Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME

Núm. 11179
Resolució del secretari general de la conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme per la qual s’anuncia la licitació del contracte per a l’adquisició d’una aplicació informàtica per a la gestió i el control de programes operatius FEDER i FSE 2014-2020, i el seu manteniment durant 4 anys.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació

a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 78 85 15

5) Fax: 971 17 69 12

6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2016/3295

2. Objecte del contracte

a) Tipus: mixt subministrament i servei.

b) Descripció: adquisició d’una aplicació informàtica per a la gestió de programes operatius FEDER i FSE 2014-2020 i el seu manteniment durant 4 anys.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no.

d) Lloc d’execució/lliurament: Direcció General de Fons Europeus (Serveis de FEDER i FSE).

e) Termini d’execució/lliurament:

  • pel lliurament de l’aplicació 45 dies des de la formalització del contracte.
  • pel manteniment de l’aplicació:  4 anys des de 1 de gener del 2017 fins el 31 de desembre de 2020.

f) Admissió de pròrroga: no

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 72210000

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació:.

- Oferta econòmica                                                                70 punts

Adequació i desenvolupament de noves funcionalitats:

      - Pla i mètode de treball                                                               10 punts

      - Desenvolupament del pla de formació                                        5 punts

Manteniment i suport:

      - Manteniment de la informació històrica                                     10 punts

      - Accessibilitat i temps de resposta                                               5 punts       

4. Valor estimat del contracte: 158.400,00 €

5. Pressupost base de licitació:

  • Import net : 158.400,00 euros.
    • Import corresponen al subministrament: 43.200,00 €
    • Import corresponent al manteniment: 115.200,00 €
  •  IVA (21%) : 33.264,00 euros.
    • Import corresponent al subministrament: 9.072,00 €
    • Import corresponent al manteniment: 24.192,00 €
  •  Import total: 191.664,00 euros
    • Import corresponent al subministrament: 52.272,00  €
    • Import corresponent al manteniment: 139.392,00 €

6. Garanties exigides

Provisional: no.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista

a) Classificació: no (Veure apartat Y del PCAP)

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F del plec de clàusules administratives particulars.

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.

Palma, 30 de setembre de 2016

El secretari general
Josep Mallol Vicens

(Competència delegada per resolució del conseller d’Innovació, Recerca i Turisme
de 28.07.2015. BOIB núm. 118 de 06.08.2015)