Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 8844
Àrea d'Igualtat, Joventut i Drets Cívics - Acord Junta de Govern de 27 de juliol de 2016, Aprovar els plecs de condicions administratives i tècniques del contracte de l’arrendament de béns immobles
Versió PDF
La Junta de Govern de Palma en data 27 de juliol de 2016 va acordar el següent:
"1. Aprovar els plecs de condicions administratives i tècniques del contracte de l’arrendament de béns immobles per a ús distint del de vivenda (instal·lació del Servei d’Acolliment per a persones víctimes de violència de gènere), mitjançant el sistema de concurs, per procediment obert, per a un període de nou mesos.
2. Autoritzar una despesa total de 81.900 €, IVA inclòs, dels quals 36.400 €, corresponen al període de 01/09/2016 a 31/12/2016 i 45.500 € al període de 01/01/2017 a 31/05/2017. Aquesta despesa anirà amb càrrec a la partida 20 23121 20200 del pressupost de despeses. R.C. prèvia 22016/008865
3. Acordar l’obertura del procediment d’adjudicació del contracte, per a la contractació de l’arrendament de béns immobles per ús distint del de vivenda, mitjançant el sistema de concurs per procediment obert, per a un període de nou mesos.
4. Publicar aquest acord al perfil del contractant i al BOIB."
De conformitat amb el que disposa l’art. 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es publica aquest acord als efectes d’informació pública durant 10 dies naturals des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al BOIB perquè les persones interessades puguin presentar al·legacions.
Els plecs de condicions es poden examinar a la regidoria d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics, carrer de la Ferreria, 10 4t, edifici Flassaders, de dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Palma, 28 de juliol de 2016
El cap de secció
P.d. Decret de batlia núm. 3000, de 26 de febrer. Publicat al BOIB núm. 30, de 04 /03/2014
Rafael Planas Xamena