Secció II. Autoritats i personal
Subsecció primera. Nomenaments, situacions i incidències
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'EDUCACIÓ I UNIVERSITAT
Núm. 8831
Resolució de la directora general de Personal Docent, de 27 de juliol de 2016, per la qual es nomenen directors de centres públics d’acord amb la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de desembre de 2015
Versió PDF
Per l’Ordre del conseller d’Educació i Cultura de 18 de febrer de 2010 (BOIB núm. 30, de 23 de febrer, amb correcció d’errades publicada en el BOIB núm. 33, de 27 de febrer) s’aproven les bases per a la selecció, el nomenament i el cessament dels òrgans de govern dels centres docents públics no universitaris de les Illes Balears. Aquesta regulació es va ajustar al que disposava la Llei orgànica 2/2006, de 3 de maig d’educació (LOE), en especial de l’article 133 al 136.
Dels articles 82 al 85 de l’article únic de la Llei orgànica 8/2013, de 9 de desembre, per a la millora de la qualitat educativa (LOMQE) han modificat, respectivament, els articles del 133 al 136 de la LOE. Així, es fa necessari adaptar l’Ordre vigent a la nova regulació.
Per Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de desembre de 2015 (BOIB núm. 190, de 31 de desembre) es convoca el concurs de mèrits per a la selecció de directors de centres docents públics no universitaris de les Illes Balears i s’aproven les bases que l’han de regir.
D’acord amb el que s’estableix l’article 17 de l’Ordre abans esmentada, en cas que no hi hagi cap candidat, o quan la comissió de selecció corresponent no n’hagi seleccionat cap, o en el cas de centres de nova creació, la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, amb informe previ d’Inspecció Educativa, si escau, proposarà a la Direcció General de Personal Docent el nomenament dels directors amb caràcter extraordinari, per un període de dos anys.
D’altra banda, l’article 16 de la mateixa Ordre estableix que, en els supòsits prevists als apartats 2, 3, 4 i 5 d’aquest article, a proposta de la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, la Direcció General de Personal Docent ha de procedir al nomenament d’un nou director, el mandat del qual finalitzarà en el moment en que es resolgui la següent convocatòria de concurs de mèrits.
Per tot això, dict la següent
Resolució
1. Nomenar directors amb caràcter extraordinari dels centres docents públics els funcionaris que s’indiquen a l’annex I d’aquesta Resolució, d’acord amb el que estableix la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de desembre de 2015. Aquests directors seran nomenats amb efectes d’1 de juliol de 2016 i per un període de dos anys.
2. Nomenar directors amb caràcter extraordinari dels centres docents públics els funcionaris que s’indiquen a l’annex II d’aquesta Resolució, d’acord amb el que estableix la Resolució del conseller d’Educació i Universitat de 23 de desembre de 2015. Aquests directors seran nomenats amb els efectes de la data indicada i el seu mandat finalitzarà en el moment en que es resolgui la següent convocatòria de concurs de mèrits.
3. Informar que els directors designats han de remetre la seva proposta d’equip directiu a la Direcció General de Planificació, Ordenació i Centres, d’acord amb el model que figura a la pàgina web http://dgplacen.caib.es . Aquesta proposta s’ha d’enviar al correu electrònic autoritzacions@dgplacen.caib.es, i s’ha de fer constar al GESTIB.
4. Adequar la configuració de l’equip directiu a la tipologia indicada en aquesta Resolució i al que disposa la Resolució del conseller d’Educació i Cultura de 15 de juny de 2010 per la qual s’estableixen els criteris per determinar la tipologia dels centres públics docents no universitaris i la seva assignació d’equips directius (BOIB núm. 96, de 26 de juny). La tipologia de centre assignada en aquesta Resolució es mantindrà inalterable al llarg del nomenament.
5. Publicar aquesta Resolució i els annexos en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que no exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar un recurs d’alçada davant el conseller d’Educació i Universitat, en el termini d’un mes, comptador des de l’endemà d’haver-se publicat aquesta Resolució, d’acord amb el que estableixen els articles 114 i 115 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 58 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Palma, 27 de juliol 2016
La directora general de Personal Docent
Rafaela Sánchez Benítez
ANNEX I
NOMENAMENTS EXTRAORDINARIS PER A UN PERÍODE DE DOS ANYS
(d’1/07/2016 a 30/06/2018)
Centres d’educació infantil i primària
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
|
07001149 |
D |
CEIP CASTELL DE SANTA ÀGUEDA |
FERRERIES |
MENORCA |
BARTOLOMÉ ENRICH PONS |
|
07001800 |
C |
CEIP MARE DE DÉU DEL CARME |
MAÓ |
MENORCA |
RICARD PONS CÁNOVAS |
|
07007073 |
D |
CEIP NOSTRA SRA. DE JESÚS |
STA. EULÀRIA DES RIU |
EIVISSA |
JOANA CLADERA SERRA |
|
07000868 |
C |
CEIP PERE CASANOVAS |
CIUTADELLA |
MENORCA |
ANA MOLL MERCADAL |
|
07004576 |
D |
CEIP SA GRADUADA |
SA POBLA |
MALLORCA |
PAULA PAYERAS BENNASAR |
|
07003304 |
C |
CEIP ESCOLA GRADUADA |
PALMA |
MALLORCA |
FRANCISCA M. RIERA PUIGCERCÓS |
|
07001861 |
E |
CEIP TRAMUNTANA |
MAÓ |
MENORCA |
LLUC PONS FEBRER |
|
07002518 |
D |
CEIP MARE DE DÉU DEL TORO |
ES MERCADAL |
MENORCA |
ANA SILVIA COLL PONS |
|
07005787 |
C |
CEIP ES CREMAT |
VILAFRANCA DE BONANY |
MALLORCA |
MARIA DEL PILAR JAUME BAUZÀ |
Instituts d’educació secundària
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
|
07001964 |
A |
IES JOAN RAMIS I RAMIS |
MAÓ |
MENORCA |
LLORENÇ PONS LLABRÉS |
|
07007607 |
C |
IES JOSEP MIQUEL GUÀRDIA |
ALAIOR |
MENORCA |
DAVID FONT MAMPEL |
Centres de règim especial
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
|
07002373 |
B |
ESCOLA OFICIAL D'IDIOMES D’EIVISSA |
EIVISSA |
EIVISSA |
MARIA JESÚS HIDALGO TORTOSA |
Centres de nova creació
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
|
07015537 |
F |
CEIP SES PLANES |
SANT JOSEP DES VEDRÀ |
EIVISSA |
LAURA CARRASCOSA DE JUAN |
ANNEX II
NOMENAMENTS EXTRAORDINARIS
Centres d’educació infantil i primària
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
DATA NOMENAMENT |
|
07002658 |
C |
CEIP COLL D’EN REBASSA |
PALMA |
MALLORCA |
ESPERANZA ESCANDELL ESCANDELL |
01-07-2016 |
|
07000418 |
E |
CEIP ELS MOLINS |
BÚGER |
MALLORCA |
ROSA MARIA ANTICH MARTÍNEZ |
01-07-2016 |
|
07001010 |
B |
CEIP INSPECTOR JOAN CAPÓ |
FELANITX |
MALLORCA |
COLOMA M. BALLESTER MOLL |
01-07-2016 |
|
07006895 |
D |
CEIP PINTOR JOAN MIRÓ |
PALMA |
MALLORCA |
MARINA VALLCANERAS BONNET |
01-07-2016 |
|
07001642 |
D |
CEIP DURAN ESTRANY |
LLUBÍ |
MALLORCA |
FRANCISCA COLL TRIAS |
01-03-2016 |
|
07002981 |
D |
CEIP VERGE DE LLUC |
PALMA |
MALLORCA |
RITA LAURA REUS COSTA |
01-02-2016 |
Instituts d’educació secundària
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
DATA NOMENAMENT |
|
07013152 |
C |
IES PORRERES |
PORRERES |
MALLORCA |
JUAN RAMON XAMENA VIDAL |
01-07-2016 |
|
07002191 |
A |
IES MOSSEN ALCOVER |
MANACOR |
MALLORCA |
ANTONI GAYÀ PASCUAL |
16-07-2016 |
Centres d’educació de persones adultes
|
CODI |
TIPOLOGIA |
CENTRE |
MUNICIPI |
ILLA |
DIRECTOR/A |
DATA NOMENAMENT |
|
07007671 |
B |
CEPA FRANCESC DE BORJA MOLL |
INCA |
MALLORCA |
JOANA M. PROHENS SALOM |
01-07-2016 |
|
07007115 |
D |
CEPA PITIUSES |
EIVISSA |
EIVISSA |
DANIEL MARC COHEN SCHWARTZ |
01-07-2016 |