Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE CIUTADELLA
Núm. 10584
Resolució d'Alcaldia número 85, de 8 de setembre de 2016, de modificar el règim de delegacions de competències a dos regidors (exp. 2015/006005)
Versió PDF
L'Alcaldia, mitjançant la Resolució número 000085, amb data del 8 de setembre de 2016, va dictar la resolució següent:
«Ateses les resolucions d’Alcaldia número 133, de 7 de juliol de 2015, i 157, de 30 de juliol de 2015, s’estructuren les àrees organitzatives i els serveis administratius de l’Ajuntament, i es deleguen el coneixement previ, la preparació dels acords i la resolució dels assumptes als regidors membres de l’actual equip de govern;
Atès que, en l'acord de govern del present mandat, es van assignar els diferents serveis a cadascun dels partits polítics dels grups municipals que el subscriuen, i en resulta que, entre d'altres, el Servei de Recursos Humans, el Servei d'Escorxador, el Servei d'Edificis Públics, el Servei de Cementeri i el Servei de Salubritat Pública i Canera es van assignar al Grup Municipal del Partit Socialista (PSOE);
Atès que, des d'aquest grup municipal, es proposa un canvi en el règim de delegacions de competències entre les que exerceixen els regidors delegats senyor Joan Salord Justo i senyor Juan Andrés García Corro;
Atès el disposat en l'article 13 apartat sisè de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i procediment administratiu comú;
D'acord amb les facultats que confereix a aquesta alcaldia la legislació vigent en matèria de règim local: la Llei 7/1985, de 2 d’abril reguladora de les bases de règim local; el Reial decret legislatiu 781/86, de 18 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de les disposicions legals vigents en matèria de règim local, i el Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals;
Per tot l'exposat,
RESOLC:
PRIMER: Modificar el règim de delegacions de competències d'aquesta alcaldia en els regidors que s'especifiquen, en compliment del que s'estableix a l'article 23 de la Llei 7/1985 i el previst a l'article 38 del Reglament orgànic municipal (ROM), en el sentit següent:
a) Atorgar al regidor Sr. JUAN ANDRÉS GARCÍA CORRO les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a RECURSOS HUMANS (excepte en aquells assumptes la resolució dels quals hagin estat delegats per aquesta batlia en la Junta de Govern Municipal) I ESCORXADOR, i deixar sense efecte la delegació que sobre aquestes matèries es va delegar en el regidor Sr. JOAN SALORD JUSTO.
Així mateix, el senyor Juan Andrés García Corro manté les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a SALUBRITAT PÚBLICA I CANERA.
b) Atorgar al regidor Sr. JOAN SALORD JUSTO les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a MANTENIMENT I MILLORA D'EDIFICIS (inclosa la neteja d'edificis), i deixar sense efecte la delegació que sobre aquestes matèries es va delegar en el regidor Sr. JUAN ANDRÉS GARCÍA CORRO.
Així mateix, el senyor Joan Salord Justo manté les facultats de dirigir, gestionar i resoldre mitjançant actes administratius que afectin tercers amb relació a CEMENTERI.
SEGON: Procedir a la publicació d'aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) d'acord amb l'article 44.2 del ROF i donar-ne compte al Ple de l'Ajuntament en la primera sessió que se celebri.»
Ciutadella de Menorca, 15 de setembre de 2016
L'alcaldessa
Joana Maria Gomila Lluc