Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ALCÚDIA
Núm. 8467
Edicte de licitació del contracte del subministrament de contenidors per al municipi d’Alcúdia CN-28/16
Versió PDF
Per Resolució de la Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística, de data 13 de juliol de 2.016, s’ha aprovat l’expedient del contracte del subministrament de contenidors per al municipi d’Alcúdia, com a contracte de subministrament, expedient que es tramitarà mitjançant procediment obert, tramitació d’urgència, oferta econòmica més avantatjosa i diversos criteris d’adjudicació, per un import de licitació del contracte de 24.560 €, IVA exclòs, més 5.157,60 € d’IVA, al tipus del 21%, resultant una despesa total, IVA inclòs, de 29.717,60 €, com a expedient de contractació CN-28/2016.
Conformement amb allò que disposa l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, municipal i de règim local de les Illes Balears, es sotmeten a informació pública els plecs de clàusules administratives particulars, per un termini de 10 dies naturals, per tal que puguin presentar-se reclamacions, que seran resoltes per l’òrgan de contractació, Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística. Simultàniament s’anuncia la licitació per la presentació de proposicions, si bé aquest es suspendrà quan es presentin reclamacions durant els esmentats terminis en els supòsits en que sigui necessari per resoldre les qüestions plantejades.
1.-Entitat Adjudicadora:
a) Organisme: Ajuntament d’Alcúdia.
b) Òrgan de contractació: Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística.
c) Data d’aprovació de la licitació: 18 de juliol de 2.016
d) Número d’expedient: CN-28/2016
e) Dependència que tramita l’expedient: Secretaria, unitat de contractació, C/ Major, 9, Alcúdia, CP07400; Tfl. 971.89.71.00; Fax.971.54.65.15; sgallardo@alcudia.net.
f) perfil del contractant: http://www.alcudia.net/ajuntament/ca/Tauler_de_contractacio/ (tauler de contractació)
g) data límit d’obtenció documentació i informació: fins el dia de finalització del termini de presentació d’ofertes i també a través del perfil del contractant.
2.-Objecte del contracte
a.-Tipus: Subministrament
b.- CPV:
CPV Títol o principal: 3492840-6 (Contenidors i galledes d’escombraries);
c.- Descripció de l’objecte: Es tracta d’un contracte de subministrament, dels regulats a l’article 9 del TRLCSP, per tal de poder donar satisfacció a la necessitat de reposició de contenidors de RSU.
d.- Divisió per lots: NO
e.-Termini d’execució/duració: màxim UN MES
f.-Lloc d’execució: el terme municipal d’Alcúdia.
3.-Tramitació i Procediment
a.-Tramitació: Urgent
b.-Procediment: Obert.
c.- Criteris d’adjudicació:
c.1) CRITERIS D’ADJUDICACIÓ:
Per a l’adjudicació del present contracte, es tindran en compte els següents criteris d’adjudicació, que seran valorats d’acord amb el següent barem:
|
CRITERIS |
PONDERACIÓ |
|
Criteris Subjectes a Fórmula Matemàtica (màx 100 punts): |
Màx. 100 punts |
|
A) Oferta Econòmica (Sobre 2) |
Màx. 85 punts |
|
B) Millores (Sobre 3) |
Màx. 15 punts |
|
b.1) Millora rebaixa del termini d’execució: |
15 punts |
|
Total punts: |
100 |
- Sobre «2»: Oferta econòmica
a) Millor oferta econòmica. Fins a 85 punts. (Sobre 2). (Criteri subjecte a fórmula matemàtica):
Es valorarà de la forma següent i fins un màxim de 85 punts. S’atorgarà la màxima puntuació al preu més econòmic i la resta es ponderaran aplicant la següent formula:
P = Pmax * ((PBl-OF)/(PBl-OM))
A on:
P = Puntuació Obtinguda.
Pmax = 85
OF = Preu Oferta Licitador.
OM = Preu Oferta més baixa presentada (Oferta amb la major baixa econòmica presentada).
PBl del contracte= tipus de licitació del contracte
* = signe de multiplicació.
- = signe de resta
/= signe de divisió
L’empresa que no presenti baixa obtindrà 0 punts.
L’oferta econòmica s’haurà de presentar de conformitat amb el model establert en el Plec de Clàusules Administratives.
- Sobre «3»: Millores.
b) Millores. Criteris d’adjudicació avaluables mitjançant fórmula matemàtica:
b.1) Millora de rebaixa del termini d’execució. Fins a 15 punts. (Sobre 3).
Per la rebaixa en el termini d’execució màxim del subministrament, previst inicialment en un màxim de D’UN MES DE TERMINI D’EXECUCIÓ, s’atorgaran 15 punts si es rebaixa el termini d’execució màxim en TRES SETMANES. Només es puntuarà si s’ofereixen les setmanes completes, no es computaran les fraccions de temps inferiors. S’acreditarà mitjançant la subscripció d’una carta de compromís (segons el model de l’Annex V d’aquest plec). Les licitadores indicaran a la carta de compromís el termini total màxim, en setmanes, en el que es comprometen a dur a terme el lliurament de les mercaderies. Es ponderarà la millora aplicant la següent fórmula:
En cas que la licitadora no presenti el document, s’entendrà que no ofereix millora. En cas que la licitadora no indiqui en la carta de compromís el termini d’execució màxim a que es compromet, s’entendrà que no ofereix millora. En el cas que la licitadora indiqués un termini total de lliurament del producte objecte del subministrament és inferior en setmanes al que resulta de la màxima millora permesa, s’entendrà que ofereix la màxima millora permesa.
4. Valor estimat del contracte: 24. 560 € IVA exclòs.
5. Pressupost Base de licitació a tant alçat:
Tipus de licitació: 24.560 € IVA exclòs.
Aquest es el preu que podrà ser objecte de baixa d’acord amb els criteris d’adjudicació.
Import IVA: 5.157,60 € al tipus del 21%.
Pressupost de Licitació IVA inclòs: 29.717,60 €
6. Garanties exigides:
Provisional: No s’exigeix.
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, IVA exclòs.
Forma de prestar les garanties: en qualsevol de les formes previstes a l’article 96.1 del TRLCSP.
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: No s’exigeix
b) Solvència econòmica i financera: No s’exigeix, atès que es tracta de valor estimat del contracte inferior a 35.000 €.
c) Solvència tècnica i professional: No s’exigeix, pels mateixos motius ja expressats.
d) Altres requisits específics:
d.1) Acreditació del compliment de normes de garantia de la qualitat i de gestió mediambiental: No s’exigeix.
d.2) Compromís d’adscripció de mitjans: no se n’exigeixen
d.3) Compliment de la quota de reserva de llocs de treball per a persones amb discapacitat, fixat a l’apartat J.5 del quadre resum.
8. Presentació d’ofertes:
a) Data límit de presentació: Dins els 10 dies naturals comptadors des del dia següent al de la publicació de l’anunci de la licitació en el BOIB i fins a les 14 hores.
b) Lloc de presentació: Les ofertes s’adreçaran a l’Ajuntament d’Alcúdia i es presentaran davant el Registre General d’Entrada de la Corporació, ubicat al C/ Major, 9; CP07400-Alcúdia, en horari d’atenció al públic (de 8h. a 14h.), o bé també es poden presentar per correu, únicament a través de les oficines de l’operador designat per a la prestació del servei postal universal (Correos y Telégrafos, S.A).
c) Modalitat de presentació: indicada en els plecs, davant el registre d’entrada de la Corporació, o per correu. En cas de presentar-se l’oferta per correu (no missatgeria), els licitadors hauran de posar en coneixement de l’Ajuntament d’Alcúdia, el mateix dia, la presentació de la proposició identificant el licitador i el procediment a què es licita, i fent constar la data i hora de presentació de la proposició i el número de certificat de la remesa.
d)Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir l’oferta: UN MES, des de la data d’obertura de les ofertes.
e) Admissió de variants: No.
9.Obertura de les ofertes
a) Entitat: A la seu de l’Ajuntament d’Alcúdia.
b) Domicili: Carrer Major, 9
c) Localitat: Alcúdia.
d) Codi Postal: 07400
e) Data: El tercer dia hàbil següent al de la data límit per presentar proposicions.
f) Hora: 12 h.
10.Despeses d’anuncis
A càrrec de l’adjudicatari fins un màxim de 1.000 Euros.
11. Altres informacions:
Per a més informació sobre la licitació adreçar-se a la pàgina web de l’Ajuntament: www.alcudia.net (tauler de contractació).
Alcúdia, 18 de juliol de 2016
La Regidora Delegada d’Hisenda, Contractació i Estadística
Joana Maria Bennàsar Serra.