Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 10276
Contracte d’obra projecte vial de connexió carrer Llevant del Port d'Andratx

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

De conformitat amb el Decret núm. 2242/2016 de data 6 de setembre de 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix, per a l’adjudicació del contracte d’obra PROJECTE VIAL DE CONNEXIÓ CARRER LLEVANT PORT D'ANDRATX.

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears.

Igualment segons el que disposa l’article 149 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, s’exposa al públic el projecte tècnic d’obra per un termini de vint dies hàbils, a comptar de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, si durant el termini d’exposició al públic dels plecs i del projecte es presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reiniciarà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

Alhora es comunica als licitadors que l’adjudicació quedarà condicionada a l’obtenció efectiva dels terrenys per part de l’Ajuntament.

1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació Decret 1462/2015

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 8011-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

d) Número d’expedient: OBRES 01/2016

2.- Objecte del contracte:

a) Tipus.- Obra

b) Descripció.- Projecte vial de connexió carrer Llevant Port d'Andratx

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

d) Domicili.- Andratx

e) codi postal.- 07150

f) Termini d’execució de l’obra.- La duració del contracte de les obres serà de 6 mesos.

L’execució del contracte començarà amb l’acta de comprovació del replanteig en el termini màxim de 15 dies des de la data de formalització del contracte.

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Forma: Un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix.

4. Pressupost base de la licitació

L’import del present contracte ascendeix a la quantia de 793.341,89 € més 166.612,30 € en concepte d'IVA, el que suposa un total de 960.004,19 €.

5. Garanties exigides.

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

6. Requisits específics del contractista:

Classificació del contractista:

Donada la quantia del present contracte i de conformitat amb el previst a l’article 11.3 del Reglament General de la Llei de Contractes de les Administracions Públiques, en concordança amb el 65.1 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, per contractar serà requisit indispensable que l’empresari disposi de la següent classificació:

Grup: A Subgrup: 2 Categoria: 2

7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. Les proposicions es podran presentar en el termini de 26 dies naturals a comptar a partir del següent al de publicació de l’anunci de licitació en el BOIB. En el cas que el darrer dia de l’esmentat termini caigués en dissabte o festiu, el termini es posposarà al següent dia hàbil. Les ofertes podran presentar-se fins a les 13:30 hores del darrer dia hàbil establert, al Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC).

b) Documents a presentar: Els senyalats a la clàusula 8 del Plec de Clàusules administratives.

c) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

d) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Servei d’Atenció al Ciutadà (SAC), Registre General d'Entrada de 8,30 a 13,30 hores

2. Domicili. Avda. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

e) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

8. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant

9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari (fins un import de 1.500 euros)

10. Altres Informacions.

 

Andratx, 07 de setembre de 2016

 

La Regidora de Contractació

ESTEFANIA GONZALVO GUIRADO