Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT DE LLUBÍ

Núm. 11055
Licitació Punt Verd

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada en data 26 de setembre de 2016,  va aprovar el  Plec de Clàusules administratives particulars que ha de regir la licitació del contracte del servei del Punt Verd de Llubí (Ermita), s’exposa al públic per un termini de deu dies naturals, a comptar a partir del dia següent a l’anunci d’aquest edicte al  BOIB,  per tal de què es puguin presentar reclamacions.

Simultàniament s’anuncia la licitació, si bé condicionat al que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006,  de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

1. Entitat adjudicadora

a) Administració Pública: Ajuntament de Llubí.

b) Dependència que tramita l’expedient: secretaria-intervenció.

c) Obtenció de documentació i informació:

1.- Ajuntament de Llubí

2.- Domicili: carrer Sant Feliu, 13

3.- Localitat i CP:  Llubí – 07430

4.- Telèfon: 971522002

5.- Fax: 971522528

6.- Perfil del contractant: www.ajllubi.net

7.- Data límit d’obtenció de documents i informació:  La mateixa que per a la presentació d’ofertes.

d) Nº expedient: 2/2016

2. Objecte del contracte

a) Descripció:  Gestió integral del Punt Verd (Ermita) consistent en l’obertura del centre i tancament, gestió de reutilització de determinats residus i neteja de les instal·lacions

b)Duració i prorroga:  3  anys més 1 any prorrogable.

c) Tipus: Contracte administratiu de serveis.

d) Lloc d’execució: Llubí

3. Tramitació, procediment i forma d’adjudicació

a) Tramitació:  urgent.

b) Procediment: obert.

c) Forma: Oferta econòmicament més avantatjosa amb diversos criteris d’adjudicació

d) Criteris d’adjudicació:

 

1.- Oferta econòmica més avantatjosa mitjançant fórmula: fins a 70 punts

2.- Projecte d’inserció sociolaboral, concretament es valorarà:

  • Compromís que tot el personal que es contracti a part del que obligatòriament s’ha de   subrogar sigui personal en risc d’exclusió social preferentment de Llubí.
  • Disseny i metodologia del itineraris personalitzats d’inserció mitjançant personal Tècnic especialitzat en l’acompanyament cap a la inserció .......... 4 punts
  • Indicadors d’avaluació i seguiment dels processos d’inserció ..........4 punts
  • Pla de formació laboral i prelaboral dels processos d’inserció .......... 4 punts
  • Proposta de coordinació en el territori amb altres dispositius públics o privats .......... 4 punts
  • Mecanismes previstos per incorporar persones amb contractes d’inserció al mercat laboral ordinari .......... 4 punts

 

 

3.-  Millores: Les millores es valoraran fins un màxim de 10 punts amb els aspectes següents:

  • Horari d’obertura del Punt Verd en dies festius i dissabtes capvespre.
  • Neteja a l’espai destinat a personal.

4.- Valor estimat del contracte:

3 anualitats: 64.800,- euros  (IVA EXCLÒS)

5. Pressupost base de licitació:  

Import IVA exclòs:  64.800 € pel 3 anys

IVA:  13.608,- € pel 3 anys

Total IVA inclòs:  78.408,-  € pel 3 anys

6. Garanties

a) Provisional: ---

b) Definitiva:  5 %  de l’import d’adjudicació

7. Requisits específics del contractista

Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i/o professional estipulat al plec de clàusules administratives generals.

8. Presentació d’ofertes

a) Data i hora  límit de presentació:  8 dies naturals comptats  a partir del dia següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB.  Si el darrer dia del termini fos dissabte o inhàbil a efectes administratius, s’entendrà prorrogat al primer dia hàbil següent distint al dissabte, fins a les 14,00 hores.

La data i hora fixat és aplicable a qualsevol registre o oficina habilitada on es puguin presentar les ofertes d’acord amb l’article 38.4 de la Llei 30/1992.

b) Documentació a presentar: la que estableix el plec de condicions administratives.

c) Lloc de presentació:  Les ofertes aniran adreçades a l’Ajuntament de Llubí i es presentaran en el registre general de l’Ajuntament (carrer Sant Feliu, 13, Llubí, 07430), o per qualsevol dels mitjans  admesos a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre. En cas de no presentar l’oferta en el registre general de l’Ajuntament de Llubí,  els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament de Llubí, mitjançant fax o telegrama,  el mateix dia,  la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a que es licita, i fer constar la data i hora de presentació. 

9. Obertura de les ofertes

a)  Entitat: Ajuntament de Llubí.

b)  Domicili: Carrer Sant Feliu, 13

c)   Localitat: Llubí

d)  Data i hora: la que estableix per Decret de Batllia, una vegada finalitzat el termini de presentació d’ofertes.

10. Despeses d'anuncis

Serà a compte de l’adjudicatari la despesa derivada de la present publicació, així com la resta d’anuncis inherents a la formalització del contracte.

11. Perfil de contractant: www.ajllubi.net

El que es va públic per a general coneixement i de  conformitat amb allò previst a l’article 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears.

     

Llubí, 29 de setembre de 2016.

La Batllessa
Magdalena Perelló Frontera