Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 8348
Contracte de subministre, instal·lació i manteniment per l’adaptació de calderes per al canvi de combustible del Palau Municipal d’Esports
Versió PDF
De conformitat amb el Decret núm. 1724/2016 de data 14 de juliol de 2016, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix, per l'adjudicació del contracte de subministre, instal·lació i manteniment per l’adaptació de calderes per al canvi de combustible del Palau Municipal d’Esports.
De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.
1.- Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Regidora delegada de l'Àrea de Contractació (Decret 1462/2015)
b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació
c) Obtenció de documentació i informació:
1) Dependència.- Unitat de Contractació
2) Domicili. Av. de la Cúria, 1
3) Localitat i codi postal. Andratx 07150
4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306
5) Telefax. 971628005
6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat
7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes
d) Número d’expedient. SUBMINISTRAMENT 05/2016
2.- Objecte del contracte:
a) Tipus.- Subministrament
b) Descripció.- Subministre, instal·lació i manteniment per l’adaptació de calderes per al canvi de combustible del Palau Municipal d’Esports.
c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx
d) Domicili.- Andratx
e) Codi postal.- 07150
f) Duració del contracte: El contracte finalitzarà amb la signatura de l’acta de recepció dels bens subministrats. Els bens hauran de subministrar-se i instal·lar-se en el termini de 2 mesos.
El manteniment, segons determinacions del plec de prescripcions tècniques del contracte haurà de dur-se durant el termini de 2 anys.
3. Tramitació i procediment:
a) Tramitació.- Ordinària
b) Procediment.- Obert
c) Forma: Un únic criteri d'adjudicació, el preu més baix.
4. Pressupost base de la licitació: El valor estimat del contracte ascendeix a la quantia de 31.542,62 euros (IVA exclòs), tenint en compte les possibles pròrrogues.
5. Garanties exigides.-
Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA.
6. Requisits específics del contractista:
Solvència econòmica i financera de l’empresari haurà d’acreditar-se per un o varis dels mitjans següents:
Solvència tècnica de l’empresari haurà d’acreditar-se per un o varis dels mitjans següents:
7. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini és dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.
b) Documents a presentar: Els senyalats a la Clàusula 7 del Plec de Clàusules administratives.
c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx.
1. Dependència.- Tresoreria Municipal de 9 a 13 hores
2. Domicili. Av. de la Cúria, 1
3. Localitat i codi postal. Andratx 07150
8. Obertura d’ofertes:
a) Descripció.- Ajuntament d’Andratx
b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1
c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx
d) Data i hora.- S’anunciarà al perfil del contractant
9. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari.
10. Altres Informacions.
Andratx, 14 de juliol de 2016.
La Regidora Delegada de Contractació
Estefania Gonzalvo Guirado