Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 9252
Correcció d’errades advertides en la publicació de l’annex 4 de la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 14 de juliol de 2016 per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Versió PDF
Antecedents
1. Mitjançant la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 14 de juliol de 2016 es va aprovar la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. En el BOIB núm. 97, de 30 de juliol es va publicar una correcció d’errades que afectava als annexos 3 i 4 de la Resolució esmentada.
3. S'han advertit errades en la publicació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears de l’annex 4 (Llocs de feina inclosos en la convocatòria de provisió) de la Resolució esmentada en el punt 1.
Fonaments de dret
1. L'article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, estableix que "així mateix les administracions públiques podran rectificar en qualsevol moment, d'ofici o a instància dels interessats, els errors materials, de fet o aritmètics existents en els seus actes".
2. L'article 56.1 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que "la revocació dels actes de gravamen o desfavorables i la rectificació dels errors materials, aritmètics i de fet en actes i disposicions administratius correspon a l'òrgan que hagi dictat l'acte o la disposició ".
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Rectificar les errades advertides en la publicació de l’annex 4 (Llocs de feina inclosos en la convocatòria de provisió) de la Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 14 de juliol de 2016 per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 93, de 23 de juliol de 2016), en els termes establerts a l’annex d’aquesta Resolució.
2. Publicar aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució —que exhaureix la via administrativa— es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb els articles 116 i 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i de l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat aquest Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 8 d’agost de 2016
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí
ANNEX
Correcció d’errades advertides
Allà on diu:
|
UNITAT |
CODI UNITAT |
CODI LLOC |
NOM LLOC |
DESTINACIO |
VACANTS |
ESPECIFIC |
CD |
TP |
FP |
AA |
GRUPS |
COSSOS |
REQUISITS |
OBSERVACIONS |
ILLA |
|
DIRECCIÓ GENERAL DE SALUT PÚBLICA I PARTICIPACIÓ (PALMA) |
SAN0130001 |
F02250009 |
COORDINADOR/A DE DROGUES |
PALMA |
1 |
15.499,73 |
26 |
C |
L |
AA |
A1/A2 |
2549 |
LLICENCIATURA EN MEDICINA O LLICENCIATURA EN FARMÀCIA O LLICENCIATURA EN PSICOLOGIA O ATS/DUI O GRAU EN TREBALL SOCIAL I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA SOBRE DROGODEPENDÈNCIES |
DE, HDE, IN, RDT |
MALLORCA |
|
SECRETARIA GENERAL (PALMA) |
TCI0020001 |
F01130039 |
CAP DE LA SECCIÓ XXI |
PALMA |
1 |
9.282,47 |
25 |
C |
C |
AA |
A1/A2 |
2501/2502 |
1 ANY D'EXPERIÈNCIA EN UAC |
DE, IN, RDT |
MALLORCA |
Ha de dir:
|
UNITAT |
CODI UNITAT |
CODI LLOC |
NOM LLOC |
DESTINACIO |
VACANTS |
ESPECIFIC |
CD |
TP |
FP |
AA |
GRUPS |
COSSOS |
REQUISITS |
OBSERVACIONS |
ILLA |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
DIRECCIÓ GENERAL DE SALUT PÚBLICA I PARTICIPACIÓ (PALMA) |
SAN0130001 |
F02250009 |
COORDINADOR/A DE DROGUES |
PALMA |
1 |
15.499,73 |
26 |
C |
L |
AA |
A1/A2 |
254B |
LLICENCIATURA EN MEDICINA O LLICENCIATURA EN FARMÀCIA O LLICENCIATURA EN PSICOLOGIA O ATS/DUI O GRAU EN TREBALL SOCIAL I 2 ANYS D'EXPERIÈNCIA SOBRE DROGODEPENDÈNCIES |
DE, HDE, IN, RDT |
MALLORCA |
|
SECRETARIA GENERAL (PALMA) |
TCI0020001 |
F01130039 |
CAP DE LA SECCIÓ XXI |
PALMA |
1 |
9.282,47 |
25 |
C |
C |
AA |
A1/A2 |
2501/2502 |
1 ANY D'EXPERIÈNCIA ENTRE UGE, UAC, INTERVENCIÓ O FUNCIONS JURÍDIQUES |
DE, IN, RDT |
MALLORCA |