Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TRANSPARÈNCIA, CULTURA I ESPORTS
Núm. 9316
Resolució del secretari de la conselleria de Transparència, Cultura i Esport per la qual s'anuncia la licitació del contracte d'adquisició de fons bibliogràfics i audiovisuals per la Biblioteca Pública de Palma per als anys 2016 i 2017
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per l'obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.
b) Dependència que tramita l'expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: Carrer de l'Uruguai, s/n – Edifici Palma Arena
3) Localitat i codi postal: Palma - 07010
4) Telèfon: 971 17 77 18
5) Fax: 971 17 69 61
6) Correu electrònic: contractacio@sgptc.caib.es
7) Direcció d'Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d'obtenció de documentació i informació: la mateixa que se assenyala per a la presentació de fertes.
d) Nombre d'expedient: CONTR 2016/3093
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: subministrament
b) Descripció: subministrament de material bibliogràfic, audiovisual i multimèdia, en qualsevol llengua i per a qualsevol edat, per formar part del fons documental de la Biblioteca Pública de Palma.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d'unitats: cinc (5) lots. LOT 1: Llibres Fons Local (editats en Illes Balears o fora, i que facin referència a les Illes Balears) (F.L.), LOT 2: Llibres per a públic infantil i juvenil (I-J.), LOT 3: Llibres per a adults (A.), LOT 4: Enregistraments sonors (E.S.) i LOT 5: Enregistraments de vídeo (E.V.)
d) Lloc d'execució/lliurament: Departament Tècnic de la Biblioteca Pública de Palma, en l'adreça següent: Plaça Porta de Santa Catalina, núm. 24, C.P. 07012, Palma, Illes Balears.
e) Termini d'execució/lliurament: des de la formalització del contracte fins el 31 de desembre de 2017.
f) Admissió de pròrroga: si
g) Establiment d'un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d'adquisició: no
i) CPV : 22113000-5, 32321300-2
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d'adjudicació: oferta econòmica 100 punts.
4. Valor estimat del contracte: 122.058,55 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net: 58.123,12 euros. IVA: 3.869,40 euros. Import total: 61.992,52 euros
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost de licitació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: D'acord amb l'apartat F (F0 a F4) del plec de clàusules administratives particulars.
c) Altres requisits específics: els previstos en la lletra Z del PCAP.
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d'ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data d'enviament de l'anunci al DOUE: no
b) Data límit de presentació: 16 dies naturals a comptar des del dia següent al de la publicació de l'anunci de licitació en el BOIB. En el cas que aquest dia fos dissabte, diumenge o festiu a les Illes Balears, el termini se prorrogarà al primer dia hàbil següent. Hora límit: 14.00 hores.
c) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 12 a 14 del plec de clàusules administratives particulars.
d) Lloc de presentació
1. Dependència: Servei de contractació de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena)
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07010
4. Direcció electrònica: contractacio@sgptc.caib.es
e) Nombre previst d'empreses (proc. restringit): no
f) Admissió de variants: no.
g) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des del dia de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d'ofertes:
a) Descripció: en els terminis exposats en el PCAP.
b) Direcció: carrer de l'Uruguai, s/n (Edifici Palma Arena).
c) Localitat i codi postal: Palma - 07010
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà en el perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l'adjudicatari fins a 500 €.
11. Altres informacions: no
Palma, 11 d'agost de 2016
El secretari general
Xavier-Lluís Bacigalupe i Blanco
(Por delegació de la consellera de Transparència, Cultura i
Esports. Resolució de la consellera de 27 de abril de 2016
BOIB núm.55, de 3 de maig).