Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
FUNDACIÓ PER A L'ESPORT BALEAR
Núm. 11981
Acord del Patronat de la Fundació per a l’Esport Balear pel qual s’aproven la convocatòria i les bases per a la selecció de personal tècnic, amb caràcter laboral temporal, per als programes de tecnificació esportiva del Centre de Tecnificació Esportiva de les Illes Balears (CTEIB) i es crea una borsa de treball per a vacants i substitucions per a les mateixes places
Versió PDF
Antecedents
1. El CTEIB necessita contractar personal tècnic esportiu per poder desenvolupar les activitats que li són pròpies i que pretenen l’especialització tècnica i competitiva dels esportistes amb una projecció futura a l’alt rendiment. Aquest objectiu requereix estabilitat a mig termini.
2. Els contractes laborals que es subscriguin amb el personal que superi aquest procés selectiu s’han de regir pel Reial Decret 1006/1985, de 26 de juny, pel qual es regula la relació laboral especial dels esportistes professionals. Aquesta relació sempre és de durada determinada i pot ser prorrogada mitjançant acords successius. En els contractes s’ha d’acordar expressament que no els resulta d’aplicació el conveni col·lectiu de la Fundació.
3. Els principis constitucionals rectors de l’accés a l’ocupació pública estan recollits a l’article 55 de la Llei 7/2007. Així mateix l’article 36 dels estatuts de la Fundació estableix que el personal s’ha de seleccionar atenent els principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
4. La Direcció General de Pressuposts i Finançament i la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques han emès sengles informes favorables per iniciar aquest procediment selectiu.
5. El Patronat de la Fundació per a l’Esport Balear, a la sessió de dia 24 d’octubre de 2016, ha acordat l’aprovació de la convocatòria i de les bases per a la selecció de personal tècnic dels programes de tecnificació esportiva del CTEIB.
Acord
1. Aprovar la convocatòria d’un procés selectiu de personal tècnic, amb caràcter laboral temporal, per als programes de tecnificació esportiva del CTEIB. Tots els llocs de feina estan sotmesos a la relació laboral de caràcter especial regulada pel Reial Decret 1006/1985.
Les capacitats i aptituds necessàries i les funcions de cada plaça estan establertes a l’Annex 2. El total de places que s’ofereixen per a cada un dels programes està recollit a l’Annex 3.
2. Aprovar els requisits d’accés i les bases específiques que han de regir aquest procés selectiu que s’estableixen a l’Annex 1.
3. Ordenar la publicació d’aquest Acord en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
L'ordre jurisdiccional social és el competent per resoldre les controvèrsies derivades d’aquestes bases, d'acord amb la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social, sense que s’hi pugui interposar cap recurs en via administrativa ni cap reclamació prèvia a la via judicial social.
Palma, 24 d’octubre de 2016
La presidenta del Patronat
Ruth Mateu i Vinent
Nota: els Annexos 5, 6 i 7 estan disponibles a la web de la Fundació per a l’Esport Balear www.fundacioesportbalear.es
ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Objecte
L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria pública del procés de selecció de personal tècnic, amb caràcter temporal, per als programes de tecnificació esportiva del CTEIB recollits a l’Annex 3.
2. Requisits generals per poder participar en aquesta convocatòria.
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra nacionalitat en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, permetin l’accés a l’ocupació pública com a personal laboral.
b) Tenir més de 16 anys d’edat complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.
d) No haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexual, d’acord amb l’article 12 de la Llei 26/2015, de 28 de juliol, de modificació del sistema de protecció a la infància i a l’adolescència.
3. Requisits específics per a cada una de les places.
3.1. Les places de director tècnic poden ser sol·licitades per persones que acreditin una experiència d’almanco dos anys, com a director tècnic, en un centre de tecnificació o d’alt rendiment esportiu i que puguin acreditar una de les condicions següents:
En el cas que per cobrir alguna de les places convocades no hi hagi un mínim de cinc persones que compleixin el requisit anterior el tribunal ha d’admetre també els candidats que acreditin alguna de les següents certificacions:
3.2. Per a la plaça de preparador físic, els aspirants han d’acreditar el títol de llicenciat en educació física o graduat en ciències de l’activitat física i de l’esport, i una experiència d’almanco dos anys, com a preparador físic, en un centre de tecnificació o d’alt rendiment esportiu.
Per a la plaça de preparador físic del programa de gimnàstica artística femenina, els aspirants han d’acreditar també alguna de les certificacions previstes en el punt anterior.
3.3. Les places de tècnic poden ser sol·licitades per persones que acreditin una experiència d’almanco dos anys, com a tècnic, en un centre de tecnificació o d’alt rendiment esportiu i que puguin acreditar una de les condicions següents:
En el cas que per cobrir alguna de les places convocades no hi hagi un mínim de cinc persones que compleixin el requisit anterior el tribunal ha d’admetre també els candidats que acreditin alguna de les següents certificacions:
Per a la plaça de tècnic del programa de ciclisme (30 hores), els aspirants han d’acreditar també una experiència d’almanco dos anys com a mecànic d’un equip d’alt nivell, d’alguna selecció autonòmica o nacional de categories majors de 14 anys.
3.4. Per a la plaça de coreògraf els aspirants han d’acreditar una experiència d’almanco dos anys, com a coreògraf, en un centre de tecnificació o d’alt rendiment esportiu i han de presentar un certificat expedit per la Federació espanyola o per una Federació territorial que acrediti la condició d’expert específic per a la plaça sol·licitada.
3.5. El requisit d’experiència que s’estableix per a cada un dels llocs de feina no serà aplicable quan no hi hagi un mínim de cinc persones que acompleixin els requisits de participació en el procés selectiu.
4. Reserva de places per a persones amb discapacitat
S’estableix una reserva de 3 places per a persones amb discapacitat. Aquestes places estan recollides a l’Annex 3. Poden participar per aquest procediment les persones que compleixen els requisits generals i específics de les places reservades i que tenguin reconeguda pels òrgans competents una discapacitat de grau igual o superior al 33%.
A més els aspirants hauran d’acreditar que es troben en condicions de complir les tasques fonamentals del lloc de treball que estan recollides a l’Annex 2.
5. Data de compliment dels requisits.
El compliment de les condicions i requisits esmentats en les bases segona i tercera s’ha de produir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds.
6. Presentació de sol·licituds.
6.1. Les persones interessades a participar en aquest procés selectiu han de presentar la sol·licitud que s’estableix a l’Annex 5 i hi han d’adjuntar:
a) Fotocòpia del document nacional d’identitat o, en el cas de no tenir la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la nacionalitat.
b) Fotocòpia compulsada de la titulació o acreditació requerida per a la plaça sol·licitada.
c) L’Annex 6 (Full d’autobarem) puntuat segons el barem que es publica a l’Annex 4 d’aquesta convocatòria i els documents justificatius (originals o còpies compulsades) de tots els mèrits que al·leguin.
d) Certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents Sexuals.
e) Declaració jurada (Annex 7) de no haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial.
6.2. Les sol·licituds s’han de presentar a la seu de la Fundació per a l’Esport Balear, al c/ Gremi Forners, núm. 4, 07009 de Palma. També es poden presentar via oficina de correus. En aquest cas s’ha de tenir en compte que el personal de l’oficina ha de segellar una còpia de la sol·licitud amb la data en què s’envia i que ha d’estar dins el termini establert.
Aquesta còpia segellada s’ha de fer arribar a la Fundació per a l’Esport Balear enviant un fax al núm. 971431724 o per correu electrònic a l’adreça promocio@fundacioesportbalear.es.
6.3. El termini per presentar les sol·licituds és de 10 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds caigués en un dia inhàbil, el termini s’ha d’entendre ampliat fins el dia hàbil següent.
7. Llista provisional d’aspirants admesos i exclosos
Transcorregut el termini de presentació de sol·licituds, la Fundació, en el termini màxim de 10 dies ha de fer pública a la seva pàgina Web la Resolució que aprova:
a) La llista provisional d’aspirants admesos.
b) La llista provisional d’aspirants exclosos amb indicació de la causa d’exclusió.
El requeriment per a l’esmena de la sol·licitud es considera efectuat amb la publicació de la Resolució que aprova les llistes provisionals d’admesos i exclosos, als efectes que, en el termini establert en la base següent, esmenin el defecte que ha donat lloc a la seva exclusió.
8. Termini de reclamacions
Els aspirants que figurin com a exclosos en aquesta llista provisional podran formular, en el termini de 3 dies hàbils a partir de l’endemà de la publicació de les llistes provisionals d’aspirants admesos i exclosos, les reclamacions que creguin oportunes, davant la Fundació per a l’Esport Balear.
De la mateixa manera, aquells aspirants que adverteixin deficiències o errades en les seves dades personals podran presentar la reclamació oportuna dins d’aquest mateix termini per tal d’esmenar la deficiència o errada.
9. Estimació/desestimació de reclamacions
Les reclamacions presentades s’estimaran o es desestimaran en la Resolució del gerent de la Fundació, que ha d’aprovar les llistes definitives d’aspirants admesos i exclosos, que es publicarà a la pàgina Web de l’entitat.
10. Òrgan de selecció: Comissió avaluadora
10.1. La Comissió avaluadora encarregada del procés de selecció s’ha d’ajustar a les previsions que determina l’article 60 de l’EBEP.
La Comissió ha d’estar integrada per tres membres nomenats pel gerent de la Fundació. Un serà designat com a president i un altre com a secretari. Ambdós membres de la Comissió sempre han d’estar presents. La Comissió pot ser assistida per assessors que col·laborin amb una millor avaluació dels candidats.
En la seva composició s’ha de tendir a la paritat entre dona i home, llevat que raons fonamentades i objectives ho impedeixin.
10.2. Prèviament a l’inici del procés de selecció, el president ha de convocar els membres de la Comissió per dur a terme l'acte de constitució i per determinar els criteris de funcionament intern, l’elaboració de les propostes dels criteris de valoració generals de la fase d’entrevista i les pautes d’actuació.
La composició de la Comissió s’ha de publicar al portal web de la Fundació.
10.3. Les funcions de la Comissió avaluadora són:
a) Desenvolupar el procediment selectiu corresponent, d’acord amb el que es disposa en aquesta convocatòria.
b) Valorar els mèrits de la fase de concurs dels aspirants, publicar les puntuacions provisionals i definitives de la fase de concurs prèvia a l’entrevista i resoldre les reclamacions presentades pels aspirants en aquesta fase.
c) Dur a terme la fase d’entrevista i avaluar els candidats d’acord amb els criteris de valoració generals.
d) Agregar les puntuacions corresponents a les fases de concurs i d’entrevista del procediment selectiu, ordenar els candidats i declarar els qui hagin superat el procediment.
e) Elaborar i publicar les llistes d'aspirants seleccionats, i elevar-les al gerent de la Fundació.
11. Sistema de selecció
El procés selectiu constarà d’una fase de concurs i d’una fase d’entrevista.
11.1. Fase de concurs de mèrits. Els mèrits s’han de valorar d’acord amb el barem establert a l’Annex 4.
Només es podran puntuar aquells mèrits que siguin degudament justificats mitjançant la documentació aportada pels candidats i obtinguts abans de la finalització del termini de presentació de sol·licituds de participació en la convocatòria.
La Comissió ha de fer pública la puntuació dels mèrits, per apartats i subapartats, a la pàgina Web de la Fundació. El president de la Comissió obrirà un termini de 48 hores per a la presentació de reclamacions. En cap cas es podrà lliurar nova documentació justificativa de mèrits dins aquest termini.
Un cop estimades o desestimades les reclamacions presentades es faran públics els resultats de la valoració definitiva de la fase de concurs de tots els aspirants.
La valoració màxima en la fase de concurs és de 80 punts.
11.2. Fase d’entrevista. Els tres candidats que hagin obtingut una puntuació més alta en la fase de concurs han de ser convocats a una entrevista personal. La Comissió avaluadora ha d’establir el procediment per convocar els candidats.
El contingut de l’entrevista ha de versar sobre els mèrits al·legats pels candidats en la fase de concurs i la seva finalitat ha de ser valorar l’adequació de l’aspirant al lloc de feina. Ha de servir per valorar tots els mèrits aportats i fer una anàlisi conjunta del currículum de l’aspirant per tal de determinar la idoneïtat amb la plaça a proveir. De manera específica s’ha de comprovar el grau de competència professional dels aspirants i el coneixement de la realitat de cada modalitat esportiva tant a nivell autonòmic, com estatal, com internacional.
La Comissió ha de fer pública la puntuació de la fase d’entrevista a la pàgina Web de la Fundació. El president de la Comissió obrirà un termini de 48 hores per a la presentació de reclamacions.
Un cop estimades o desestimades les reclamacions presentades es faran públics els resultats de la valoració definitiva de la fase d’entrevista de tots els aspirants.
La Comissió avaluadora pot valorar aquesta fase amb un màxim de 20 punts.
12. Comunicació dels resultats del procés de selecció.
Una vegada finalitzat el procés de selecció i després que la Comissió avaluadora hagi elevat al gerent de la Fundació les llistes d’aspirants seleccionats, el Patronat ha de donar el vistiplau a tot el procés i ha d’autoritzar la contractació.
Després de la sessió del Patronat en què s’autoritzi la contractació, el gerent ha de confeccionar una llista única de tots els candidats que han superat el procediment selectiu que s’ha de publicar en el BOIB.
13. Règim especial de contractació laboral.
Els aspirants que hagin estat seleccionats per ocupar les places convocades han de subscriure un contracte laboral amb la Fundació. Aquest contracte laboral s’ha de regir pel Reial Decret 1006/1985, de 26 de juny, pel qual es regula la relació laboral especial dels esportistes professionals.
La relació contractual és de durada determinada. S’ha d’iniciar dia 1 de desembre de 2016 i ha de finalitzar dia 31 d’agost de 2018. Un cop acabat aquest període el contracte es podrà renovar fins el dia 31 d’agost de 2020. Per fer efectiva aquesta renovació el personal tècnic haurà d’acreditar els coneixements de llengua catalana que s’exigeixin d’acord amb la normativa vigent en el moment de la renovació.
14. Retribucions econòmiques i classificació professional.
Les retribucions econòmiques anuals brutes previstes per a cada un dels llocs convocats a jornada completa (40 hores) són les següents:
Director tècnic: 24.996,00 €
Preparador físic: 22.496,40 €
Tècnic: 19.996,80 €
Coreògraf: 19.996, 80 €
D’acord amb la disposició addicional quinzena de la Llei 15/2012, de 27 de desembre, de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears per a l'any 2013, les categories professionals de cada un dels lloc convocats és:
Director tècnic: C
Preparador Físic: A
Tècnic: D
Coreògraf: D
15. Borsa de treball de personal tècnic esportiu de la Fundació
La Fundació ha de constituir una borsa de treball amb els aspirants que no hagin estat seleccionats per ocupar cap de les places d’aquesta oferta. Els aspirants han d’estar ordenats d’acord amb la puntuació obtinguda en aquest procediment selectiu i que ha de figurar a les llistes definitives aprovades per la Comissió avaluadora.
En el cas que es generin vacants o substitucions del personal contractat mitjançant aquest procediment, aquestes places s’han d’oferir als aspirants seguint l’ordre establert a les llistes.
ANNEX 2
Perfil de les places que s’ofereixen
DIRECTOR TÈCNIC
És l’encarregat de seleccionar, dissenyar i programar els continguts a treballar amb els esportistes dels programes de tecnificació de la Fundació per a l’Esport Balear. Té al seu càrrec l’evolució de les programacions a implementar amb l’objectiu de millorar el nivell individual dels esportistes i el nivell col·lectiu del programa de tecnificació.
Funcions pròpies:
· Analitzar les característiques de cada esportista per treure’n conclusions.
· Establir objectius individualitzats un cop feta l’anàlisi de les característiques d’aquests.
· Crear un ideari, filosofia o estil de joc o actuació comuna per a tot el programa i fer-ne els controls periòdics perquè així es compleixi.
· Establir, conjuntament amb l’equip tècnic, els continguts a treballar per a cada edat o categoria.
· Observar, analitzar i avaluar els diferents entrenaments per assegurar-se que aquests continguts i filosofia d’actuació s’estan complint i en cas contrari corregir, ajudar i aconsellar al cos tècnic perquè així sigui.
· Aconsellar a nivell teòric i pràctic els tècnics sobre aspectes metodològics i de consecució dels continguts dels entrenaments.
· Fomentar, organitzar i coordinar activitats destinades a la formació dels esportistes (campus, jornades tècniques, visites d’antics alumnes del programa entre altres).
· Organitzar i/o coordinar activitats d’intercanvi i/o campionats oficials o amistosos.
· Convocar reunions periòdiques amb els entrenadors.
· Intercedir en qualsevol conflicte i/o problema que sorgeixi entre tècnics–esportistes- professorat, sempre que sigui necessari.
· Crear vincles d’unió i de suport amb programes d’altres centres de tecnificació i d’Alt Rendiment.
· Coordinar, gestionar i estipular les aportacions de cada esportista (conjuntament amb els tècnics implicats).
· Crear criteris per evitar conflictes.
· Realitzar el seguiment dels esportistes: confeccionar fitxes informatives (dades personals i esportives) de tots els esportistes.
· Confeccionar fitxes informatives (dades personals i esportives) dels tècnics.
· Controlar (ajudat pels tècnics) les assistències i absències dels esportistes als entrenaments. Aquest punt és imprescindible a l’hora de realitzar el seguiment de cada un/a.
· Confeccionar els horaris dels entrenaments i intercedir en qualsevol canvi que hi pugui haver (provisional o definitiu).
· Informar els tècnics dels horaris dels entrenaments i de les competicions.
· Recollir, revisar i arxivar les programacions de cada tècnic.
· Ajudar als tècnics en aquells aspectes que faci falta i que seran pactats a principi de temporada:
a) Temes burocràtics (fitxes, horaris, canvis de competició, informació diversa…).
b) Entrenaments específics (programar-los).
c) Ajudar a fer la programació anual.
d) Assessorament sobre la preparació física de l’equip.
e) Concertar competicions.
· Dissenyar un model de programació general anual, de full de sessió (entrenaments), d’estadística de partit, de resum estadístic i coordinar la programació de la preparació física amb el preparador/a físic, ...
· Elaborar i fer el seguiment del pressupost del programa d’acord amb les directrius rebudes. Sol·licitar els desplaçaments i la compra de material per a la seva aprovació.
· Ser el responsable dels viatges dels esportistes i del control econòmic dels desplaçaments.
· Coordinar el seguiment de l’esportista amb el CSUCRE, el professorat de l’IES, la gerència i les famílies.
· Fomentar i visibilitzar els valors de l’esport, del programa de tecnificació i de la Fundació per a l’Esport Balear.
PREPARADOR FÍSIC
És l’encarregat de planificar, executar i avaluar els programes de preparació física dels esportistes al llarg de tota la temporada.
Funcions pròpies:
· Assessorar el director tècnic en el disseny de la programació i encarregar-se de la preparació física dels esportistes.
· Dissenyar tests físics que ajudin els tècnics a avaluar la detecció de talents.
· Intercanviar informació amb els tècnics i dissenyar plans específics i individualitzats de condicionament físic.
· Realitzar un treball profilàctic de prevenció de lesions.
· Coordinar, amb el metge i els fisioterapeutes del CSUCRE, el treball de recuperació dels esportistes lesionats.
· Col·laborar en l’anàlisi de l’eficàcia tècnica i tàctica dels esportistes. Aportar la seva opinió a l’hora de modificar gestos tècnics o de millorar disposicions tàctiques.
· Formar en higiene esportiva els esportistes. Realitzar xerrades de sensibilització per a proporcionar-los una cultura esportiva sana.
· Realitzar material audiovisual de suport tècnic.
· Enregistrar entrenaments per a la seva posterior utilització didàctica.
· Dur a terme treballs de recerca específics.
· Assessorar la gerència de la Fundació per a la millora de les instal·lacions d'entrenament i per a l’adquisició de material de condicionament físic.
TÈCNIC ESPORTIU
És l’encarregat directe dels entrenaments dels esportistes i ha de ser capaç d’aplicar, de manera autònoma, les planificacions proposades pels directors tècnics
Funcions pròpies:
· Instruir els alumnes sobre les tècniques i les tàctiques especifiques de la seva modalitat esportiva.
· Utilitzar els equipaments i els materials adequats per a la instrucció.
· Avaluar la progressió dels esportistes, identificar els errors d’execució, les seves causes i aplicar els mètodes necessaris per a la seva correcció. Cercar el perfeccionament tècnic i tàctic.
· Dur a terme la programació específica dels entrenaments a curt termini d’acord amb la planificació esportiva del programa de tecnificació.
· Col·laborar en la detecció d’esportistes amb característiques físiques i psíquiques susceptibles d’incorporar-se al programa de tecnificació.
· Actuar amb garanties de seguretat.
· Conèixer, analitzar i incorporar noves tècniques i tendències d’entrenament i nous equipaments i materials de la modalitat esportiva.
· Ajudar el director tècnic en el control d’assistència dels esportistes.
· Tenir una visió global i integradora de l’equip. Comprendre la funció de cadascú i les dimensions tècniques, pedagògiques, organitzatives, econòmiques i humanes de la seva tasca particular.
· Fer propostes de millora en l’organització esportiva del CTEIB.
COREÒGRAF GIMNÀSTICA ARTÍSTICA FEMENINA
És l’encarregat de la coreografia i la conjunció d’elements acrobàtics, gimnàstics i expressius.
Funcions pròpies:
· Encarregar-se de la formació de dansa de les esportistes del programa.
· Elaborar els muntatges de la música i de la coreografia dels exercicis de terra i de la part d’expressió.
· Col·laborar amb la tasca específica dels tècnics, de manera especial en el treball de girs i salts.
ANNEX 3
Places convocades en el procés de selecció de personal tècnic del CTEIB
|
Programa de tecnificació d’atletisme |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
20 hores |
Eivissa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
25 hores |
Eivissa |
|
4 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de bàdminton |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
23 hores |
Eivissa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
21 hores |
Eivissa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de bàsquet |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Preparador físic |
completa |
Mallorca |
|
2 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de ciclisme |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
30 hores |
Mallorca |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de gimnàstica artística femenina |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
28 hores |
Mallorca |
|
1 |
Preparador Físic |
20 hores |
Mallorca |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
1 |
Coreògraf |
18 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de gimnàstica artística masculina |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
1 |
Director tècnic |
26 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de lluita |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
1 |
Tècnic esportiu |
completa |
Mallorca |
|
2 |
Tècnic esportiu |
20 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de motociclisme |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de natació sincronitzada |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de rugbi |
|||
|---|---|---|---|
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
1 |
Preparador físic |
20 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de taekwondo |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
35 hores |
Mallorca |
|
1 |
Tècnic esportiu |
30 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de tennis |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
completa |
Mallorca |
|
1 |
Tècnic esportiu |
completa |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de tir amb arc |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
15 hores |
Eivissa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
25 hores |
Eivissa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Eivissa |
|
Programa de tecnificació de vela |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
30 hores |
Mallorca |
|
2 |
Tècnic esportius |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de voleibol |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
20 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de windsurf |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Director tècnic |
40 hores |
Mallorca |
Reserva de places per a persones amb discapacitat
|
Programa de tecnificació d’atletisme |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de bàsquet |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
|
Programa de tecnificació de gimnàstica artística femenina |
|||
|
Places |
Tipus |
Jornada |
Illa |
|
1 |
Tècnic esportiu |
15 hores |
Mallorca |
ANNEX 4
Barem de mèrits
A) PER A LA PLAÇA DE DIRECTOR TÈCNIC
1. Mèrits professionals 45 punts
1.1. Com a director tècnic
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a director tècnic: 11 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any com a seleccionador: 8 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a seleccionador: 4 punts
Per cada any/temporada com a director tècnic d’un club o Federació autonòmica o nacional: 2 punts (amb un màxim de 10 punts)
1.2. Com a tècnic esportiu
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a tècnic: 7 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any com a tècnic: 5 punts
Per cada any/temporada treballant amb esportistes d’alt nivell nacional com a tècnic: 4 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a tècnic: 2 punts
Per cada any/temporada com a tècnic de categories majors de 14 anys d’un club o Federació autonòmica o nacional: 1 punt (amb un màxim de 5 punts)
2. Mèrits acadèmics i formatius 25 punts
2.1. Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Per un màster universitari d’Alt Rendiment esportiu: 15 punts
Per la llicenciatura o el grau en ciències de l’activitat física i l’esport: 12 punts
Per un altre títol universitari relacionat amb la plaça convocada:10 punts
Pel títol de tècnic superior en animació d’activitats físiques i esportives:8 punts
Per cada títol de tècnic esportiu superior o equivalent d’altres modalitats: 5 punts
Pel títol de tècnic en conducció d’activitats físiques en el medi natural: 3 punts
2.2. Formació contínua i publicacions (màxim 5 punts)
Per cada 80 hores de formació relacionades amb la plaça convocada: 1 punt (només s’han de sumar les activitats de formació que com a mínim siguin de 20 hores). Es valoren les fraccions de formació inferiors a 80 hores.
Per cada article publicat en revista o per cada col·laboració en llibre relacionat amb la plaça convocada: 0,5 punts
Per cada llibre publicat relacionat amb la plaça convocada: 2 punts
2.3. Idiomes (màxim 5 punts)
2.3.1 Coneixements de català (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1 (antic nivell A): 1punt
- Nivell B2 (antic nivell B): 1,5 punts
- Nivell C1 (antic nivell C): 2 punts
- Nivell C2 (antic nivell D): 2,5 punts
2.3.2 Coneixements d’altres idiomes (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt de cada idioma)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1: 1 punt
- Nivell B2: 1,5 punts
- Nivell C1: 2 punts
- Nivell C2: 2,5 punts
3. Mèrits esportius de l’aspirant (màxim 10 punts, només es pot puntuar per un supòsit)
Per haver estat esportista olímpic - paralímpic o haver quedat entre els vuit primers en un campionat mundial: 10 punts
Per haver estat esportista d’alt nivell o haver quedat entre els deu primers en un campionat d’Europa: 8 punts
Per haver estat medallista (entre els tres primers) en un campionat nacional: 3 punts
Per haver estat campió de Balears: 1 punt
B) PER A LA PLAÇA DE PREPARADOR FÍSIC
1. Mèrits professionals 45 punts
1.1. Com a preparador físic
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a preparador físic: 11 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 anys com a preparador físic: 8 punts
Per cada any/temporada treballant amb esportistes d’alt nivell nacional com a preparador físic: 6 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a preparador físic: 4 punts
Per cada any/temporada com a preparador físic d’un club a categories majors de 14 anys: 2 punts (amb un màxim de 10 punts)
1.2. Com a director tècnic i com a tècnic esportiu
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma: 7 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any: 5 punts
Per cada any/temporada treballant amb esportistes d’alt nivell com a tècnic: 4 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a tècnic: 2 punt
Per cada any/temporada a un club treballant : 1 punt (amb un màxim de 5 punts)
2. Mèrits acadèmics i formatius 25 punts
2.1. Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Per un màster universitari d’alt rendiment esportiu: 15 punts
Per un altre títol universitari relacionat amb la plaça convocada: 12 punts
Pel títol de tècnic esportiu superior o equivalent de la modalitat convocada: 10 punts
Pel títol de tècnic superior en activitats físiques i esportives: 8 punts
Per cada títol de tècnic esportiu superior o equivalent d’altres modalitats: 5 punts
Pel títol de tècnic en conducció d’activitats físiques en el medi natural: 3 punts
Pel títol de tècnic esportiu o equivalent de la modalitat convocada: 2 punts
2.2. Formació continua i publicacions (màxim 5 punts)
Per cada 80 hores de formació relacionades amb la plaça convocada: 1 punt (només s’han de sumar les activitats de formació que com a mínim siguin de 20 hores)
Per cada article publicat en revista o per cada col·laboració en llibre relacionat amb la plaça convocada: 0,5 punts
Per cada llibre publicat relacionat amb la plaça convocada: 2 punts
2.3. Idiomes (màxim 5 punts)
2.3.1 Coneixements de català (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1 (antic nivell A): 1punt
- Nivell B2 (antic nivell B): 1,5 punts
- Nivell C1 (antic nivell C): 2 punts
- Nivell C2 (antic nivell D): 2,5 punts
2.3.2 Coneixements d’altres idiomes (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt de cada idioma)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1: 1 punt
- Nivell B2: 1,5 punts
- Nivell C1: 2 punts
- Nivell C2: 2,5 punts
3. Mèrits esportius de l’aspirant (màxim 10 punts, només es pot puntuar per un supòsit)
Per haver estat esportista olímpic - paralímpic o haver quedat entre els vuit primers en un campionat mundial: 10 punts
Per haver estat esportista d’alt nivell o haver quedat entre els deu primers en un campionat d’Europa: 8 punts
Per haver estat medallista (entre els tres primers) en un campionat nacional: 3 punts
Per haver estat campió de Balears: 1 punt
C) PER A LA PLAÇA DE TÈCNIC
1. Mèrits professionals 45 punts
1.1. Com a tècnic esportiu
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a tècnic: 11 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any com a tècnic: 8 punts
Per cada any/temporada treballant amb esportistes d’alt nivell nacional com a tècnic: 6 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a tècnic: 4 punts
Per cada any/temporada com a tècnic d’un club o Federació autonòmica o nacional de categories majors de 14 anys: 2 punts (amb un màxim de 10 punts)
1.2. Com a director tècnic
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a director tècnic: 9 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any com a seleccionador: 7 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a seleccionador: 3 punts
Per cada any/temporada com a director tècnic d’un club o Federació autonòmica: 1 punt (amb un màxim de 5 punts)
2. Mèrits acadèmics i formatius 25 punts
2.1. Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Per un màster universitari d’Alt Rendiment esportiu: 15 punts
Per la llicenciatura o el grau en ciències de l’activitat física i l’esport: 12 punts
Per un altre títol universitari relacionat amb la plaça convocada: 10 punts
Pel títol de tècnic esportiu superior o equivalent de la modalitat convocada: 10 punts
Pel títol de tècnic superior en activitats físiques i esportives: 8 punts
Per cada títol de tècnic esportiu superior o equivalent d’altres modalitats: 5 punts
Pel títol de tècnic en conducció d’activitats físiques en el medi natural: 3 punts
Per cada títol de tècnic esportiu o equivalent d’altres modalitats: 2 punts
2.2. Formació continua i publicacions (màxim 5 punts)
Per cada 80 hores de formació relacionades amb la plaça convocada: 1 punt (només s’han de sumar les activitats de formació que com a mínim siguin de 20 hores)
Per cada article publicat en revista o per cada col·laboració en llibre relacionat amb la plaça convocada: 0,5 punts
Per cada llibre publicat relacionat amb la plaça convocada: 2 punts
2.3. Idiomes (màxim 5 punts)
2.3.1 Coneixements de català (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1 (antic nivell A): 1punt
- Nivell B2 (antic nivell B): 1,5 punts
- Nivell C1 (antic nivell C): 2 punts
- Nivell C2 (antic nivell D): 2,5 punts
2.3.2 Coneixements d’altres idiomes (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt de cada idioma)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1: 1 punt
- Nivell B2: 1,5 punts
- Nivell C1: 2 punts
- Nivell C2: 2,5 punts
3. Mèrits esportius de l’aspirant (màxim 10 punts, només es pot puntuar per un supòsit)
Per haver estat esportista olímpic - paralímpic o haver quedat entre els vuit primers en un campionat mundial: 10 punts
Per haver estat esportista d’alt nivell o haver quedat entre els deu primers en un campionat d’Europa: 8 punts
Per haver estat medallista (entre els tres primers) en un campionat nacional: 3 punts
Per haver estat campió de Balears: 1 punt
D) PER A LA PLAÇA DE COREÒGRAF
1. Mèrits professionals 45 punts
Per cada any/temporada a un programa d’alt rendiment o de tecnificació tutelat per una comunitat autònoma com a coreògraf: 11 punts
Per cada any/temporada a la selecció nacional de categories de majors de 14 any com a coreògraf: 8 punts
Per cada any/temporada treballant amb esportistes d’alt nivell nacional com a coreògraf: 4 punts
Per cada any/temporada a la selecció autonòmica de categories de majors de 14 anys com a coreògraf: 2 punts
Per cada any/temporada com a coreògraf d’un club de categories majors de 14 anys: 1 punt (amb un màxim de 12 punts)
2. Mèrits acadèmics i formatius 25 punts
2.1. Formació acadèmica (màxim 15 punts)
Per un màster universitari d’alt rendiment esportiu: 15 punts
Per la llicenciatura o el grau en ciències de l’activitat física i l’esport: 12 punts
Per un altre títol universitari relacionat amb la plaça convocada: 10 punts
Pel títol de tècnic esportiu superior o equivalent de la modalitat convocada: 10 punts
Pel títol de tècnic superior en activitats físiques i esportives: 8 punts
Per cada títol de tècnic esportiu superior o equivalent d’altres modalitats: 5 punts
Pel títol de tècnic en conducció d’activitats físiques en el medi natural: 3 punts
Pel títol de tècnic esportiu o equivalent de la modalitat convocada: 2 punts
2.2. Formació continua i publicacions (màxim 5 punts)
Per cada 80 hores de formació relacionades amb la plaça convocada: 1 punt (només s’han de sumar les activitats de formació que com a mínim siguin de 20 hores)
Per cada article publicat en revista o per cada col·laboració en llibre relacionat amb la plaça convocada: 0,5 punts
Per cada llibre publicat relacionat amb la plaça convocada: 2 punts
2.3. Idiomes (màxim 5 punts)
2.3.1 Coneixements de català (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1 (antic nivell A): 1punt
- Nivell B2 (antic nivell B): 1,5 punts
- Nivell C1 (antic nivell C): 2 punts
- Nivell C2 (antic nivell D): 2,5 punts
2.3.2 Coneixements d’altres idiomes (màxim 2,5 punts, només es valora el nivell més alt de cada idioma)
- Nivell A2: 0,5 punts
- Nivell B1: 1 punt
- Nivell B2: 1,5 punts
- Nivell C1: 2 punts
- Nivell C2: 2,5 punts
3. Mèrits esportius de l’aspirant (màxim 10 punts, només es pot puntuar per un supòsit)
Per haver estat esportista olímpic - paralímpic o haver quedat entre els vuit primers en un campionat mundial: 10 punts
Per haver estat esportista d’alt nivell o haver quedat entre els deu primers en un campionat d’Europa: 8 punts
Per haver estat medallista (entre els tres primers) en un campionat nacional: 3 punts
Per haver estat campió de Balears: 1 punt