Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció I. Disposicions generals

AJUNTAMENT DE SANT LLORENÇ DES CARDASSAR

Núm. 9792
Modificació de la relació de llocs de feina

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El ple de l’Ajuntament, en sessió de 21 de juliol de 2016, va aprovar inicialment la modificació de la relació de llocs de feina de l’Ajuntament. Havent finalitzat el termini d’exposició pública, el Pressupost es considera definitivament aprovat i d’acord amb l’establert a l’article 169.3 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, se’n publica el text íntegre de l’acord adoptat:

“Primer.- Aprovar inicialment la modificació de  la relació de llocs de feina assignant als llocs de treball 116, 121 i 125 de la Relació de llocs de feina a la jornada J1.

Segon.-  Aprovar inicialment la modificació de la relació de llocs de feina establint entre els factors configuradors de la relació de Llocs de Feina el concepte “Durada de  la jornada de treball”, amb la configuració següent:

- D1: Jornada de treball habitual de 37,5 hores: 0 punts.

- D2: Jornada de 40 hores: 100 punts.

- D3: Jornada de 42 hores: 175 punts.

Tercer.- Aprovar inicialment la modificació de la relació de llocs de feina assignant als llocs de treball 116, 121 i 125 una jornada de 42 hores, suprimint el complement fins ara assignat per la realització d’una jornada de 40 hores.

Quart.- Establir com a criteri per a la fixació de complement de productivitat l’abonament de 64 euros per diumenge efectivament treballat i 48 euros per dissabte efectivament treballat, referides les quanties anteriors a torns de 12,5 hores i amb un màxim de 16 policies per cap de setmana, aplicable a aquells llocs de feina que no retribueixen aquestes circumstàncies mitjançant el complement específic.

Cinquè.- Establir com a criteri per a la fixació de complement de productivitat l’abonament de 12 euros per jornada de treball pels agents de la policia municipal que, per manca de personal, hagin d’assumir en la seva jornada laboral les seves funcions d’oficial de la policia.

Sisè.- Modificar el criteri per a la concessió de complement de productivitat per festiu treballat, amb la redacció següent:

Indemnització per festius treballats:

Grup

Càrrec

Import

A

135,09

B

Subinsp.

124,02

C

Oficial

112,95

C

Policia

96,34

D

88,58

E

77,53

Addicionalment el personal municipal podrà optar per disposar d’un dia addicional de vacances o duplicar les indemnitzacions anteriors.”

                

Sant Llorenç des Cardassar, 24 d’agost de 2016

El batle,
Mateu Puigròs Sureda