Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'INNOVACIÓ, RECERCA I TURISME
Núm. 11179
Resolució del secretari general de la conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme per la qual s’anuncia la licitació del contracte per a l’adquisició d’una aplicació informàtica per a la gestió i el control de programes operatius FEDER i FSE 2014-2020, i el seu manteniment durant 4 anys.
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació
a) Organisme: Vicepresidència i Conselleria d’Innovació, Recerca i Turisme.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 78 85 15
5) Fax: 971 17 69 12
6) Correu electrònic: contractacio@turisme.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2016/3295
2. Objecte del contracte
a) Tipus: mixt subministrament i servei.
b) Descripció: adquisició d’una aplicació informàtica per a la gestió de programes operatius FEDER i FSE 2014-2020 i el seu manteniment durant 4 anys.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no.
d) Lloc d’execució/lliurament: Direcció General de Fons Europeus (Serveis de FEDER i FSE).
e) Termini d’execució/lliurament:
f) Admissió de pròrroga: no
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 72210000
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació:.
- Oferta econòmica 70 punts
Adequació i desenvolupament de noves funcionalitats:
- Pla i mètode de treball 10 punts
- Desenvolupament del pla de formació 5 punts
Manteniment i suport:
- Manteniment de la informació històrica 10 punts
- Accessibilitat i temps de resposta 5 punts
4. Valor estimat del contracte: 158.400,00 €
5. Pressupost base de licitació:
6. Garanties exigides
Provisional: no.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista
a) Classificació: no (Veure apartat Y del PCAP)
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: d’acord amb l’apartat F del plec de clàusules administratives particulars.
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives particulars.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: contractacio@turisme.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: dos mesos comptadors des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 500 €.
Palma, 30 de setembre de 2016
El secretari general
Josep Mallol Vicens
(Competència delegada per resolució del conseller d’Innovació, Recerca i Turisme
de 28.07.2015. BOIB núm. 118 de 06.08.2015)