVEI DE DINAMITZACIÓ DE PARTICIPACIÓ CIUTADANA DE L’AJUNTAMENT DE MARRATXÍ, segons plec de condicions aprovat per Decret de l’Alcaldia, de data 13-10-2016.

1r.- Entitat adjudicadora:

- Organisme: Ajuntament de Marratxí.

- Dependència que tramita l’expedient: CONTRACTACIÓ.

- Exp.: Se 6 /2016.

2n.- Objecte del contracte:

- Descripció: Servei de dinamització de Participació Ciutadana de l’Ajuntament.

- Duració del contracte: Dos anys, prorrogables de mutu acord un any més (2+1).

3r.- Tramitació, procediment i forma d’adjudicació:

- Tramitació: ordinària.

- Procediment: obert

4t.- Pressupost: 49.318,06 anuals (iva exclòs)

5è.- Garantia provisional: No es fixa.

6è.- Presentació d’ofertes:

- Termini: les proposicions es presentaran en el Registre General (Secretaria General) en mà, de 8,15 a 14,00 hores, de dilluns a divendres, durant els 15 dies naturals següents a la data de publicació de l’anunci del present contracte al BOIB;

- Documentació a presentar: La especificada a la clàusula catorzena del plec de clàusules administratives que regeix la contractació.

- Lloc de presentació:

1. Entitat: Ajuntament de Marratxí (Registre General)

2. Domicili: Olesa, 66

3. Localitat i C.P.: Marratxí - C.P. 07141.

4.T el. 971 78 81 24, 971 78 81 30; fax 971 78 81 18

7è.- Obertura de les ofertes:

- Entitat: Ajuntament de Marratxí (Saló de Juntes)

- Domicili: Olesa, 66 - 1r Marratxí

- Data i hora: a les 9,00 hores del primer dilluns, dimarts, dimecres, dijous o divendres hàbil següent al de la data de finalització de presentació de propostes, sempre que no s’haguessin presentat reclamacions durant el període d’informació pública, del plec de clàusules administratives particulars, supòsit en el qual per a procedir a l’obertura de les proposicions, s’hauran d’haver resolt les al·legacions formulades.

   

Marratxí, 14 d’octubre  de 2016.

El Batle
Joan Francesc Canyelles Garau