Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 9163
Resolució de la secretària general de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques per la qual s’anuncia la licitació per a l’atorgament de l’autorització administrativa per a la instal·lació i l’explotació de màquines de venda automàtica (vending) a diferents departaments de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora
a) Organisme: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de documentació i informació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació.
— Domicili: c/ del Palau Reial, 17.
— Localitat i codi postal: Palma 07001.
— Telèfon: 971 784 427 / 971 784 305.
— Telefax: 971 176 719.
— Adreça d’Internet del perfil del contractant:
<http://www.plataformadecontractacio.caib.es
— Data límit d’obtenció de documentació i informació: 30 dies naturals comptadors des del dia següent a la data de publicació de l’anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: autorització administrativa 1/2016.
2. Objecte del contracte
a) Tipus: autorització administrativa per ocupació de domini públic.
b) Descripció: instal·lació i explotació de màquines expenedores de productes alimentaris, begudes fredes i begudes calentes provinents de Comerç Just, per als usuaris i personal de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
c) Lloc d’execució/lliurament: Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques, carrer del Palau Reial, 17. 07001, Palma.
d) Termini d’execució/lliurament: un any comptador des del dia en què, una vegada instal·lades les màquines, aquestes comencen a funcionar.
e) Admissió de pròrroga: si.
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Criteris d’adjudicació: cànon fix: puntuació màxima: 100 punts.
4. Pressupost base de licitació
Un cànon fix d'almenys 200 € per any/màquina.
5. Garanties exigides
Definitiva: 500,00 €.
6. Requisits específics del contractista
Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional: les que s’indiquen en el punt 21.8.c) del Plec de prescripcions tècniques i de clàusules administratives particulars (PPTiCAP).
7. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació
a) Data límit de presentació: 30 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Hora límit: fins a les 14.00 h (punt 21.2 del PPTiCAP).
b) Modalitat de presentació: la que es detalla en el punt 21.4, d’acord amb el punt 21.3 del PPTiCAP:
— Sobre núm. 1: “Documentació general”
— Sobre núm. 2: “Proposició econòmica i tècnica”
c) Lloc de presentació:
— Dependència: Unitat Administrativa de Contractació de la Conselleria d’Hisenda i Administracions Públiques.
— Domicili: c/ del Palau Reial, 17.
— Localitat i codi postal: Palma, 07001.
— Adreça electrònica: uac@sghis.caib.es.
8. Obertura d’ofertes
a) Descripció: en els termes exposats en el punt 21.6 del PPTiCAP.
b) Adreça: c/ del Palau Reial, 17.
c) Localitat i codi postal: Palma, 07001.
d) Data i hora: s’avisarà oportunament mitjançant correu electrònic, fax o telèfon.
9. Despeses de publicitat
Màxim: 400 euros (són a càrrec de l’adjudicatari del contracte).
Palma, 3 d’agost de 2016
La secretària general
María Begoña Morey Aguirre