Secció III. Altres disposicions i actes administratius
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 10503
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 14 setembre de 2016, per la qual s’aprova el Programa d’actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al curs 2016-2017
Versió PDF
La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOE), modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix al títol VII, capítol II, el marc regulador de la Inspecció educativa i, concretament a l’article 154, atribueix a les administracions educatives la regulació de l’estructura i el funcionament dels òrgans que estableixin per al desenvolupament de les funcions i tasques de la Inspecció educativa en els seus àmbits territorials.
La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears, a l’article 36 atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la competència de desenvolupament legislatiu i d’execució de l’ensenyament en tota la seva extensió, nivells i graus, modalitats i especialitats.
El Decret 36/2001, de 9 de març, pel qual es regula la Inspecció educativa en l’àmbit de l’ensenyament no universitari, estableix a l’article 7 que la Conselleria d’Educació i Cultura fixarà periòdicament les directrius d’actuació del Departament d’Inspecció Educativa (DIE). És pertinent fer referència a l’article 2 que fixa com a finalitats de la Inspecció contribuir a la millora permanent del sistema educatiu, emparar els drets de la ciutadania pel que fa a una educació de qualitat i assegurar l’aplicació adequada de les normes jurídiques que regulen el sistema educatiu, finalitats que es complementen amb la contribució explícita a consolidar els valors de protecció de la convivència democràtica i el respecte als drets fonamentals dels ciutadans, així com el foment d’actituds positives envers el patrimoni cultural i lingüístic de les Illes Balears.
En coherència amb el que preveu la disposició final primera d’aquest Decret, l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 24 de març de 2011, regula l’organització i el funcionament de la Inspecció educativa, desenvolupa l’estructura organitzativa i determina unes pautes de funcionament per a la planificació de les actuacions del DIE a fi de dotar-ne l’organització de coherència i d’estabilitat, facilitar que les actuacions dels inspectors es desenvolupin de manera coordinada i contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu no universitari de les Illes Balears. Per a això, la publicació de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat, de dia 2 de febrer de 2016, per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 i s’estableix el Programa d’Actuació per al curs 2015-2016 (BOIB núm. 19, de 09-02-2016), que concreta el Pla per al present quadrienni, assenyala les directrius que són el referent per al Programa d’Actuació per al curs 2016-2017.
Tant la normativa bàsica com l’autonòmica reconeixen a la Inspecció educativa un caràcter transversal que afecta tot el sistema educatiu. Així, el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost de 2015) a l’article 2.4 estableix que la Inspecció educativa serà exercida sota la dependència directa de la persona titular de la Conselleria d’Educació i Universitat.
Per tant, i a proposta del cap del DIE, de conformitat amb el que estableix l’article 9 del Decret 36/2001, dict la següent
Resolució
1. Aprovar el Programa d’actuació del DIE per al curs 2016-2017, que s’inclou a l’annex 1.
2. Publicar aquesta Resolució, i l’annex 1 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 14 de setembre de 2016
El conseller d’Educació i Universitat
Martí X. March Cerdà
ANNEX 1
PROGRAMA D’ACTUACIÓ DEL DEPARTAMENT D’INSPECCIÓ EDUCATIVA PER AL CURS 2016–2017
1. OBJECTIUS DEL PROGRAMA 2016-2017
El Programa d'Actuació del DIE per al curs 2016-2017 incorpora les actuacions que es deriven de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa i per la normativa que les desplega.
Els objectius derivats de les funcions de control i d’assessorament es refereixen a les etapes educatives, d’acord amb les respectives especificitats. Els conceptes de cooperació i d’informació s’han d’entendre referits a tots els components del sistema educatiu, amb la inclusió de la mateixa Administració educativa.
Els objectius del curs 2016-2017 es vinculen a cada una de les directrius establertes a l’Annex 1 i concorden amb els objectius descrits a l’annex 2 de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat, de dia 2 de febrer de 2016, per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 i s’estableix el Programa d’Actuació per al curs 2015-2016 (BOIB núm. 19, de 09-02-2016).
2. ACTUACIONS
Les actuacions previstes en el Programa per al curs 2016-2017 s’organitzen en àmbits següents: organització i funcionament del Departament, centres, alumnat, professorat, cooperació amb els òrgans de l’administració educativa i un darrer àmbit referit a les actuacions incidentals.
Les actuacions que s’inclouen en cada un d’aquests àmbits es codifiquen d’acord amb els processos al qual pertanyen i que apareixen indicats en l’annex 1 d’aquesta resolució. Per altra part, totes les actuacions es vinculen a les directrius del Pla i es categoritzen bàsicament en actuacions prioritàries (AP) o actuacions habituals (AH) i s’indica una orientació temporal.
L’elevat nombre d’actuacions de caràcter incidental que duen a terme els inspectors suposa un volum considerable de treball. Aquestes actuacions difícilment poden ser previsibles i, per això, no s’inclouen en la programació tot i que poden incidir directament en l’execució del Programa.
Les actuacions prioritàries per a aquest curs 2016-2017 versen sobre les àrees següents:
Les actuacions habituals, que la Inspecció Educativa desenvolupa en exercici de les funcions que li són pròpies, són de tipologia diversa:
Aquestes actuacions es desenvoluparan d'acord amb la planificació que estableixi el DIE i que es concreta en aquesta Resolució. Algunes d'aquestes actuacions seran objecte d'un tractament homogeni en totes les demarcacions territorials, que quedarà garantit mitjançant la utilització dels corresponents protocols estandarditzats.
La Inspecció Educativa intervindrà, sempre en relació amb les funcions i competències que té atribuïdes, en aquelles actuacions que per criteri d'oportunitat i interès sorgeixin al llarg del curs acadèmic i li siguin encomanades per la Conselleria d'Educació i Universitat.
El treball de la Inspecció Educativa no pot limitar-se a la realització de les activitats concretes i definides en l’annex 1 d’aquesta Resolució. La Inspecció intervendrà en multitud de situacions i tasques de caràcter incidental i imprevisible, freqüentment caracteritzades per la seva urgència i la immediatesa. En altres casos, l’actuació podrà tenir per finalitat l'emissió d'informes requerits per la normativa, la supervisió del correcte funcionament dels centres docents o accions derivades de col·laboracions o suports a les gestions del mateix Departament d'Inspecció Educativa.
La concreció de les actuacions previstes és la que figura a l’annex 1, “Actuacions per al curs 2016-2017” d’aquesta Resolució.
3. ORGANITZACIÓ DEL DEPARTAMENT
El Departament d’Inspecció Educativa s’organitza atenent criteris jeràrquics, territorials i d’especialització. L’organització territorial de la Inspecció Educativa determina les demarcacions. L’organització especialitzada es desenvolupa en àrees específiques o grups de treball.
L’Ordre del 24 de març de 2011, per la qual es regula l’organització i el funcionament del Departament, estableix pautes organitzatives i funcionals que s’aniran desenvolupant d’acord amb les necessitats i disponibilitats del Departament. D’acord amb aquesta Ordre, el cap del DIE comptarà amb la col·laboració dels òrgans de coordinació següents:
- Unipersonals:
a) L’inspector adjunt al cap del Departament en l’àmbit de planificació i actuacions.
b) La inspectora coordinadora en l’àmbit de l’administració i la gestió.
c) Els inspectors coordinadors de les demarcacions A, B, C i D de Mallorca, la de Menorca i la d’Eivissa-Formentera.
- Col·legiats:
a) La comissió de coordinació general.
b) Les demarcacions.
c) Els grups de treball.
d) El ple del DIE.
Sens perjudici del que s’estableix anteriorment, el cap del DIE podrà afegir altres òrgans de coordinació segons les necessitats i la capacitat organitzativa del Departament, d’acord amb l’Ordre de 24 de març de 2011.
4. SEGUIMENT DEL PROGRAMA
D’acord amb l’article 9.2f del Decret 36/2001, el cap del DIE ha d’elaborar i elevar a l’òrgan competent, perquè l’aprovi, la memòria anual de l’execució del programa. A aquests efectes, amb la cooperació dels inspectors i dels diferents coordinadors, s’han de dur a terme, al llarg del curs, activitats de seguiment i de valoració del grau d’assoliment dels objectius, dels processos i de les actuacions que figuren a l’annex 1. En tot cas, ha de contenir les propostes de millora que l’anàlisi dels resultats posi de manifest.
Tant les demarcacions com els òrgans de coordinació del DIE faran les aportacions que considerin adients. Així mateix, es podran incorporar les observacions realitzades en les sessions de seguiment del Programa.
5. INDICADORS D'ACTIVITAT DEL DIE
La codificació de les directrius, dels objectius i de les actuacions determina la relació entre uns i altres. D'altra banda, els instruments de què disposa el DIE per al registre sistemàtic de les actuacions mitjançant els models de documents com ara els fulls de planificació setmanal, les ressenyes de visita i els informes, són elements essencials per a l'obtenció de dades quantitatives per a un coneixement exhaustiu del grau en què s'han desenvolupat les actuacions i, per tant, en què s'ha treballat cada objectiu.
6. PROGRAMA DE FORMACIÓ DELS INSPECTORS
La formació en l’exercici professional és un dret i un deure per a tots els funcionaris públics. En aquest sentit, la formació dels inspectors d’Educació ha de ser referida als valors i als principis inherents a la funció inspectora, així com als coneixements actualitzats relatius a les diferents àrees, matèries, programes, ensenyaments i nivells en què s’ordena el sistema educatiu i als corresponents processos d’ensenyament i d’aprenentatge, a l’equitat, a l’autonomia dels centres que possibilita una organització i gestió adequada i eficaç, a la participació de la comunitat educativa, als plans d’avaluació i de millora, als procediments administratius, a l’ús adequat i efectiu de les tecnologies de la informació i la comunicació, i a tots aquells altres aspectes que incideixen positivament en l’educació.
Les activitats de formació que es duguin a terme en el marc d’aquest Programa estan directament relacionades amb els camps establerts en el Pla d’Actuació 2015-2019. Així, la formació es podrà concretar de la manera següent:
- Participació en activitats formatives d’àmbit autonòmic, estatal i internacional.
- Organització de jornades i activitats en el mateix Departament d’Inspecció Educativa relacionades amb la funció inspectora i amb la difusió de bones pràctiques.
- Aprofundiment, bàsicament en el marc de les demarcacions, en el coneixement i l’anàlisi dels documents normatius vigents.
- Actualització dels aspectes administratius necessaris relacionats amb les tasques documentals que ha de realitzar l’inspector.
El disseny de la formació permanent prevista en aquest Programa gravita a l’entorn de dos grans eixos: En primer lloc, la reflexió sobre la tasca habitual derivada de l’aplicació del Pla i del Programa. En segon lloc, l’ampliació i actualització de coneixements compartits i relacionats amb l’exercici professional, basada en bona mesura en la cooperació i en l’intercanvi, entre els mateixos membres del Departament i amb institucions professionals i formatives de les Illes Balears o d’altres indrets.
Es combinarà també la iniciativa personal dels inspectors amb les dinàmiques de grup per atendre les necessitats formatives més específiques des del punt de vista dels interessos acadèmics o professionals. Per això s’ha d’articular d’acord amb els eixos següents:
1. Realització de jornades explicatives i d’anàlisi d’actuacions previstes al Pla i al Programa del DIE.
2. Exposició i debat sobre temes educatius que afectin el desenvolupament de la Inspecció, desenvolupats pel mateixos membres del Departament, en consonància amb la trajectòria professional de cada un.
3. Desplegament normatiu en matèria d’educació:
- Reunions periòdiques per a l’anàlisi de la normativa corresponent.
- Realització de jornades d’estudi.
4. Participació dels membres del DIE en activitats formatives relacionades amb la funció inspectora organitzades per entitats públiques i privades tant a les Illes Balears com a la resta de l’Estat o a països estrangers.
5. Altres activitats de formació i d’actualització que puguin incidir en la millora del funcionament del DIE i de les actuacions que realitzen els inspectors.
ANNEX 1
ACTUACIONS PER AL CURS 2016-2017
1. ÀMBIT D'ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL DIE (OF)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Planificació i organització DIE (OF1) |
Seguiment del Pla i del Programa del Departament en el marc de les reunions de coordinació de les demarcacions |
OF1.2 |
Tot el curs |
AH |
|
Atenció directa a la comunitat educativa i al públic en general per part de cada un dels inspectors un dia a la setmana |
OF1.5 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Elaboració d’estudis, informes, anàlisi de documents, preparació de visites, reunions de coordinació dels grups de treball, tutoritzacions, etc. |
OF1.7 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Formació i recerca (OF2) |
Participació en jornades organitzades per l'Administració (informació, difusió...) |
OF8 |
Tot el curs |
AH |
|
Organització de jornades i d’activitats formatives específiques de la Inspecció educativa |
OF9 |
Tot el curs |
AH |
2. ÀMBIT DELS CENTRES (CEN)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Supervisió de l’inici de curs (CEN1) |
Supervisió dels horaris dels centres, de l’alumnat i del professorat |
CEN1.1 |
Inici del curs escolar |
AH |
|
Supervisió de les incidències significatives de principi de curs |
CEN1.2 |
Inici del curs escolar |
AH |
|
|
Recursos humans (CEN2) |
Supervisió, a instància de l’òrgan directiu corresponent, de l'adequació del total d’hores impartides pel professorat dels centres concertats a l'establert al concert corresponent |
CEN2.1 |
A instància de la DGPIERH |
AH |
|
Col·laboració en l'elaboració de les plantilles i quotes de professorat dels centres, d’acord amb els criteris que l’òrgan competent estableixi |
CEN2.2 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Planificació i organització educatives (CEN3) |
Control i supervisió de l’organització i el funcionament dels centres, serveis i programes, dels EOEP i dels EAP, dels programes PEI, EOIES i d’altres iniciatives que impulsi la Conselleria |
CEN3.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Control i supervisió dels documents institucionals, de la PGA, de la documentació administrativa, dels plans, programes i serveis dels centres |
CEN3.2 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Aprovació del programa d'adaptació per a alumnes de segon cicle d’educació infantil que s’incorporen per primera vegada al CEIP |
CEN3.3 |
Inici del curs escolar |
AH |
|
|
Supervisar l’adequada utilització del GESTIB |
CEN3.4 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments artístics i esportius de règim especial |
CEN3.6 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Control i supervisió de l’organització i el funcionament dels centres que imparteixen ensenyaments de persones adultes (CEPA) i anàlisi dels documents institucionals |
CEN3.7 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Control, supervisió i assessorament del projecte lingüístic dels centres (PLC) |
CEN3.8 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Control i supervisió de l’organització i el funcionament de les escoles oficials d’idiomes (EOI) i anàlisi dels documents institucionals |
CEN3.9 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments de sistemes educatius estrangers |
CEN3.10 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Assessorament per a l'elaboració de la concreció curricular del centre |
CEN3.11 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Supervisió i assessorament als òrgans de participació, govern i coordinació del centre i intervencions amb la direcció |
CEN3.12 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Assessorament a professors, pares o alumnes |
CEN3.13 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Millora del rendiment escolar (CEN4) |
Supervisió dels resultats de les avaluacions (inicials, contínues i finals) i de la seva anàlisi per part dels equips docents per a la millora del rendiment de l'alumnat i per a l’èxit educatiu |
CEN4.1 |
Tot el curs |
AP |
|
Supervisió i assessorament de l’aplicació del procés d’avaluació i la seva adequació a la normativa vigent |
CEN4.4 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Comprovació de les mesures adoptades a partir dels resultats de l'avaluació i supervisió de les iniciatives pedagògiques per a la millora del rendiment |
CEN4.5 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Supervisió del procés d’anàlisi que realitzin els centres, dels resultats de l’avaluació externa i dels plans de millora que se’n derivin |
CEN4.6 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Supervisió del procés d'ensenyament i aprenentatge a l'aula |
CEN4.7 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Foment de l'intercanvi d'experiències entre centres, relacionades amb l'organització del suport, l'atenció a l'alumnat que té matèries pendents, o que ha de romandre un any més al mateix curs, etc. |
CEN4.8 |
Juny-Setembre |
AH |
|
|
Planificació i innovació educatives (CEN6) |
Col·laboració en el desenvolupament dels programes i projectes relacionats amb la innovació educativa, o d’altres aspectes que, pel seu caràcter específic, depenen de la iniciativa dels centres |
CEN6.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Coordinació entre centres (CEN9) |
Impuls i assessorament al funcionament coordinat dels centres educatius: coordinació entre centres que imparteixen etapes educatives correlatives (1r i 2n cicle EI, EI i EP i EP i ESO), dinamització i coordinació entre els centres d’una mateixa zona, coordinació curricular, intercanvi de bones pràctiques i coordinació metodològica |
CEN 9.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Supervisió i assessorament del procés d’elaboració i de tramitació dels informes d’aprenentatge |
CEN 9.2 |
Final de curs |
AH |
|
|
Control i avaluació de les activitats dels centres (CEN10) |
Autorització, si és el cas, seguiment i avaluació de les sortides escolars |
CEN10.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Supervisió de les activitats extraescolars i complementàries i dels serveis que ofereixen els centres, públics i concertats |
CEN10.2 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Supervisió i seguiment dels processos educatius que es desenvolupen en els centres privats sostinguts amb fons públics |
CEN10.3 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Formació Professional (CEN12) |
Supervisió dels ensenyaments de formació professional i realització d’informes relatius a aquests ensenyaments en els aspectes que l’Administració educativa requereixi |
CEN12.2 |
Tot el curs |
AH |
|
Seguiment del desenvolupament del programa de FP bàsica i dels seus resultats |
CEN12.3 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Educació infantil 0-3 anys (CEN15) |
Verificació de l'adequació de les titulacions dels professionals dels centres |
CEN15.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Supervisió de les unitats autoritzades i de les ràtios d'alumnat |
CEN15.2 |
Primer trimestre |
AH |
|
|
Comprovació de l'elaboració i aplicació dels documents institucionals corresponents a aquest tram educatiu i supervisió de la seva adequació a la normativa |
CEN15.3 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Supervisió del pla d'adaptació dels alumnes |
CEN15.4 |
Inici del curs |
AH |
3. ÀMBIT DE L'ALUMNAT (AL)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Convivència (AL1) |
Seguiment dels processos d’expedients disciplinaris d’alumnes |
AL1.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Supervisió dels plans de convivència dels centres |
AL1.2 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Escolarit-zació (AL2) |
Col·laboració i supervisió en els processos d'escolarització de l'alumnat, especialment en els casos derivats de necessitats educatives específiques, de problemes de convivència o de mobilitat durant el curs escolar, i participació en les comissions d’escolarització |
AL2.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Mesures de suport a l’alumnat (AL3) |
Control del rendiment acadèmic de l'alumnat que roman un any més en cada curs i etapa i de les dades globals d’idoneïtat dels centres |
AL3.1 |
Tot el curs |
AP |
|
Supervisió programes educatius específics d’atenció a la diversitat: PMAR, PISE, ALTER. Assessorament i seguiment de l'escolarització dels alumnes a aquests programes |
AL3.2 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Supervisió de mesures encaminades a prevenir l’absentisme i l’abandonament prematur |
AL3.5 |
Tot el curs |
AP |
|
|
Anàlisi i seguiment dels plans d’atenció a la diversitat, tot fent especial incidència en casos específics (dislèxia, altes capacitats...) |
AL3.6 |
Tot el curs |
AP |
4. ÀMBIT DEL PROFESSORAT (PR)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Control i compliment dels deures laborals (PR1) |
Supervisió i emissió d'informes relacionats amb la gestió del personal docent i no docent dels centres referits a faltes d'assistència, incompliments dels deures professionals i d'altres |
PR1.1 |
Tot el curs |
AH |
|
Participació nomena-ment de càrrecs: propostes, selecció i altres (PR2) |
Col·laboració amb l’administració en la proposta dels directors en els centres on no hi ha candidatures, o quan sigui necessari |
PR2.3 |
Tercer trimestre |
AH |
|
Participació en comissions de selecció de directors |
PR2.4 |
Tercer trimestre |
AH |
|
|
Avaluació del professorat i de la funció directiva (PR3) |
Avaluació de la funció directiva, dels directors en pràctiques per a l’exercici del càrrec de director, dels que aspirin a la consolidació dels drets derivats del càrrec o dels que acaben el període de manament |
PR3.3 |
Tot el curs |
AH |
5. ÀMBIT DE COOPERACIÓ AMB ALTRES UNITATS I/O ORGANISMES (C)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Cooperació institucional (C1) |
Cooperació i participació en comissions generals i específiques |
C1.1 |
Segons convocatòria |
AH |
|
Coordinació amb l'Institut per a la convivència i l'èxit escolar |
C1.2 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Cooperació amb l'IAQSE en els termes que estableixi la normativa |
C1.3 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Cooperació en l’avaluació general del sistema educatiu, d’acord amb les instruccions de la Conselleria d’Educació i Universitat |
C1.4 |
Segons convocatòria |
AH |
|
|
Col·laboració amb altres unitats administratives (assistència a reunions, comissions, etc.) |
C1.5 |
Segons convocatòria |
AH |
|
|
Col·laboració, segons directrius dels òrgans responsables, amb les xarxes de centres que participen en el programa de qualitat |
C1.6 |
Tot el curs |
AH |
|
|
Planificació i organització de les PAU (C2) |
Participació en les comissions per a l’accés a la universitat |
C2.1 |
Tot el curs |
AH |
6. ACTUACIONS INCIDENTALS (INC)
|
PROCÉS |
ACTUACIÓ |
CODI ACTUACIÓ |
TEMPORITZACIÓ |
CATEGORIA |
|---|---|---|---|---|
|
Actuacions incidentals (INC1) |
Actuació incidental i no previsible |
INC1.1 |
Tot el curs |
IN |