Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT

Núm. 10503
Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 14 setembre de 2016, per la qual s’aprova el Programa d’actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al curs 2016-2017

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

La Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’educació (LOE), modificada per la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa, estableix al títol VII, capítol II, el marc regulador de la Inspecció educativa i, concretament a l’article 154, atribueix a les administracions educatives la regulació de l’estructura i el funcionament dels òrgans que estableixin per al desenvolupament de les funcions i tasques de la Inspecció educativa en els seus àmbits territorials.

La Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, de reforma de l’Estatut d’Autonomia de les Illes Balears, a l’article 36 atribueix a la Comunitat Autònoma de les Illes Balears la competència de desenvolupament legislatiu i d’execució de l’ensenyament en tota la seva extensió, nivells i graus, modalitats i especialitats.

El Decret 36/2001, de 9 de març, pel qual es regula la Inspecció educativa en l’àmbit de l’ensenyament no universitari, estableix a l’article 7 que la Conselleria d’Educació i Cultura fixarà periòdicament les directrius d’actuació del Departament d’Inspecció Educativa (DIE). És pertinent fer referència a l’article 2 que fixa com a finalitats de la Inspecció contribuir a la millora permanent del sistema educatiu, emparar els drets de la ciutadania pel que fa a una educació de qualitat i assegurar l’aplicació adequada de les normes jurídiques que regulen el sistema educatiu, finalitats que es complementen amb la contribució explícita a consolidar els valors de protecció de la convivència democràtica i el respecte als drets fonamentals dels ciutadans, així com el foment d’actituds positives envers el patrimoni cultural i lingüístic de les Illes Balears.

En coherència amb el que preveu la disposició final primera d’aquest Decret, l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 24 de març de 2011, regula l’organització i el funcionament de la Inspecció educativa, desenvolupa l’estructura organitzativa i determina unes pautes de funcionament per a la planificació de les actuacions del DIE a fi de dotar-ne l’organització de coherència i d’estabilitat, facilitar que les actuacions dels inspectors es desenvolupin de manera coordinada i contribuir a la millora de la qualitat del sistema educatiu no universitari de les Illes Balears. Per a això, la publicació de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat, de dia 2 de febrer de 2016, per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 i s’estableix el Programa d’Actuació per al curs 2015-2016 (BOIB núm. 19, de 09-02-2016), que concreta el Pla per al present quadrienni, assenyala les directrius que són el referent per al Programa d’Actuació per al curs 2016-2017.

Tant la normativa bàsica com l’autonòmica reconeixen a la Inspecció educativa un caràcter transversal que afecta tot el sistema educatiu. Així, el Decret 24/2015, de 7 d’agost, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual s'estableixen les competències i l'estructura orgànica bàsica de les conselleries de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 120, de 8 d’agost de 2015) a l’article 2.4 estableix que la Inspecció educativa serà exercida sota la dependència directa de la persona titular de la Conselleria d’Educació i Universitat.

Per tant, i a proposta del cap del DIE, de conformitat amb el que estableix l’article 9 del Decret 36/2001, dict la següent

Resolució

1. Aprovar el Programa d’actuació del DIE per al curs 2016-2017, que s’inclou a l’annex 1.

2. Publicar aquesta Resolució, i l’annex 1 en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d’Educació i Universitat, en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i els articles 25.5 i 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de  règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb els articles 10 i 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 14 de setembre de 2016

El conseller d’Educació i Universitat

Martí X. March Cerdà

 

ANNEX 1

PROGRAMA D’ACTUACIÓ DEL DEPARTAMENT D’INSPECCIÓ EDUCATIVA PER AL CURS 2016–2017

1. OBJECTIUS DEL PROGRAMA 2016-2017

El Programa d'Actuació del DIE per al curs 2016-2017 incorpora les actuacions que es deriven de la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig, modificada per la  Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa i per la normativa que les desplega.

Els objectius derivats de les funcions de control i d’assessorament es refereixen a les etapes educatives, d’acord amb les respectives especificitats. Els conceptes de cooperació i d’informació s’han d’entendre referits a tots els components del sistema educatiu, amb la inclusió de la mateixa Administració educativa.

Els objectius del curs 2016-2017 es vinculen a cada una de les directrius establertes a l’Annex 1 i concorden amb els objectius descrits a l’annex 2 de la Resolució del conseller d’Educació i Universitat, de dia 2 de febrer de 2016, per la qual es fixen les directrius i s’aprova el Pla d’Actuació del Departament d’Inspecció Educativa per al període 2015-2019 i s’estableix el Programa d’Actuació per al curs 2015-2016 (BOIB núm. 19, de 09-02-2016).

2. ACTUACIONS

Les actuacions previstes en el Programa per al curs 2016-2017 s’organitzen en àmbits següents: organització i funcionament del Departament, centres, alumnat, professorat, cooperació amb els òrgans de l’administració educativa i un darrer àmbit referit a les actuacions incidentals.

Les actuacions que s’inclouen en cada un d’aquests àmbits es codifiquen d’acord amb els processos al qual pertanyen i que apareixen indicats en l’annex 1 d’aquesta resolució. Per altra part, totes les actuacions es vinculen a les directrius del Pla i es categoritzen bàsicament en actuacions prioritàries (AP) o actuacions habituals (AH) i s’indica una orientació temporal.

L’elevat nombre d’actuacions de caràcter incidental que duen a terme els inspectors suposa un volum considerable de treball. Aquestes actuacions difícilment poden ser previsibles i, per això, no s’inclouen en la programació tot i que poden incidir directament en l’execució del Programa.

Les actuacions prioritàries per a aquest curs 2016-2017 versen sobre les àrees següents:

  1. La contribució a l’èxit educatiu dels centres amb actuacions que es fonamentaran en l’anàlisi dels resultats de l’aprenentatge dels alumnes i amb les decisions de millora adoptades pels centres.
  2. La supervisió i el seguiment dels projectes lingüístics dels centres (PLC).
  3.  El seguiment i l’assessorament en relació amb l’atenció a la diversitat tot fent especial incidència en el seguiment de la detecció i intervenció en els casos d’alumnes amb dificultats per al desevolupament de les competències en llengua escrita (dislèxia).
  4. La supervisió i el seguiment de l’aplicació dels protocols d’absentisme escolar i de les mesures que s’adoptin per evitar l’abandonament prematur dels estudis.  
  5. La supervisió i el seguiment del conjunt dels processos educatius que es desenvolupen en els centres privats sostinguts amb fons públics.

Les actuacions habituals, que la Inspecció Educativa desenvolupa en exercici de les funcions que li són pròpies, són de tipologia diversa:

  1. Vinculades als plantejaments institucionals, a l’organització i funcionament dels centres.
  2. Derivades de les Instruccions d'Organització i Funcionament dels centres i del marc normatiu que sigui d’aplicació.
  3. Relacionades amb la informació, el suport i la col·laboració amb els diferents òrgans de l'Administració educativa.
  4. Dissenyades per atendre, informar i assessorar els membres de la comunitat educativa.

Aquestes actuacions es desenvoluparan d'acord amb la planificació que estableixi el DIE i que es concreta en aquesta Resolució. Algunes d'aquestes actuacions seran objecte d'un tractament homogeni en totes les demarcacions territorials, que quedarà garantit mitjançant la utilització dels corresponents protocols estandarditzats.

La Inspecció Educativa intervindrà, sempre en relació amb les funcions i competències que té atribuïdes, en aquelles actuacions que per criteri d'oportunitat i interès sorgeixin al llarg del curs acadèmic i li siguin encomanades per la Conselleria d'Educació i Universitat.

El treball de la Inspecció Educativa no pot limitar-se a la realització de les activitats concretes i definides en l’annex 1 d’aquesta Resolució. La Inspecció intervendrà en multitud de situacions i tasques de caràcter incidental  i imprevisible, freqüentment caracteritzades per la seva urgència i la immediatesa. En altres casos, l’actuació podrà tenir per finalitat l'emissió d'informes requerits per la normativa, la supervisió del correcte funcionament dels centres docents o accions derivades de col·laboracions o suports a les gestions del mateix Departament d'Inspecció Educativa.

La concreció de les actuacions previstes és la que figura a l’annex 1, “Actuacions per al curs 2016-2017” d’aquesta Resolució.

3. ORGANITZACIÓ DEL DEPARTAMENT

El Departament d’Inspecció Educativa s’organitza atenent criteris jeràrquics, territorials i d’especialització. L’organització territorial de la Inspecció Educativa determina les demarcacions. L’organització especialitzada es desenvolupa en àrees específiques o grups de treball.

L’Ordre del 24 de març de 2011, per la qual es regula l’organització i el funcionament del Departament, estableix pautes organitzatives i funcionals que s’aniran desenvolupant d’acord amb les necessitats i disponibilitats del Departament. D’acord amb aquesta Ordre, el cap del DIE comptarà amb la col·laboració dels òrgans de coordinació següents:

- Unipersonals:

a) L’inspector adjunt al cap del Departament en l’àmbit de planificació i actuacions.

b) La inspectora coordinadora en l’àmbit de l’administració i la gestió.

c) Els inspectors coordinadors de les demarcacions A, B, C i D de Mallorca, la de Menorca i la d’Eivissa-Formentera.

- Col·legiats:

a) La comissió de coordinació general.

b) Les demarcacions.

c) Els grups de treball.

d) El ple del DIE.

Sens perjudici del que s’estableix anteriorment, el cap del DIE podrà afegir altres òrgans de coordinació segons les necessitats i la capacitat organitzativa del Departament, d’acord amb l’Ordre de 24 de març de 2011.

4. SEGUIMENT DEL PROGRAMA

D’acord amb l’article 9.2f del Decret 36/2001, el cap del DIE ha d’elaborar i elevar a l’òrgan competent, perquè l’aprovi, la memòria anual de l’execució del programa. A aquests efectes, amb la cooperació dels inspectors i dels diferents coordinadors, s’han de dur a terme, al llarg del curs, activitats de seguiment i de valoració del grau d’assoliment dels objectius, dels processos i de les actuacions que figuren a l’annex 1. En tot cas, ha de contenir les propostes de millora que l’anàlisi dels resultats posi de manifest.

Tant les demarcacions com els òrgans de coordinació del DIE faran les aportacions que considerin adients. Així mateix, es podran incorporar les observacions realitzades en les sessions de seguiment del Programa.

5. INDICADORS D'ACTIVITAT DEL DIE

La codificació de les directrius, dels objectius i de les actuacions determina la relació entre uns i altres. D'altra banda, els instruments de què disposa el DIE per al registre sistemàtic de les actuacions mitjançant els models de documents com ara els fulls de planificació setmanal, les ressenyes de visita i els informes, són elements essencials per a l'obtenció de dades quantitatives per a un coneixement exhaustiu del grau en què s'han desenvolupat les actuacions i, per tant, en què s'ha treballat cada objectiu.

6. PROGRAMA DE FORMACIÓ DELS INSPECTORS

La formació en l’exercici professional és un dret i un deure per a tots els funcionaris públics. En aquest sentit, la formació dels inspectors d’Educació ha de ser referida als valors i als principis inherents a la funció inspectora, així com als coneixements actualitzats relatius a les diferents àrees, matèries, programes, ensenyaments i nivells en què s’ordena el sistema educatiu i als corresponents processos d’ensenyament i d’aprenentatge, a l’equitat, a l’autonomia dels centres que possibilita una organització i gestió adequada i eficaç, a la participació de la comunitat educativa, als plans d’avaluació i de millora, als procediments administratius, a l’ús adequat i efectiu de les tecnologies de la informació i la comunicació, i a tots aquells altres aspectes que incideixen positivament en l’educació.

Les activitats de formació que es duguin a terme en el marc d’aquest Programa estan directament relacionades amb els camps establerts en el Pla d’Actuació 2015-2019. Així, la formació es podrà concretar de la manera següent:

- Participació en activitats formatives d’àmbit autonòmic, estatal i internacional.

- Organització de jornades i activitats en el mateix Departament d’Inspecció Educativa relacionades amb la funció inspectora i amb la difusió de bones pràctiques.

- Aprofundiment, bàsicament en el marc de les demarcacions, en el coneixement i l’anàlisi dels documents normatius vigents.

- Actualització dels aspectes administratius necessaris relacionats amb les tasques documentals que ha de realitzar l’inspector.

El disseny de la formació permanent prevista en aquest Programa gravita a l’entorn de dos grans eixos: En primer lloc, la reflexió sobre la tasca habitual derivada de l’aplicació del Pla i del Programa. En segon lloc, l’ampliació i actualització de coneixements compartits i relacionats amb l’exercici professional, basada en bona mesura en la cooperació i en l’intercanvi, entre els mateixos membres del Departament i amb institucions professionals i formatives de les Illes Balears o d’altres indrets.

Es combinarà també la iniciativa personal dels inspectors amb les dinàmiques de grup per atendre les necessitats formatives més específiques des del punt de vista dels interessos acadèmics o professionals. Per això s’ha d’articular d’acord amb els eixos següents:

1. Realització de jornades explicatives i d’anàlisi d’actuacions previstes al Pla i al Programa del DIE.

2. Exposició i debat sobre temes educatius que afectin el desenvolupament de la Inspecció, desenvolupats pel mateixos membres del Departament, en consonància amb la trajectòria professional de cada un.

3. Desplegament normatiu en matèria d’educació:

- Reunions periòdiques per a l’anàlisi de la normativa corresponent.

- Realització de jornades d’estudi.

4. Participació dels membres del DIE en activitats formatives relacionades amb la funció inspectora organitzades per entitats públiques i privades tant a les Illes Balears com a la resta de l’Estat o a països estrangers.

5. Altres activitats de formació i d’actualització que puguin incidir en la millora del funcionament del DIE i de les actuacions que realitzen els inspectors.

 

ANNEX 1
ACTUACIONS PER AL CURS 2016-2017

1. ÀMBIT D'ORGANITZACIÓ I FUNCIONAMENT DEL DIE (OF)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Planificació i organització DIE

(OF1)

Seguiment del Pla i del Programa del Departament en el marc de les reunions de coordinació de les demarcacions

OF1.2

Tot el curs

AH

Atenció directa a la comunitat educativa i al públic en general per part de cada un dels inspectors un dia a la setmana

OF1.5

Tot el curs

AH

Elaboració d’estudis, informes, anàlisi de documents, preparació de visites, reunions de coordinació dels grups de treball, tutoritzacions, etc.

OF1.7

Tot el curs

AH

Formació i recerca

(OF2)

Participació en jornades organitzades per l'Administració (informació, difusió...)

OF8

Tot el curs

AH

Organització de jornades i d’activitats formatives específiques de la Inspecció educativa

OF9

Tot el curs

AH

 

2. ÀMBIT DELS CENTRES (CEN)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI

ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Supervisió de l’inici de curs

(CEN1)

Supervisió dels horaris dels centres, de l’alumnat i del professorat

CEN1.1

Inici del curs escolar

AH

Supervisió de les incidències significatives de principi de curs

CEN1.2

Inici del curs escolar

AH

Recursos humans

(CEN2)

Supervisió, a instància de l’òrgan directiu corresponent, de l'adequació del total d’hores impartides pel professorat dels centres concertats a l'establert al concert corresponent

CEN2.1

A instància de la DGPIERH

AH

Col·laboració en l'elaboració de les plantilles i quotes de professorat dels centres, d’acord amb els criteris que l’òrgan competent estableixi

CEN2.2

Tot el curs

AH

Planificació i organització educatives

(CEN3)

Control i supervisió de l’organització i el funcionament dels centres, serveis i programes, dels EOEP i dels EAP, dels programes PEI, EOIES i d’altres iniciatives que impulsi la Conselleria

CEN3.1

Tot el curs

AH

Control i supervisió dels documents institucionals, de la PGA, de la documentació administrativa, dels plans, programes i serveis dels centres

CEN3.2

Tot el curs

AH

Aprovació del programa d'adaptació per a alumnes de segon cicle d’educació infantil que s’incorporen per primera vegada al CEIP

CEN3.3

Inici del curs escolar

AH

Supervisar l’adequada utilització del GESTIB

CEN3.4

Tot el curs

AH

Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments artístics i esportius de règim especial

CEN3.6

Tot el curs

AH

Control i supervisió de l’organització i el funcionament dels centres que imparteixen ensenyaments de persones adultes (CEPA) i anàlisi dels documents institucionals

CEN3.7

Tot el curs

AH

Control, supervisió i assessorament del projecte lingüístic dels centres (PLC)

CEN3.8

Tot el curs

AP

Control i supervisió de l’organització i el funcionament de les escoles oficials d’idiomes (EOI) i anàlisi dels documents institucionals

CEN3.9

Tot el curs

AH

Control i supervisió dels centres que imparteixen ensenyaments de sistemes educatius estrangers

CEN3.10

Tot el curs

AH

Assessorament per a l'elaboració de la concreció curricular del centre

CEN3.11

Tot el curs

AH

Supervisió i assessorament als òrgans de participació, govern i coordinació del centre i intervencions amb la direcció

CEN3.12

Tot el curs

AH

Assessorament a professors, pares o alumnes

CEN3.13

Tot el curs

AH

Millora del rendiment escolar

(CEN4)

Supervisió dels resultats de les avaluacions (inicials, contínues i finals) i de la seva anàlisi per part dels equips docents per a la millora del rendiment de l'alumnat i per a l’èxit educatiu

CEN4.1

Tot el curs

AP

Supervisió i assessorament de l’aplicació del procés d’avaluació i la seva adequació a la normativa vigent

CEN4.4

Tot el curs

AP

Comprovació de les mesures adoptades a partir dels resultats de l'avaluació i supervisió de les iniciatives pedagògiques per a la millora del rendiment

CEN4.5

Tot el curs

AP

Supervisió del procés d’anàlisi que realitzin els centres, dels resultats de l’avaluació externa i dels plans de millora que se’n derivin

CEN4.6

Tot el curs

AP

Supervisió del procés d'ensenyament i aprenentatge a l'aula

CEN4.7

Tot el curs

AH

Foment de l'intercanvi d'experiències entre centres, relacionades amb l'organització del suport, l'atenció a l'alumnat que té matèries pendents, o que ha de romandre un any més al mateix curs, etc.

CEN4.8

Juny-Setembre

AH

Planificació i innovació educatives

(CEN6)

Col·laboració en el desenvolupament dels programes i projectes relacionats amb la innovació educativa, o d’altres aspectes que, pel seu caràcter específic, depenen de la iniciativa dels centres

CEN6.1

Tot el curs

AH

Coordinació entre centres

(CEN9)

Impuls i assessorament al funcionament coordinat dels centres educatius:  coordinació entre centres que imparteixen etapes educatives correlatives (1r i 2n cicle EI, EI i EP i EP i ESO), dinamització i coordinació entre els centres d’una mateixa zona, coordinació curricular, intercanvi de bones pràctiques i coordinació metodològica

CEN 9.1

Tot el curs

AH

Supervisió i assessorament del procés d’elaboració i de tramitació dels informes d’aprenentatge

CEN 9.2

Final de curs

AH

Control i avaluació de les activitats dels centres

(CEN10)

Autorització, si és el cas, seguiment i avaluació de les sortides escolars

CEN10.1

Tot el curs

AH

Supervisió de les activitats extraescolars i complementàries i dels serveis que ofereixen els centres, públics i concertats

CEN10.2

Tot el curs

AP

Supervisió i seguiment dels processos educatius que es desenvolupen en els centres privats sostinguts amb fons públics

CEN10.3

Tot el curs

AP

Formació Professional

(CEN12)

Supervisió dels ensenyaments de formació professional i realització d’informes relatius a aquests ensenyaments en els aspectes que l’Administració educativa requereixi

CEN12.2

Tot el curs

AH

Seguiment del desenvolupament del programa de FP bàsica i dels seus resultats

CEN12.3

Tot el curs

AH

Educació infantil 0-3 anys

(CEN15)

Verificació de l'adequació de les titulacions dels professionals dels centres

CEN15.1

Tot el curs

AH

Supervisió de les unitats autoritzades i de les ràtios d'alumnat

CEN15.2

Primer trimestre

AH

Comprovació de l'elaboració i aplicació dels documents institucionals corresponents a aquest tram educatiu i supervisió de la seva adequació a la normativa

CEN15.3

Tot el curs

AH

Supervisió del pla d'adaptació dels alumnes

CEN15.4

Inici del curs

AH

3. ÀMBIT DE L'ALUMNAT (AL)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Convivència

(AL1)

Seguiment dels processos d’expedients disciplinaris d’alumnes

AL1.1

Tot el curs

AH

Supervisió dels plans de convivència dels centres

AL1.2

Tot el curs

AH

Escolarit-zació

(AL2)

Col·laboració i supervisió en els processos d'escolarització de l'alumnat, especialment en els casos derivats de necessitats educatives específiques, de problemes de convivència o de mobilitat durant el curs escolar, i participació en les comissions d’escolarització

AL2.1

Tot el curs

AH

Mesures de suport a l’alumnat

(AL3)

Control del rendiment acadèmic de l'alumnat que roman un any més en cada curs i etapa i de les dades globals d’idoneïtat dels centres

AL3.1

Tot el curs

AP

Supervisió programes educatius específics d’atenció a la diversitat: PMAR, PISE, ALTER. Assessorament i seguiment de l'escolarització dels alumnes a aquests programes

AL3.2

Tot el curs

AP

Supervisió de mesures encaminades a prevenir l’absentisme i l’abandonament prematur

AL3.5

Tot el curs

AP

Anàlisi i seguiment dels plans d’atenció a la diversitat, tot fent especial incidència en casos específics (dislèxia, altes capacitats...)

AL3.6

Tot el curs

AP

4. ÀMBIT DEL PROFESSORAT (PR)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Control i compliment dels deures laborals

(PR1)

Supervisió i emissió d'informes relacionats amb la gestió del personal docent i no docent dels centres referits a faltes d'assistència, incompliments dels deures professionals i d'altres

PR1.1

Tot el curs

AH

Participació nomena-ment de càrrecs: propostes, selecció i altres

(PR2)

Col·laboració amb l’administració en la proposta dels directors en els centres on no hi ha candidatures, o quan sigui necessari

PR2.3

Tercer trimestre

AH

Participació en comissions de selecció de directors

PR2.4

Tercer trimestre

AH

Avaluació del professorat i de la funció directiva

(PR3)

Avaluació de la funció directiva, dels directors en pràctiques per a l’exercici del càrrec de director, dels que aspirin a la consolidació dels drets derivats del càrrec o dels que acaben el període de manament

PR3.3

Tot el curs

AH

5. ÀMBIT DE COOPERACIÓ AMB ALTRES UNITATS I/O ORGANISMES (C)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Cooperació institucional

(C1)

Cooperació i participació en comissions generals i específiques

C1.1

Segons convocatòria

AH

Coordinació amb l'Institut per a la convivència i l'èxit  escolar

C1.2

Tot el curs

AH

Cooperació amb l'IAQSE en els termes que estableixi la normativa

C1.3

Tot el curs

AH

Cooperació en l’avaluació general del sistema educatiu, d’acord amb les instruccions de la Conselleria d’Educació i Universitat

C1.4

Segons convocatòria

AH

Col·laboració amb altres unitats administratives (assistència a reunions, comissions, etc.)

C1.5

Segons convocatòria

AH

Col·laboració, segons directrius dels òrgans responsables, amb les xarxes de centres que participen en el programa de qualitat

C1.6

Tot el curs

AH

Planificació i organització de les PAU

(C2)

Participació en les comissions per a l’accés a la universitat

C2.1

Tot el curs

AH

6. ACTUACIONS INCIDENTALS  (INC)

PROCÉS

ACTUACIÓ

CODI ACTUACIÓ

TEMPORITZACIÓ

CATEGORIA

Actuacions incidentals

(INC1)

Actuació incidental i no previsible

INC1.1

Tot el curs

IN