Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA D'HISENDA I ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES
Núm. 8327
Resolució de la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques de 14 de juliol de 2016 per la qual s’aproven la convocatòria, les bases, el barem de mèrits i la designació de les comissions tècniques de valoració del procediment per proveir llocs de treball de personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
Versió PDF
Antecedents
1. L’article 75 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, disposa que els llocs de treball adscrits a personal funcionari s’han de proveir ordinàriament pels sistemes de concurs o de lliure designació, mitjançant una convocatòria pública.
2. L’article 76 de la Llei 3/2007 preveu el concurs com a sistema normal de provisió de llocs de treball i l’article 79 estableix les categories de llocs que s’han de proveir pel sistema de lliure designació, pel fet que impliquen una responsabilitat elevada o requereixen una confiança personal per exercir-ne les funcions i tenen establert expressament aquest sistema en la relació de llocs de treball.
3. El Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994, de 28 de març, dedica el capítol II a regular el concurs de mèrits com a procediment normal per proveir llocs de treball. D’altra banda, el capítol III regula el sistema de lliure designació com a procediment excepcional per proveir llocs de feina.
4. Atès que per complir el mandat que conté la disposició addicional vuitena de la Llei 7/2007, de 27 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, el Consell de Govern va aprovar el I Pla d’Igualtat entre Dones i Homes de l’Administració de la Comunitat de les Illes Balears (serveis generals) 2012-2015, mitjançant l’Acord de 29 de juny de 2012 (BOIB núm. 98, de 7 de juliol), s’han d’introduir les mesures que preveu el Pla esmentat quant a les bases dels concursos per proveir llocs de treball, com ara el còmput, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, del temps que els candidats han estat en les situacions d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o la paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars i tenir en compte criteris de desempat en cas que hi hagi una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, amb l’informe previ de l’Institut Balear de la Dona, entre d’altres.
5. L’objecte d’aquesta Resolució és l’aprovació de la convocatòria per proveir amb personal funcionari els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, vacants i dotats pressupostàriament, que figuren en l’annex 4, i l’aprovació de les bases, del barem de mèrits i de la designació de les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració.
La provisió es du a terme pels procediments de concurs de mèrits i de lliure designació.
6. D’acord amb el que preveu el Reglament de provisió de llocs de treball, el barem de mèrits del concurs ha d’incloure els mèrits de consideració necessària que estableixen els articles 13 i 14 del Reglament, modificats per la disposició final primera del Decret llei 2/2013, de 14 de juny, de mesures urgents en matèria de mobilitat intraadministrativa temporal de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, així com altres mèrits d’acord amb la forma que preveuen els articles 15 i 16 del Reglament, els quals no poden ser superiors a un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir pels mèrits de consideració necessària.
Per tot això, d’acord amb la competència que preveu l’article 6.3 f de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, un cop conclosa la negociació amb les organitzacions sindicals de la Mesa Sectorial de Serveis Generals, dict la següent
Resolució
1. Aprovar la convocatòria de provisió dels llocs de treball corresponents al personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears que figuren en l’annex 4, pels sistemes de concurs de mèrits o de lliure designació, segons el procediment de provisió que estableixi expressament la relació de llocs de treball.
2. Aprovar les bases i el barem de mèrits que han de regir aquesta convocatòria, els quals s’adjunten com a annexos 1 i 2, respectivament.
3. Nomenar les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració d’aquesta convocatòria, les quals figuren en l’annex 3.
4. Especificar els codis corresponents a les característiques dels llocs de treball convocats, que s’enumeren en l’annex 5.
5. Aprovar el model de memòria que s’ha de presentar per als llocs de treball de nivell 26 o superior, que s’adjunta com a annex 6.
6. Ordenar que aquesta Resolució es publiqui en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB) i s’anunciï en el Butlletí Oficial de l’Estat (BOE).
Interposició de recursos
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant la consellera d’Administracions Públiques en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant el Jutjat Contenciós de Palma en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà d’haver-se publicat la Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, d’acord amb l’article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.
Palma, 14 de juliol de 2016
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques
Catalina Cladera i Crespí
ANNEX 1
Bases
1. Objecte de la convocatòria
L’objecte d’aquesta convocatòria és proveir amb personal funcionari els llocs de treball de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, vacants i dotats pressupostàriament, que figuren en l’annex 4.
2. Forma de provisió
La provisió dels llocs de treball objecte d’aquesta convocatòria es du a terme pel sistema de concurs de mèrits o pel sistema de lliure designació.
3. Requisits i condicions per participar-hi
3.1. Les condicions generals, els requisits i els mèrits de tots els candidats han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds i s’han de mantenir durant tot el procediment del concurs.
3.2. Tot el personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la de suspensió ferma, pot participar en aquesta convocatòria sempre que hagi complert el temps mínim establert legalment de permanència en el lloc de feina, d’acord amb les normes que reflecteixen els apartats següents i la resta de requisits que s’exigeixen.
3.3. El personal funcionari en situació d’excedència voluntària per interès particular pot participar en aquesta convocatòria si du més de dos anys en aquesta situació i ha de consignar expressament en la sol·licitud que vol reingressar al servei actiu.
Les persones que estan en situació d’excedència voluntària especial, igual que, en general, el personal funcionari que està en alguna situació que implica el dret a la reserva del lloc de treball d’acord amb l’article 23.2 del Reial decret 365/1995, de 10 de març, pel qual s’aprova el Reglament de situacions administratives dels funcionaris civils de l’Administració General de l’Estat, poden participar en aquesta convocatòria, i ha de romandre en la situació que correspongui, amb reserva del lloc obtingut.
3.4. D’acord amb l’apartat 3 de l’article 81 de la Llei 3/2007, de 22 de febrer, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, el personal funcionari titular d’un lloc de treball només pot participar en aquesta convocatòria si s’han complert com a mínim dos anys des que en va prendre possessió, o el temps mínim de permanència indicat en la convocatòria mitjançant la qual se li va adjudicar amb caràcter definitiu, en el cas que aquest període de temps mínim sigui més llarg, ja sigui per haver obtingut destinació definitiva en un procés selectiu d’ingrés, pel torn lliure o pel torn de promoció interna (sens perjudici del que disposa l’apartat següent), o bé a través de l’adjudicació d’un lloc de treball mitjançant un sistema de provisió ordinari anterior, amb les excepcions que preveu l’article 81.4 de la Llei esmentada abans.
En el supòsit que la persona interessada acrediti que el dia de presa de possessió del lloc es va ajornar per interès del servei, el termini ha de comptar des del dia en què prengueren possessió la resta de persones adjudicatàries del mateix procés de provisió o del mateix procés selectiu del seu cos, escala i torn.
D’altra banda, per a totes les persones que varen obtenir un lloc de treball arran de l’estimació d’un recurs derivat de l’anterior procediment de provisió de llocs de feina (BOIB núm. 88, de 22 de juny de 2013), el termini comptarà a partir de la presa de possessió de la resta de persones adjudicatàries.
3.5. D’acord amb el que estableix l’article 81.3 de la Llei 3/2007, al personal que accedeix a un altre cos o a una altra escala per promoció interna o per integració i roman en el lloc de treball que ocupava com a titular, se li ha de computar també el temps de serveis prestats en aquest lloc en el cos o l’escala de procedència. Aquesta mateixa regulació s’ha d’aplicar al personal que va accedir a un altre cos o a una altra escala per promoció interna i va optar per la conversió directa de la plaça.
Així mateix, al personal que ha estat objecte d’un canvi d’adscripció del seu lloc de treball en la forma que preveu l’article 91 de la Llei 3/2007, se li ha de computar el temps d’ocupació del lloc abans del canvi d’adscripció, des que en van obtenir la titularitat per un sistema reglamentari de provisió ordinària.
3.6. Té l’obligació de participar en aquesta convocatòria tot el personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears adscrit amb caràcter provisional a un lloc de treball que estigui en situació de servei actiu, en els termes que estableix l’apartat 5.6 d’aquestes bases.
3.7. També pot participar en aquesta convocatòria el personal funcionari de l’Administració de l’Estat, d’altres comunitats autònomes i de les corporacions locals, sigui quina sigui la seva situació administrativa, llevat de la de suspensió ferma, respecte de tots els llocs adscrits a aquestes administracions, segons l’apartat AP (administració o administracions públiques d’adscripció del lloc), sempre que compleixi els requisits que estableix la convocatòria. No hi poden participar els funcionaris que no han complert el temps mínim establert legalment des que se’ls va adjudicar amb caràcter definitiu el lloc de treball del qual són titulars.
3.8. Per poder optar a un lloc de feina, les persones interessades han de complir el requisit de pertinença al cos, a l’escala i a l’especialitat a què s’adscriu el lloc en qüestió. En cas que s’exigeixi alguna o algunes titulacions o bé uns altres requisits, cal posseir aquesta titulació o titulacions i complir aquests altres requisits.
3.9. Coneixements de llengua catalana
3.9.1. D’acord amb el que estableix la disposició transitòria primera de la Llei 4/2016, de 6 d’abril, de mesures de capacitació lingüística de l’ús del català en l’àmbit de la funció pública, per participar en aquesta convocatòria s’ha d’acreditar un nivell de coneixement de llengua catalana d’acord amb els criteris següents:
- Per concursar a llocs de feina adscrits exclusivament a cossos o a escales de l’Administració general:
a) Si el lloc de treball està adscrit als grups A1, A1/A2, A2, A2/C1 i C1, i C1/C2 s’exigeix el certificat C1 de coneixements de llengua catalana.
b) Si el lloc de treball està adscrit al grup C2 i C2 o agrupacions professionals s’exigeix el certificat B2
c) Si el lloc de treball està adscrit al grup d’agrupacions professionals s’exigeix el certificat B1.
- Per concursar a llocs de treball adscrits exclusivament a cossos o escales de l’Administració especial:
a) Si el lloc de treball està adscrit als grups A1, A1/A2, A2, A2/C1, C1, i C1/C2 s’exigeix el certificat B2.
b) Si el lloc de treball està adscrit als grups C2, C2 o agrupacions professionals i d’agrupacions professionals s’exigeix el certificat B1.
- Per concursar a llocs de feina adscrits conjuntament a cossos i escales de l’Administració general i de l’Administració especial, s’ha de tenir el certificat de coneixements de català corresponent al cos o a l’escala de més exigència.
3.9.2. Els coneixements de llengua catalana s’han d’acreditar mitjançant el certificat oficial corresponent o el títol que acredita la possessió del nivell de coneixements al·legats, que justifiqui coneixements igual o superiors als que s’exigeixen en la base 3.9.1.
Els títols o certificats han de ser els expedits per l’Escola Balear d’Administració Pública o els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.
3.10 Llocs de treball de nivell 26 o superior
3.10.1 Per als llocs de treball de nivell 26 o superior, sigui quina sigui la forma de provisió, els candidats hauran de presentar una memòria sobre les funcions del lloc de treball, en què s’inclogui un pla de treball i una descripció de les aportacions que farien en cas d’ocupar-lo.
La memòria s’haurà de presentar d’acord amb el model que s’adjunta com a annex 6.
3.11 Llocs de treball que impliquen contacte habitual amb menors
3.11.1 D’acord amb l’article 13 de la Llei orgànica 1/1996, de 15 de gener, de protecció jurídica del menor, per participar en la provisió de llocs de treball que impliquin contacte habitual amb menors és un requisit no haver estat condemnat per sentència ferma per algun delicte contra la llibertat i la indemnitat sexuals, que inclogui agressió i abús sexual, assetjament sexual, exhibicionisme i provocació sexual, prostitució i explotació sexual i corrupció de menors, així com tràfic d’éssers humans.
3.11.2 Per tal d’acreditar aquesta circumstància, les persones interessades han de prestar el seu consentiment exprés a l’Administració perquè consulti telemàticament de les dades que figuren en el Registre Central de Delinqüents Sexuals.
3.11.3 Si no hi ha el consentiment exprés, aquest personal haurà d’aportar la certificació negativa preceptiva expedida pel Registre Central de Delinqüents Sexuals. Aquesta certificació s’haurà d’aportar una vegada publicada la llista provisional d’admesos, en el període de dos dies que s’estableix per presentar observacions o reclamacions, i abans de publicar la llista.
4. Persones amb discapacitat
4.1. Les persones interessades a participar en el concurs amb alguna discapacitat reconeguda davant l’Administració poden instar en la sol·licitud de llocs de treball vacants l’adaptació del lloc o llocs de feina sol·licitats que no suposi una modificació substancial del context de l’organització.
4.2. L’Administració ha de demanar a la persona interessada la informació que consideri necessària, com també el dictamen dels òrgans tècnics de què disposa, sobre la procedència de l’adaptació i sobre la compatibilitat d’aquesta adaptació amb les tasques i les funcions del lloc en concret.
4.3. En la resolució que posa fi al concurs de mèrits s’ha de resoldre, així mateix, sobre l’adaptació sol·licitada del lloc o llocs de treball de què es tracti.
5. Sol·licituds i documentació
5.1. El personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears en situació de servei actiu pot d’emplenar i registrar telemàticament la sol·licitud, juntament amb la memòria, si escau, en el model normalitzat fent ús de l’aplicació Portal de Serveis al Personal, accessible des de la Intranet o per l’adreça “portaldelpersonal.caib.es”, d’acord amb les instruccions que s’hi indiquen.
En el cas que, una vegada registrada una sol·licitud per via telemàtica, per qualsevol causa s’hagi d’emplenar i registrar una nova sol·licitud, necessàriament haurà de fer-se per aquesta mateixa via telemàtica.
Quan s’hagi completat el tràmit de sol·licitud i registrat telemàticament es pot imprimir el justificant de la sol·licitud registrada a través de l’apartat “les meves gestions” del menú principal del Portal del Serveis al Personal.
En aquest cas, si un cop fets la sol·licitud i el registre telemàtic han de presentar documentació que no consta en l’expedient personal, han de presentar-la, adjunta al model “Documentació per completar la sol·licitud, amb indicació del número, procedència i data” , que és a disposició de les persones interessades a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), a les conselleries del Govern de les Illes Balears i en el web de l’EBAP http://ebap.caib.es, dins del termini establert, d’acord amb qualsevol de les formes que preveu l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
5.2. La sol·licitud es pot formular en suport de paper amb el model oficial que és a disposició de les persones interessades a l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), a les conselleries del Govern de les Illes Balears i en el web de l’EBAP http://ebap.caib.es, i s’ha de presentar presencialment, juntament amb la documentació que no consti en l’expedient personal, dins el termini establert, en el Registre de l’EBAP. També es pot presentar d’acord amb qualsevol de les formes que preveu l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
5.3.. El termini per presentar sol·licituds, telemàticament o presencialment, comença l’endemà que es publiqui la convocatòria en el BOIB, o en el BOE en el cas de llocs adscrits a altres administracions, i finalitza dia 31 d’agost de 2016.
5.4. Les persones interessades poden sol·licitar fins a un màxim de quinze llocs de treball, excepte si estan en situació d’adscripció provisional o si sol·liciten el reingrés, tal com indica el punt 5.6 d’aquestes bases.
5.5. Les comissions tècniques de valoració només han de prendre en consideració els quinze primers llocs de les sol·licituds que incompleixen aquesta limitació. En cas que s’hagi presentat més d’una sol·licitud, si hi ha dubtes sobre l’ordre de preferència consignat per la persona interessada, la Comissió Tècnica de Valoració ha de prendre en consideració l’ordre en què s’indiquen els llocs de treball en la sol·licitud amb el darrer número de registre d’entrada.
5.6. S’exceptua de la limitació del punt 5.4 d’aquestes bases el personal funcionari que es troba en una de les situacions que indiquen els apartats 5.6.1 i 5.6.2.
5.6.1. El personal funcionari adscrit provisionalment a un lloc de treball té obligació de participar en aquesta convocatòria, tal com disposa la base 3.8, amb les condicions següents:
a) Quan l’adscripció provisional és a causa d’haver estat remogut d’un lloc de feina, la persona afectada ha de sol·licitar, d’acord amb l’article 93.2 de la Llei 3/2007, la totalitat dels llocs de feina del mateix municipi o d’un altre de limítrof, corresponents al seu cos o la seva escala o especialitat, no inferiors en més de dos nivells al del seu grau personal, per als quals compleixi els requisits. Aquesta darrera limitació no s’aplica al personal remogut d’un lloc de treball per la causa que regula la lletra de l’article 92.1, que resta obligat a participar en les convocatòries de provisió i a sol·licitar tots els llocs de feina, independentment del nivell.
b) Quan l’adscripció provisional és conseqüència de reingrés en el servei actiu, la persona afectada està obligada a participar i a sol·licitar tots els llocs de feina de l’illa de residència inclosos en la convocatòria per als quals compleixi els requisits.
c) En cap cas el personal funcionari adscrit provisionalment no té l’obligació de sol·licitar els llocs de treball el sistema de provisió dels quals és el de lliure designació.
d) Al personal funcionari adscrit provisionalment que incompleixi l’obligació reglamentària que s’indica en les lletres a i b i no obtingui un lloc de treball, se li ha d’adjudicar el primer lloc vacant del concurs corresponent al seu cos, escala o especialitat segons l’ordre de publicació dels llocs de treball vacants oferts, sempre que en compleixi els requisits i la destinació adjudicada sigui del mateix municipi o d’un altre de limítrof.
5.6.2. El personal funcionari que sol·licita el reingrés mitjançant la participació en aquesta convocatòria pot sol·licitar tots els llocs de treball per als quals compleix els requisits.
5.7. Es considera que les persones que han presentat una sol·licitud per participar en aquesta convocatòria donen el consentiment perquè l’Administració tracti les seves dades personals a l’efecte derivat d’aquesta convocatòria.
5.8. En el termini d’un mes comptador des del dia en què la resolució d’adjudicació dels llocs de treball objecte d’aquesta convocatòria sigui ferma, les persones que hi han participat poden sol·licitar la devolució de la documentació original aportada. Transcorregut aquest termini, l’Administració pot destruir d’ofici els documents que no s’hagin reclamat.
5.9. Amb el venciment del termini de presentació de sol·licituds caduca el termini per renunciar a participar en el concurs o per desistir-ne. Una vegada transcorregut aquest període, les sol·licituds formulades són vinculants per a la persona sol·licitant, i les destinacions són irrenunciables, llevat que, abans de la presa de possessió, s’hagi obtingut una altra destinació mitjançant una convocatòria pública.
6. Acreditació dels requisits i dels mèrits
6.1. Els requisits i els mèrits de tots els candidats han d’estar referits a la data en què acaba el termini per presentar sol·licituds.
6.2. Els requisits i els mèrits corresponents al personal funcionari de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, excepte els del personal funcionari dels cossos docents i el personal estatutari, s’han d’acreditar de la manera següent:
a) Els requisits s’acrediten amb els documents que consten en l’expedient personal.
b) L’Administració ha d’incorporar d’ofici en l’expedient del concurs un extracte dels mèrits que figuren en l’expedient personal de cada aspirant, amb referència al darrer dia del termini per presentar sol·licituds.
c) A l’efecte de tenir la informació necessària per participar en aquesta convocatòria, el personal funcionari que vulgui comprovar les dades que figuren en el seu expedient en pot sol·licitar un extracte per conèixer els requisits i els mèrits que hi figuren i, si pertoca, per aportar al Servei de Registre de Personal de la Direcció General de Funció Pública i Administracions Públiques, abans que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds, la documentació que no hi consti i que considerin adient que consti en el procediment del concurs.
d) Això no obstant, els candidats han d’acreditar el compliment dels requisits i dels mèrits al·legats que no són susceptibles d’inscripció en l’expedient personal mitjançant documents originals o còpies compulsades dels certificats o títols corresponents, els quals s’han d’adjuntar a la sol·licitud.
e) Les persones interessades també poden adjuntar a la sol·licitud l’original o una fotocòpia compulsada de la documentació que consideren pertinent per completar o aclarir els certificats o títols que figuren en l’expedient personal o que han acreditat amb la sol·licitud, quan pertoqui, i que poden plantejar dubtes a les comissions tècniques sobre la procedència de valorar-los.
f) En el supòsit que la documentació acreditativa d’un mèrit consti en llengua estrangera, la persona interessada ha d’adjuntar-ne una traducció jurada. Sense aquesta traducció, el mèrit no es pot considerar acreditat i, per tant, no s’ha de valorar.
g) Quan el lloc de treball sol·licitat té un requisit d’experiència en determinades unitats administratives o funcions, si es tracta d’un lloc singularitzat, s’han de tenir en compte a aquest efecte la unitat d’adscripció i les funcions que per a aquests llocs estableix l’ordre de funcions corresponent. A aquest efecte, les persones interessades han d’aportar una còpia de les ordres de funcions corresponents als llocs de treball que hagin ocupat i assenyalar el punt concret de la norma que n’especifica les funcions.
En cas que l’experiència requerida s’hagi adquirit en llocs base, les persones interessades han d’acreditar-la mitjançant un certificat, expedit per la secretaria general de la conselleria d’adscripció del lloc base, relatiu a les funcions que s’han duit a terme en cada una de les adscripcions que interessa al·legar. Se n’adjunta un model de certificat com a annex 7.
En cas d’haver exercit temporalment altres funcions de les atribuïdes per l’ordre de funcions corresponent, per acreditar l’experiència adquirida, les persones interessades han d’aportar un certificat (annex 7) expedit per la secretaria general de la conselleria on s’han duit a terme, que n’acrediti les funcions i el termini durant el qual s’han dut a terme, al qual han d’acompanyar la resolució mitjançant la qual es va aprovar l’atribució temporal de funcions d’acord amb l’article 88 de la Llei 3/2007 o la resolució dictada d’acord amb l’article 34.4. de l’esmentada Llei.
6.3. El personal funcionari dels cossos docents, el personal estatutari i el personal funcionari d’altres administracions que participa en aquest concurs ha d’acreditar, juntament amb la sol·licitud de participació presentada dins el termini establert, els requisits i els mèrits que al·lega mitjançant l’aportació dels originals o de fotocòpies compulsades dels certificats i dels títols acreditatius que pertoquen, en la forma que estableixen aquestes bases. També han de presentar un certificat expedit per l’òrgan competent que acredita el compliment del temps mínim de permanència en el seu lloc de treball per poder concursar, d’acord amb la normativa que els és d’aplicació.
6.4. El personal indicat en els punts 6.2 i 6.3 ha d’aportar amb la sol·licitud de participació al concurs el certificat dels serveis prestats com a personal funcionari docent, com a personal estatutari, o bé dels serveis prestats en altres administracions com a personal funcionari, expedit per l’administració corresponent, amb l’expressió de la data d’inici i d’acabament, el cos, l’escala o l’especialitat, així com el nivell corresponent a cada un dels llocs ocupats com a personal funcionari. Se n’adjunta el model d’aquest certificat com a annex 8.
No és necessari que aporti aquest certificat el personal esmentat en el punt 6.2 que ha estat transferit.
7. Documentació corresponent a la provisió de llocs de lliure designació
A la sol·licitud de participació els aspirants hi han d’adjuntar el currículum, en el qual consti el cos o escala a què pertanyen, el grup o subgrup de classificació, les titulacions acadèmiques, els anys de servei, els llocs de treball desenvolupats amb anterioritat i tots els altres mèrits que es considerin escaients a l’efecte d’apreciar la idoneïtat de la persona interessada per al desenvolupament del lloc.
La documentació acreditativa dels requisits establerts i dels mèrits al·legats que no constin en l’expedient personal haurà de ser mitjançant documents originals o còpies compulsades.
8. Llistes de persones admeses i excloses
8.1. En haver finalitzat el termini per presentar sol·licituds, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques ha de dictar una resolució mitjançant la qual aprova i fa pública la llista provisional de persones admeses i excloses del concurs o d’alguns dels llocs convocats, amb expressió de la causa d’exclusió per a cada persona i lloc de feina.
8.2. Aquesta Resolució s’ha de publicar en el tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP) i en la pàgina web http://ebap.caib.es.
8.3. Les persones excloses disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat la resolució en el tauler d’anuncis de l’Escola Balear d’Administració Pública per esmenar les deficiències detectades i per aportar els documents preceptius.
8.4. En haver finalitzat el termini indicat, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques ha de dictar una resolució per la qual s’ha d’aprovar la llista definitiva de persones admeses i excloses del concurs o d’algun dels llocs convocats, amb expressió de les causes d’exclusió. Aquesta Resolució s’ha de publicar en la pàgina web de l’EBAP, en el tauler d’anuncis de l’EBAP, en els taulers d’anuncis de totes les conselleries i en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
9. Barem de mèrits
9.1. El barem de mèrits que s’ha d’aplicar per resoldre el concurs és el que figura en l’annex 2.
9.1.1. Els apartats 1 (grau personal), 2 (valoració de la feina feta en els llocs de feina ocupats en l’Administració), 3 (antiguitat), 4.1 (coneixements orals i escrits de la llengua catalana) i 5.2 (cursos de formació i perfeccionament superats en escoles d’Administració pública o homologats per aquestes) d’aquest barem fan referència als mèrits de consideració necessària que preveu l’article 13 del Reglament de provisió de llocs de treball i promoció professional del personal funcionari al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, aprovat pel Decret 33/1994. La valoració d’aquests mèrits s’adequa a la regulació que estableix l’article 14 del Reglament.
9.1.2. Els apartats 4.2 (coneixements d’altres llengües), 5.3 (altres accions formatives), 6 (estudis acadèmics oficials), 7 (comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions), i 8 (publicacions) d’aquest barem, inclouen els altres mèrits que preveu l’article 15 del Reglament la valoració dels quals s’adequa a les previsions que contenen els articles 15 i 16 del Reglament de provisió de llocs de treball. Aquests mèrits, en conjunt, no poden superar un 35 % de la puntuació màxima que es pot obtenir per mèrits de consideració necessària en la convocatòria corresponent.
9.2. Per poder obtenir un lloc de treball cal arribar, amb caràcter general, a la puntuació mínima d’1,5 punts. Pel que fa als llocs de treball de prefectura orgànica o que tenen un nivell equivalent, s’estableix la puntuació mínima següent:
— Caps de negociat: 4 punts
— Caps de secció: 6 punts
— Caps de servei: 8 punts
9.3. El concurs de mèrits és independent per a cada lloc de feina.
9.4. S’ha de computar, a l’efecte de valorar el treball desenvolupat i els mèrits corresponents, el temps que els candidats hagin estat en les situacions d’excedències, reduccions de jornada, permisos o altres beneficis relacionats amb la maternitat o paternitat i per raó de guarda legal o cura de familiars.
9.5. En cas d’empat en la puntuació total obtinguda, s’ha de dirimir amb la puntuació atorgada conjuntament amb els mèrits de consideració necessària i, en cas de persistir la igualtat, s’ha d’atorgar el lloc de treball al candidat o candidata amb més antiguitat en l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. Si encara persisteix l’empat, s’ha d’adjudicar el lloc de treball al funcionari o a la funcionària que acrediti més antiguitat en altres administracions.
9.6. Això no obstant, si hi ha una infrarepresentació de dones en un cos, escala o especialitat, en cas d’empat s’ha de seleccionar la dona, llevat que concorrin en l’altre candidat circumstàncies que no siguin discriminatòries per raó de sexe i que justifiquin que no s’apliqui la mesura, com ara la pertinença a altres col·lectius amb dificultats especials per accedir al treball, una vegada considerades objectivament totes les circumstàncies concurrents en els candidats d’ambdós sexes amb l’informe previ de l’Institut Balear de la Dona. En el cas que siguin dues o més dones, s’han d’atendre els criteris generals que indica l’apartat anterior.
10. Lliure designació
El procediment de lliure designació que preveu l’article 79 de la Llei 3/2007 s’aplica únicament a la provisió dels llocs que tenen establert expressament aquest sistema en la relació de llocs de treball.
Una vegada publicada la llista definitiva d’aspirants admesos es lliurarà a cada conselleria o organisme públic on estigui adscrit el lloc de treball objecte de provisió la relació d’aspirants a aquest lloc a l’efecte que el titular en proposi, de forma motivada, l’adjudicació a la persona més idònia amb relació als requisits exigits per al desenvolupament del lloc.
En els llocs de treball de nivell 26 o superior es convocaran els aspirants per fer una entrevista personal amb la persona titular de l’òrgan directiu on està adscrit el lloc de treball, la qual versarà sobre el contingut de la memòria presentada, i es valoraran, entre d’altres, les competències directives per ocupar el lloc de treball.
11. Comissions tècniques de valoració
11.1. Hi ha sis comissions tècniques de valoració:
— Per als llocs adscrits al grup A1.
— Per als llocs adscrits als grups A1/A2.
— Per als llocs adscrits al grup A2 o al grup C1.
— Per als llocs adscrits als grups A2/C1.
— Per als llocs adscrits als grups C1/C2.
— Per als llocs adscrits al grup C2 o a les agrupacions professionals (antic grup E).
11.2. Les comissions tècniques de valoració han d’estar formades per:
— Un president o presidenta, que designa la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques.
— Tres vocals, designats per sorteig segons els criteris que s’acordin en la Mesa Sectorial de Serveis Generals.
— Un o una vocal, en representació de les organitzacions sindicals amb presència a la Mesa Sectorial de Serveis Generals, proposat per acord d’aquesta Mesa.
En la composició de les comissions tècniques de valoració, amb incidència especial en els càrrecs més representatius (presidència i secretaria), s’ha de procurar respectar el principi de presència equilibrada de dones i homes, sempre que això no impliqui vulnerar els principis de professionalitat i especialització dels seus membres. En aquest sentit, en els col·lectius en què, tradicionalment, hi hagi una infrarepresentació de la dona, s’ha de procurar, de manera especial, que se n’incrementi el nombre, llevat que per raons fundades i objectives, degudament motivades, no es pugui fer efectiva la mesura. A aquest efecte, s’ha de desagregar la informació sobre el sexe dels membres dels tribunals i de les comissions de valoració.
11.3. D’entre les persones que són vocals (excepte les que són vocals en representació sindical), cada comissió ha de designar, en la primera sessió, la que ha d’actuar com a secretari o secretària, la qual pot ser substituïda, en cas d’absència a alguna de les sessions de la comissió, per qualsevol altre dels vocals que hi assisteixin.
11.4. Per a cada membre de la comissió tècnica de valoració (president o presidenta i vocals) s’ha de designar una persona titular i una de suplent. La composició de cada comissió figura en l’annex 3.
11.5. Les persones que són membres de la comissió tècnica de valoració, incloses les que ho són per representació sindical, han de pertànyer, en tot cas, com a personal funcionari de carrera, a un grup de titulació igual o superior al que s’exigeix per ingressar en els cossos o les escales als quals corresponen els llocs de treball de la seva comissió.
11.6. Les persones que són membres de la comissió tècnica de valoració s’han d’abstenir de formar-ne part si hi concorren els motius d’abstenció que preveu la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
11.7. Perquè la comissió tècnica de valoració es constitueixi vàlidament, a l’efecte de dur a terme les sessions, les deliberacions, les valoracions, les puntuacions i la presa d’acords, es requereix sempre la presència del president o presidenta i del secretari o secretària, i que hi siguin presents la majoria de persones que en són membres, titulars o suplents.
11.8. Les funcions bàsiques de les comissions tècniques de valoració són les següents:
a) Valorar els mèrits que al·leguen i acrediten els candidats en la forma que estableix aquesta convocatòria per als llocs objecte de provisió.
A aquest efecte, cada comissió pot reclamar formalment a les persones interessades els aclariments o, si pertoca, la documentació addicional que consideri necessària per disposar dels elements de judici necessaris per valorar els mèrits que les persones interessades han al·legat i han acreditat tal com estableix la convocatòria.
b) Elaborar una llista en la qual, per ordre de puntuació, han de figurar tots els candidats i les puntuacions obtingudes per a cada lloc de treball i cada apartat dels mèrits.
c) Fer la proposta, per a cada lloc de treball inclòs en la convocatòria, del nomenament del candidat o candidata que hagi obtingut la puntuació més alta.
11.9. Les comissions tècniques de valoració poden sol·licitar a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques que designi personal assessor perquè, en qualitat d’expert, amb veu però sense vot, els presti suport tècnic.
11.10. Cada persona que és membre d’una comissió tècnica de valoració ha de puntuar els diversos mèrits que al·leguen els candidats. El secretari o secretària de la comissió ha de signar els fulls de barem dels mèrits, si bé totes les persones que en són membres han de donar la conformitat a l’acta a la qual s’adjunten els fulls de barem.
11.11. El secretari o la secretària ha d’estendre una acta de totes les sessions de la comissió tècnica de valoració que, en acabar la sessió o abans de començar-ne la següent, han de signar totes les persones que en són membres i hi hagin assistit.
11.12. Si alguna persona que és membre d’una comissió no vol signar l’acta, se n’ha de deixar constància a l’acta, la qual es donarà per vàlida sense la seva signatura.
11.13. Quan a una comissió li resulti necessari aplicar criteris d’interpretació de les bases per valorar determinats mèrits, en aplicació de la denominada discrecionalitat tècnica, aquests criteris s’han d’indicar clarament en l’acta de la sessió en què s’han acordat.
11.14. Les persones que són membres de les comissions tècniques de valoració poden fer constar en l’acta el vot contrari a l’acord i els motius que el justifiquen, i fins i tot el sentit del vot favorable.
11.15. Qualsevol persona que sigui membre de les comissions tècniques de valoració té dret a sol·licitar la transcripció íntegra de la seva intervenció o proposta, sempre que aporti, en el mateix moment o en el termini que indiqui el president o presidenta un escrit que contengui fidelment la intervenció o la proposta.
11.16. Quan es consideri necessari per exercir les funcions pròpies dels membres de les comissions tècniques de valoració, en el cas que el volum de la tasca ho requereixi, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques pot acordar, un cop consultades les conselleries afectades, la comissió de serveis d’atribució temporal de funcions.
11.17. Les sessions de les comissions tècniques de valoració s’han de dur a terme preferentment durant la jornada laboral.
12. Resolució de la convocatòria
12.1. El termini per resoldre el concurs és d’un mes, comptador des del dia que finalitzi el termini per presentar sol·licituds. La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, mitjançant una resolució motivada, pot ampliar aquest termini fins a un altre mes.
12.2. Cinc dies hàbils abans, com a mínim, de complir-se el termini màxim per resoldre el concurs, les comissions tècniques de valoració han de publicar en el tauler d’anuncis de l’EBAP la proposta provisional d’adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria. Aquesta proposta provisional s’ha de publicar, al mateix temps, només a títol informatiu, en la pàgina web de l’EBAP i en els taulers d’anuncis de la seu central de cada conselleria.
En aquesta llista també s’han d’incloure les propostes d’adjudicació dels llocs de treball de lliure designació d’acord amb la proposta motivada feta pel titular de la conselleria o organisme públic on estigui adscrit el lloc de treball.
12.3. Atesa la proposta provisional esmentada, les persones interessades hi poden formular observacions o reclamacions en el termini de dos dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la data d’exposició pública de la proposta provisional en el tauler d’anuncis de l’EBAP.
12.4. Després d’haver examinat les observacions i les reclamacions presentades dins termini i d’haver oït, si pertoca, les persones interessades, la comissió tècnica de valoració ha d’elevar a definitiva la proposta d’adjudicació dels llocs de treball, la qual pot incloure, en tot cas, els canvis que siguin conseqüència de les observacions i reclamacions esmentades abans.
12.5. Així mateix, la proposta definitiva pot incloure, respecte de la provisional, l’esmena d’ofici dels errors detectats.
12.6. S’ha de donar la mateixa publicitat a la proposta definitiva d’adjudicació dels llocs de treball objecte de la convocatòria que a la proposta provisional, i també s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
12.7. Després d’haver vist la proposta definitiva, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques n’ha de dictar la resolució corresponent.
12.8. El personal funcionari que sol·liciti el reingrés mitjançant aquest concurs i no obtingui cap lloc ha de ser adscrit provisionalment a algun dels llocs vacants del concurs o de resultes del concurs, sempre que ho sol·liciti expressament.
12.9. En cas que algun funcionari o funcionària perdi el lloc de treball obtingut en el concurs com a conseqüència de l’estimació d’un recurs, i no resti vacant el lloc de treball següent indicat en la seva sol·licitud, se li ha d’adjudicar definitivament un lloc d’entre els disponibles en la relació de llocs de treball, amb dotació pressupostària, de la mateixa naturalesa al que li correspondria si s’hagués produït l’efecte encadenat (la mateixa forma de provisió, el mateix grup de titulació, funcions semblants i les mateixes retribucions complementàries).
Si no hi ha cap lloc de treball disponible de la mateixa naturalesa amb dotació pressupostària, el funcionari o funcionària ha de quedar adscrit provisionalment a un lloc de treball al més semblant possible al que li hauria correspost si s’haguessin produït els efectes encadenats o bé alternativament si resulta més favorable retornar al lloc d’origen si es troba vacant.
13. Presa de possessió
13.1. El termini per prendre possessió de la nova destinació obtinguda és de tres dies hàbils si la destinació radica a la mateixa localitat a la qual ja estava destinat, o d’un mes si la nova destinació radica en una localitat diferent.
No obstant això, en el cas de les persones que es troben en situació d’excedència voluntària especial, el termini per prendre possessió s’entén ajornat fins que finalitzi el període de l’excedència.
13.2. En els casos que la persona adjudicatària ho demani i, a més, ho justifiqui degudament, la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques pot concedir una pròrroga del termini, tal com s’exposa en el punt 12.5 b.
13.3. El termini de presa de possessió comença a comptar a partir de l’endemà del cessament en el lloc de treball, el qual s’ha d’efectuar dins els tres dies hàbils següents a la publicació de la resolució del concurs en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
13.4. La persona titular de la conselleria en què presta serveis el funcionari o funcionària que hagi de cessar en el lloc de treball pot proposar a la consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, per necessitats del servei, que el cessament s’ajorni fins a un màxim de vint dies hàbils. La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, tenint en compte la proposta, ha de resoldre.
13.5. La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques pot, excepcionalment, acordar això:
a) Ajornar la data del cessament del funcionari o funcionària pel termini màxim d’un mes, completada la pròrroga que preveu l’apartat anterior, per exigències del funcionament normal dels serveis. En aquest cas, si el funcionari o funcionària ho sol·licita, se li han de respectar les retribucions del nou lloc de treball.
b) Prorrogar, per un termini de fins a vint dies hàbils, la incorporació del funcionari o funcionària a la nova destinació si implica canvi de localitat i s’al·leguen i s’acrediten raons justificades de la pròrroga sol·licitada.
13.6. El còmput dels terminis de presa de possessió, en tot cas, s’ha d’iniciar quan finalitzin els permisos o les llicències que s’hagin pogut concedir a les persones interessades, tret que per causes justificades l’òrgan competent acordi suspendre’n el gaudi.
14. Període mínim de permanència en el lloc de treball adjudicat
14.1. El personal funcionari que obtingui com a titular un lloc de treball en aquesta convocatòria hi ha de romandre un mínim de dos anys. Durant aquest període no pot participar en convocatòries ordinàries de provisió de llocs de treball.
14.2. Tampoc no pot participar, durant el període d’un any, en les convocatòries de comissions de serveis.
ANNEX 2
Barem de mèrits
1. Grau personal
La possessió d’un grau personal consolidat i reconegut en relació amb el lloc de treball sol·licitat es valora de la manera següent:
a) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, superior en dos o més nivells al del lloc al qual es concursa: 5,5 punts.
b) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, superior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 5 punts.
c) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, igual al del lloc al qual es concursa: 4,5 punts.
d) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en un nivell al del lloc al qual es concursa: 4 punts.
e) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en dos nivells al del lloc al qual es concursa: 3,5 punts.
f) Per posseir un grau personal, consolidat i reconegut, inferior en tres o més nivells al del lloc al qual es concursa: 3 punts.
2. Prestació de serveis
2.1. Valoració de la feina feta en els llocs ocupats en l’Administració
2.1.1 Criteris de valoració
Es valora el temps en què s’han ocupat llocs de treball com a personal funcionari en les diferents administracions públiques, segons el nivell dels llocs.
Només es valoren els mesos sencers en còmput global dels períodes corresponents a cada un dels apartats que s’indiquen en el punt 2.2.
2.1.2. Puntuació
Es valora el temps de feina de la manera següent:
a) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació superior al del lloc al qual es concursa: 0,02 punts per mes.
b) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació igual al del lloc al qual es concursa: 0,016 punts per mes.
c) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior, fins a un màxim de quatre nivells, al del lloc al qual es concursa: 0,012 punts per mes.
d) Llocs de treball amb un nivell de complement de destinació inferior en més de quatre nivells al del lloc al qual es concursa: 0,008 punts per mes.
2.1.3. La puntuació màxima de l’apartat 2 (valoració de la feina feta en els llocs ocupats en l’Administració) és de 4 punts.
3. Antiguitat
Es valora el temps de serveis prestats i reconeguts en l’Administració pública, d’acord amb el que preveu la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l’Administració pública, amb la puntuació següent: 0,044 punts per mes complet. Només es valoren els mesos sencers.
La puntuació màxima de l’apartat 3 (antiguitat) és d’11 punts.
4. Coneixements de llengües
4.1. Coneixements de llengua catalana
4.1.1. Es valoren els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per l’òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports o els que hagi declarat equivalents, corresponents als nivells de coneixements que s’indiquen a continuació:
|
Certificat de nivell B1 |
0,8 punts |
|
Certificat de nivell B2 (abans certificat B) |
1 punt |
|
Certificat de nivell C1 (abans certificat C) |
2 punts |
|
Certificat de nivell C2 (abans certificat D) |
2,50 punts |
|
Certificat de coneixements de llenguatge administratiu (certificat E) |
0,50 punts |
4.1.2. Només es valora el certificat del nivell més alt que s’acredita, a més del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, la puntuació del qual s’ha d’acumular a la de l’altre certificat que s’acrediti. En tots els casos només es valoren els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació del lloc de feina a què es concursa, segons el que estableix la base 3.10. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d’algun certificat o sobre la puntuació que s’hi ha d’atorgar, es pot sol·licitar un informe a l’òrgan competent de la Conselleria de Transparència, Cultura i Esports.
4.1.3. La puntuació màxima de l’apartat 4.1 (coneixements de llengua catalana) és de 3 punts.
4.2. Coneixements d’altres llengües
4.2.1. Es valoren els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial de les escoles oficials d’idiomes (EOI), de les universitats, de l’EBAP, d’altres escoles d’administració pública i de les altres entitats amb els criteris que també s’indiquen:
— Puntuació de cada nivell:
|
|
Nivells del Marc comú europeu |
Puntuació |
Altres nivells EBAP |
Puntuació |
|
|
EOI |
Universitats, escoles d’administració pública i organitzacions sindicals en el marc dels acords de formació contínua, amb els continguts del Marc comú europeu |
||||
|
|
|
|
|
1r curs de nivell inicial |
0,05 |
|
|
|
|
|
2n curs de nivell inicial |
0,10 |
|
A1 |
Bàsic 1 (1r curs de cicle elemental) |
0,20 |
0,15 |
1r curs de nivell elemental |
0,15 |
|
A2 |
Bàsic 2 (2n curs de cicle elemental) |
0,30 |
0,20 |
2n curs de nivell elemental |
0,20 |
|
B1 |
Intermedi 1 |
0,40 |
0,30 |
1r curs de nivell mitjà |
0,30 |
|
B1+ |
Intermedi 2 (3r curs de cicle elemental) |
0,5 |
0,40 |
2n curs de nivell mitjà |
0,40 |
|
B2 |
Avançat (abans 1r curs cicle superior) |
0,60 |
0,50 |
1r curs de nivell superior |
0,50 |
|
B2+ |
Avançat B2+ (abans 2n curs de cicle superior) |
0,70 |
0,60 |
2n curs de nivell superior |
0,60 |
|
C1 |
|
0,80 |
0,70 |
|
|
|
C2 |
|
0,90 |
0,80 |
|
|
— Altres certificats del Marc comú europeu considerats equivalents que es valoren amb la mateixa puntuació que els certificats de les escoles oficials d’idiomes:
|
Alemany |
Puntuació |
|
|
A1 |
Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A1 Start Deutsch 1 |
0,20 |
|
A2 |
Títol de nivell elemental EOI Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch A2 Start Deutsch 2 |
0,30 |
|
B1 |
Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B 1 Zertifikat Deutsch |
0,50 |
|
B2 |
Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud) Diplomatura universitària especialista en llengua alemanya (mestre/a o altres) Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 1 (DSH-1) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch B2 Goethe-Zertifikat B2 Test Deutsch als Fremdsprache (TestDaF) – TDN 3 |
0,70 |
|
C1 |
Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 2 (DSH-2) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C1 Goethe-Zertifikat C1 Zentrale Mittelstufenprüfung (ZMP) |
0,80 |
|
C2 |
Llicenciatura en filologia alemanya Llicenciatura en traducció i interpretació: llengua alemanya Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang Stufe 3 (DSH-3) Europäisches Sprachenzertifikat Deutsch C2 Kleines Deutsches Sprachdiplom (KDS) Zentrale Oberstufenprüfung (ZOP) |
0,90 |
|
Anglès |
Puntuació |
|
|
A1 |
|
0,20 |
|
A2 |
Certificat de nivell bàsic EOI KET (Key English Test). Cambridge University ISE 0 (Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,30 |
|
B1 |
Certificat de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) PET (Preliminary English Test). Cambridge University ISE I (Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,50 |
|
B2 |
Certificat de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud) Diplomatura universitària especialista en llengua anglesa (mestre/a o altres) FCE (First Certificate in English). Cambridge University ISE II(Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,70 |
|
C1 |
CAE (Certificate in Advanced English). Cambridge University ISE III (Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,80 |
|
C2 |
Llicenciatura en filologia anglesa Llicenciatura en traducció i interpretació: llengua anglesa CPE (Certificate of Proficiency in English). Cambridge University ISE IV (Integrated Skills in English). Trinity College London |
0,90 |
|
Francès |
Puntuació |
|
|
A1 |
DELF (Diplôme d’études en langue française) A1 |
0,20 |
|
A2 |
Títol de nivell elemental EOI DELF A2 |
0,30 |
|
B1 |
Títol de nivell intermedi EOI (= certificat de nivell elemental) DELF B1 |
0,50 |
|
B2 |
Títol de nivell avançat EOI (= certificat de nivell superior; certificat d’aptitud) Diplomatura universitària especialista en llengua francesa (mestre/a o altres) DELF B2 |
0,70 |
|
C1 |
DALF (Diplôme approfondi de langue française) C1 |
0,80 |
|
C2 |
Llicenciatura en filologia francesa Llicenciatura en traducció i interpretació: llengua francesa DALF C2 |
0,90 |
4.2.2. Els certificats dels cursos dels nivells inicial, elemental i mitjà de l’EBAP i els certificats dels nivells bàsic i intermedi del Marc comú europeu emesos per les entitats indicades es valoren per a tots els llocs de treball.
4.2.3. Els certificats dels nivells superiors als que s’esmenten en l’apartat 4.2.2 només es valoren quan el coneixement d’idiomes està relacionat directament amb les funcions del lloc de treball (per exemple, en els llocs amb funcions de registre, atenció al públic, relacions amb la Unió Europea, fons europeus, informació turística, etc.).
No obstant això, atès que els nivells superiors impliquen els inferiors, a qui acrediti un nivell superior a l’intermedi o al nivell mitjà, però el coneixement d’idiomes no estigui relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, el nivell se li valora com a nivell intermedi 2 (nivell B).
4.2.4. Per a una mateixa llengua només es valora el nivell superior dels acreditats, amb els criteris que indiquen els apartats 4.2.2 i 4.2.3. A l’efecte d’establir la valoració que correspon a cada lloc de treball, es considera que els certificats d’un nivell de coneixements d’un idioma acrediten els coneixements dels nivells inferiors.
4.2.5. Quan els coneixements d’una llengua són un requisit del lloc de treball, es valoren els nivells superiors al que estigui establert com a requisit, amb els criteris indicats.
4.2.6. Es poden valorar simultàniament llengües diferents, amb els criteris esmentats.
4.2.7. En cas que es presentin dubtes sobre la validesa d’algun certificat, l’equivalència de nivells o sobre la puntuació que s’hi ha d’atorgar d’acord amb les bases, es pot sol·licitar un informe a les escoles oficials d’idiomes.
4.2.8. La puntuació màxima de l’apartat 4.2 (coneixements d’altres llengües) és d’1 punt.
5. Formació
5.1. Criteris generals
La valoració de tota la formació es regeix pels criteris generals que s’indiquen a continuació:
5.1.1. Es valoren per a cada lloc de treball les accions formatives la matèria de les quals està directament relacionada amb les funcions pròpies del lloc de què es tracta.
5.1.2. A aquest efecte, les comissions tècniques de valoració han d’aplicar per a cada lloc de treball els criteris de valoració que s’indiquen a continuació. Les àrees de formació o categories de cursos que s’enumeren són les establertes per l’Escola Balear d’Administració Pública i són indicatives per a les accions formatives d’altres escoles o les impartides en el marc dels acords de formació contínua i continuada, i també per a les que constitueixen l’apartat 5.3 (altres acciones formatives), quan el certificat aportat no especifica l’àrea a què correspon l’activitat o l’activitat no coincideix exactament amb una de les àrees relacionades. En aquest cas, les comissions han de considerar el contingut de l’acció formativa i el seu enquadrament dins una de les àrees o categories definides.
|
Cursos |
Llocs per als quals s'ha de valorar |
|
Cursos de l’àrea juridicoadministrativa |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea economicopressupostària |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea de gestió i desenvolupament de recursos humans |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea de tecnologies de la informació i la comunicació |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea de gestió de l’organització i innovació |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea de comunicació i habilitats personals |
Tots els llocs de treball |
|
Curs bàsic de prevenció de riscs laborals (àrea de gestió de l’organització i innovació) |
Tots els llocs de treball |
|
Cursos de l’àrea sanitària |
Tots els llocs de treball adscrits a escales sanitàries o que tenen entre les seves funcions les relacionades amb la sanitat |
Els cursos no inclosos en la relació es valoren sempre que estiguin relacionats directament amb les funcions del lloc de treball sol·licitat.
5.1.3. Els certificats acreditatius han d’indicar les hores de durada o els crèdits dels cursos. Cada crèdit es valora a raó de 10 hores de durada, excepte quan el certificat indica una altra cosa.
Els certificats dels cursos d’aplicacions d’informàtica a nivell d’usuari han d’acreditar el nivell o el nombre d’hores de durada del curs, d’acord amb el que indica l’apartat 5.1.4 d.
5.1.4. La puntuació de les accions formatives és la següent:
a) 0,0975 punts per crèdit, equivalent a deu hores de durada, o proporcionalment per a les fraccions d’un crèdit, quan el certificat acrediti l’aprofitament. Puntuació màxima per curs: 2 punts.
b) 0,065 punts per crèdit, d’acord amb els criteris de la lletra anterior, quan el certificat acrediti l’assistència al curs, o no faci menció expressa al caràcter d’assistència o d’aprofitament. Puntuació màxima per curs: 2 punts.
c) 0,13 punts per crèdit, d’acord amb els criteris de la lletra a, quan el certificat n’acrediti la impartició. La participació en un curs pot ser total o parcial. En aquest darrer cas només es valora la part corresponent a les hores impartides. Puntuació màxima per curs: 2 punts.
d) Els cursos de l’àrea de tecnologies de la informació i la comunicació corresponents a cada una de les aplicacions d’ofimàtica (Open Office, Microsoft Office, correu electrònic i Internet) s’han de valorar d’acord amb la puntuació següent:
|
Curs de nivell elemental |
0,0975 punts |
|
Curs de nivell mitjà |
0,195 punts |
|
Curs de nivell superior |
0,39 punts |
|
Els cursos d’informàtica que no indiquin el nivell a què corresponen s’han de valorar segons el nombre d’hores que acreditin: cursos de durada entre 10 i 19 hores: 0,0975 punts; cursos de durada entre 20 i 29 hores: 0,195 punts, i cursos de 30 hores o més: 0,39 punts. |
|
e) Només es valora el certificat de nivell superior o el certificat que acredita un nombre superior d’hores d’entre els referits a una mateixa aplicació d’ofimàtica a nivell d’usuari.
f) El curs bàsic de prevenció de riscs laborals té una durada de 30 hores. L’acreditació d’un nombre superior d’hores en matèria de prevenció de riscs laborals es valora per a tots els llocs de treball amb la puntuació corresponent a 30 hores en total.
5.1.5. La impartició de cursos amb uns mateixos continguts i objectius només es pot valorar una vegada. En tot cas, la persona interessada pot acreditar que el contingut de dos o més cursos que es denominen igual no és el mateix, com a conseqüència de canvis normatius o d’altres variacions que hagin motivat la modificació dels continguts.
5.1.6. No es valoren en l’apartat de formació els certificats que no indiquen les hores de durada de l’acció formativa, o el nivell en el cas dels cursos d’ofimàtica a nivell d’usuari, els cursos de doctorat o els derivats de processos selectius.
5.1.7 Les accions formatives realitzades abans del 31 de desembre de 2000 computen amb la meitat de punts.
5.2. Cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles
5.2.1. S’inclouen en aquest apartat:
a) Els cursos impartits per les escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles.
b) Els cursos impartits en el marc dels acords de formació contínua i per a l’ocupació de les administracions públiques, per qualsevol administració pública i per les organitzacions sindicals, quan siguin promotores d’aquests acords.
c) Els cursos certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de la Salut, per als llocs de treball que tenen com a requisit pertànyer a un cos de l’escala sanitària o una titulació sanitària. En aquests casos, els cursos es valoren d’acord amb els crèdits certificats per la Comissió de Formació Continuada del Sistema Nacional de la Salut.
d) Els cursos certificats pels centres de professorat, per als llocs de treball que estan oberts a la participació del personal docent.
5.2.2. La valoració de les accions formatives indicades s’ha de fer d’acord amb els criteris de l’apartat 5.1 per a tota la formació, si bé només es valoren en aquest apartat quan se n’acredita l’aprofitament. En cas d’acreditar només assistència, es valoren en l’apartat 5.3.
5.2.3. La puntuació màxima de l’apartat 5.2 (cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles), és de 7 punts.
5.3. Altres accions formatives
5.3.1. En aquest apartat es valoren els seminaris, els congressos, les jornades d’estudi, així com els cursos o similars impartits o promoguts per les administracions públiques, les universitats, les corporacions de dret públic, les federacions o associacions d’entitats locals i altres centres o organismes oficials, que no estan inclosos en l’apartat 5.2, d’acord amb els criteris que s’exposen en els apartats següents.
5.3.2. Es consideren centres o organismes oficials, a l’efecte de valorar la formació que imparteixen en aquest apartat del barem, a més de les entitats indicades en l’apartat 5.3.1, les que s’indiquen a continuació, en els supòsits que també s’especifiquen:
a) Els organismes del sector públic instrumental administratiu (organismes autònoms i consorcis).
b) Els organismes del sector públic instrumental empresarial amb personificació pública que es regeixen pel dret privat (entitats públiques empresarials), quan la formació figura entre els seus fins públics, específicament determinats en la seva llei de creació.
c) Les fundacions del sector públic que tenen la formació entre els seus fins específicament determinats en els estatuts que els regulen.
La formació impartida per les entitats que s’indiquen en les lletres b i c que no tenen entre els seus fins públics la formació té caràcter oficial en els casos següents:
— Les accions formatives el contingut de les quals es correspon amb algun dels seus fins públics, les quals es valoren quan estan relacionades directament amb les funcions del lloc de treball convocat.
— Les accions formatives promogudes per l’òrgan de l’administració pública del qual depenen, i així consta en el certificat o queda acreditat en l’expedient, les quals es valoren sempre que estiguin relacionades amb les funcions del lloc de treball.
5.3.3. Quan el caràcter d’oficialitat de l’acció formativa no es dedueix del certificat o del títol que l’acredita, la comissió tècnica de valoració ha de requerir la persona interessada perquè aporti la documentació acreditativa necessària per aclarir la naturalesa de l’entitat promotora.
5.3.4. La valoració de les accions formatives es du a terme d’acord amb les regles que estableix el punt 5.1 per a tota la formació. Les accions formatives incloses en aquest apartat amb les condicions indicades es valoren tant si se n’acredita l’aprofitament com l’assistència. D’altra banda, també estan inclosos en aquest apartat 5.3 del barem els cursos impartits per les organitzacions a què fa referència el punt 5.2 (cursos de formació i de perfeccionament superats en escoles d’administració pública o homologats per aquestes escoles), quan els certificats només acrediten assistència als cursos o no se n’esmenta el caràcter d’assistència o aprofitament.
5.3.5. Es valoren els diplomes, els títols, els certificats i altres documents acreditatius de l’acció formativa realitzada, sempre que n’indiquin les hores de durada, o el nivell en el cas dels cursos d’aplicacions d’ofimàtica a nivell d’usuari. Si no indiquen el valor del crèdit, es considera que correspon a deu hores de durada.
5.3.7. La puntuació màxima de l’apartat 5.3 (altres accions formatives) és de 3 punts.
6. Estudis acadèmics
6.1. Estudis que es valoren
a) Es valoren, en aquest apartat, les titulacions acadèmiques (inclosos els cursos de postgrau) el caràcter oficial o l’equivalència de les quals tengui reconegut i establert el Ministeri d’Educació, Cultura i Esports, així com les titulacions universitàries no oficials i els crèdits dels títols propis de postgrau de les universitats espanyoles en la regulació dels ensenyaments propis.
b) La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valora el de nivell inferior o el primer cicle que sigui imprescindible per obtenir-lo, excepte pel que fa als títols de postgrau.
c) En cap cas s’ha de valorar una diplomatura si forma part del primer cicle d’una llicenciatura que és un requisit o objecte de valoració.
d) No es valora una titulació que s’exigeix, en la relació de llocs de treball, com a requisit específic per ocupar el lloc, ni la titulació necessària per accedir al cos corresponent.
Això no obstant, si la persona interessada acredita dues titulacions que compleixen el requisit per accedir al cos corresponent, en el cas que la comissió tècnica consideri que una de les titulacions està relacionada directament amb les funcions del lloc de treball, l’ha de valorar com a mèrit, i es considera que l’altra titulació és la que compleix el requisit per accedir al cos corresponent.
6.2. Puntuació
6.2.1. Estudis de postgrau
a) Per cada títol de doctor, directament relacionat amb les funcions del lloc de feina: 3 punts.
— La superació dels cursos i dels seminaris fonamentals dels programes de doctorat es valora a raó de 0,08 punts per crèdit, fins a un màxim d’1,5 punts.
b) Per cada títol de màster oficial, directament relacionat amb les funcions del lloc de feina: 2 punts.
— La superació de cada assignatura d’un màster oficial no finalitzat, relacionada (l’assignatura) directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,05 punts, fins a un màxim d’1 punt.
c) Els títols propis de postgrau (màster, especialista universitari, expert universitari, i curs d’actualització universitària), que estiguin directament relacionats amb les funcions del lloc de feina, es valoren a raó de 0,05 punts per cada crèdit ECTS (sistema europeu de transferència de crèdits), equivalent a 25 hores de durada, amb un màxim de 2 punts.
En el supòsit que el títol propi acrediti crèdits LRU (sistema de valoració dels ensenyaments introduït mitjançant el Reial decret 1497/1987), o el títol no esmenti si es tracten de crèdits ECTS o LRU, s’entén que els crèdits són LRU i s’han de computar a raó de 0,03 punts per crèdit, equivalent a 10 hores de durada, amb un màxim d’1 punt.
6.2.2. Estudis universitaris
a) Per cada titulació acadèmica oficial de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura o enginyeria, directament relacionades amb les funcions del lloc de feina: 4 punts.
En el supòsit que la titulació no estigui directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, la puntuació és d’1 punt.
— La superació de cada assignatura d’un grau, un segon cicle universitari, una llicenciatura, arquitectura o enginyeria no acabats, relacionada (l’assignatura) directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,1 punts, fins a un màxim de 2 punts.
b) Per cada titulació acadèmica oficial de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica o enginyeria tècnica, directament relacionada amb les funcions del lloc de feina: 3 punts.
En el supòsit que la titulació no estigui directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, la puntuació és de 0,75 punts.
— La superació de cada assignatura d’una diplomatura, un primer cicle universitari o equivalent no acabats, relacionada (l’assignatura) directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,1 punts, fins a un màxim d’1,5 punts.
c) Per cada títol propi de grau (o llicenciatura, diplomatura, segon cicle o primer cicle universitari propi d’una universitat determinada, sense caràcter oficial), directament relacionat amb les funcions del lloc de feina: 1 punt.
En el supòsit que el títol propi no estigui directament relacionat amb les funcions del lloc de feina, la puntuació és de 0,25 punts.
— La superació de cada assignatura d’estudis universitaris no oficials, propis d’una universitat determinada, relacionada (la assignatura) directament amb les funcions del lloc de feina, es valora a raó de 0,025 punts, fins a un màxim de 0,5 punts.
6.2.3. Estudis no universitaris
a) Per cada titulació, directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, de tècnic superior de formació professional o equivalent: 2 punts.
En el supòsit que la titulació no estigui directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, la puntuació és de 0,50 punts.
— La superació de cada mòdul d’estudis de tècnic superior de formació professional o equivalent no finalitzats, relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, es valora a raó de 0,07 punts, fins a un màxim d’1 punt.
b) Per cada titulació, directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, de tècnic de formació professional, de batxillerat o equivalent: 1 punt.
En el supòsit que la titulació no estigui directament relacionada amb les funcions del lloc de feina, la puntuació és de 0,25 punts.
— La superació de cada mòdul d’estudis de tècnic de formació professional o equivalent no finalitzats, relacionat directament amb les funcions del lloc de treball, es valora a raó de 0,05 punts, fins a un màxim de 0,25 punts.
c) Pel títol de graduat en educació secundària: 0,5 punts.
6.3. Criteris de valoració dels estudis acadèmics, segons els llocs de treball als quals s’opta:
Es valoren les titulacions acadèmiques o els mòduls professionals d’estudis no finalitzats, si és procedent segons el que estableix l’apartat 6.2, en relació amb els llocs de treball que s’indiquen a continuació:
a) Els títols de postgrau (doctor, màster i títols propis de postgrau) es valoren per a tots els llocs de treball.
b) Per als llocs de treball adscrits al grup A1 o als grups A1/A2:
— Es valoren a partir de la segona titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, arquitectura, enginyeria o equivalent.
— També es valoren, per a aquests llocs de treball, com a titulacions addicionals, les diplomatures universitàries, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.
c) Per als llocs de treball adscrits al grup A2 o als grups A2/C1:
— Es valoren a partir de la primera titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, enginyeria superior, arquitectura o equivalent.
— Es valoren a partir de la segona titulació de diplomatura universitària, primer cicle universitari, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent.
— També es valoren, per a aquests llocs de treball, com a titulacions addicionals, les de tècnic superior de formació professional o equivalent.
d) Per als llocs de treball adscrits al grup C1 o als grups C1/C2:
— Es valoren a partir de la primera titulació de grau, segon cicle universitari, llicenciatura, enginyeria, arquitectura o equivalent, així com de la primera titulació de diplomatura, primer cicle universitari, enginyeria tècnica, arquitectura tècnica o equivalent.
— Es valoren a partir de la segona titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent, o de la primera titulació si s’ha acreditat el títol de batxillerat per ingressar en el cos.
— També es valoren com a titulacions addicionals les de tècnic mitjà de formació professional o equivalent.
e) Per als llocs de treball adscrits al grup C2:
— Es valoren a partir de la primera titulació universitària, així com de la primera titulació de tècnic superior de formació professional o equivalent i el títol de batxillerat.
— Es valoren a partir de la segona titulació de tècnic de formació professional o equivalent, o de la primera si s’ha acreditat el títol de graduat en educació secundària per ingressar en el cos.
f) Per als llocs de treball adscrits a altres agrupacions professionals sense requisit de titulació (antic grup E):
— Es valora a partir de la primera titulació acadèmica.
6.4. La puntuació màxima de l’apartat 6 (estudis acadèmics) és de 4 punts.
7. Comissió de serveis forçosa i en atribució temporal de funcions
En aquest apartat es valora la prestació de serveis mitjançant una comissió de serveis forçosa o una comissió de serveis en atribució temporal de funcions.
Al personal funcionari a qui s’adjudiqui una d’aquestes comissions se li valora el temps que romangui en aquesta situació amb 0,025 punts per mes complet.
Aquest mèrit s’ha d’acreditar mitjançant l’aportació de la resolució corresponent, d’acord amb la forma que estableix la base 6.2.d).
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 0,6 punts.
8. Publicacions
8.1. Es valoren les publicacions amb ISBN o ISSN, o dipòsit legal, sobre estudis o treballs en mitjans especialitzats, científics, tècnics o professionals sobre matèries o temes relacionats directament amb les funcions del lloc sol·licitat, d’acord amb els criteris que s’exposen a continuació:
a) Per articles divulgatius en revistes i publicacions periòdiques especialitzades: 0,1 punts per coautoria; 0,2 punts per autoria individual.
b) Per l’autoria de llibres o reculls normatius comentats, o edicions equivalents en altres suports audiovisuals: 0,5 punts per coautoria; 1 punt per autoria individual.
8.2. La puntuació màxima per a aquest apartat és d’1 punt.
En el cas de documents en format electrònic, per ser valorats han d’anar acompanyats d’un informe en el qual l’organisme emissor certifiqui en quina base de dades bibliogràfica apareix la publicació. En aquest document s’han d’indicar, a més, les dades següents: el títol de la publicació, autor o autors, data de la publicació i dipòsit legal.
ANNEX 3
Comissions tècniques de valoració
Grup A1
Comissió tècnica titular
President/a: Cristina Bruguera Diego
Vocal 1r/1a: María Victoria Toledo Molina
Vocal 2n/2a: Antoni Trías Torres
Vocal 3r/3a: Alejandro Pedro Valvidia Schneider
Representant sindical: Cristian Ruíz Altaba (STEI-i)
Comissió tècnica suplent
President/a: Bernat Albertí Garau
Vocal 1r/1a: Antonia Torres Costa
Vocal 2n/2a: Olga Uría Guerrero
Vocal 3r/3a: Margarita Vaquer Caballería
Representant sindical: Pere Josep Bueno Bauza (STEI-i)
Grup A1/A2
Comissió tècnica titular
President/a: Enrique Jacinto Páez Penedo
Vocal 1r/1a: Amadeo Vázquez Massot
Vocal 2n/2a: Gabriel Vidal Sarañana
Vocal 3r/3a: Ana Zacher Flores
Representant sindical: María Inmaculada Nicolau Colom (UGT)
Comissió tècnica suplent
President/a: María Asunción Navarro Pérez
Vocal 1r/1a: Andreu Vidal de la Iglesia
Vocal 2n/2a: Carlos Villar Deyá
Vocal 3r/3a: Jaume Adrover Cánaves
Representant sindical: Carlos Gaspar Llopis Grua
Grup A2 i grup C1
Comissió tècnica titular
President/a: Maria Assumpta Iturbide Bernaus
Vocal 1r: María Francisca Thomás Mulet
Vocal 2n/2a: Gabriel Vicens Font
Vocal 3r/3a: Inmaculada Alcoechea Fuente
Representant sindical: Margarita Amengual Tormo (USO)
Comissió tècnica suplent
President/a: Joana Pinya Joan
Vocal 1r/1a: José Ucendo Hernández
Vocal 2n/2a: Andrés Oliver Abrines
Vocal 3r/3a: Magdalena Alou Verdú
Representant sindical: Ernesto Santiesteban Corral (USO)
Grup A2/C1
Comissió tècnica titular
President/a: María Fuensanta París Pérez de Lema
Vocal 1r/1a: María Soledad Arauzo Pelet
Vocal 2n/2a: María Asunción Benito Hernández
Vocal 3r/3a: Margarita María Borrás Castell
Representant sindical: (CCOO)
Comissió tècnica suplent
President/a: Jaime Pallicer Oliver
Vocal 1r/1a: Fernando Asensi Novella
Vocal 2n/2a: Bartolomé José Bestard Monjo
Vocal 3r/3a: Eulalia Cabiró Olives
Representant sindical: (CCOO)
Grup C1/C2
Comissió tècnica titular
President/a: Sonia de Wulf Vives
Vocal 1r/1a: Milagros Tirapu Sánchez
Vocal 2n/2a: Lucía Vaquer Sureda
Vocal 3r/3a: María Nieves Vizcaino Mayol
Representant sindical: Francesa Cerdà Santacreu (CSIF)
Comissió tècnica suplent
President/a: Margarita Albertí Garau
Vocal 1r/1a: Margarita Juan Torres
Vocal 2n/2a: María Vidal Ramón
Vocal 3r/3a: José Antonio Agudo Briz
Representant sindical: Benet Rubert Palerm (CSIF)
Grup C2 i grup AP
Comissió tècnica titular
President/a: María Isabel Rodríguez Baos
Vocal 1r/1a: María Teresa Tirapu Sánchez
Vocal 2n/2a: Francisco Torres Homar
Vocal 3r/3a: Lidia Tur Torres
Representant sindical: Pedro Pons Mairata (CSIF)
Comissió tècnica suplent
President/a: Bernat Urbano Verdera
Vocal 1r/1a: Miguel Toro García
Vocal 2n/2a: Bernardo Trueba Riera
Vocal 3r/3a: María Rosario Vallés Capel
Representant sindical: Francisco Guillén Auñón (CSIF)
ANNEX 4
Llocs de feina inclosos en la convocatòria de provisió
Es pot consultar la relació dels llocs de treball al final del document (després de l'annex 8).
ANNEX 5
Codis de les característiques dels llocs de treball
|
TP - TIPUS DE LLOC |
| CODI |
TIPUS DE LLOC |
|
|
C |
CATALOGAT |
|
|
S |
SINGULARITZAT |
|
|
FP - FORMA DE PROVISIÓ |
||
|
CODI |
FORMA DE PROVISIÓ |
|
|
C |
CONCURS |
|
|
L |
LLIURE DESIGNACIÓ |
|
|
AP - ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
||
|
CODI |
ADSCRIPCIÓ A ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
|
AA |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA |
|
|
A1 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES |
|
|
A2 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT I LOCAL |
|
|
A3 |
ADMINISTRACIÓ DE L'ESTAT, DE LES COMUNITATS AUTÒNOMES I LOCAL |
|
|
A4 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA, DE L'ESTAT, LOCAL I PERSONAL DELS SERVEIS DE SALUT |
|
|
A5 |
TOTES LES ADMINISTRACIONS PÚBLIQUES |
|
|
A6 |
ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA I ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA CAIB |
|
|
A7 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA I CONSELL CONSULTIU DE LES ILLES BALEARS |
|
|
A8 |
ADMINISTRACIÓ AUTONÒMICA I PERSONAL ESTATUTARI DE L’IBSALUT |
|
|
AT |
ADMINISTRACIÓ TRIBUTÀRIA |
|
|
OBSERVACIONS |
||
|
CODI |
OBSERVACIONS |
|
|
DE |
DEDICACIÓ ESPECIAL |
|
|
HDE |
HORARI I DEDICACIÓ ESPECIAL |
|
|
HE |
HORARI ESPECIAL |
|
|
IN |
INCOMPATIBILITAT |
|
|
PiP |
PERILLOSITAT I PENOSITAT |
|
|
RDT |
RESPONSABILITAT I DIFICULTAT TÈCNICA |
|
|
COS /COSSOS/ESCALES/GRUPS |
||
|
CODI |
COS/ESCALA |
GRUP |
|
0509 |
COS D'INSPECTORS AL SERVEI DE L'ADMINISTRACIÓ EDUCATIVA |
A1 |
|
0510 |
COS D'INSPECTORS D'EDUCACIÓ |
A1 |
|
0590 |
COS DE PROFESSORS D'ENSENYAMENT SECUNDARI |
A1 |
|
0597 |
COS DE MESTRES |
A2 |
|
0903 |
COS D'ADVOCATS DE L'ESTAT |
A1 |
|
2501 |
COS SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2502 |
COS DE GESTIÓ DE LA CAIB |
A2 |
|
2503 |
COS ADMINISTRATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2504 |
COS AUXILIAR DE LA CAIB |
C2 |
|
2505 |
COS SUBALTERN DE LA CAIB |
AP |
|
2506 |
ESCALA D'INSPECCIÓ DE TRIBUTS DEL COS SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2510 |
COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2511 |
COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
2512 |
COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2513 |
COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
2514 |
COS FACULTATIU SUBALTERN DE LA CAIB |
AP |
|
2516 |
ESCALA D'ARQUITECTURA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2517 |
COS D'ADVOCACIA DE LA CAIB |
A1 |
|
251A |
ESCALA D'ENGINYERIA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251B |
ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251C |
ESCALA DE RECERCA, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251D |
ESCALA CIENTÍFICA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251E |
ESCALA HUMANÍSTICA I DE CIÈNCIES SOCIALS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251F |
ESCALA D'ARXIUS, MUSEUS, BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIÓ DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
251G |
ESCALA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2521 |
ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ECONOMICOFINANCERA DEL COS SUPERIOR DE L'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB |
A1 |
|
2522 |
ESCALA D'INTERVENCIÓ DEL COS SUPERIOR DE L'ADMINISTRACIÓ DE LA CAIB |
A1 |
|
2524 |
ESCALA SANITÀRIA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2525 |
ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS FACULTATIU SUPERIOR DE LA CAIB |
A1 |
|
2526 |
ESCALA DE SUBINSPECCIÓ DE TRIBUTS DEL COS DE GESTIÓ DE LA CAIB |
A2 |
|
2527 |
ESCALA D'ARQUITECTURA TÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
2529 |
ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252A |
ESCALA DE D'ENGINYERIA TÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252B |
ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252C |
ESCALA DE RECERCA, DESENVOLUPAMENT I INNOVACIÓ DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252D |
ESCALA CIENTIFICOTÈCNICA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252E |
ESCALA HUMANÍSTICA I DE CIÈNCIES SOCIALS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252F |
ESCALA D'ARXIUS, MUSEUS, BIBLIOTEQUES I DOCUMENTACIÓ DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
252G |
ESCALA DE PREVENCIÓ DE RISCS LABORALS DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
2530 |
ESCALA DE GESTIÓ ECONOMICOFINANCERA DEL COS DE GESTIÓ DE LA CAIB |
A2 |
|
2531 |
ESCALA SANITÀRIA DEL COS FACULTATIU TÈCNIC DE LA CAIB |
A2 |
|
2535 |
ESCALA SANITÀRIA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2536 |
ESCALA DE SEGURETAT PÚBLICA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2537 |
ESCALA D'AGENTS DE MEDI AMBIENT DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2538 |
ESCALA SOCIOEDUCATIVA DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2539 |
ESCALA DE TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I TELECOMUNICACIONS DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
253A |
ESCALA D'INFRAESTRUCTURES DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
253B |
ESCALA DE SUPORT PROFESSIONAL ESPECIALITZAT DEL COS AJUDANT FACULTATIU DE LA CAIB |
C1 |
|
2540 |
ESCALA SANITÀRIA DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
2541 |
ESCALA DE GUARDES FORESTALS DEL COS D'AUXILIARS FACULTATIUS DE LA CAIB (A EXTINGIR) |
C2 |
|
2542 |
ESCALA DE MECÀNICA I CONDUCCIÓ DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
2543 |
ESCALA DE SEGURETAT DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
2544 |
ESCALA D'INFRAESTRUCTURES DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
2546 |
ESCALA DE SUPORT PROFESSIONAL AUXILIAR DEL COS AUXILIAR FACULTATIU DE LA CAIB |
C2 |
|
254A |
ESCALA DE SUPORT INSTRUMENTAL DEL COS FACULTATIU SUBALTERN DE LA CAIB |
AP |
|
254B |
TOTS ELS COSSOS ESPECIALS I ESCALES QUE FORMEN PART D'AQUESTS COSSOS DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
TOTS |
|
254C |
TOTS ELS COSSOS I CATEGORIES D’ESTATUTARIS NO SANITARIS DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
TOTS |
|
2547 |
TOTS ELS COSSOS I CATEGORIES D'ESTATUTARIS SANITARIS I ESCALES SANITÀRIES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
TOTS |
|
2548 |
TOTS ELS COSSOS DOCENTS |
TOTS |
|
2549 |
TOTS ELS COSSOS I/O ESCALES DELS GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT |
TOTS |
|
2550 |
TOTS ELS COSSOS, ESCALES O GRUPS ALS QUALS ESTÀ ADSCRIT, EXCEPTE ESCALA SANITÀRIA I COSSOS DOCENTS |
TOTS |
|
3002 |
SECRETARIS DE SEGONA CATEGORIA D'ADMINISTRACIÓ LOCAL |
A1 |
ANNEX 6
Memòria per als llocs de treball de nivell 26 o superior
| DADES DEL LLOC DE TREBALL SOL·LICITAT |
|
Denominació: ____________________________________________________________ Codi:_________________
|
|
Funcions (detalla les funcions que figuren en l’ordre corresponent) |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
|
PROPOSTA DE PLA DE TREBALL |
|
OBJECTIUS QUE S’HAN D’ASSOLIR: |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
|
COMPETÈNCIES PROFESSIONALS NECESSÀRIES PER GESTIONAR EL SERVEI (esmenta-les per ordre d’importància) |
|
|
|
IDENTIFICACIÓ DELS GRUPS D’INTERÈS (entitats o persones amb qui et relacionaries per desenvolupar la feina) |
|
|
|
APORTACIONS PRINCIPALS QUE FARIES A LA UNITAT O SERVEI |
|
|
ANNEX 7
Certificat per acreditar l’experiència exigida com a requisit per ocupar un lloc de treball
..................................................................................................................................(nom i llinatges) secretari/secretària general de la Conselleria .......................................................... ........................................ o de l'organisme autònom (*) ...............................................
(assenyala el que correspongui)
___ Atès que des d .......................fins a ............, he exercit/ exercesc aquest mateix càrrec.
___ D'acord amb els antecedents que consten en aquesta Conselleria/organisme on vaig prestar/ prest aquestes funcions.
___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. ........................................................................................................... cap del (departament/servei/unitat...)............................................. ................................ des de....................fins a....................... de la Direcció General .................................../o de la Secretaria General de la Conselleria .........................................................., on va estar/està adscrit el funcionari o funcionària
___ Ateses les manifestacions per escrit del Sr./ la Sra. .................................................................... cap de la unitat de personal de la Conselleria ........................................................ des de....................fins a ....................................., on va estar/ha estat adscrit el funcionari o funcionària en l’exercici de les seves funcions
Atès.....................................................................................................................................................................................................................................................................................
CERTIFIC:
a) Que el funcionari/la funcionària ................................................................. (nom i llinatges), amb núm. de productor.............., del cos, escala ................................. (actual), del grup ................, mentre ocupava el lloc base del cos, escala o plaça ………………………………, amb el codi de lloc de feina …................... nivell de complement de destinació …..... va ser adscrit :
b) Que el funcionari/ la funcionària ................................................................. (nom i llinatges), amb núm. de productor .............., del cos, escala................................... (actual), del grup ................, mentre ocupava el lloc ....................................... del cos, escala o plaça ………………………………, amb el codi de lloc de feina ……................. i nivell de complement de destinació…..... va estar
I perquè consti, expedesc aquest certificat a petició de la persona interessada, a l’efecte d'acreditar l'experiència en alguna àrea exigida com a requisit d'un lloc de treball, en sistemes de provisió de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
........................................, ............ de .................. de 2016
(rúbrica) (segell)
(*)Inclou també les entitats del sector públic autonòmic amb personal funcionari adscrit, en quan a aquestes només per funcions exercides en llocs de personal funcionari.
ANNEX 8
Certificat de serveis prestats a altres administracions
Organisme/unitat/centre directiu emissor d’aquest certificat:__________________________________________________________
Administració:_______________________________________________________________________________________________
Nom i llinatges de la persona que certifica:_________________________________________________________________________
Càrrec de la persona que certifica:________________________________________________________________________________
Certific: que, d’acord amb les dades que consten en aquest òrgan, amb referència a la data 31 d’agost de 2016 en què finalitza el termini de presentació de sol·licituds per participar en la convocatòria, el/la funcionari/ària les dades del/de la qual s’indiquen ha prestat serveis en aquesta Administració i hi té una antiguitat reconeguda d’acord amb el que s’especifica a continuació.
1. DADES DEL/DE LA FUNCIONARI/ÀRIA
|
Nom i llinatges |
DNI |
Cos, escala o especialitat a què pertany |
|
|
|
|
2. ANTIGUITAT RECONEGUDA
|
Ansy |
Menos |
Dies |
|
|
|
|
|
SERVEIS PRESTATS COM A FUNCIONARI/ÀRIA Nom del lloc |
Grup |
Nivell |
Administració |
Des de |
Fins a |
Total de mesos |
Total de dies |
||||
|
Dia |
Mes |
Any |
Dia |
Mes |
Any |
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL: |
|
|
I, perquè consti, a petició de la persona interessada i perquè es pugui acreditar en el concurs de provisió de llocs de feina de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, sign aquest certificat.
Localitat i data
Signatura