Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'INCA
Núm. 8714
Resolució i anunci del contracte de subministrament i instal·lació de cistelles de bàsquet, porteries de futbol i xarxa de fons de protecció pel Palau Municipal d'Esports
Resolució del Consell d’Administració de l’Organisme Autònom de l’Institut Municipal d’activitats físiques (IMAF) per la qual s’exposa al públic el plec de condicions que ha de regir el contracte de subministrament i instal·lació de cistelles de bàsquet, porteries de futbol i xarxa de fons de protecció pel Palau Municipal d’Esports.
De conformitat amb el que disposa l’art. 188 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, el plec de condicions que ha de regir aquesta contractació s’exposa al públic, mitjançant el present anunci, durant el termini de deu dies naturals perquè es puguin presentar reclamacions. Aquest anunci se simultaneja amb els anuncis de licitació, per la qual cosa en el cas que es presentin reclamacions s’actuarà d’acord amb el que preveu l’esmentat precepte legal.
Inca, 25 de juliol de 2016
El batle-president
Virgilio Moreno Sarrió
Resolució del Consell d'Administració de l'Organisme Autònom de l'Institut Municipal d'activitats físiques (IMAF) per la qual s'anuncia licitació per a l’adjudicació del contracte de subministrament i instal·lació de cistelles de básquet, porteries de futbol i xarxa de fons de protecció pel Palau Municipal d'Esports.
1.- Entitat adjudicatària: OA IMAF (Ajuntament d’Inca)
Dependència que tramita l'expedient: secretaria de l'Ajuntament.
2.- Objecte del contracte:
a) Descripció de l'objecte: contracte de subministrament i instal·lació de cistelles de básquet, porteries de futbol i xarxa de fons de protecció.
b) Lloc de lliurament: Palau Municipal d'Esports
c) Termini de lliurament i instal·lació: Un mes.
3.- Tramitació i procediment:
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
4.- Tipus de licitació: El valor estimat del contracte es fixa en 48.016,94 euros, IVA exclòs.
5.- Garantia provisional: No se n’exigeix.
6.- Obtenció de documentació i informació:
a) Entitat: Secretaria Ajuntament d'Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1. 1er pis. Inca.
c) Localitat i codi postal: Inca, 07300.
d) Telèfon: (871) 914000.
e) Telefax: 880819.
f) Pàgina web: www.ajinca.net (perfil del contractista).
g) Data límit d’obtenció de documentació i informació: fins al darrer dia de l’assenyalat per a la presentació d'ofertes.
7.- Requisits específics del contractista: Els descrits en els plecs.
8.- Presentació de les ofertes:
a) Data límit de presentació: quinze dies naturals a comptar des del següent al de la publicació en el BOIB del present anunci de licitació, i de les nou a les catorze hores. En el cas que el darrer dia fos dissabte o festiu s’entendrà prorrogat al dia hàbil següent.
b) Documentació a presentar: l’establerta en el plec de condicions.
c) Lloc de presentació: Registre General del Ajuntament d’Inca. Plaça d’Espanya, núm. 1, planta baixa. Inca.
e) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: tres mesos a comptar des de l’obertura de les proposicions.
f) Admissió de variants: no s'admeten variants o alternatives al projecte.
9.- Obertura de les ofertes:
a) Entitat: Ajuntament d’Inca.
b) Domicili: plaça d’Espanya, núm. 1, 3r pis (saló de plens).
c) Localitat: Inca.
d) Data: dins els set dies següents a l’obertura de la documentació administrativa. Si coincideix amb dissabte, es traslladarà al primer dia hàbil següent.
e) Hora: a les 13 hores.
Això, sense perjudici de la facultat municipal de modificar el dia i hora prèvia comunicació als contractistes, tal com preveu el plec de condicions.
10.- Criteris d’adjudicació i ponderació: Oferta econòmicament més avantatjosa.
11.- Despeses d'anuncis: seran a càrrec de l’adjudicatari fins a un màxim de 500 euros.
Inca, 25 de juliol de 2016
El batle-president
Virgilio Moreno Sarrió